Οι άνδρες της Gilead Sciences βγαίνουν μπροστά για τον καρκίνο του μαστού
Γιατί ο καρκίνος του μαστού δεν είναι αποκλειστικά γυναικεία υπόθεση.
ADVERTORIAL
Με μια ανατρεπτική καμπάνια ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης, στην οποία ο λόγος δόθηκε σε άνδρες, η Gilead Sciences μάς υπενθύμισε γιατί ο καρκίνος του μαστού αποτελεί μια υπόθεση όλων μας.
Η αντισυμβατική εκστρατεία, με το σαφές σύνθημα «ο καρκίνος του μαστού μάς αφορά όλους», πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο των δράσεων για την Παγκόσμια Ημέρα Πρόληψης κατά του Καρκίνου του Μαστού και ήρθε να ανατρέψει τα στερεότυπα για μια πάθηση που θεωρείται «κατεξοχήν γυναικεία».
Αν στην περσινή καμπάνια της Gilead Sciences συμμετείχαν εργαζόμενες στη βιοφαρμακευτική εταιρεία –η πρώτη φορά που γυναίκες εργαζόμενες σε εταιρεία που δραστηριοποιείται στον τομέα της υγείας αποτέλεσαν τα κεντρικά πρόσωπα μιας τέτοιας εκστρατείας–, φέτος οι άνδρες πήραν τη σκυτάλη. Εκείνοι που μέσα από τη δουλειά τους πολεμούν τον καρκίνο. Εκείνοι που βρίσκονται καθημερινά δίπλα, γύρω και κοντά σε γυναίκες που αντιμετωπίζουν τον καρκίνο του μαστού.
Εκείνοι που καθημερινά στηρίζουν τις γυναίκες και αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της ζωής τους με το να τις φροντίζουν, να τις ενθαρρύνουν, να τους δίνουν αγάπη και κουράγιο. Εκείνοι που στέκονται δίπλα τους, διαρκώς και αδιαμφισβήτητα. Εκείνοι που δίνουν τη μάχη κατά του καρκίνου του μαστού από το «παρασκήνιο», με όλες τους τις δυνάμεις.
Οι σύζυγοι, οι γιοι, οι μπαμπάδες, οι σύντροφοι, οι αδελφοί, οι φίλοι, οι συνάδελφοι, είναι εκείνοι που στη φετινή καμπάνια μετέφεραν το μήνυμα ολοκληρωμένο.
Ο καρκίνος του μαστού, όμως, αφορά τους άνδρες πολλαπλά, γιατί και οι ίδιοι ενδέχεται να νοσήσουν. Και με τους άνδρες στο προσκήνιο δίνεται μια ευκαιρία σε όλους μας να αντιληφθούμε πως ο καρκίνος του μαστού ενδέχεται να αναπτυχθεί και σε εκείνους. Συγκεκριμένα η συχνότητα είναι 1-2 άνδρες ανά 200 γυναίκες με καρκίνο του μαστού, δηλαδή ένα ποσοστό της τάξης του 0,5-1%. Δυστυχώς οι άντρες συχνά το αγνοούν, έτσι ορισμένες φορές απευθύνονται στον γιατρό με σημαντική καθυστέρηση.
Η αντισυμβατική καμπάνια της Gilead Sciences έρχεται να προστεθεί σε εκείνη την αλυσίδα των εκστρατειών ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης που μας ταρακουνούν τόσο με την αμεσότητα του μηνύματος όσο και με την πρωτοτυπία στη μετάδοσή του. «Ο καρκίνος του μαστού μάς αφορά όλες» δήλωσαν με σαφήνεια πέρυσι οι εργαζόμενες της εταιρείας, «ο καρκίνος τους μαστού μάς αφορά όλους», είπαν όλοι οι άνδρες που φωτογραφήθηκαν για να δυναμώσουν το μήνυμα της ευαισθητοποίησης για τη νόσο φέτος, συμμετέχοντας στην πολυεπίπεδη προσπάθεια για την πρόληψη, τον προσυμπτωματικό έλεγχο και τη θεραπεία.
Για τις ανάγκες της καμπάνιας τα μέσα μαζικής μεταφοράς και ο σταθμός του μετρό Συντάγματος «μετέδωσαν» ότι «ο καρκίνος του μαστού αφορά όλους», ενώ η Gilead Sciences στήριξε ενεργά και αυτήν τη χρονιά ως επίσημος χορηγός τον Συμβολικό Αγώνα Δρόμου και Περιπάτου Greece Race for the Cure® που διοργανώθηκε από τον Πανελλήνιο Σύλλογο Γυναικών με Καρκίνο του Μαστού «Άλμα Ζωής».
Η Gilead Sciences και οι άνθρωποί της το έκαναν σαφές και πλέον είναι στο χέρι μας να το κατανοήσουμε αίροντας τα στερεότυπα με τη στάση μας, όλες και όλοι, γυναίκες και άνδρες: η αποτελεσματική αντιμετώπιση του καρκίνου του μαστού περνά μέσα από την ενημέρωση, την πρόληψη και την έγκαιρη διάγνωση.