(They are) Still Corners

(They are) Still Corners Facebook Twitter
0

Έχουμε ήδη κάνει αναφορές στην ονειρική ποπ των Still Corners. Το buzz γύρω απ’ το όνομά τους χτίστηκε με την κυκλοφορία του ντεμπούτου άλμπουμ τους «Creatures of an hour», που κυκλοφόρησε πέρσι από την Sub Pop. Οι new wave κιθάρες, σε συνδυασμό με τα φωνητικά της Tessa Murray που θυμίζουν νανούρισμα, τους καθιέρωσαν στον χώρο του μουσικού Τύπου ως τους νέους dream pop darlings. Η επερχόμενη συναυλία στην Αθήνα είναι μια ευκαιρία για να διαπιστώσουμε αν ισχύουν όλα τα καλά λόγια που ακούγονται γι’ αυτούς.

Η μουσική σας συχνά περιγράφεται ως dream pop, με αναφορές σε σχήματα όπως οι Cocteau Twins, οι Slowdive, οι Mazzy Star κ.ά. Αυτό έχει να κάνει με κάποια κατηγοριοποίηση από τα μέσα, ή είστε όντως επηρεασμένοι από αυτό το μουσικό είδος και προσπαθείτε ν’ ακούγεστε ως μια dream pop μπάντα;

Μπορώ να δω ομοιότητες με όσα αναφέρονται. Ο ήχος είναι ατμοσφαιρικός, ονειρικός, αλλά στην πραγματικότητα δεν γίνεται προσπάθεια να μοιάσουμε ηχητικά σ’ αυτές τις μπάντες ή να είμαστε dream pop. Για παράδειγμα, δεν έχω ακούσει ποτέ στη ζωή μου Slowdive, αλλά πάντοτε αγαπούσα τους Cocteau Twins. Νομίζω πως αυτά τα πράγματα έχουν έναν τρόπο να φιλτράρονται μέσα σου και να βγαίνουν προς τα έξω με μια άλλη, δική τους μορφή.

Θα μπορούσατε πολύ εύκολα ν’ ανήκετε στη δεκαετία του ’80: η παραγωγή έχει μια eighties αίσθηση, τα ντραμς θυμίζουν κάποιο παλιό άλμπουμ των Cure. Τι θα ήταν διαφορετικό, αν οι Still Corners σχηματίζονταν στα ‘80s;

Αυτό είναι πολύ ενδιαφέρον γιατί πολύ συχνά μας λένε πως ακουγόμαστε σαν να προερχόμαστε απ’ τα ‘60s! Αν όντως υπήρχαμε στα ‘80s, θα χρησιμοποιούσαμε καταρχάς πολύ περισσότερο σπρέι για τα μαλλιά. Δεν θα υπήρχε το ίντερνετ, οπότε θα έπρεπε να βρούμε άλλους τρόπους γα να μας προσέξει ο κόσμος. Τα μικρότερα στούντιο παραγωγής δεν ήταν τόσο ανεπτυγμένα, όπως σήμερα, επομένως θα ήμασταν στο έλεος κάποιου μεγαλύτερου στούντιο. Επίσης, θα συλλέγαμε πολύ περισσότερους δίσκους, απ’ τη στιγμή που δεν θα υπήρχαν τα mp3.

Έχετε βρεθεί ξανά στην Ελλάδα; Γνωρίζετε ποια είναι η κατάσταση αυτήν τη στιγμή στη χώρα;

Έχω βρεθεί στην Κεφαλονιά, η οποία ήταν υπέροχη. Παρακολουθούμε όλοι τις ειδήσεις, οπότε έχουμε μια ιδέα του τι γίνεται στην Ελλάδα αυτήν τη στιγμή. Θα ήταν πολύ ωραίο να έρθουμε και να μιλήσουμε με ανθρώπους εκεί, ώστε ν’ ακούσουμε τις απόψεις τους.

Ποια ήταν η ανταπόκριση απ'την κυκλοφορία του «Creatures of an hour»; Είναι κάπως περίεργο το γεγονός ότι κυκλοφόρησε στη Sub Pop, μια εταιρεία όχι και τόσο οικεία με τον dream pop ήχο;

Πριν από μερικές εβδομάδες έλαβα ένα πραγματικά ωραίο σημείωμα από κάποιον που έλεγε πως ο δίσκος αυτός τον βοήθησε να βγάλει το γυμνάσιο. Πράγματα σαν κι αυτό σε κάνουν να αισθάνεσαι πως όντως προσφέρεις κάτι.

Τι μουσική ακούτε αυτό τον καιρό;

Michel Rubini, Lower Dens, Neon Indian και τα νέα άλμπουμ των Trailer Trash Tracys και των Air.

Το artwork του άλμπουμ σας μου θύμισε έντονα το εξώφυλλο του άλμπουμ «Yearbook 1» των Σουηδών Studio. Ποιος το επιμελήθηκε;

Το εξώφυλλο το επιμελήθηκε ο Scott Campbell. Την υπόθεση την ανέλαβε ο Jeff (σ.σ. Jeff Kleinsmith) από τη Sub Pop, ο οποίος με έφερε σε επαφή μαζί του, και διαπίστωσα πόσο πολύ μου άρεσε η δουλειά του.

Έχετε επιρροές από ταινίες; Η μουσική σας έχει μια έντονα κινηματογραφική αίσθηση. Ποιο είναι το καλύτερο φιλμ που είδατε τελευταία;

Οπωσδήποτε έχουμε επιρροές από ταινίες. Κάποια φιλμ έχουν ένα πολύ ιδιαίτερο vibe μέσα τους - πάρε για παράδειγμα το Mulholland Drive ή τις ταινίες του Χίτσκοκ. Έχουν μια μυστηριώδη ατμόσφαιρα, την οποία λατρεύω. Κατά κάποιον τρόπο προσπαθώ να εγκλωβίσω αυτή την ατμόσφαιρα και να τη μεταφέρω σε έναν δίσκο. Η τελευταία ταινία που είδα πρόσφατα και μου άρεσε πολύ είναι το Strangers on a train του Χίτσκοκ, την οποία είχα να δω πολλά χρόνια και μου άρεσε ακόμα περισσότερο τώρα.

Τι έχουμε να περιμένουμε απ’ το λάιβ σας στην Αθήνα; Θα υπάρχουν διάφορα visuals, για παράδειγμα;

Στις συναυλίες παίζουμε πάντα λίγο πιο δυνατά κι έχουμε διάφορες προβολές στη σκηνή από πίσω, όσο παίζουν τα κομμάτια. Μας αρέσει επίσης να παίζουμε με χαμηλά φώτα - ελπίζουμε έτσι να σας μεταφέρουμε σε μια άλλη διάσταση.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Lorenzo

Οι Αθηναίοι / Lorenzo: «Η techno σκηνή έχει γίνει χρηματιστήριο»

Γνώρισε την techno στη Φρανκφούρτη των αρχών των ‘90s. Ερχόμενος στην Αθήνα, όσο έβλεπε ότι ο κόσμος σοκαριζόταν με τις εμφανίσεις του, τόσο περισσότερο του άρεσε να προκαλεί. Ο θρυλικός χορευτής του Factory και ιδρυτής της ομάδας Blend είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Θρίλερ με τον θάνατο του Λίαμ Πέιν των One Direction στην Αργεντινή

Διεθνή / Θρίλερ με τον θάνατο του Λίαμ Πέιν των One Direction στην Αργεντινή

«Έχει ένα μπαλκόνι και φοβόμαστε ότι μπορεί να κάνει κάτι για να θέσει σε κίνδυνο τη ζωή του» είπε ο διευθυντής του ξενοδοχείου που τηλεφώνησε στην αστυνομία - Οι μαρτυρίες για περίεργη συμπεριφορά
LIFO NEWSROOM
Σοπέν

Πέθανε Σαν Σήμερα / «Κύριοι, ιδού μια μεγαλοφυΐα!»: Πώς ο Σοπέν άνοιξε νέα εποχή στη μουσική για πιάνο

Σαν σήμερα, στις 17 Οκτωβρίου 1849, πεθαίνει από φυματίωση στο Παρίσι ο Πολωνός Φρεντερίκ Φρανσουά Σοπέν, ένας από τους σημαντικότερους εκπροσώπους του Ρομαντισμού και κορυφαίος πιανίστας.
ΚΟΡΙΝΑ ΦΑΡΜΑΚΟΡΗ
Ενοχοποιητικά στοιχεία: Tραπ μουσική και βία

Μουσική / Tραπ μουσική και βία: Μπερδεύοντας τον στίχο με την πραγματικότητα

Με ρητορικές και νομικίστικες μανούβρες που αρνούνται την καλλιτεχνική της φύση, το κατηγορητήριο κατά της τραπ μετατρέπει ένα μουσικό είδος σε ενοχοποιητικό στοιχείο.
ΚΩΣΤΑΣ ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ & ΛΑΜΠΡΟΣ ΦΑΤΣΗΣ
Αφέλεια ή ελπίδα; Το ισραηλο-παλαιστινιακό συγκρότημα που προκαλεί έντονες αντιδράσεις

Μουσική / Αφέλεια ή ελπίδα; Το ισραηλο-παλαιστινιακό συγκρότημα που προκαλεί έντονες αντιδράσεις

Το boyband με την ονομασία as1one που αποτελείται από τέσσερις Ισραηλινούς και δύο Παλαιστίνιους σχηματίστηκε λίγο πριν από την 7η Οκτωβρίου και παρά τις επικρίσεις που έχει δεχτεί, τα μέλη του επιμένουν ότι έχουν επιλέξει τον σωστό δρόμο.
THE LIFO TEAM
«Ο θάνατός τους θα είναι η ανάστασή μας»: Μια έκδοση με τους προκλητικούς στίχους της Κρίστα Παπίστα

Βιβλίο / «Ο θάνατός τους θα είναι η ανάστασή μας»: Μια έκδοση με τους προκλητικούς στίχους της Κρίστα Παπίστα

Μια από τις πιο κουίρ και τολμηρές φωνές στην ελληνική μουσική κυκλοφόρησε ένα πρωτότυπο βιβλίο από τις εκδόσεις του βιβλιοπωλείο Arsenale που βρίσκεται στην Ανάφη.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Έτσι βγαίνουμε τώρα

Urban Culture / Έτσι βγαίνουμε τώρα

Άφθονη τέχνη για όλους, μεγάλα και niche πάρτι, ελληνικά και technο: Η Αθήνα έχει γίνει μια πόλη που μπορεί να προκαλέσει FOMO ακόμα και σ’ εκείνους που αρνούνται ότι το παθαίνουν.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ, ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ, M.HULOT, ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ, ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ, ΙΩΝΑΣ ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ
Τελικά, φταίει η τραπ για την αύξηση της βίας των ανηλίκων;

Radio Lifo / Τελικά, φταίει η τραπ για την αύξηση της βίας των ανηλίκων;

Δημιουργεί πρότυπα η τραπ μουσική; Έχει κάνει -έστω παραδόξως- κάτι καλό στην ελληνική κοινωνία; Πόσο επικίνδυνο είναι να ακούμε σήμερα έναν πολιτικό να ζητά την ποινικοποίηση ενός μουσικού είδους; Ο Τάσος Μπρεκουλάκης και η Βάνα Κράβαρη συζητούν για το αν και κατά πόσο η τραπ ευθύνεται για την αύξηση της βίας των ανηλίκων.
THE LIFO TEAM
CHECK Βέρντι

Σαν Σήμερα / Βίβα Βέρντι: Ο μεγάλος συνθέτης που κάποιοι του είπαν ότι θα γινόταν μια μετριότητα

Στις 10  Οκτωβρίου 1813 γεννήθηκε ο Τζουζέπε Φορτουνίνο Φραντσέσκο Βέρντι, ένας από τους πιο διάσημους και αγαπητούς συνθέτες όπερας στην Ιταλία και στον κόσμο.
ΚΟΡΙΝΑ ΦΑΡΜΑΚΟΡΗ
«Πώς έφτασα να γεράσω τόσο; Από τύχη υποθέτω»: Η Ντέμπι Χάρι στο κατώφλι των 80

Μουσική / «Πώς έφτασα να γεράσω τόσο; Από τύχη υποθέτω»: Η Ντέμπι Χάρι στο κατώφλι των 80

Από την υπόγεια Νέα Υόρκη της δεκαετίας του ’70 μέχρι την τωρινή καμπάνια της Gucci και την τσάντα με το όνομά της, η τραγουδίστρια των Blondie παραμένει αντισυμβατική και ακαταμάχητη.
THE LIFO TEAM
Οι δυο Ιφιγένειες του Ντμίτρι Τσερνιακόφ

Όπερα / Οι δυο βραβευμένες Ιφιγένειες του Ντμίτρι Τσερνιακόφ ανεβαίνουν σε περίοδο πολέμου

Λίγο πριν σηκωθεί η αυλαία της Εθνικής Λυρικής Σκηνής για τις δύο εμβληματικές όπερες του Γκλουκ, ο σημαντικός Ρώσος σκηνοθέτης εξηγεί τις σύγχρονες παραμέτρους της θυσίας της αρχαίας τραγικής ηρωίδας.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ