More than heavy bass!

More than heavy bass! Facebook Twitter
0
Πώς θα περιέγραφες τον ήχο σου σε κάποιον που δεν έχει ιδέα;

Είναι δύσκολο να περιγράψεις έναν ήχο. Είναι κάτι σαν ηλεκτρονική μουσική με πολλούς επαναλαμβανόμενους ρυθμούς και κρουστά.

Ποιο ήταν το κανονικό σου επάγγελμα πριν γίνεις DJ;

Έφτιαχνα εργαλεία. Τελείωσα την πρακτική μου σε αυτό αλλά στην πορεία έκανα και άλλα επαγγέλματα.

Πότε άρχισες να ασχολείσαι με την παραγωγή;

Πάντοτε έκανα μουσική, από τότε που ήμουν 13 χρόνων. Ασχολήθηκα γιατί μου άρεσε.

Γιατί διέλυσες την εταιρεία σου (Skull Disco) την εποχή που απέκτησε τόση απήχηση;

Ήταν κάτι ιδιαίτερο και ήθελα να μείνει έτσι. Επίσης, ένιωθα ότι είχε τυποποιηθεί σε κάτι που δεν ακολουθούσα απόλυτα.

Βλέπεις τον εαυτό σου να κάνει στο μέλλον άλλη δισκογραφική εταιρεία;

Μπορεί μια μέρα, αλλά όχι άμεσα. Προσπαθώ να μην το σκέφτομαι.

Τι άποψη έχεις για το dubstep;

Δεν είμαι σίγουρος ότι έχω καταλάβει τι είναι το dubstep. Σκέψου από πού προέρχεται η λέξη, από τον συνδυασμό του dub και του two step. Αν συμβαίνει αυτό, τότε υπάρχουν πολλά παρεξηγημένα σχήματα που δεν θα έπρεπε να ονομάζονται με αυτό τον τρόπο. Απ' την άλλη, το dubstep σημαίνει κάτι τελείως διαφορετικό στο μυαλό αρκετών ανθρώπων.

Με το περσινό σου άλμπουμ «Three Eps» ήταν εσκεμμένο που απομακρύνθηκες πολύ από το dubstep σε κάτι τελείως διαφορετικό;

Η μουσική μου δεν είναι στ' αλήθεια dubstep. Και επίσης δεν με νοιάζει και ιδιαίτερα. Έχω έναν ήχο στο μυαλό μου που θέλω να βγάλω προς τα έξω και απλώς προχωρώ με ό,τι ακούγεται καλό στο αυτί μου και με ό,τι με συμβουλεύει η καρδιά μου. Ελπίζω να μην ακούγεται πολύ γλυκανάλατο αυτό.

Μετά το dubstep, δηλαδή, τι θα πρέπει να περιμένουμε από σένα;

Είναι λίγο μυστήριο για μένα. Γίνεται λίγο ενστικτωδώς, για να είμαι ειλικρινής. Υπάρχουν ορισμένοι τρόποι να δουλεύεις και έχω καλλιτεχνικές ευαισθησίες που θα ήθελα να καλλιεργήσω, αλλά είναι κάτι πολύ αφηρημένο για να γράψω γι' αυτό και θα είναι βαρετό για τους αναγνώστες.

Γιατί μετακόμισες στο Βερολίνο; Φαίνεται ότι πολλοί καλλιτέχνες μετακομίζουν εκεί τελευταία. Για ποιο λόγο νομίζεις;

Σίγουρα όχι για να γίνω σταθερό μέλος της οικογένειας Perlon (σ.σ. δισκογραφική εταιρεία που έχει κυκλοφορήσει τις τελευταίες του δουλειές), όπως όλοι νομίζουν. Δεν υπάρχουν πολλά να πω. Δεν άντεχα άλλο το Λονδίνο και ήθελα περισσότερο χώρο. Κι εγώ και η γυναίκα μου προτιμάμε πόλεις που μπορείς να κάνεις πολλά ενδιαφέροντα πράγματα. Επηρεάζομαι από διάφορες καταστάσεις, αλλά δεν είμαι σίγουρος ότι το Βερολίνο λειτουργεί με τέτοιο τρόπο ώστε να δώσει ένα γενικότερο στίγμα στη μουσική.

Ποιες είναι οι επιρροές σου;

Υπάρχουν πολλοί μουσικοί που μου αρέσουν. Υποθέτω οι Public Image Ltd για τα πρώτα ατμοσφαιρικά τους άλμπουμ και οι Savage Republic, αλλά μου αρέσει και η μουσική που δεν έχει καμιά σχέση με αυτά τα συγκροτήματα, μόνο και μόνο επειδή ανοίγει έναν ενδιαφέροντα διάλογο μεταξύ διαφορετικών μουσικών στοιχείων στη μουσική, ή που μου αφήνει κάποια συγκεκριμένη αίσθηση. Εννοώ ότι μπορεί να ακούσω έναν δίσκο του Tom Waits, για παράδειγμα, παρόλο που η μουσική μου δεν ακούγεται καθόλου έτσι, και βρίσκω τις ίδιες σπίθες που υπάρχουν και στη μουσική μου, την ίδια ένταση.

Δεν έχεις καν ΜySpace, σε μια εποχή που έχει γίνει κάτι σαν αναγκαιότητα για τους μουσικούς. Πώς κι έτσι;

Είμαι ευχαριστημένος αν αρέσει η μουσική μου, αλλά δεν θέλω να πιέζω καταστάσεις ούτε να την επιβάλω στους ανθρώπους. Φαίνεται ότι τα καταφέρνω και χωρίς ιδιαίτερη προώθηση και προτιμώ να το διατηρήσω αυτό. Ο χρόνος κυλάει τόσο γρήγορα και υπάρχει τόση πληροφόρηση εκεί έξω που δεν θέλω να προσθέσω κάτι παραπάνω στην ήδη υπάρχουσα σαβούρα.

Αν το 2012 καταστρεφόταν ο κόσμος, πού θα βρισκόσουν;

Πεσμένος τέζα στο λούκι κάτω από μια γέφυρα με ένα μπουκάλι μηλόκρασο στο χέρι. Ποιος ξέρει; Ελπίζω η ζωή μου να πηγαίνει τόσο καλά όσο και τώρα και να είμαι ακόμη τριγύρω, με την προϋπόθεση φυσικά ο κόσμος να μην έχει διαλυθεί τελείως από κάποιον πόλεμο ή οικολογική καταστροφή.

Τελευταία σοφά λόγια;

Είμαι τόσο χαζός όσο ο διπλανός σου, έτσι καλυτέρα να ρωτήσεις κάποιον που έχει να σου πει κάτι σοφό.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Beyoncé εναντίον Beatles: Τα βραβεία Grammy ξεπέρασαν κάθε όριο φαιδρότητας

Μουσική / Beyoncé εναντίον Beatles: Τα βραβεία Grammy ξεπέρασαν κάθε όριο φαιδρότητας

Η υποψηφιότητα ενός ξεχασμένου και μάλλον αδιάφορου κομματιού του Τζον Λένον για το βραβείο του δίσκου της χρονιάς φαίνεται να συμπυκνώνει όλη την σύγχυση και την έλλειψη σοβαρότητας που διακρίνει τον κουρασμένο μηχανισμό κύρους των Grammy.
THE LIFO TEAM
Ο Λευτέρης Παπαδόπουλος αφηγείται τη ζωή του στη LIFO

Γεννήθηκε Σαν Σήμερα / Ο Λευτέρης Παπαδόπουλος αφηγείται τη ζωή του στη LIFO

Δημοσιογράφος, στιχουργός. Θα ήταν ευχαριστημένος αν, απ’ όλα τα τραγούδια του, έμενε στην ιστορία το τετράστιχο: «Το απομεσήμερο έμοιαζε να στέκει, σαν αμάξι γέρικο, στην ανηφοριά».
ΣΤΑΥΡΟΣ ΔΙΟΣΚΟΥΡΙΔΗΣ
Stilpon: Η επιστροφή ενός Έλληνα κοσμοπολίτη του σύγχρονου ροκ

Μουσική / Stilpon: Η επιστροφή ενός Έλληνα κοσμοπολίτη του σύγχρονου ροκ

Ο Στίλπων Νέστωρ μαζί με εκλεκτούς καλεσμένους παρουσιάζουν αυτή την Πέμπτη στην Αθήνα τη νέα του δουλειά που έχει τίτλο «The Second Cloud Commission» και αποτελεί το απόγειο μιας δημιουργικής πορείας στο σύγχρονο ροκ που διανύει τέσσερις δεκαετίες.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Το κονσέρτο που σφράγισε μια βαθιά φιλία

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Το κονσέρτο που σφράγισε μια βαθιά φιλία

Η Ματούλα Κουστένη βουτά στα άδυτα μιας βαθιάς φιλίας, αυτής των Γιόζεφ Γιόακιμ και Γιοχάνες Μπραμς, που στηρίχτηκε στην καλλιτεχνική ιδιοφυΐα και τη χημεία αυτών των δύο μουσικών, αφήνοντας ένα μοναδικό ενθύμιο, το Κοντσέρτο για Βιολί και Ορχήστρα που υπογράφει -ποιος άλλος;- o Γιοχάνες Μπραμς.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Συναυλία Μαλερ

Μουσική / Ένας έξοχος Μάλερ του Κουρεντζή στο Μέγαρο

Ο Κουρεντζής βημάτισε αργά πάνω στο λεπτό σκοινί που συνδέει το υπαρκτό και του μαγικό, του εδώ και του επέκεινα, και με αδρές κινήσεις δεν παρουσίασε απλώς το Adagietto αλλά εξήγησε στον ακροατή κάθε του συλλαβή
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΧΑΜΠΙΔΗΣ
Νταλάρας - Παπακωνσταντίνου: Οι πρώτες φωτογραφίες από την πολυαναμένομενη συνεργασία τους

Πολιτισμός / Νταλάρας - Παπακωνσταντίνου: Οι πρώτες φωτογραφίες από την πολυαναμενόμενη συνεργασία τους

Οι δύο σπουδαίοι ερμηνευτές θα συναντηθούν επί σκηνής από τις 5 Δεκεμβρίου στο Vox σε μια θεατροποιημένη παράσταση με κείμενα του Οδυσσέα Ιωάννου τα οποία θα παρουσιάζει o ίδιος έχοντας τον ρόλο του αφηγητή
LIFO NEWSROOM
Πόση techno αντέχει η Αθήνα;

The Review / Πόση techno αντέχει η Αθήνα;

O Αλέξανδρος Διακοσάββας και ο ραδιοφωνικός παραγωγός και DJ Νίκος Ζώης συναντήθηκαν στη δεύτερη μέρα του φετινού Techniques και σχολιάζουν τη βραδιά, το σετ της –ακριβοθώρητης πλέον– Charlotte de Witte και όσα είναι hot τώρα στην ηλεκτρονική σκηνή και στο αθηναϊκό nightlife.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
νταλαρας παπακωνσταντίνου

Μουσική / Γιώργος Νταλάρας και Βασίλης Παπακωνσταντίνου ξανά μαζί 33 χρόνια μετά

Οι δύο σπουδαίοι ερμηνευτές ετοιμάζονται να μοιραστούν και πάλι τη σκηνή, παρουσιάζοντας μια θεατροποιημένη μουσική παράσταση με κείμενα και αφήγηση του Οδυσσέα Ιωάννου που θα αφορούν το ελληνικό τραγούδι.
ΜΙΧΑΛΗΣ ΓΕΛΑΣΑΚΗΣ
Bruce Springsteen & the E Street Band: Το ροκ του παρελθόντος και του μέλλοντος μας

Daily / Bruce Springsteen & the E Street Band: Το ροκ του παρελθόντος και του μέλλοντός μας

«Μετά από 50 χρόνια στον δρόμο, είναι πολύ αργά για να σταματήσουμε τώρα», δηλώνει μ’ ένα διακριτικό μειδίαμα ο 75χρονος ροκ σταρ σ’ ένα νέο ντοκιμαντέρ που παρακολουθεί από απόσταση αναπνοής την πρόσφατη περιοδεία του Μπρους Σπρίνγκστιν και της θρυλικής μπάντας του.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Tsugranes

Μουσική / Η επιρροή των ελληνικών '90s -’00s στις Tsugranes και τον ήχο τους

Με αναφορές στον ΛεΠα και την Charli XCX, το τριμελές σχήμα από τα Γιάννενα, που άνοιξε τη συναυλία της Μαρίνας Σάττι στην Τεχνόπολη, φέρνει την πιο φρέσκια μουσική στην ελληνική ανεξάρτητη σκηνή.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ