Kavatza: Ένα success story που ξεκίνησε από ένα κατάστημα ψιλικών

Kavatza: Ένα success story που ξεκίνησε από ένα κατάστημα ψιλικών Facebook Twitter
0

ADVERTORIAL

Ανά καιρούς, μαθαίνουμε για διάφορα success stories εταιρειών που ξεκίνησαν από χαμηλά και έφτασαν πολύ ψηλά, μέσα από σκληρή δουλειά και έντονη δημιουργικότητα. Υπάρχουν, ωστόσο, μερικές εταιρείες που δεν ακολουθούν το γνωστό «όλα ξεκίνησαν σε ένα γκαράζ» και παράλληλα διατηρούν μία θέση ανάμεσα στις top εταιρείες όχι μόνο για το κοινό, αλλά και για τους ίδιους τους εργαζόμενους.

Μία τέτοια ιστορία έχει και το Kavatza - ένα όνομα που πλέον όλοι γνωρίζουν. Το Kavatza είναι μία εταιρεία που έχει αγαπηθεί εξαιρετικά από το κοινό, ως μία από τις πιο επιτυχημένες εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα, αποτελώντας πηγή έμπνευσης για κάθε νέο επιχειρηματία. Ένα success story που έχει καταφέρει να ξεχωρίσει ανάμεσα στα άλλα, από την πρώτη μέρα που ξεκίνησε.

Η ιστορία του ξεκινά σε μία αποθήκη 16 τ.μ. στην Ελευσίνα και μέσα σε τρία μόνο χρόνια, χωρίς καμία χρηματοδότηση ή επενδυτές, καταφέρνει να διεισδύσει ανάμεσα στις μεγαλύτερες εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου της χώρας, ανεβαίνοντας σταθερά στην κορυφή. 

Kavatza: Ένα success story που ξεκίνησε από ένα κατάστημα ψιλικών Facebook Twitter

Όλα ξεκίνησαν από την επιχειρηματική τρέλα του Βαγγέλη Χατζησταύρου, όπου τον Ιούλιο του 2017 βλέποντας πως το ψιλικατζίδικο που είχε από το 2006 είχε κάνει τον κύκλο του, σκέφτεται την ιδέα του ηλεκτρονικού εμπορίου. Στα πρώτα άτομα που εκμυστηρεύεται την ιδέα, είναι η οικογένειά του, όπου με τον μεγάλο του γιο προσπαθεί να βρει το κατάλληλο όνομα για το ηλεκτρονικό κατάστημα.

Kavatza: Ένα success story που ξεκίνησε από ένα κατάστημα ψιλικών Facebook Twitter

Οι επιλογές πολλές, αυτό όμως που επιστρέφει πάντα στη συζήτηση είναι το όνομα «Καβάτζα» - άλλωστε όπως λέει και ο ίδιος «τη λέξη "καβάτζα" την αναφέρουν χιλιάδες άνθρωποι στην καθημερινότητά τους, οπότε από μόνη της θα ήταν μία συνεχή διαφήμιση για το kavatza.gr.». Έναν μήνα μετά τον Αύγουστο του 2017, το kavatza.gr κατοχυρώνεται και αρχίζει αμέσως ο σχεδιασμός και η έρευνα αγοράς, προκειμένου να βρει τις αδυναμίες που υπήρχαν στην άβυσσο του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Kavatza: Ένα success story που ξεκίνησε από ένα κατάστημα ψιλικών Facebook Twitter
Tο αρχειακό φωτογραφικό υλικό δημιουργήθηκε πριν τα μέτραγια υποχρεωτική χρήση μάσκας.


Κατά την έρευνα,  διαπιστώνεται πως παρόλο την συνεχή άνοδο στις ηλεκτρονικές αγορές, υπήρχαν πολλά παράπονα από τους καταναλωτές, για την εξυπηρέτηση, την ελλιπή ενημέρωση και τις πολλές καθυστερήσεις στις παραδόσεις των παραγγελιών. Έτσι, αποφασίζει να επικεντρωθεί σε αυτούς ακριβώς τους τομείς, ώστε να μπορέσει να κάνει τη διαφορά: Εξυπηρέτηση, Ενημέρωση, Αξιοπιστία.

Kavatza: Ένα success story που ξεκίνησε από ένα κατάστημα ψιλικών Facebook Twitter
Tο αρχειακό φωτογραφικό υλικό δημιουργήθηκε πριν τα μέτραγια υποχρεωτική χρήση μάσκας.

Με αυτές τις τρεις λέξεις κατά νου, ο Βαγγέλης Χατζησταύρου ξεκινά να αναζητά τον προγραμματιστή που θα έδινε το έναυσμα για το ξεκίνημα του project. Πολλές φορές, χρειάζεται λίγη τύχη σε αυτούς τομείς - και το πρώτο τηλεφώνημα του προορίζεται για έναν παλιό του φίλο, τον Βασίλη, που εκείνη την περίοδο βρισκόταν σε διακοπές με την οικογένειά του. 

Kavatza: Ένα success story που ξεκίνησε από ένα κατάστημα ψιλικών Facebook Twitter

Ένα σύντομο και περιεκτικό τηλεφώνημα ήταν αρκετό έτσι ώστε, ο Βασίλης να αναλάβει όλη διαχείριση της διαδικτυακής πλατφόρμας. «Δεν υπάρχουν οκτάωρα, δεν υπάρχουν Σαββατοκύριακα, βάζουμε "πρώτη" και δεν σταματάμε πουθενά» - αυτός ήταν ο όρος που μπήκε στο τηλεφώνημα. Κι έτσι ξεκίνησαν όλα.


Τρεις μήνες μετά, τον Νοέμβριο του 2017, η ιδέα παίρνει σάρκα και οστά, με ένα μικρό laptop στην αποθήκη που βρισκόταν δίπλα ακριβώς από το κατάστημα ψιλικών. Στον πρώτο χρόνο λειτουργίας του, το Kavatza εκτοξεύεται και καταγράφει πάνω από 1.000.000 επισκέψεις στην διαδικτυακή του πλατφόρμα, με χιλιάδες επιτυχημένες παραγγελίες σε Ελλάδα και Κύπρο.

Kavatza: Ένα success story που ξεκίνησε από ένα κατάστημα ψιλικών Facebook Twitter

Στοχεύοντας πάντα στην σωστή εξυπηρέτηση και την συνεχή ενημέρωση, το ποσοστό των θετικών αξιολογήσεων φτάνει το 99,9%, κατατάσσοντάς το έτσι στα πλέον αξιόπιστα ηλεκτρονικά καταστήματα. Οι πωλήσεις ανεβαίνουν, οι ανάγκες αρχίζουν να μεγαλώνουν και αυτόματα ανοίγουν νέες θέσεις εργασίας, η απόφαση έχει ήδη παρθεί, η αποθήκη των 16 τ.μ. πλέον δεν τους χωράει.

Τον Δεκέμβριο του 2018, το Kavatza στεγάζεται σε νέα εντυπωσιακά γραφεία συνολικής επιφάνειας 308 τ.μ,, με πρωτότυπη διακόσμηση, δημιουργώντας έτσι ένα ευχάριστο και λειτουργικό περιβάλλον εργασίας για το προσωπικό, με ιδιαίτερο χώρο για να χαλαρώνουν και να απολαμβάνουν τα γεύματα τους.

Kavatza: Ένα success story που ξεκίνησε από ένα κατάστημα ψιλικών Facebook Twitter
Tο αρχειακό φωτογραφικό υλικό δημιουργήθηκε πριν τα μέτραγια υποχρεωτική χρήση μάσκας.

Ο Βαγγέλης Χατζησταύρου συχνά ομολογεί ότι χωρίς τη συμπαράσταση της συζύγου του δεν θα τα είχε καταφέρει, η αλήθεια όμως είναι, ότι η επιμονή και τα ρίσκα που έπαιρνε κατά καιρούς, ήταν η κινητήριος δύναμη που «απογείωσε» την ιδέα, άλλωστε όπως και ο ίδιος τονίζει, «επιχειρηματίας χωρίς ρίσκο δεν γίνεται».

Kavatza: Ένα success story που ξεκίνησε από ένα κατάστημα ψιλικών Facebook Twitter
Tο αρχειακό φωτογραφικό υλικό δημιουργήθηκε πριν τα μέτραγια υποχρεωτική χρήση μάσκας.


Σήμερα, τρία χρόνια μετά, το kavatza.gr έχει γίνει ο απόλυτος online προορισμός τεχνολογίας, με διεθνείς πιστοποιήσεις και χιλιάδες ικανοποιημένους πελάτες σε Ελλάδα και Κύπρο, έχοντας πετύχει αύξηση στο κύκλο εργασιών 657%. Σε ερώτηση για την εξέλιξη και τη πορεία της εταιρείας, ο κ. Χατζησταύρου αναφέρει: «Ακόμα είμαστε στην αρχή και ο δρόμος είναι μακρύς». Όμως, όπως όλα δείχνουν, το Kavatza ήρθε στο κόσμο του ηλεκτρονικού εμπορίου για να αφήσει εποχή.

Living
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γιατί κάποιοι άνθρωποι θυμούνται τα όνειρα τους περισσότερο από άλλους

Living / Γιατί κάποιοι άνθρωποι θυμούνται τα όνειρα τους περισσότερο από άλλους

Σύμφωνα με νέες έρευνες, παράγοντες όπως η ηλικία, η ροπή στην ενδοσκόπηση, ακόμα και οι εποχές του χρόνου αποτελούν παράγοντες που επηρεάζουν σημαντικά την ικανότητα να ανακαλούμε τα όνειρά μας.
THE LIFO TEAM
Ο γάτος του μαγαζιού

Living / Ο γάτος του μαγαζιού

Υπεύθυνοι face control, ταμείες, props στη βιτρίνα, support στον πελάτη, επιθεωρητές. Παίρνουν το ρόλο τους στα σοβαρά και είναι φυσικά λόγος για να ξαναπάει κανείς. Γυρίσαμε το κέντρο της Αθήνας, βρήκαμε τις γάτες που ζουν στα μαγαζιά της, τις φωτογραφίσαμε και τις παρουσιάζουμε.
ΣΤΕΦΑΝΙΑ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
«Συστήνεται και η κράτηση τραπεζιού». Τα πιο δημοφιλή Game night events της πόλης.

Living / H Aθήνα παίζει Bingo: Αυτά είναι τα πιο δημοφιλή game night events της πόλης!

Από bingo nights, όπου έχει «εμφανιστεί» η Μπρίτνεϊ Σπίαρς, μέχρι γεωγραφικά κουίζ που μπορεί να καταλήξουν σε ζεϊμπέκικα, αυτές είναι οι πιο παιχνιδιάρικες βραδιές της πόλης – και έχουν και τους μόνιμους θαμώνες τους.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
 Vinted over Instagram: Η μανία του reselling αλλάζει το παιχνίδι στα social media

Living / Η μανία με τα ηλεκτρονικά βιντατζάδικα και η παγίδα της δήθεν «καθαρής» ντουλάπας

Δύο κορίτσια που ξέρουν απ' έξω και ανακατωτά το Vinted και το Vestiaire Collective μας αποκαλύπτουν μυστικά που θα κάνουν τις αγορές μας πιο στοχευμένες και έξυπνες, καθώς και τις αδυναμίες τους που προκύπτουν κατά το κυνήγι του επόμενου θησαυρού.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
Η ομορφιά ως καθρέφτης της εποχής

Living / Η ομορφιά ως καθρέφτης της εποχής

Ζούμε στην εποχή του φυσικού μακιγιάζ, του συνδυασμού αρωμάτων και της σύνθετης ρουτίνας περιποίησης. Από την υπερβολή των ’80s μέχρι το σήμερα, η ομορφιά αποτυπώνει την κοινωνική εξέλιξη και τη μοναδικότητα κάθε γυναίκας.
ΕΦΗ ΑΝΕΣΤΗ
«Είμαι τυφλός και μπορώ να μένω μόνος, μην ξαφνιάζεστε!»

Ζούμε, ρε! / «Είμαι τυφλός και μπορώ να μένω μόνος, μην ξαφνιάζεστε!»

Μπορούν τα τυφλά άτομα να ζήσουν μόνα; Χρειάζονται τα σπίτια τους κάποια ειδική προσαρμογή; Τι είναι η εκπαίδευση στις καθημερινές δεξιότητες; Η Χρυσέλλα Λαγαρία και ο Θοδωρής Τσάτσος συζητούν για το θέμα με την εκπαιδεύτρια κινητικότητας και προσανατολισμού και ιδρυτικό μέλος της ομάδας «Σκύλοι βοηθοί Ελλάδας», Πέννυ Στούμπου.
THE LIFO TEAM
Millennials και Gen Zers αναζητούν το ιδανικό workplace το 2025

Living / Το ιδανικό εργασιακό περιβάλλον του 2025: Τι ψάχνουν οι Millennials και οι GenZers;

Οι διαφορετικές γενιές που κυκλοφορούν τα τελευταία χρόνια στην αγορά εργασίας περιγράφουν τις συνθήκες που θα τους έκαναν να νιώθουν τη δουλειά τους περισσότερο σαν το σπίτι τους.
ΠΕΝΝΥ ΜΑΣΤΟΡΑΚΟΥ
Γιατί συχνά νιώθουμε μεγαλύτερη νοσταλγία για τις δυσκολίες παρά για τις χαρές;

Living / Γιατί συχνά νιώθουμε μεγαλύτερη νοσταλγία για τις δυσκολίες παρά για τις χαρές;

Οι άνθρωποι έχουν την τάση να βλέπουν «με ροζ γυαλιά» ακόμα και τις πιο αντίξοες περιόδους της ζωής τους, ακόμα κι αν πρόκειται για συνθήκες οικονομικής ύφεσης, πανδημίας ή πολέμου.
THE LIFO TEAM
O «ξαφνικός θάνατος» της εξ αποστάσεως εργασίας

Living / O «ξαφνικός θάνατος» της εξ αποστάσεως εργασίας

Στον απόηχο της πανδημίας, οι πολιτικές «εργασίας από το σπίτι» έμοιαζαν να δείχνουν τον δρόμο για τον χώρο εργασίας του μέλλοντος, αλλά πλέον οι αποκλειστικά remote θέσεις είναι είδος προς εξαφάνιση.
ΜΙΧΑΛΗΣ ΓΙΑΝΝΑΚΙΔΗΣ