Το πρακτορείο Magnum υποκύπτει στη λογοκρισία του Facebook. Άσπρα και μαύρα τετραγωνάκια εκεί που χρειάζεται...
Πενία τέχνας κατεργάζεται. Εκτός από τις ακριβές, ή και πανάκριβες, συλλεκτικές εκτυπώσεις που διαθέτει το διάσημο αρχείο του, το πρακτορείο Magnum αποφάσισε να προσφέρει κάποιες σειρές φωτογραφιών σε μικρά μεγέθη των 15 εκ., στη χαμηλή τιμή των 100 δολαρίων, χωρίς περιορισμό αντιτύπων και με την υπογραφή του δημιουργού. Η πρωτοβουλία στέφθηκε με επιτυχία, και ήδη, με την ευκαιρία της πρόσφατης Foire Paris Photo, ολοκλήρωσε την τέταρτη σειρά της (με χρονικό όριο πώλησης).
Σύμφωνα με τον David Kogan, τον γενικό διευθυντή του πρακτορείου, "ο κόσμος της φωτογραφίας έχει αλλάξει. Το πρακτορείο Magnum έχει σήμερα 2 εκατομμύρια φαν στο Facebook, το Twitter και το Instagram. Οι νέοι άνθρωποι χρησιμοποιούν τη φωτογραφία και αλληλεπιδρούν μαζί της με ένα τελείως διαφορετικό τρόπο. Θελήσαμε να αγγίξουμε αυτή τη μαζική αγορά με ένα διαφορετικό προϊόν." 'Αλλη εποχή, άλλο λεξιλόγιο. Δύσκολα, πάντως, φαντάζεται κανείς τους ιδρυτές του Magnum να λειτουργούν με όρους αγοράς και προϊόντων. Κι ακόμη περισσότερο, να καταδέχονται να καλύψουν με τετραγωνάκια το γυμνό στις φωτογραφίες τους.