Ο οίκος Chanel κυκλοφόρησε μπούμερανγκ πολυτελείας και ήταν επόμενο να προκαλέσει οργή

Ο οίκος Chanel κυκλοφόρησε μπούμερανγκ πολυτελείας και ήταν επόμενο να προκαλέσει οργή Facebook Twitter
6

Ο οίκος Chanel είναι στο στόχαστρο πολλών σχολίων στα social media εξαιτίας ενός νέου προϊόντος πολυτελείας: ένα boomerang αξίας 2.000 δολαρίων Αυστραλίας.

Κατασκευασμένο από ξύλο και ρητίνη, το εργαλείο- όπλο το οποίο αρχικά σχεδιάστηκε και χρησιμοποιήθηκε για το κυνήγι από τους αυτόχθονες της Αυστραλίας, απέσπασε την προσοχή των χρηστών εξαιτίας μιας δημοσίευσης ενός γνωστού αμερικανού μακιγιέρ.

Περισσότεροι από 86.000 άνθρωποι έκαναν like στη φωτογραφία, αλλά υπήρξε και έντονη συζήτηση σχετικά με την ιδιοποίηση του εργαλείου από την παράδοση της Αυστραλίας, αλλά και το πόσο άχρηστο και ακριβό είναι ένα ακόμη προϊόν που φέρει διάσημη υπογραφή.

Ένα άτομο έγραψε ότι το μπούμερανγκ με το logo εξευτελίζει μια ολόκληρη κουλτούρα και αρκετοί Αυστραλοί δήλωσαν προσβεβλημένοι με τη χρήση του. Ένας άλλος χρήστης του Twitter το χαρακτηρίζει ως "ηλίθια σκατά που αγοράζουν πλούσιοι άνθρωποι " και γενικά τα σχόλια δεν ήταν καθόλου κολακευτικά.

Ο οίκος Chanel κυκλοφόρησε μπούμερανγκ πολυτελείας και ήταν επόμενο να προκαλέσει οργή Facebook Twitter

Ο Nathan Sentance, υπεύθυνος στο Αυστραλιανό Μουσείο, δήλωσε ότι το Boomerang Chanel ήταν ένα παράδειγμα για το πώς η δυτική κοινωνία προσπάθησε να απλοποιήσει τον πολιτισμό των αυτόχθων της Αυστραλίας με "αντικείμενα κλισέ".

Όπως ήταν αναμενόμενο, το θέμα πήρε μεγάλες διαστάσεις στα μίντια όλης της Αυστραλίας και η πλειοψηφία τους περιελάμβανε επίσης μόνο άσχημη κριτική για τον Chanel .

Μετά από μερικές μέρες οργισμένων αντιδράσεων, ο οίκος Chanel προχώρησε σε μια απολογία (αλλά δεν ανακαλεί το μπούμερανγκ από την αγορά) δηλώνοντας  ότι είναι «εξαιρετικά αφοσιωμένος στο σεβασμό όλων των πολιτισμών και λυπάται που κάποιοι μπορεί να αισθάνονται προσβεβλημένοι».

6

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Tα επαγγέλματα του μέλλοντος είναι ήδη πραγματικότητα

Good Business Directory Vol.5 / Tα επαγγέλματα του μέλλοντος είναι ήδη πραγματικότητα

Ψηφιακοί αστικοί αγρότες, coolhunters, υπερασπιστές του περιβάλλοντος, μηχανικοί νέας ενέργειας, ιππότες του κυβερνοχώρου, σχεδιαστές τέλους ζωής: δεν είναι χαρακτήρες βιντεοπαιχνιδιών, είναι τα επαγγέλματα του μέλλοντος.
ΜΑΓΔΑ ΓΕΩΡΓΙΑΔΟΥ
Τι μας κάνει καλό να τρώμε όταν αρρωσταίνουμε - Mύθοι και αλήθειες

Radio Lifo / Τι μας κάνει καλό να τρώμε όταν αρρωσταίνουμε - Mύθοι και αλήθειες

Ποιες τροφές είναι καλό να καταναλώνουμε όταν είμαστε άρρωστοι και πώς συμβάλλουν στην ταχύτερη ανάρρωση και την ευεξία μας; Η Μερόπη Κοκκίνη μιλά με τον διατροφολόγο-διαιτολόγο Χρήστο Δερδεμέζη.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ
Πόσα χρήματα χρειάζονται για να ζήσεις όπως πραγματικά θέλεις στην Αθήνα;

Living / Πόσα χρήματα χρειάζονται για να ζήσεις όπως πραγματικά θέλεις στην Αθήνα;

Πώς να ζήσεις σε μια πόλη όπου ο μισθός είναι τσιμεντένιος, ενώ οι τιμές εκτοξεύονται διαρκώς: τέσσερα νεαρά κορίτσια μας στέλνουν τα μηνιαία έξοδά τους και κοστολογούν ένα ιδανικό για εκείνες Σαββατοκύριακο.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
Η εμμονή με την πρωτεΐνη: Τάση στη διατροφή ή υπερβολή;

Radio Lifo / Η εμμονή με την πρωτεΐνη: Τάση στη διατροφή ή υπερβολή;

Στην αρχή ήταν οι μπάρες πρωτεΐνης, μετά ήρθαν τα ροφήματα κι έπειτα, σιγά–σιγά, η μανία με την πρωτεΐνη εξαπλώθηκε σε ένα σωρό προϊόντα. Η Μερόπη Κοκκίνη μιλά με την κλινική διαιτολόγο-διατροφολόγο Μελίνα Καριπίδου.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ
Πόσο αποτελεσματική είναι τελικά η ψυχεδελική θεραπεία;

Living / Πόσο αποτελεσματική είναι τελικά η ψυχεδελική θεραπεία;

Πολλές από τις μελέτες που υποστηρίζουν τις θεραπευτικές δυνάμεις των ψυχδελικών ουσιών όπως το MDMA συχνά αμαυρώνονται από τη νοοτροπία οπαδού ή γκουρού που διακρίνει κάποιους από τους ερευνητές, με αποτέλεσμα να μη δηλώνονται πλήρως οι ανεπιθύμητες παρενέργειες.
THE LIFO TEAM