More than heavy bass!

More than heavy bass! Facebook Twitter
0
Πώς θα περιέγραφες τον ήχο σου σε κάποιον που δεν έχει ιδέα;

Είναι δύσκολο να περιγράψεις έναν ήχο. Είναι κάτι σαν ηλεκτρονική μουσική με πολλούς επαναλαμβανόμενους ρυθμούς και κρουστά.

Ποιο ήταν το κανονικό σου επάγγελμα πριν γίνεις DJ;

Έφτιαχνα εργαλεία. Τελείωσα την πρακτική μου σε αυτό αλλά στην πορεία έκανα και άλλα επαγγέλματα.

Πότε άρχισες να ασχολείσαι με την παραγωγή;

Πάντοτε έκανα μουσική, από τότε που ήμουν 13 χρόνων. Ασχολήθηκα γιατί μου άρεσε.

Γιατί διέλυσες την εταιρεία σου (Skull Disco) την εποχή που απέκτησε τόση απήχηση;

Ήταν κάτι ιδιαίτερο και ήθελα να μείνει έτσι. Επίσης, ένιωθα ότι είχε τυποποιηθεί σε κάτι που δεν ακολουθούσα απόλυτα.

Βλέπεις τον εαυτό σου να κάνει στο μέλλον άλλη δισκογραφική εταιρεία;

Μπορεί μια μέρα, αλλά όχι άμεσα. Προσπαθώ να μην το σκέφτομαι.

Τι άποψη έχεις για το dubstep;

Δεν είμαι σίγουρος ότι έχω καταλάβει τι είναι το dubstep. Σκέψου από πού προέρχεται η λέξη, από τον συνδυασμό του dub και του two step. Αν συμβαίνει αυτό, τότε υπάρχουν πολλά παρεξηγημένα σχήματα που δεν θα έπρεπε να ονομάζονται με αυτό τον τρόπο. Απ' την άλλη, το dubstep σημαίνει κάτι τελείως διαφορετικό στο μυαλό αρκετών ανθρώπων.

Με το περσινό σου άλμπουμ «Three Eps» ήταν εσκεμμένο που απομακρύνθηκες πολύ από το dubstep σε κάτι τελείως διαφορετικό;

Η μουσική μου δεν είναι στ' αλήθεια dubstep. Και επίσης δεν με νοιάζει και ιδιαίτερα. Έχω έναν ήχο στο μυαλό μου που θέλω να βγάλω προς τα έξω και απλώς προχωρώ με ό,τι ακούγεται καλό στο αυτί μου και με ό,τι με συμβουλεύει η καρδιά μου. Ελπίζω να μην ακούγεται πολύ γλυκανάλατο αυτό.

Μετά το dubstep, δηλαδή, τι θα πρέπει να περιμένουμε από σένα;

Είναι λίγο μυστήριο για μένα. Γίνεται λίγο ενστικτωδώς, για να είμαι ειλικρινής. Υπάρχουν ορισμένοι τρόποι να δουλεύεις και έχω καλλιτεχνικές ευαισθησίες που θα ήθελα να καλλιεργήσω, αλλά είναι κάτι πολύ αφηρημένο για να γράψω γι' αυτό και θα είναι βαρετό για τους αναγνώστες.

Γιατί μετακόμισες στο Βερολίνο; Φαίνεται ότι πολλοί καλλιτέχνες μετακομίζουν εκεί τελευταία. Για ποιο λόγο νομίζεις;

Σίγουρα όχι για να γίνω σταθερό μέλος της οικογένειας Perlon (σ.σ. δισκογραφική εταιρεία που έχει κυκλοφορήσει τις τελευταίες του δουλειές), όπως όλοι νομίζουν. Δεν υπάρχουν πολλά να πω. Δεν άντεχα άλλο το Λονδίνο και ήθελα περισσότερο χώρο. Κι εγώ και η γυναίκα μου προτιμάμε πόλεις που μπορείς να κάνεις πολλά ενδιαφέροντα πράγματα. Επηρεάζομαι από διάφορες καταστάσεις, αλλά δεν είμαι σίγουρος ότι το Βερολίνο λειτουργεί με τέτοιο τρόπο ώστε να δώσει ένα γενικότερο στίγμα στη μουσική.

Ποιες είναι οι επιρροές σου;

Υπάρχουν πολλοί μουσικοί που μου αρέσουν. Υποθέτω οι Public Image Ltd για τα πρώτα ατμοσφαιρικά τους άλμπουμ και οι Savage Republic, αλλά μου αρέσει και η μουσική που δεν έχει καμιά σχέση με αυτά τα συγκροτήματα, μόνο και μόνο επειδή ανοίγει έναν ενδιαφέροντα διάλογο μεταξύ διαφορετικών μουσικών στοιχείων στη μουσική, ή που μου αφήνει κάποια συγκεκριμένη αίσθηση. Εννοώ ότι μπορεί να ακούσω έναν δίσκο του Tom Waits, για παράδειγμα, παρόλο που η μουσική μου δεν ακούγεται καθόλου έτσι, και βρίσκω τις ίδιες σπίθες που υπάρχουν και στη μουσική μου, την ίδια ένταση.

Δεν έχεις καν ΜySpace, σε μια εποχή που έχει γίνει κάτι σαν αναγκαιότητα για τους μουσικούς. Πώς κι έτσι;

Είμαι ευχαριστημένος αν αρέσει η μουσική μου, αλλά δεν θέλω να πιέζω καταστάσεις ούτε να την επιβάλω στους ανθρώπους. Φαίνεται ότι τα καταφέρνω και χωρίς ιδιαίτερη προώθηση και προτιμώ να το διατηρήσω αυτό. Ο χρόνος κυλάει τόσο γρήγορα και υπάρχει τόση πληροφόρηση εκεί έξω που δεν θέλω να προσθέσω κάτι παραπάνω στην ήδη υπάρχουσα σαβούρα.

Αν το 2012 καταστρεφόταν ο κόσμος, πού θα βρισκόσουν;

Πεσμένος τέζα στο λούκι κάτω από μια γέφυρα με ένα μπουκάλι μηλόκρασο στο χέρι. Ποιος ξέρει; Ελπίζω η ζωή μου να πηγαίνει τόσο καλά όσο και τώρα και να είμαι ακόμη τριγύρω, με την προϋπόθεση φυσικά ο κόσμος να μην έχει διαλυθεί τελείως από κάποιον πόλεμο ή οικολογική καταστροφή.

Τελευταία σοφά λόγια;

Είμαι τόσο χαζός όσο ο διπλανός σου, έτσι καλυτέρα να ρωτήσεις κάποιον που έχει να σου πει κάτι σοφό.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο νέος δίσκος της Σαβίνας Γιαννάτου είναι ένας ύμνος στο νερό/ Σαβίνα Γιαννάτου: «Δεν υπάρχουμε χωρίς το νερό»/ Η Σαβίνα Γιαννάτου μας ταξιδεύει στην ακαταμάχητη γοητεία της ροής του νερού

Σαβίνα Γιαννάτου / Σαβίνα Γιαννάτου: «Μια καλή κριτική κινητοποιεί κι άλλους ανθρώπους, και μαζί τους κινητοποιείσαι κι εσύ»

Το νέο της άλμπουμ, που αποθέωσε η «Guardian», είναι άλλο ένα λιθαράκι στην αξιοζήλευτη μουσική πορεία της. Λίγες μέρες πριν τις εμφανίσεις της στην Ελλάδα, η «υπέροχη Ελληνίδα τραγουδίστρια» όπως την αποκάλεσαν μιλά για τη δουλειά της και το σημαντικότερο περιουσιακό στοιχείο που έχει, τη φωνή της.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μια σπουδαία συμφωνία σε ένα μόνο μέρος

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Μια σπουδαία συμφωνία σε ένα μόνο μέρος

Η Ματούλα Κουστένη μιλά για την Έβδομη Συμφωνία του Γιαν Σιμπέλιους, ένα από τα πιο χαρακτηριστικά έργα του ρομαντικού κινήματος του 19ου αιώνα, που συνέθεσε ο δημιουργός-σύμβολο της Φινλανδίας.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Δημήτρης Σκύλλας

Μουσική / «Υπήρξα αλαζόνας από τη λαχτάρα μου να πετύχω»

Ο διεθνώς καταξιωμένος συνθέτης Δημήτρης Σκύλλας επιστρέφει με ένα έργο για το Μέγαρο Μουσικής, εμπνευσμένο από την απέριττη ομορφιά της ελληνικής δημοτικής παράδοσης, αντλώντας στοιχεία από το ηπειρώτικο μοιρολόι αλλά και από τα «σκυλάδικα».
M. HULOT
Όλες οι συναυλίες που θα δούμε το φετινό καλοκαίρι

Μουσική / Όλες οι συναυλίες που θα δούμε το φετινό καλοκαίρι

Ποπ, ροκ, ραπ, πειραματική ηλεκτρονική μουσική και ξέφρενα πάρτι με χορό δίνουν πολλές επιλογές για διασκέδαση με (σχεδόν) νέα αλλά και δημοφιλή ονόματα του παρελθόντος να διαμορφώνουν ένα καλοκαιρινό μουσικό τοπίο με μεγάλο ενδιαφέρον.
M. HULOT
Οι Blackpink επιστρέφουν αλλά σόλο

Μουσική / Έχετε έστω ακουστά τις Blackpink ή είστε τίποτα boomers;

Σε μια μουσική βιομηχανία που δεν μπορεί να συνέλθει από την απόλυτη κυριαρχία της Κ-pop, τα μέλη του πιο δημοφιλούς νοτιοκορεάτικου γυναικείου γκρουπ κυκλοφόρησαν σόλο δουλειές. Μαζί κατέκτησαν τον κόσμο, μόνες τους τι κάνουν;
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Η Ιεροτελεστία της Άνοιξης του Ιγκόρ Στραβίνσκυ: Τι συμβαίνει με αυτό το ερεθιστικό έργο;

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Η Ιεροτελεστία της Άνοιξης του Ιγκόρ Στραβίνσκυ: Τι συμβαίνει με αυτό το ερεθιστικό έργο;

Με αφορμή τη συναυλία της Κρατικής Ορχήστρας Αθηνών στο Μέγαρο Μουσικής στις 11 Απριλίου, η Ματούλα Κουστένη περιγράφει ένα από τα περιφημότερα έργα του συμφωνικού ρεπερτορίου, την εμβληματική Ιεροτελεστία της Άνοιξης του Ιγκόρ Στραβίνσκυ, αλλά και αφηγείται ένα από τα διασημότερα σκάνδαλα στην Ιστορία της Μουσικής. Η πρεμιέρα του έργου στο Παρίσι του 1913 συνοδεύτηκε από επεισόδια που οδήγησαν μέχρι και στην παρέμβαση της αστυνομίας.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
O Kristof και το τέλος του παιχνιδιού

Μουσική / «Αν δουν ένα αγόρι με ρούχα που θεωρούν ότι δεν είναι αντρικά, ξαφνικά το φετιχοποιούν»

Στο νέο άλμπουμ του, ο Kristof εμπνέεται από τα παιχνίδια κάθε είδους και τo fluidity, κυκλοφορώντας την πιο προσωπική δουλειά του μέχρι σήμερα, η οποία συνοδεύεται από ένα επιτραπέζιο.
M. HULOT