Οκτώ εικόνες από το προτζεκτ που δημιούργησε η εταιρεία design Aptitude. Γνωστά εξώφυλλα αγαπημένων δίσκων γίνονται η βάση για μια καινούρια εικόνα. «Τι θα μπορούσε να υπάρχει πίσω από τα εξώφυλλα αυτών των δίσκων;» αναρωτήθηκαν οι υπεύθυνοι της εταιρείας και το αποτέλεσμα είναι αυτές οι μοναδικές δημιουργίες.
«Το εξώφυλλο του άλμπουμ συνηθίζεται να χρησιμοποιείται διεξοδικά ώστε να σκιαγραφεί το μήνυμα το οποίο ο καλλιτέχνης ή η μπάντα θέλουν να περάσουν στο κοινό. Την ψηφιακή εποχή το να αγοράζεις ένα άλμπουμ έχει λιγότερο να κάνει με το να αγοράζεις ένα πραγματικό προϊόν και περισσότερο με μια ψηφιακή εκδοχή του.» λένε οι υπεύθυνοι της εταιρείας. –Β.Μ
σχόλια