Αυτά είναι τα αυτοκίνητα που προτιμούν οι Έλληνες

Αυτά είναι τα αυτοκίνητα που προτιμούν οι Έλληνες Facebook Twitter
Συνολικά, πουλήθηκαν 53.059 καινούργια αυτοκίνητα από την 1 Ιανουαρίου 2015 έως την 31 Αυγούστου 2015
0


Μπορεί τα capital controls να έβαλαν φρένο σε πολλές επιχειρήσεις και να έκλεισαν ακόμη περισσότερες, η ελληνική αγορά του αυτοκινήτου ωστόσο σημείωσε θετικό πρόσημο το οκτάμηνο Ιανουάριου - Αυγούστου του 2015.

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του ΣΕΑΑ(Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων), ο όγκος των πωλήσεων των καινούργιων αυτοκινήτων, αυξήθηκε κατά 8,7% το οκτάμηνο, σε σχέση με το αντίστοιχο οκτάμηνο του 2014.

Συνολικά, πουλήθηκαν 53.059 καινούργια αυτοκίνητα από την 1 Ιανουαρίου 2015 έως την 31 Αυγούστου 2015. Το ίδιο χρονικό διάστημα του 2014, είχαν πάρει πινακίδες 48.790 καινούργια αυτοκίνητα.


Αξίζει να τονισθεί ότι, τον Αύγουστο το ποσοστό της αύξησης των πωλήσεων ανήλθε στο 21%, σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα. Πρόκειται για τον τρίτο μήνα, που σημειώθηκε αυξητική τάση, κατά την διάρκεια του οκτάμηνου. Οι προηγούμενες θετικές επιδόσεις κατεγράφησαν τον Απρίλιο 43,3% και τον Μάιο 21,6%.

Στα επίσημα στοιχεία, περιλαμβάνονται και οι επιδόσεις των μοντέλων που διατίθενται στην ελληνική αγορά, το οκτάμηνο.

Τα δημοφιλέστερα μοντέλα της ελληνικής αγοράς, ανάλογα με την κατηγορία που ανήκει το κάθε αυτοκίνητο, το οκτάμηνο Ιανουάριου - Αυγούστου του 2015 είναι τα εξής: Toyota Yaris 3.231, Nissan Qashqai 1.665, Fiat Panda 1.289, Skoda Octavia 665, Nissan Note 613, Suzuki SX4 492, Mercedes V Class 162, Mercedes E 43, Mini Cabrio 16 και Mercedes S 10.


Στη λίστα των δημοφιλών αυτοκινήτων που κατέλαβαν τον μεγαλύτερο όγκο πωλήσεων στη κατηγορία τους, υπάρχουν τέσσερα ιαπωνικά μοντέλα, τρία γερμανικά, ένα ιταλικό, ένα τσεχικό και ένα βρετανικό μοντέλο.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο υπερτουρισμός ως προέκταση της ανεξέλεγκτης ανάπτυξης

Living / Ο υπερτουρισμός ως προέκταση της ανεξέλεγκτης ανάπτυξης

Η πρόκληση του υπερτουρισμού, που προκαλεί φθορές στην πολιτιστική κληρονομιά και την τοπική κοινωνία, απαιτεί στρατηγικό σχεδιασμό που να συνδυάζει τις οικονομικές, κοινωνικές και περιβαλλοντικές επιπτώσεις με βιώσιμες πρακτικές.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ
Αγορά εργασίας: Γιατί οι επιχειρήσεις έχουν έλλειψη ανθρώπινου δυναμικού;

Good Business Directory Vol.5 / Αγορά εργασίας: Γιατί οι επιχειρήσεις έχουν έλλειψη ανθρώπινου δυναμικού;

Κορυφαίοι ακαδημαϊκοί, στελέχη του επιχειρηματικού κόσμου και νέοι εξηγούν τις αιτίες αυτού του μεγάλου προβλήματος, τις προεκτάσεις και τις πιθανές λύσεις.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Tα επαγγέλματα του μέλλοντος είναι ήδη πραγματικότητα

Good Business Directory Vol.5 / Tα επαγγέλματα του μέλλοντος είναι ήδη πραγματικότητα

Ψηφιακοί αστικοί αγρότες, coolhunters, υπερασπιστές του περιβάλλοντος, μηχανικοί νέας ενέργειας, ιππότες του κυβερνοχώρου, σχεδιαστές τέλους ζωής: δεν είναι χαρακτήρες βιντεοπαιχνιδιών, είναι τα επαγγέλματα του μέλλοντος.
ΜΑΓΔΑ ΓΕΩΡΓΙΑΔΟΥ
Τι μας κάνει καλό να τρώμε όταν αρρωσταίνουμε - Mύθοι και αλήθειες

Radio Lifo / Τι μας κάνει καλό να τρώμε όταν αρρωσταίνουμε - Mύθοι και αλήθειες

Ποιες τροφές είναι καλό να καταναλώνουμε όταν είμαστε άρρωστοι και πώς συμβάλλουν στην ταχύτερη ανάρρωση και την ευεξία μας; Η Μερόπη Κοκκίνη μιλά με τον διατροφολόγο-διαιτολόγο Χρήστο Δερδεμέζη.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ
Πόσα χρήματα χρειάζονται για να ζήσεις όπως πραγματικά θέλεις στην Αθήνα;

Living / Πόσα χρήματα χρειάζονται για να ζήσεις όπως πραγματικά θέλεις στην Αθήνα;

Πώς να ζήσεις σε μια πόλη όπου ο μισθός είναι τσιμεντένιος, ενώ οι τιμές εκτοξεύονται διαρκώς: τέσσερα νεαρά κορίτσια μας στέλνουν τα μηνιαία έξοδά τους και κοστολογούν ένα ιδανικό για εκείνες Σαββατοκύριακο.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ