ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

Οι Detachments έρχονται στην Αθήνα!

Οι Detachments έρχονται στην Αθήνα! Facebook Twitter
0
Οι Detachments έρχονται στην Αθήνα! Facebook Twitter
Sebastien Marshal

— Συστηθείτε μας!
Είμαι ο Sebastien Marshal, από τα βορειοδυτικά της Αγγλίας. Ο Edmondo Casula αντιπροσωπεύει το μισό ιταλικό μέρος των Detachments. Η βάση μας είναι στο Λονδίνο και νομίζω ότι είμαστε ένα ένα post punk cold wave γκρουπ με κάποια σκοτεινά ηλεκτρονικά στοιχεία.

— Θυμάστε την πρώτη σας συναυλία; Πως νιώθατε;
Νομίζω ότι ήταν το Κέντρο Τεχνών του Notting Hill. Ήταν μια έντονη εμπειρία, ήμασταν όλοι ντυμένοι στα μαύρα με στρατιωτικό λουκ. Ξέραμε τα όριά μας αλλά κάναμε αυτό που γνωρίζαμε καλά και δημιουργήσαμε μια ζωντανή ατμόσφαιρα. Πρέπει να παραδεχτώ ότι πίναμε (όπως συμβαίνει συνήθως) κάτι που με δυσκολεύει να θυμηθώ τα γεγονότα με λεπτομέρειες. Θυμάμαι κόσμο να έρχεται να μας λέει καλά λόγια μετά τη συναυλία, φωνάζοντας μέσα στο τύμπανό μου.

— Βαριέστε ποτέ τα τραγούδια σας;
Μμ, όχι. Μπορεί να ακουστεί κλισέ αλλά κάθε φορά που παίζουμε είναι μια διαφορετική εμπειρία. Αλλαγές και μικρά γεγονότα συνδυάζονται και συνθέτουν ένα νέο αποτέλεσμα κάθε φορά που παίζουμε ένα τραγούδι ζωντανά.

— Νιώθετε το ίδιο συγκρότημα που ήσασταν στην αρχή;
Μάλλον όχι. Μετά από μια σειρά από singles και αφού τελικά κυκλοφορήσαμε το νέο άλμπουμ (σε παραγωγή του James Ford) ένιωσα την ταυτότητα του ήχου μας να σταθεροποιείται. Παρόλα αυτά, ακόμα αισθάνομαι ότι το πρώτο σκοτεινό ντεμπούτο μας -Fear No Fear αντιπροσωπεύει πραγματικά τον πυρήνα των Detachments.

— Ποιο είναι το πιο διασκεδαστικό πράγμα στις περιοδείες;
Τα πάντα έχουν πλάκα. Μου αρέσει όλη η διαδικασία: να πηγαίνεις σε νέα μέρη, ακόμα και το ίδιο το ταξίδι, να συναντάς κόσμο κτλ. Και φυσικά ότι μπορούμε να καταναλώσουμε άφθονα μη αλκοολούχα αναψυκτικά.

— Η καλύτερη μουσική που ακούσατε τελευταία;
Η ξέφρενη DIY post-punk μουσική των Shopping από την εταιρία Fat Cat Records στο Μπράιτον.

19/9, 21:30, Death Disco, Ωγύγου 16 και Λεπενιώτου 24, Ψυρρή, είσ.: €10-12

Μουσική
0

ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κοντσέρτο του Αρανχουέθ: Ποιος μπορεί να μείνει ασυγκίνητος από αυτό το κοντσέρτο;

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Ποιος μπορεί να μείνει ασυγκίνητος από το Κοντσέρτο του Αρανχουέθ;

Σχεδόν έναν αιώνα μετά τη δημιουργία του το «Κοντσέρτο του Αρανχουέθ» του Χοακίν Ροντρίγκο παραμένει η μουσική στην οποία όλοι με κάποιο τρόπο παραδινόμαστε. Η Ματούλα Κουστένη αποκρυπτογραφεί τη μελαγχολία, τη σπαρακτική μελωδία, τη δύναμη της κιθάρας και τη μοναδική του ενέργεια.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Μας αφορά σήμερα η Lady Gaga;

The Review / Μας αφορά σήμερα η Lady Gaga;

Ο Αλέξανδρος Διακοσάββας και ο δημοσιογράφος Γιάννης Τσιούλης aka Cartoon Dandy συζητούν για την πορεία και τα τελευταία βήματα στη μουσική και κινηματογραφική βιομηχανία μιας από τις μεγαλύτερες ποπ σταρ της τελευταίας 15ετίας και για το πόσο relevant είναι σήμερα.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
10 χρόνια μετά, ακόμη μας στοιχειώνει το «Ταπεινοί Και Πεινασμένοι»

Μουσική / Το «Ταπεινοί Και Πεινασμένοι» του ΛΕΞ ακόμη μας στοιχειώνει

Πέρασαν 10 χρόνια από την κυκλοφορία του πρώτου προσωπικού δίσκου του «Τ.Κ.Π.», που δεν ήταν απλώς ένα σημείο τομής για την εγχώρια ραπ σκηνή. Ήταν κάτι που σε άρπαζε και σε προσγείωνε με το ζόρι στην καθημερινότητα.
ΚΩΣΤΑΣ ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ
Η Bipolia δεν φοβάται να παίζει μουσική στον δρόμο

Μουσική / Η Bipolia δεν φοβάται να παίζει μουσική στον δρόμο

«Είναι σίγουρα πιο χαλαρά στην Κυψέλη, πιο γειτονιά σε σχέση με την Ερμού»: Η νεαρή μουσικός φέρνει αναζωογονητική αύρα στα ελληνικά ροκ και ποπ δεδομένα με το ντεμπούτο άλμπουμ της και τις εμφανίσεις της στους δρόμους της Αθήνας.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
«Βλάσφημο, σατανιστικό, πορνογραφικό»: Η ιστορία του θρυλικού ‘666’, του άλμπουμ που σήμανε το τέλος των Aphrodite’s Child

Μουσική / «Βλάσφημο, σατανιστικό, πορνογραφικό»: Η ιστορία του θρυλικού «666», του άλμπουμ που σήμανε το τέλος των Aphrodite’s Child

Οι εξωφρενικές ιδέες του Νταλί, τα λάγνα φωνητικά της Ειρήνης Παπά και οι διαμάχες του Βαγγέλη Παπαθανασίου με τη δισκογραφική εταιρεία ήταν μόνο μερικά από τα επεισόδια της δημιουργίας ενός μνημειώδους άλμπουμ που επανακυκλοφορεί αυτές τις μέρες σε deluxe έκδοση.
THE LIFO TEAM
«Μόλις νιώσεις σιγουριά ως γυναίκα, θα προσπαθήσουν να σε σπρώξουν προς τα κάτω»

Μουσική / «Μόλις νιώσεις σιγουριά ως γυναίκα, θα προσπαθήσουν να σε σπρώξουν προς τα κάτω»

Aφήνοντας πίσω της την προηγούμενη ζωή της ως νοσοκόμα, μετά από παρότρυνση των ασθενών της να κυνηγήσει τα όνειρά της, η παραγωγός και καλλιτέχνιδα Kelly Lee Owens μιλά για την τελευταία της δουλειά, τις σημαντικές συνεργασίες της και τη μουσική που διαμορφώνει συνειδήσεις και επηρεάζει συναισθήματα.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Η σπουδαία επανεκκίνηση της Καμεράτα ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών

Μουσική / Η συγκινητική επανεκκίνηση της Καμεράτας

Τέσσερα χρόνια, δύο νομοθετικές παρεμβάσεις, τρεις υπουργικές αποφάσεις και μία εκκαθάριση χρειάστηκαν ώστε να μπορέσει η Καμεράτα-Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής να κάνει restart και να επανέλθει ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Beyoncé εναντίον Beatles: Τα βραβεία Grammy ξεπέρασαν κάθε όριο φαιδρότητας

Μουσική / Beyoncé εναντίον Beatles: Τα βραβεία Grammy ξεπέρασαν κάθε όριο φαιδρότητας

Η υποψηφιότητα ενός ξεχασμένου και μάλλον αδιάφορου κομματιού του Τζον Λένον για το βραβείο του δίσκου της χρονιάς φαίνεται να συμπυκνώνει όλη την σύγχυση και την έλλειψη σοβαρότητας που διακρίνει τον κουρασμένο μηχανισμό κύρους των Grammy.
THE LIFO TEAM
Ο Λευτέρης Παπαδόπουλος αφηγείται τη ζωή του στη LIFO

Γεννήθηκε Σαν Σήμερα / Ο Λευτέρης Παπαδόπουλος αφηγείται τη ζωή του στη LIFO

Δημοσιογράφος, στιχουργός. Θα ήταν ευχαριστημένος αν, απ’ όλα τα τραγούδια του, έμενε στην ιστορία το τετράστιχο: «Το απομεσήμερο έμοιαζε να στέκει, σαν αμάξι γέρικο, στην ανηφοριά».
ΣΤΑΥΡΟΣ ΔΙΟΣΚΟΥΡΙΔΗΣ
Stilpon: Η επιστροφή ενός Έλληνα κοσμοπολίτη του σύγχρονου ροκ

Μουσική / Stilpon: Η επιστροφή ενός Έλληνα κοσμοπολίτη του σύγχρονου ροκ

Ο Στίλπων Νέστωρ μαζί με εκλεκτούς καλεσμένους παρουσιάζουν αυτή την Πέμπτη στην Αθήνα τη νέα του δουλειά που έχει τίτλο «The Second Cloud Commission» και αποτελεί το απόγειο μιας δημιουργικής πορείας στο σύγχρονο ροκ που διανύει τέσσερις δεκαετίες.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ