Οι εργοδότες χρησιμοποιούν πλέον το ίντερνετ, σαν μια επιπλέον πηγή πληροφοριών για τους εργαζόμενους που θέλουν να προσλάβουν, σύμφωνα με το tovima.gr. Δημόσιες συζητήσεις, φωτογραφίες, απόψεις, δραστηριότητες κάθε είδους στο Facebook, το Twitter και σε blogs αποτελούν ένα ανοιχτό διαδικτυακό προφίλ του υποψηφίου, διαθέσιμο σε κάθε ενδιαφερόμενο. Η δημόσια δραστηριότητα των χρηστών του διαδικτύου, μπορεί να δώσει πλήθος πληροφοριών στους εργοδότες, οι οποίοι μάλιστα ερευνούν και τη δημοφιλία του υποψήφιου εργαζόμενου στο Facebook, θέτοντάς την ως ένα επιπλέον προσόν.
Υποψήφια, διηγείται στην εφημερίδα ότι τον περασμένο μήνα είδε αγγελία που ζητούσε υπάλληλο «με δικό του λάπτοπ και περισσότερους από 1.000 φίλους στο Facebook»!
Λίγες ημέρες αργότερα κατά της διάρκεια συνέντευξης εργασίας ο εκπρόσωπος άλλης εταιρίας δεν περιορίστηκε στον αριθμό των φίλων της, αλλά ρώτησε και αν αυτοί πήγαιναν σε… ιδιωτικά σχολεία. Η απάντηση προφανής καθώς, επειδή ο εργοδότης έψαχνε άτομο για θέση ασφαλιστικού πράκτορα και οι υψηλές γνωριμίες του υποψήφιου εργαζόμενου με ευκατάστατα άτομα που θα μπορούσαν να γίνουν πελάτες, ήταν ένα από τα ζητούμενα.
σχόλια