Με τις πωλήσεις ανδρικών ρούχων να καταγράφουν σημαντική άνοδο, μια πρόσφατη έρευνα προβλέπει ότι η ανδρική μόδα γίνεται όλο και πιο επικερδής και έως το 2019 θα είναι μια ανθηρή βιομηχανία αξίας 40 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Σύμφωνα με την έρευνα, που διεξήχθη από την Barclays, οι πωλήσεις των ανδρικών σημείωσαν συνολική αύξηση κατά 24% το περασμένο έτος. Αντίθετα ο υπόλοιπος τομέας των λιανικών πωλήσεων αντιμετωπίζει σημαντικές απώλειες (210 εκατ. δολάρια μόνο στη Βρετανία). Οι πωλήσεις των ανδρικών ενδυμάτων εκτινάχθηκαν στα ύψη την περασμένη Άνοιξη. Με το ρυθμό αυτό, εκτιμά η μελέτη της Barclays, η αξία της βιομηχανίας ανδρικών θα φτάσει τα 40 δισεκατομμύρια δολάρια το 2019.
Παραδοσιακά το Ιανουάριο παρουσιάζονται οι συλλογές ανδρικών ρούχων για την Άνοιξη/Καλοκαίρι σε Λονδίνο, Μιλάνο, Παρίσι και Νέα Υόρκη.
H διεθνής έκθεση Pitti Immagine Uomo, είναι το μεγαλύτερο εμπορικό γεγονός αντρικής μόδας το οποίο δύο φορές το χρόνο προσελκύει χιλιάδες επισκέπτες στη Φλωρεντία. Θεωρείται μια από τις σημαντικότερες παγκοσμίως εκθέσεις με προσανατολισμό τη καινοτομία, τα νέα προϊόντα, την παρουσίαση των τάσεων και τη βιομηχανία της μόδας και φέτος φιλοξένησε πάνω από 1000 brands.
Από τις 13 έως και τις 16 Ιανουαρίου, fashionistas, στιλάτοι Ιταλοί, μοντέλα, editors, έμποροι, αλλά και στελέχη των μεγαλύτερων οίκων αντρικής μόδας από όλο τον κόσμο συνθέτουν την μεγαλύτερη street πασαρέλα και φυσικά γίνονται η χαρά των φωτογράφων.