Eventless Plot

Eventless Plot Facebook Twitter
0

Σύστησε τους Eventless Plot σε κάποιον που δεν σας ξέρει.

Οι Eventless Plot είναι ένα τριμελές σχήμα από την Θεσσαλονίκη .Φτιάχνουν μουσικές τα τελευταία 4-5 χρόνια  αν και προσπαθούσαν και νωρίτερα. Συμμετέχουν στην εταιρία Gracetone recordings όπου έχουν κυκλοφορήσει ένα επτάιντσο single με τον ιταλό μουσικό Mescalinaeden.Αγαπούν τη μουσική χωρίς φόρμες και αφιερώνουν ελεύθερο και μη ελεύθερο χρόνο γι' αυτήν όπως και ό,τι χρήματα δεν τους περισσεύουν. Παίζουν με laptop, syths, κιθάρες με εφέ, εφέ σκέτα και διάφορα άλλα όργανα . Λένε ότι παίζουν ambient ,experimental electronica, μετα-post-rock, electroacoustics, καλά είναι όλα. Κάνουν παρέα με τους Good luck mr.gorsky και φτιάξανε μαζί ένα split cd που κυκλοφόρησε πρόσφατα.

Υπάρχει κάποιο στόρι πίσω από το όνομα του γκρουπ;

Το όνομα ήταν ιδέα ενός φίλου πριν 6 χρόνια , μια φράση από κάποια ποιήματα που έγραφε, δεν είμαι σίγουρος αν υπάρχει στ' αλήθεια ως φράση πάντως μας άρεσε και το κρατήσαμε. 

Πόσο δύσκολο είναι να επιβιώσει ένα γκρουπ που φτιάχνει ηλεκτρονική μουσική όπως διαμορφώνεται σήμερα η κατάσταση;

Δεν έχουμε σκεφτεί ποτέ ότι θα επιβιώναμε με τη μουσική μας. Το κάνουμε απλά γιατί μας αρέσει. Δεν ξέρω αν υπάρχουν σχήματα ή άνθρωποι που βγάζουν χρήματα παίζοντας τέτοια μουσική. Εμείς πάντως δεν έχουμε πάρει ποτέ ούτε μισό ευρώ μέχρι τώρα ,έχουμε παίξει 2- 3 φορές στην Αθήνα και δεν πήραμε ούτε τα μεταφορικά που μας υποσχέθηκαν αλλά είπαμε.. είμαστε ταγμένοι στην τέχνη ,για την τέχνη. Όπως και με τις κυκλοφορίες ίσα ίσα βγάζουμε κάποια από τα έξοδα για την επόμενη. Σοβαρά πάντως δεν το βλέπουμε βιοποριστικά ούτε σαν ενδεχόμενο ειδικά αν αυτό θα σήμαινε έκπτωση στην ποιότητα ή σ αυτό που θέλουμε να παίζουμε .

Πείτε μου μερικά πράγματα για τη μουσική σκηνή της Θεσσαλονίκης. Έχει αλλάξει κάτι σε σχέση με παλιότερα;

Αν άλλαξε κάτι γενικά μάλλον είναι προς το χειρότερο. Συναυλίες της προκοπής δε γίνονται εκτός από τις συνηθισμένες σούπες τύπου puressence και κάποιες μικρές εξαιρέσεις, εταιρίες κλείνουν, χώροι συνεύρεσης ατόμων με μουσικά ενδιαφέροντα είναι περιορισμένοι... Όμως στον δικό μας μικρόκοσμο τα πράγματα κινούνται κόσμος ασχολείται ,φτιάχνει ακούει αγοράζει μουσικές. Πόσο μικρός  είναι όμως  ο κόσμος μας δεν ξέρω. Μακάρι να μιλάμε για σκηνή κάποτε.

Τι σημαίνει για σας επιτυχία; Ποια θα ήταν η ιδανική συνέχεια;

Επιτυχία... Μάλλον να φτιάξουμε ένα αριστούργημα να μας το κυκλοφορήσει η type ή η staubgold ή η kranky να μας καλούνε στα sonar, να κατακτήσουμε την Ιαπωνία.. καλά σταματάω. Ιδανική συνέχεια θα ναι να μην μας καταπιούν οι δουλειές , η καθημερινότητα να κάνουμε ωραία live και κυκλοφορίες που μας εκφράζουν να περνάμε καλά με τους φίλους μας.

Ποιες  είναι οι προσδοκίες σας από την εμφάνισή σας στο Synch; Σημαίνει κάτι για σας αυτή η εμφάνιση; 

Το synch είναι το καλύτερο που θα μπορούσε να μας συμβεί μετά από όσα έχουμε κάνει. Να παίξουμε δίπλα σε ονόματα όπως οι stereolab, σε χώρο κατάλληλο με ήχο κατάλληλο, με κόσμο κατάλληλο και από διάφορα μέρη του κόσμου. Προσπαθούμε να στήσουμε  ένα καλό live ,θέλουμε να ευχαριστήσουμε όσους μας δουν αυτή είναι η μεγαλύτερη προσδοκία μας.

Τι έχει αλλάξει στον ήχο του γκρουπ και στον τρόπο που βλέπετε τα πράγματα τα χρόνια που υπάρχετε ως γκρουπ;

Ανάλογα με την εποχή και τα πράγματα που ακούμε αλλάζει και ο ήχος μας .Θέλουμε να είμαστε στην εποχή μας προσπαθούμε να αποκτούμε νέες γνώσεις και εξοπλισμό αλλά και να διατηρούμε ένα προσωπικό ύφος. Ο τρόπος που βλέπουμε τα πράγματα νομίζω πως δεν έχει αλλάξει και πολύ. Παραμένουμε μάλλον ρομαντικοί. 

Ποια είναι τα επόμενα σχέδιά σας; 

Στα άμεσα σχέδια, εκτός από την εμφάνιση στο synch, είναι να ετοιμάσουμε ένα ολοκληρωμένο δίσκο τον οποίο δουλεύουμε. Επίσης δουλεύουμε τις νέες κυκλοφορίες της Gracetone recordings και βοηθάμε στη Granny.

Ποιος είναι ο καλύτερος δίσκος που ακούσατε τελευταία; 

Είναι πολλοί θα γράψουμε ένα για τον καθένα: Aaron Martin: River Water, 3/4  hadbeeneliminated: Theology, Nemeth: Film.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μας αφορά σήμερα η Lady Gaga;

The Review / Μας αφορά σήμερα η Lady Gaga;

Ο Αλέξανδρος Διακοσάββας και ο δημοσιογράφος Γιάννης Τσιούλης aka Cartoon Dandy συζητούν για την πορεία και τα τελευταία βήματα στη μουσική και κινηματογραφική βιομηχανία μιας από τις μεγαλύτερες ποπ σταρ της τελευταίας 15ετίας και για το πόσο relevant είναι σήμερα.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
10 χρόνια μετά, ακόμη μας στοιχειώνει το «Ταπεινοί Και Πεινασμένοι»

Μουσική / Το «Ταπεινοί Και Πεινασμένοι» του ΛΕΞ ακόμη μας στοιχειώνει

Πέρασαν 10 χρόνια από την κυκλοφορία του πρώτου προσωπικού δίσκου του «Τ.Κ.Π.», που δεν ήταν απλώς ένα σημείο τομής για την εγχώρια ραπ σκηνή. Ήταν κάτι που σε άρπαζε και σε προσγείωνε με το ζόρι στην καθημερινότητα.
ΚΩΣΤΑΣ ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ
Η Bipolia δεν φοβάται να παίζει μουσική στον δρόμο

Μουσική / Η Bipolia δεν φοβάται να παίζει μουσική στον δρόμο

«Είναι σίγουρα πιο χαλαρά στην Κυψέλη, πιο γειτονιά σε σχέση με την Ερμού»: Η νεαρή μουσικός φέρνει αναζωογονητική αύρα στα ελληνικά ροκ και ποπ δεδομένα με το ντεμπούτο άλμπουμ της και τις εμφανίσεις της στους δρόμους της Αθήνας.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
«Βλάσφημο, σατανιστικό, πορνογραφικό»: Η ιστορία του θρυλικού ‘666’, του άλμπουμ που σήμανε το τέλος των Aphrodite’s Child

Μουσική / «Βλάσφημο, σατανιστικό, πορνογραφικό»: Η ιστορία του θρυλικού «666», του άλμπουμ που σήμανε το τέλος των Aphrodite’s Child

Οι εξωφρενικές ιδέες του Νταλί, τα λάγνα φωνητικά της Ειρήνης Παπά και οι διαμάχες του Βαγγέλη Παπαθανασίου με τη δισκογραφική εταιρεία ήταν μόνο μερικά από τα επεισόδια της δημιουργίας ενός μνημειώδους άλμπουμ που επανακυκλοφορεί αυτές τις μέρες σε deluxe έκδοση.
THE LIFO TEAM
«Μόλις νιώσεις σιγουριά ως γυναίκα, θα προσπαθήσουν να σε σπρώξουν προς τα κάτω»

Μουσική / «Μόλις νιώσεις σιγουριά ως γυναίκα, θα προσπαθήσουν να σε σπρώξουν προς τα κάτω»

Aφήνοντας πίσω της την προηγούμενη ζωή της ως νοσοκόμα, μετά από παρότρυνση των ασθενών της να κυνηγήσει τα όνειρά της, η παραγωγός και καλλιτέχνιδα Kelly Lee Owens μιλά για την τελευταία της δουλειά, τις σημαντικές συνεργασίες της και τη μουσική που διαμορφώνει συνειδήσεις και επηρεάζει συναισθήματα.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Η σπουδαία επανεκκίνηση της Καμεράτα ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών

Μουσική / Η συγκινητική επανεκκίνηση της Καμεράτας

Τέσσερα χρόνια, δύο νομοθετικές παρεμβάσεις, τρεις υπουργικές αποφάσεις και μία εκκαθάριση χρειάστηκαν ώστε να μπορέσει η Καμεράτα-Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής να κάνει restart και να επανέλθει ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Beyoncé εναντίον Beatles: Τα βραβεία Grammy ξεπέρασαν κάθε όριο φαιδρότητας

Μουσική / Beyoncé εναντίον Beatles: Τα βραβεία Grammy ξεπέρασαν κάθε όριο φαιδρότητας

Η υποψηφιότητα ενός ξεχασμένου και μάλλον αδιάφορου κομματιού του Τζον Λένον για το βραβείο του δίσκου της χρονιάς φαίνεται να συμπυκνώνει όλη την σύγχυση και την έλλειψη σοβαρότητας που διακρίνει τον κουρασμένο μηχανισμό κύρους των Grammy.
THE LIFO TEAM
Ο Λευτέρης Παπαδόπουλος αφηγείται τη ζωή του στη LIFO

Γεννήθηκε Σαν Σήμερα / Ο Λευτέρης Παπαδόπουλος αφηγείται τη ζωή του στη LIFO

Δημοσιογράφος, στιχουργός. Θα ήταν ευχαριστημένος αν, απ’ όλα τα τραγούδια του, έμενε στην ιστορία το τετράστιχο: «Το απομεσήμερο έμοιαζε να στέκει, σαν αμάξι γέρικο, στην ανηφοριά».
ΣΤΑΥΡΟΣ ΔΙΟΣΚΟΥΡΙΔΗΣ
Stilpon: Η επιστροφή ενός Έλληνα κοσμοπολίτη του σύγχρονου ροκ

Μουσική / Stilpon: Η επιστροφή ενός Έλληνα κοσμοπολίτη του σύγχρονου ροκ

Ο Στίλπων Νέστωρ μαζί με εκλεκτούς καλεσμένους παρουσιάζουν αυτή την Πέμπτη στην Αθήνα τη νέα του δουλειά που έχει τίτλο «The Second Cloud Commission» και αποτελεί το απόγειο μιας δημιουργικής πορείας στο σύγχρονο ροκ που διανύει τέσσερις δεκαετίες.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Το κονσέρτο που σφράγισε μια βαθιά φιλία

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Το κονσέρτο που σφράγισε μια βαθιά φιλία

Η Ματούλα Κουστένη βουτά στα άδυτα μιας βαθιάς φιλίας, αυτής των Γιόζεφ Γιόακιμ και Γιοχάνες Μπραμς, που στηρίχτηκε στην καλλιτεχνική ιδιοφυΐα και τη χημεία αυτών των δύο μουσικών, αφήνοντας ένα μοναδικό ενθύμιο, το Κοντσέρτο για Βιολί και Ορχήστρα που υπογράφει -ποιος άλλος;- o Γιοχάνες Μπραμς.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Συναυλία Μαλερ

Μουσική / Ένας έξοχος Μάλερ του Κουρεντζή στο Μέγαρο

Ο Κουρεντζής βημάτισε αργά πάνω στο λεπτό σκοινί που συνδέει το υπαρκτό και του μαγικό, του εδώ και του επέκεινα, και με αδρές κινήσεις δεν παρουσίασε απλώς το Adagietto αλλά εξήγησε στον ακροατή κάθε του συλλαβή
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΧΑΜΠΙΔΗΣ