Ήρθαν τα «δωμάτια κλάματος» στο Τόκιο

Ήρθαν τα «δωμάτια κλάματος» στο Τόκιο Facebook Twitter
3

Κεντρικό ξενοδοχείο τεσσάρων αστέρων στο Τόκιο κατασκεύασε ένα «δωμάτιο κλάματος» στο οποίο οι γυναίκες θα μπορούν να αποφορτίζουν τα συναισθήματα τους.

Σε μια χώρα όπου η έκφραση συναισθημάτων είναι ταμπού, τα δωμάτια του Mitsui Garden Yotsuya, ενός κεντρικού ξενοδοχείου στην ιαπωνική πρωτεύουσα, μοιάζουν λυτρωτικά απομονωτήρια.  Η διακόσμηση είναι λιτή, χωρίς υπερβολές ενώ σε ένα ράφι η ενοικιάστρια θα βρεί ό,τι χρειάζεται για να αντιμετωπίσει τα αναφιλητά της.  Η διανυκτέρευση σε ένα από αυτά τα δωμάτια κοστίζει από 74 ως 148 ευρώ ανάλογα με το μέγεθος του δωματίου. Διατίθενται ως «βοηθητικά εργαλεία» βιβλία αλλά και ταινίες όπως το  «Άρωμα Γυναίκας» (1992) ή και ασιατικά ρομαντικά μπλοκμπάστερ.

Η διεύθυνση προκειμένου να βοηθήσει την πελάτισσα να αποφασίσει ποια ταινία θα δει έχει ετοιμάσει ένα ερωτηματολόγιο.

Οι Ιάπωνες, άνδρες και γυναίκες, έχουν συχνά δυσκολία να εκφράσουν  τα συναισθήματα τους και τα «δωμάτια των δακρύων»  προέκυψαν  «ως εναλλακτική λύση για τη σύγχρονη γυναίκα, που είναι αμήχανη από τα αδιέξοδα της εργασίας και της προσωπικής και κοινωνικής ζωής», λέει η διεύθυνση του ξενοδοχείου.

Ήρθαν τα «δωμάτια κλάματος» στο Τόκιο Facebook Twitter

Η ίδια δίνει και τα λοσιόν  για μετά το ξέσπασμα. Στο δωμάτιο υπάρχουν επιθέματα ομορφιάς, καταπραϋντικά για τη μείωση των ρυτίδων στις περιοχές που καταπονούνται περισσότερο από το κλάμα, λοσιόν για τις σακούλες κάτω από τα μάτια.

Μέχρι στιγμής, περισσότερες από είκοσι γυναίκες έχουν ξεσπάσει μέσα στα δωμάτια κλάματος.

3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Millennials και Gen Zers αναζητούν το ιδανικό workplace το 2025

Living / Το ιδανικό εργασιακό περιβάλλον του 2025: Τι ψάχνουν οι Millennials και οι GenZers;

Οι διαφορετικές γενιές που κυκλοφορούν τα τελευταία χρόνια στην αγορά εργασίας περιγράφουν τις συνθήκες που θα τους έκαναν να νιώθουν τη δουλειά τους περισσότερο σαν το σπίτι τους.
ΠΕΝΝΥ ΜΑΣΤΟΡΑΚΟΥ
Γιατί συχνά νιώθουμε μεγαλύτερη νοσταλγία για τις δυσκολίες παρά για τις χαρές;

Living / Γιατί συχνά νιώθουμε μεγαλύτερη νοσταλγία για τις δυσκολίες παρά για τις χαρές;

Οι άνθρωποι έχουν την τάση να βλέπουν «με ροζ γυαλιά» ακόμα και τις πιο αντίξοες περιόδους της ζωής τους, ακόμα κι αν πρόκειται για συνθήκες οικονομικής ύφεσης, πανδημίας ή πολέμου.
THE LIFO TEAM
O «ξαφνικός θάνατος» της εξ αποστάσεως εργασίας

Living / O «ξαφνικός θάνατος» της εξ αποστάσεως εργασίας

Στον απόηχο της πανδημίας, οι πολιτικές «εργασίας από το σπίτι» έμοιαζαν να δείχνουν τον δρόμο για τον χώρο εργασίας του μέλλοντος, αλλά πλέον οι αποκλειστικά remote θέσεις είναι είδος προς εξαφάνιση.
ΜΙΧΑΛΗΣ ΓΙΑΝΝΑΚΙΔΗΣ
«Προτιμώ να δώσω τον σκύλο, παρά να είναι μαζί σου»: Όταν χωρίζεις (και) από το κατοικίδιό σου

Living / «Προτιμώ να δώσω τον σκύλο, παρά να είναι μαζί σου»: Όταν χωρίζεις (και) από το κατοικίδιό σου

Ποιο είναι το νομοθετικό πλαίσιο σχετικά με τα ζώα συντροφιάς; Ιστορίες –με αίσιο και μη τέλος– για ανθρώπους που χώρισαν εκτός από τους συντρόφους τους και από το κατοικίδιό τους.
ΤΑΤΙΑΝΑ ΤΖΙΝΙΩΛΗ
ΕΠΕΞ CHECK «Ο τρόπος που βλέπω το ντύσιμο καθορίστηκε απ’ τον αυτισμό μου»

Living / «Δεν ήμουν το παράξενο παπί, απλώς δεν ήμουν ποτέ πάπια»: Όταν μια γυναίκα της μόδας διαγνώστηκε με αυτισμό στα 50

Για τη Ζ. τα ρούχα δεν είναι απλώς αισθητική επιλογή – είναι μια γλώσσα. Η διάγνωση της νευροδιαφορετικότητάς της την έκανε να ξαναδεί τη ζωή της, την αφοσίωσή της στα υλικά και την υφή τους μέσα από αυτό το πρίσμα.
ΛΑΣΚΑΡΙΝΑ ΛΙΑΚΑΚΟΥ
Ο μήνας μπαίνει, ο μισθός φεύγει: Tips και κόλπα για να εξοικονομήσετε χρήματα

Living / Ο μήνας μπαίνει, ο μισθός φεύγει: Tips και κόλπα για να εξοικονομήσετε χρήματα

Με αφορμή το ο νέο microtrend «no buy challenge» του TikTok, τέσσερις άνθρωποι εξιστορούν τι έκοψαν και πώς, για να εξοικονομήσουν χρήματα και να κάνουν τους μικρούς οικονομικούς τους στόχους πραγματικότητα.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ