To Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης προωθεί τον ελληνικό πολιτισμό και την τέχνη

To Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης προωθεί τον ελληνικό πολιτισμό και την τέχνη Facebook Twitter
0

Μία από τις βασικότερες αξίες που εξελίσσουν την κοινωνία μας είναι η αμφίδρομη σχέση μεταξύ ανθρώπων. Το να παίρνει κανείς, αλλά και να δίνει. Άλλωστε, όλοι χρειαζόμαστε να ξέρουμε πως οι άνθρωποι που εμπιστευόμαστε είναι δίπλα μας και μας στηρίζουν.

Με τη σειρά μας, οφείλουμε να στηρίζουμε δράσεις και πρωτοβουλίες που έχουν σκοπό να ενισχύσουν την κοινωνία μας, να διευρύνουν τους ορίζοντές μας και να μας βοηθήσουν να αξιοποιήσουμε τις γνώσεις και τα ταλέντα μας. Μία τέτοιου είδους δράση είναι και η συνεργασία του Ομίλου Eurolife ERB με το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης. Η συγκεκριμένη συνεργασία έχει σκοπό την προώθηση του ελληνικού πολιτισμού και της τέχνης, με δράσεις για παιδιά, νέους και ενήλικες, σε όποιο σημείο της χώρας κι αν βρίσκονται.

Η τέχνη είναι μία ιδανική δίοδος επικοινωνίας και συνεργασίας, μέσω της οποίας μπορούμε να εξελίξουμε τον χαρακτήρα και τις δεξιότητές μας. Το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης με την υποστήριξη του Ομίλου Eurolife ERB, μας δίνει την ευκαιρία να το πραγματοποιήσουμε, μέσα από διαφορετικά προγράμματα τα οποία μας βοηθούν να γνωρίσουμε ξανά τον πολιτισμό μας και να εξερευνήσουμε διαφορετικές μορφές τέχνης. 

Ειδικότερα όσον αφορά τα παιδιά, η ελευθερία στην έκφραση και τη δημιουργία είναι ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες της ανάπτυξής τους. Ανάμεσα στις δράσεις που πραγματοποιεί το Μουσείο με την υποστήριξη του Ομίλου, είναι ο Παιδικός Διαγωνισμός Ζωγραφικής, που ενθαρρύνει την ελεύθερη έκφραση και τη δημιουργικότητα των παιδιών, με σκοπό να χρησιμοποιήσουν τη φαντασία τους χωρίς περιορισμούς. Τα Workshops των Σαββατοκύριακων δίνουν την ευκαιρία στα παιδιά να εξερευνήσουν πολλαπλές θεματικές γύρω από την τέχνη και τον πολιτισμό μέσα από διάφορα εργαστήρια και δοκιμάζοντας διαφορετικά υλικά και εργαλεία. Ο πειραματισμός είναι ο καλύτερος τρόπος για να ανακαλύψει ένα παιδί τον εαυτό του και ειδικότερα μέσω της τέχνης. Επιπλέον, ο ελεύθερος χρόνος των Σαββατοκύριακων χρησιμοποιείται ευχάριστα και δημιουργικά.

To Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης προωθεί τον ελληνικό πολιτισμό και την τέχνη Facebook Twitter

Τα Summer Camps του Μουσείου ενδείκνυνται για τη δημιουργική απασχόληση των παιδιών σε θέματα πολιτισμού και τέχνης μέσα από καλοκαιρινές δραστηριότητες. Τα παιδιά έχουν αρκετό χρόνο να πειραματιστούν και να εκφραστούν, καθώς τα σχολεία είναι κλειστά και έχουν μειωμένες υποχρεώσεις. Ένας εξίσου σημαντικός παράγοντας στην ανάπτυξη των παιδιών, είναι, φυσικά, η κοινωνικοποίηση. Στα Summer Camps έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν άλλα παιδιά της ηλικίας τους, να κάνουν νέους φίλους και να κοινωνικοποιηθούν μέσα από διαφορετικά χόμπι και δραστηριότητες.

To Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης προωθεί τον ελληνικό πολιτισμό και την τέχνη Facebook Twitter

Η σύνδεση με την τέχνη και τον πολιτισμό, δεν πραγματοποιείται μόνο μέσω της εκπαίδευσης, αλλά και μέσω της εμπειρίες. Το Cycladic Late Night είναι ένα μουσικό event που διοργανώνεται στις εγκαταστάσεις του Μουσείου και απευθύνεται σε νεανικό κοινό, το οποίο έχει την ευκαιρία να επισκεφθεί τις εκθέσεις που φιλοξενεί την εκάστοτε περίοδο στους χώρους του το Μουσείο, ως αργά το βράδυ. Οι φίλοι και το ευρύ κοινό του Μουσείου έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν μία ξεχωριστή βραδιά με μουσική, ποτό και μειωμένο εισιτήριο, ανακαλύπτοντας νέους ήχους και διασκεδάζοντας με φίλους και γνωστούς.

To Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης προωθεί τον ελληνικό πολιτισμό και την τέχνη Facebook Twitter

Η εξάπλωση της τέχνης δεν αφορά μόνο όσους έχουν εύκολη πρόσβαση σε αυτή. Γι΄αυτό είναι σημαντικό να πραγματοποιούνται πρωτοβουλίες που δίνουν την ευκαιρία σε νέους και παιδιά σε μακρινούς προορισμούς, να γνωρίσουν τον ελληνικό πολιτισμό, να μάθουν γι' αυτόν και ίσως να τον χρησιμοποιήσουν ως έμπνευση. Οι Μουσειοσκευές του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης είναι βαλίτσες που ταξιδεύουν από σχολείο σε σχολείο. Σχεδιάστηκαν για να φέρουν πιο κοντά τον κόσμο του Μουσείου στα παιδιά και στους εκπαιδευτικούς και απευθύνονται στα σχολεία της επαρχίας και του εξωτερικού. Κάθε χρόνο περισσότερα από 150 σχολεία από όλη την Ελλάδα δανείζονται και χρησιμοποιούν τις Μουσειοσκευές, δίνοντας έτσι την ευκαιρία σε 15.000 περίπου μαθητές να γνωρίσουν διάφορες πτυχές του ελληνικού πολιτισμού.

O Όμιλος Eurolife ERB στηρίζει τη διοργάνωση και την υλοποίηση όλων των παραπάνω δράσεων. Μέσα από αυτές τις δράσεις, δημιουργούνται οι βάσεις για μία δυνατή αμφίδρομη σχέση μεταξύ του Ομίλου και των ανθρώπων που τον εμπιστεύονται καθημερινά. Ο Όμιλος, σχεδιάζει, διαθέτει και προωθεί ασφαλιστικά προϊόντα και υπηρεσίες που καλύπτουν όλες τις ανάγκες του σύγχρονου ανθρώπου, ενώ αναπτύσσει σχέσεις συνεργασίας με κάθε άνθρωπο που εμπιστεύεται τις υπηρεσίες του. Ως ένας από τους κορυφαίους ασφαλιστικούς ομίλους και μία από τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις της χώρας, ο Όμιλος Eurolife ERB έχει δεσμευθεί να επιστρέφει μέρος της κερδοφορίας του στην κοινωνία κάθε χρόνο, μέσα από δράσεις που απαντούν στα προβλήματα της σύγχρονης ελληνικής κοινωνίας.

Στόχος του Ομίλου είναι να βελτιώσει την ποιότητας ζωής και να υποστηρίξει την ελληνική κοινωνία στη μετά την κρίση εποχή, προωθώντας την εκπαίδευση και τον πολιτισμό σε όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους. Επιπλέον, ενισχύει και την επιχειρηματικότητα, στηρίζοντας νέες πρωτοβουλίες που δημιουργούν αισιοδοξία για το μέλλον της χώρας.

Στο πλαίσιο αυτό, λοιπόν, έχει αναπτύξει ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, μέσω του οποίου σχεδιάζει και υλοποιεί στοχευμένες δράσεις σε τρεις βασικούς πυλώνες: Για την ποιότητα ζωής, προκειμένου να υποστηρίξει την ελληνική κοινωνία στη μετά την κρίση εποχή, για την εκπαίδευση και τον πολιτισμό, με στόχο να προωθήσει τις αξίες και τα αγαθά της γνώσης και της μόρφωσης σε όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους, για την επιχειρηματικότητα, στηρίζοντας νέες πρωτοβουλίες που δημιουργούν αισιοδοξία για το μέλλον της χώρας. Οι δράσεις που αναπτύσσει στους παραπάνω πυλώνες γίνονται σε συνεργασία με μερικούς από τους πιο σημαντικούς οργανισμούς της χώρας, όπως το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης.

Όλες οι δράσεις βασίζονται κυρίως στην αμφίδρομη συνεργασία στην οποία βασίζεται η φιλοσοφία του Ομίλου Eurolife BRB και στην απόλυτη εμπιστοσύνη που δημιουργεί με τους ανθρώπους που τον εμπιστεύονται.

Living
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Millennials και Gen Zers αναζητούν το ιδανικό workplace το 2025

Living / Το ιδανικό εργασιακό περιβάλλον του 2025: Τι ψάχνουν οι Millennials και οι GenZers;

Οι διαφορετικές γενιές που κυκλοφορούν τα τελευταία χρόνια στην αγορά εργασίας περιγράφουν τις συνθήκες που θα τους έκαναν να νιώθουν τη δουλειά τους περισσότερο σαν το σπίτι τους.
ΠΕΝΝΥ ΜΑΣΤΟΡΑΚΟΥ
Γιατί συχνά νιώθουμε μεγαλύτερη νοσταλγία για τις δυσκολίες παρά για τις χαρές;

Living / Γιατί συχνά νιώθουμε μεγαλύτερη νοσταλγία για τις δυσκολίες παρά για τις χαρές;

Οι άνθρωποι έχουν την τάση να βλέπουν «με ροζ γυαλιά» ακόμα και τις πιο αντίξοες περιόδους της ζωής τους, ακόμα κι αν πρόκειται για συνθήκες οικονομικής ύφεσης, πανδημίας ή πολέμου.
THE LIFO TEAM
O «ξαφνικός θάνατος» της εξ αποστάσεως εργασίας

Living / O «ξαφνικός θάνατος» της εξ αποστάσεως εργασίας

Στον απόηχο της πανδημίας, οι πολιτικές «εργασίας από το σπίτι» έμοιαζαν να δείχνουν τον δρόμο για τον χώρο εργασίας του μέλλοντος, αλλά πλέον οι αποκλειστικά remote θέσεις είναι είδος προς εξαφάνιση.
ΜΙΧΑΛΗΣ ΓΙΑΝΝΑΚΙΔΗΣ
«Προτιμώ να δώσω τον σκύλο, παρά να είναι μαζί σου»: Όταν χωρίζεις (και) από το κατοικίδιό σου

Living / «Προτιμώ να δώσω τον σκύλο, παρά να είναι μαζί σου»: Όταν χωρίζεις (και) από το κατοικίδιό σου

Ποιο είναι το νομοθετικό πλαίσιο σχετικά με τα ζώα συντροφιάς; Ιστορίες –με αίσιο και μη τέλος– για ανθρώπους που χώρισαν εκτός από τους συντρόφους τους και από το κατοικίδιό τους.
ΤΑΤΙΑΝΑ ΤΖΙΝΙΩΛΗ
ΕΠΕΞ CHECK «Ο τρόπος που βλέπω το ντύσιμο καθορίστηκε απ’ τον αυτισμό μου»

Living / «Δεν ήμουν το παράξενο παπί, απλώς δεν ήμουν ποτέ πάπια»: Όταν μια γυναίκα της μόδας διαγνώστηκε με αυτισμό στα 50

Για τη Ζ. τα ρούχα δεν είναι απλώς αισθητική επιλογή – είναι μια γλώσσα. Η διάγνωση της νευροδιαφορετικότητάς της την έκανε να ξαναδεί τη ζωή της, την αφοσίωσή της στα υλικά και την υφή τους μέσα από αυτό το πρίσμα.
ΛΑΣΚΑΡΙΝΑ ΛΙΑΚΑΚΟΥ
Ο μήνας μπαίνει, ο μισθός φεύγει: Tips και κόλπα για να εξοικονομήσετε χρήματα

Living / Ο μήνας μπαίνει, ο μισθός φεύγει: Tips και κόλπα για να εξοικονομήσετε χρήματα

Με αφορμή το ο νέο microtrend «no buy challenge» του TikTok, τέσσερις άνθρωποι εξιστορούν τι έκοψαν και πώς, για να εξοικονομήσουν χρήματα και να κάνουν τους μικρούς οικονομικούς τους στόχους πραγματικότητα.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ