Η αμερικανική ΜΚΟ DKT International με έδρα την Ουάσινγκτον σχεδίασε ειδικά προφυλακτικά για το Μουντιάλ που φέρουν τα χρώματα της βραζιλιάνικης σημαίας (κίτρινο και πράσινο) και έχουν γεύση καϊπιρίνια, το εθνικό ποτό των Βραζιλιάνων που αποτελείται από λάιμ, ζάχαρη και λικέρ cachaca.
Όπως γράφει το Έθνος και η Wall Street Journal, τα πρώτα 864.000 τεμάχια των προφυλακτικών με το μάλλον ειρωνικό όνομα Prudence, πωλήθηκαν σε σούπερ μάρκετ και αλυσίδες φαρμακείων για 1,39 δολάρια και εξαντλήθηκαν σε 15 μέρες.
Ο Ντανιέλ Μαρούν ο διευθυντής της ΜΚΟ που προωθεί τον οικογενειακό σχεδιασμό και την πρόληψη από τον ιό του AIDS στις αναπτυσσόμενες χώρες δήλωσε:
"Τα κυριότερα αθλητικά και πολιτιστικά γεγονότα προσελκύουν μεγάλο αριθμό ανθρώπων και τραβούν όλα τα βλέμματα, δίνοντας έτσι μία ευκαιρία να δώσουμε ένα απολαυστικό και διασκεδαστικό μήνυμα ασφαλούς σεξ"
σχόλια