«Χρώμα στα Νοσοκομεία»: Δύο δράσεις κοινωνικής ευθύνης για το προσωπικό του Θριάσιου Νοσοκομείου

«Χρώμα στα Νοσοκομεία»: Δύο δράσεις κοινωνικής ευθύνης για το προσωπικό του Θριάσιου Νοσοκομείου Facebook Twitter
0

ADVERTORIAL

Αν μας έμαθε κάτι η χρονιά που πέρασε, είναι η σημασία της αλληλεγγύης και της κοινωνικής προσφοράς. Καθώς οι τελευταίοι μήνες έχουν προκαλέσει εξαιρετικές δυσκολίες για όλους, υπάρχουν κάποιοι που επηρεάστηκαν πολύ περισσότερο. Όμως, τόσο την προηγούμενη χρονιά όσο και αυτή που διανύουμε, υπήρξαν εταιρείες που ανέλαβαν το σημαντικό έργο του να στηρίξουν τους ανθρώπους αυτούς.

Η Ο.Κ! Anytime Markets Α.Ε., είναι μία από αυτές. Η εταιρεία, τηρώντας τη δέσμευσή της προς το κοινωνικό σύνολο και μένοντας πιστή στις αξίες της, απέδειξε για μία ακόμη φορά πως βρίσκεται δίπλα σε εκείνους που την έχουν ανάγκη. Συγκεκριμένα, πραγματοποίησε δύο δράσεις που κατάφεραν να κάνουν τη διαφορά. Έτσι, το 2020, τα OK! Anytime Markets, συνέβαλλαν στην υλοποίηση του προγράμματος της UrbanAct «Χρώμα στα Νοσοκομεία» στο Θριάσιο Νοσοκομείο, δίνοντας μία νότα χαράς και αισιοδοξίας. Σε συνεργασία με την ομάδα της UrbanAct και στηρίζοντας το ευρύτερο πρόγραμμα που υλοποιεί, πραγματοποίησαν μια σειρά από τοιχογραφίες στον χώρο της υποδοχής του Θριάσιου Νοσοκομείου, η οποία σηματοδοτεί την αρχή μιας σειράς εικαστικών παρεμβάσεων που θα πραγματοποιηθούν στο νοσοκομείο.

«Χρώμα στα Νοσοκομεία»: Δύο δράσεις κοινωνικής ευθύνης για το προσωπικό του Θριάσιου Νοσοκομείου Facebook Twitter

Το πρόγραμμα «Χρώμα Στα Νοσοκομεία» που υλοποιείται από την ομάδα της UrbanAct, έρχεται να δώσει χρώμα στους εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους των νοσοκομείων της Ελλάδας, ως ένα «ευχαριστώ» σε γιατρούς, νοσηλευτές και εργαζόμενους που βρίσκονται καθημερινά δίπλα στους συνανθρώπους τους. Εκτός από την συμβολική αυτή κίνηση, το πρόγραμμα έχει στόχο να βελτιώσει την εικόνα των χώρων εργασίας, έτσι ώστε να ανταποκρίνονται και να υποβοηθούν το έργο του προσωπικού, αλλά και να δημιουργήσουν μια πιο όμορφη εικόνα για τους ασθενείς και τους επισκέπτες του νοσοκομείου.

«Χρώμα στα Νοσοκομεία»: Δύο δράσεις κοινωνικής ευθύνης για το προσωπικό του Θριάσιου Νοσοκομείου Facebook Twitter

Με το ίδιο αίσθημα ευθύνης και κοινωνικής προσφοράς, τα ΟΚ! Anytime Markets συνέχισαν να στηρίζουν όσους βρίσκονται στην πρώτη γραμμή και τη φετινή χρονιά. Το 2021, βρέθηκαν και πάλι δίπλα στο προσωπικό του νοσοκομείου προσφέροντας 2000 προστατευτικές θήκες για μάσκες - με δεδομένο πως οι μάσκες αποτελούν ακόμη αναγκαίο και καθοριστικό κομμάτι της καθημερινότητάς μας. Έτσι, σε συνεργασία και ξανά με την UrbanAct δημιούργησαν μια σειρά από προστατευτικές θήκες για μάσκες για το προσωπικό του Θριάσιου Νοσοκομείου, διακοσμημένες με «τμήματα» των εικαστικών έργων - τοιχογραφιών που δημιουργήθηκαν στο εν λόγω νοσοκομείο από τον street artist Life In Colour. Οι συγκεκριμένες θήκες είναι μικρές, πρακτικές, ανθεκτικές, αδιάβροχες και κατασκευασμένες από πολυπροπυλένιο (ανακυκλώσιμο και φιλικό προς το περιβάλλον σε σχέση με άλλα πλαστικά). Έτσι διασφαλίζουν ότι η μάσκα παραμένει καθαρή και ασφαλής όταν δε χρησιμοποιείται.

«Χρώμα στα Νοσοκομεία»: Δύο δράσεις κοινωνικής ευθύνης για το προσωπικό του Θριάσιου Νοσοκομείου Facebook Twitter

Μέσα από τις δράσεις αυτές, τα ΟΚ! Anytime Markets και η UrbanAct, κατάφεραν να κάνουν τη διαφορά στην καθημερινότητα των ανθρώπων που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή, λέγοντάς τους ταυτόχρονα ένα μεγάλο «ευχαριστώ» για το δύσκολό τους έργο. Οι δράσεις αυτές αποτελούν μέρος του ευρύτερου προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της εταιρείας, «Κοντά στη Γειτονιά» με πυλώνα την κοινωνία και τις ευπαθείς ομάδες, στο οποίο συμπεριλαμβάνονται οι ενέργειες «Ζωγραφίζοντας Σχολικά Κτίρια - Ομορφαίνουμε τις Γειτονιές», καθώς και η δημιουργία των 3D διαβάσεων περιμετρικών σχολείων στην Αττική.

«Χρώμα στα Νοσοκομεία»: Δύο δράσεις κοινωνικής ευθύνης για το προσωπικό του Θριάσιου Νοσοκομείου Facebook Twitter

#kontastigeitonia

 

Ακολουθήστε τα ΟK!AnytimeMarkets στο Facebook και στο Instagram. Μάθετε περισσότερες πληροφορίες για την UrbanAct στο www.urbanact.gr.

Living
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αγορά εργασίας: Γιατί οι επιχειρήσεις έχουν έλλειψη ανθρώπινου δυναμικού;

Good Business Directory Vol.5 / Αγορά εργασίας: Γιατί οι επιχειρήσεις έχουν έλλειψη ανθρώπινου δυναμικού;

Κορυφαίοι ακαδημαϊκοί, στελέχη του επιχειρηματικού κόσμου και νέοι εξηγούν τις αιτίες αυτού του μεγάλου προβλήματος, τις προεκτάσεις και τις πιθανές λύσεις.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Tα επαγγέλματα του μέλλοντος είναι ήδη πραγματικότητα

Good Business Directory Vol.5 / Tα επαγγέλματα του μέλλοντος είναι ήδη πραγματικότητα

Ψηφιακοί αστικοί αγρότες, coolhunters, υπερασπιστές του περιβάλλοντος, μηχανικοί νέας ενέργειας, ιππότες του κυβερνοχώρου, σχεδιαστές τέλους ζωής: δεν είναι χαρακτήρες βιντεοπαιχνιδιών, είναι τα επαγγέλματα του μέλλοντος.
ΜΑΓΔΑ ΓΕΩΡΓΙΑΔΟΥ
Τι μας κάνει καλό να τρώμε όταν αρρωσταίνουμε - Mύθοι και αλήθειες

Radio Lifo / Τι μας κάνει καλό να τρώμε όταν αρρωσταίνουμε - Mύθοι και αλήθειες

Ποιες τροφές είναι καλό να καταναλώνουμε όταν είμαστε άρρωστοι και πώς συμβάλλουν στην ταχύτερη ανάρρωση και την ευεξία μας; Η Μερόπη Κοκκίνη μιλά με τον διατροφολόγο-διαιτολόγο Χρήστο Δερδεμέζη.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ
Πόσα χρήματα χρειάζονται για να ζήσεις όπως πραγματικά θέλεις στην Αθήνα;

Living / Πόσα χρήματα χρειάζονται για να ζήσεις όπως πραγματικά θέλεις στην Αθήνα;

Πώς να ζήσεις σε μια πόλη όπου ο μισθός είναι τσιμεντένιος, ενώ οι τιμές εκτοξεύονται διαρκώς: τέσσερα νεαρά κορίτσια μας στέλνουν τα μηνιαία έξοδά τους και κοστολογούν ένα ιδανικό για εκείνες Σαββατοκύριακο.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
Η εμμονή με την πρωτεΐνη: Τάση στη διατροφή ή υπερβολή;

Radio Lifo / Η εμμονή με την πρωτεΐνη: Τάση στη διατροφή ή υπερβολή;

Στην αρχή ήταν οι μπάρες πρωτεΐνης, μετά ήρθαν τα ροφήματα κι έπειτα, σιγά–σιγά, η μανία με την πρωτεΐνη εξαπλώθηκε σε ένα σωρό προϊόντα. Η Μερόπη Κοκκίνη μιλά με την κλινική διαιτολόγο-διατροφολόγο Μελίνα Καριπίδου.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ