«Αξιότιμοι πολίτες της Ελλάδας, βοηθήστε μας»

«Αξιότιμοι πολίτες της Ελλάδας, βοηθήστε μας» Facebook Twitter
5

Η Δανία ζητά τη βοήθεια της Ελλάδας για ένα πολύ σημαντικό λόγο και με αρκετά πρωτότυπο τρόπο.

Μια νέα καμπάνια από τη Εταιρεία Καρκίνου της Δανίας ζητά από τους ανθρώπους πέντε δημοφιλών προορισμών διακοπών που επιλέγουν οι Δανοί πολίτες προκειμένου να τους προστατεύσει από τον ήλιο.

Η εκστρατεία «Βοηθήστε ένα Δανό», που δημιουργήθηκε από το γραφείο της Κοπεγχάγης Noa & Co., έχει ως στόχο να αντιμετωπίσει το θλιβερό γεγονός ότι οι Δανοί έχουν ένα από τα υψηλότερα ποσοστά εμφάνισης μελανώματος στον κόσμο.

Η Δανία έχει 19,2 περιπτώσεις ανά 100.000 άτομα ετησίως - ποσοστά ελαφρώς υψηλότερα από τους σκανδιναβούς γείτονές της.

Για την αντιμετώπιση του προβλήματος, η εκστρατεία έχει εντοπίσει πέντε από τους πιο δημοφιλείς ταξιδιωτικούς προορισμούς για τους Δανούς: Γαλλία, Ιταλία, Ισπανία, Ελλάδα και Ταϊλάνδη. Οι δυο τελευταίες χώρες έχουν σύμφωνα με την Εταιρεία Καρκίνου της Δανίας πολύ χαμηλά ποσοστά εμφάνισης μελανώματος: 2.4 και 0.4 αντίστοιχα.

Για την καμπάνια κυκλοφόρησαν πέντε ταινίες, στις πέντε γλώσσες κάθε χώρας που ζητείται η βοήθειά της.

«Κάθε χρόνο, χιλιάδες Δανοί ταξιδεύουν σε ηλιόλουστους προορισμούς για διακοπές. Δυστυχώς, πολλοί από αυτούς επιστρέφουν στο σπίτι με ένα ηλιακό έγκαυμα. Τα ηλιακά εγκαύματα είναι επώδυνα βραχυπρόθεσμα και αυξάνουν τον κίνδυνο καρκίνου του δέρματος σε μακροπρόθεσμη βάση. Το παρόν είναι μια έκκληση για βοήθεια. Μπορείτε να βοηθήσετε την δανέζικη Εκστρατεία Sun Safety στην πρόληψη εγκαυμάτων και θανατηφόρου καρκίνου του δέρματος υπενθυμίζοντάς στους Δανούς την σκιά, το καπέλο και το αντηλιακό», αναφέρει το ελληνικό σποτ.

5

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γιατί κάποιοι άνθρωποι θυμούνται τα όνειρα τους περισσότερο από άλλους

Living / Γιατί κάποιοι άνθρωποι θυμούνται τα όνειρα τους περισσότερο από άλλους

Σύμφωνα με νέες έρευνες, παράγοντες όπως η ηλικία, η ροπή στην ενδοσκόπηση, ακόμα και οι εποχές του χρόνου αποτελούν παράγοντες που επηρεάζουν σημαντικά την ικανότητα να ανακαλούμε τα όνειρά μας.
THE LIFO TEAM
Ο γάτος του μαγαζιού

Living / Ο γάτος του μαγαζιού

Υπεύθυνοι face control, ταμείες, props στη βιτρίνα, support στον πελάτη, επιθεωρητές. Παίρνουν το ρόλο τους στα σοβαρά και είναι φυσικά λόγος για να ξαναπάει κανείς. Γυρίσαμε το κέντρο της Αθήνας, βρήκαμε τις γάτες που ζουν στα μαγαζιά της, τις φωτογραφίσαμε και τις παρουσιάζουμε.
ΣΤΕΦΑΝΙΑ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
«Συστήνεται και η κράτηση τραπεζιού». Τα πιο δημοφιλή Game night events της πόλης.

Living / H Aθήνα παίζει Bingo: Αυτά είναι τα πιο δημοφιλή game night events της πόλης!

Από bingo nights, όπου έχει «εμφανιστεί» η Μπρίτνεϊ Σπίαρς, μέχρι γεωγραφικά κουίζ που μπορεί να καταλήξουν σε ζεϊμπέκικα, αυτές είναι οι πιο παιχνιδιάρικες βραδιές της πόλης – και έχουν και τους μόνιμους θαμώνες τους.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
 Vinted over Instagram: Η μανία του reselling αλλάζει το παιχνίδι στα social media

Living / Η μανία με τα ηλεκτρονικά βιντατζάδικα και η παγίδα της δήθεν «καθαρής» ντουλάπας

Δύο κορίτσια που ξέρουν απ' έξω και ανακατωτά το Vinted και το Vestiaire Collective μας αποκαλύπτουν μυστικά που θα κάνουν τις αγορές μας πιο στοχευμένες και έξυπνες, καθώς και τις αδυναμίες τους που προκύπτουν κατά το κυνήγι του επόμενου θησαυρού.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
Η ομορφιά ως καθρέφτης της εποχής

Living / Η ομορφιά ως καθρέφτης της εποχής

Ζούμε στην εποχή του φυσικού μακιγιάζ, του συνδυασμού αρωμάτων και της σύνθετης ρουτίνας περιποίησης. Από την υπερβολή των ’80s μέχρι το σήμερα, η ομορφιά αποτυπώνει την κοινωνική εξέλιξη και τη μοναδικότητα κάθε γυναίκας.
ΕΦΗ ΑΝΕΣΤΗ
«Είμαι τυφλός και μπορώ να μένω μόνος, μην ξαφνιάζεστε!»

Ζούμε, ρε! / «Είμαι τυφλός και μπορώ να μένω μόνος, μην ξαφνιάζεστε!»

Μπορούν τα τυφλά άτομα να ζήσουν μόνα; Χρειάζονται τα σπίτια τους κάποια ειδική προσαρμογή; Τι είναι η εκπαίδευση στις καθημερινές δεξιότητες; Η Χρυσέλλα Λαγαρία και ο Θοδωρής Τσάτσος συζητούν για το θέμα με την εκπαιδεύτρια κινητικότητας και προσανατολισμού και ιδρυτικό μέλος της ομάδας «Σκύλοι βοηθοί Ελλάδας», Πέννυ Στούμπου.
THE LIFO TEAM
Millennials και Gen Zers αναζητούν το ιδανικό workplace το 2025

Living / Το ιδανικό εργασιακό περιβάλλον του 2025: Τι ψάχνουν οι Millennials και οι GenZers;

Οι διαφορετικές γενιές που κυκλοφορούν τα τελευταία χρόνια στην αγορά εργασίας περιγράφουν τις συνθήκες που θα τους έκαναν να νιώθουν τη δουλειά τους περισσότερο σαν το σπίτι τους.
ΠΕΝΝΥ ΜΑΣΤΟΡΑΚΟΥ
Γιατί συχνά νιώθουμε μεγαλύτερη νοσταλγία για τις δυσκολίες παρά για τις χαρές;

Living / Γιατί συχνά νιώθουμε μεγαλύτερη νοσταλγία για τις δυσκολίες παρά για τις χαρές;

Οι άνθρωποι έχουν την τάση να βλέπουν «με ροζ γυαλιά» ακόμα και τις πιο αντίξοες περιόδους της ζωής τους, ακόμα κι αν πρόκειται για συνθήκες οικονομικής ύφεσης, πανδημίας ή πολέμου.
THE LIFO TEAM
O «ξαφνικός θάνατος» της εξ αποστάσεως εργασίας

Living / O «ξαφνικός θάνατος» της εξ αποστάσεως εργασίας

Στον απόηχο της πανδημίας, οι πολιτικές «εργασίας από το σπίτι» έμοιαζαν να δείχνουν τον δρόμο για τον χώρο εργασίας του μέλλοντος, αλλά πλέον οι αποκλειστικά remote θέσεις είναι είδος προς εξαφάνιση.
ΜΙΧΑΛΗΣ ΓΙΑΝΝΑΚΙΔΗΣ

σχόλια

5 σχόλια
Δράττομαι της ευκαιρίας να μεγαλώσω την εικόνα και να πω ότι η χώρα μας μέχρι πριν 30-40 χρόνια (οπότε ξεκίνησε η βαριά περιβαλλοντική της υποβάθμιση λόγω της αδιαφορίας μας και της ανικανότητάς μας), ήταν "παράδεισος" που θα μπορούσε να αξιοποιηθεί με την καλή έννοια και να προσφέρει δουλειές στους πολίτες της από τον ΙΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟ.Και τον ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟ, τον ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟ, κλπ., γιατί ο τουρισμός - και μάλιστα υψηλότατου επιπέδου - θα έπρεπε να είναι ένας στρατηγικός πυλώνας της ελληνικής οικονομίας.Δυστυχώς όμως οι πολιτικοί μας κάθε απόχρωσης ασχολούνται με κλεφτοπόλεμο χαρακωμάτων πάνω σε ασήμαντα πράγματα και με ορίζοντα δύο τετραετιών για να εξασφαλίσουν την βουλευτική σύνταξη.Εμείς τους εκλέξαμε όμως και οφείλουμε εμείς πρώτα να αλλάξουμε τα κριτήρια για τις επιλογές μας