Φωτο-ιστορία: Το μπορντέλο της Έλλης

Φωτο-ιστορία: Το μπορντέλο της Έλλης Facebook Twitter
45

Κείμενο και φωτογραφίες του Βασίλη Μακρή 

 

 

Φωτο-ιστορία: Το μπορντέλο της Έλλης Facebook Twitter

 

Η Έλλη, ή αλλιώς, Δήμητρα Ελισάβετ Μαρία Κανελλοπούλου, είναι η πρόεδρος του Σ.Ε.Π.Ε. (Σωματείο Εκδιδόμενων Προσώπων Ελλάδας).

Πληθωρική και γλυκιά γυναίκα, μάχιμη συνδικαλίστρια και συνειδητοποιημένη επαγγελματίας, προσφέρει τον εαυτό της έναντι αμοιβής, αγαπάει πολύ την δουλειά της και την απολαμβάνει.

 

Είναι ιδιοκτήτρια του μπορντέλου στην Αχαρνών 104α, ενός από τα παλαιότερα της Αθήνας. Η ίδια λέει πως "την εποχή της Τρούμπας, ήταν το πιο χάι μπορντέλο, κάτι σαν το σημερινό studio δηλαδή".

Πιστεύει στην διαχρονική αξία του μπορντέλου, που είναι "χώρος χαράς" και καταδικάζει την πορνεία του δρόμου.

Θεωρεί την βία απαίσια, τον σεβασμό απαραίτητο και πιστεύει στην αγάπη, που είναι τα πάντα.

Δηλώνει ότι δεν είναι ρατσίστρια και ότι δεν έχει πρόβλημα με το χρώμα των ανθρώπων. "Το πρόβλημα μου", λέει, "είναι οι δήθεν και οι ξενέρωτοι. Αυτοί πρέπει να εκλείψουν".

* Το μπορντέλο της Έλλης δημοσιεύθηκε - αναρτήθηκε στο διαδίκτυο, για πρώτη φορά, στις 03/01/2011 σαν φωτό-ιστορία. Η αναδημοσίευση στον ιστότοπο lifo.gr έγινε γιατί, στον αρχικό ιστότοπο δημοσίευσης δεν υπάρχει πια. Ούτε πουθενά αλλού.

Φωτο-ιστορία: Το μπορντέλο της Έλλης Facebook Twitter
Φτάνει ένα βήμα μόνο, μέσα από την εξώπορτα, για να μην ακούς πια το θόρυβο της Αχαρνών
Φωτο-ιστορία: Το μπορντέλο της Έλλης Facebook Twitter
και για να γεμίσουν τα μάτια σου με κόκκινο.
Φωτο-ιστορία: Το μπορντέλο της Έλλης Facebook Twitter
Ανεβαίνοντας τη σκάλα ακούς μόνο την ανάσα σου, που βγαίνει από τα ρουθούνια.
Φωτο-ιστορία: Το μπορντέλο της Έλλης Facebook Twitter
Το κόκκινο χρώμα, που σε έχει τυφλώσει, ξαφνικά είναι οικείο.
Φωτο-ιστορία: Το μπορντέλο της Έλλης Facebook Twitter
Αφού σε τσεκάρει ο κύριος Σπύρος, σου ανοίγει.
Φωτο-ιστορία: Το μπορντέλο της Έλλης Facebook Twitter
Περάστε...
Φωτο-ιστορία: Το μπορντέλο της Έλλης Facebook Twitter
Ελάχιστο φως, έντονη μυρωδιά από αρωματικό χώρου
Φωτο-ιστορία: Το μπορντέλο της Έλλης Facebook Twitter
και μουσική από ραδιόφωνο.
Φωτο-ιστορία: Το μπορντέλο της Έλλης Facebook Twitter
Το μπορντέλο της οδού Αχαρνών, αριθμός 104α, είναι από τα πιο παλιά της Αθήνας
Φωτο-ιστορία: Το μπορντέλο της Έλλης Facebook Twitter
με άδεια λειτουργίας από το 1956
Φωτο-ιστορία: Το μπορντέλο της Έλλης Facebook Twitter
και σφραγίδα "Βασίλειον της Ελλάδος".
Φωτο-ιστορία: Το μπορντέλο της Έλλης Facebook Twitter
Η διαδικασία είναι απλή
Φωτο-ιστορία: Το μπορντέλο της Έλλης Facebook Twitter
και οι όροι σαφείς:
Φωτο-ιστορία: Το μπορντέλο της Έλλης Facebook Twitter
Τα λεφτά μπροστά, προφυλακτικό και όχι φιλί στο στόμα.
Φωτο-ιστορία: Το μπορντέλο της Έλλης Facebook Twitter
Τίμια και αξιοπρεπής συναλλαγή
Φωτο-ιστορία: Το μπορντέλο της Έλλης Facebook Twitter
όπως την ορίζει η Έλλη.
Φωτο-ιστορία: Το μπορντέλο της Έλλης Facebook Twitter
Στη κουζίνα, το καντήλι δεν σβήνει ποτέ
Φωτο-ιστορία: Το μπορντέλο της Έλλης Facebook Twitter
ούτε και οι κάμερες ασφαλείας.
Φωτο-ιστορία: Το μπορντέλο της Έλλης Facebook Twitter
Το μόνο που σβήνει, όταν φεύγεις, είναι η κάψα για σεξ.
Φωτο-ιστορία: Το μπορντέλο της Έλλης Facebook Twitter
Ξανά στο κόκκινο
Φωτο-ιστορία: Το μπορντέλο της Έλλης Facebook Twitter
και στο θόρυβο της Αχαρνών.
Φωτογραφία
45

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Άγγελος Μπαράι: «Βλέπω τη φωτογραφία ως μέσο επούλωσης τραυμάτων»

Φωτογραφία / Άγγελος Μπαράι: «Βλέπω τη φωτογραφία ως μέσο επούλωσης τραυμάτων»

Ο βραβευμένος φωτογράφος εστιάζει στα ανθρώπινα δικαιώματα, τις ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, τη μετανάστευση και το προσφυγικό, δίνοντας φωνή σε ανθρώπους και ιστορίες που θα έμεναν στο σκοτάδι.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Στο Παρίσι μετά τους Ολυμπιακούς, ο Σουρεαλισμός ήρθε να κατακτήσει την πόλη

Φωτογραφία / Μια επίσκεψη σε ένα Παρίσι που αναζητά την επόμενη μέρα

Στο ανακαινισμένο Grand Palais, με επίκεντρο τον σουρεαλισμό, την τέχνη και καλεσμένο τον Τζιμ Τζάρμους, η Paris Photo 2024 καθρεφτίζει μια πόλη που επαναπροσδιορίζεται πολιτιστικά μετά τους Ολυμπιακούς.
ΟΡΕΣΤΗΣ ΣΕΦΕΡΟΓΛΟΥ
Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Πολιτισμός / Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Με αφορμή τα 35 χρόνια από την Πτώση του Τείχους (09.11.89) μια φωτογραφική έκθεση με τίτλο «Dream on- Βερολίνο, δεκαετία του 90» αποτυπώνει την κρίσιμη αυτή δεκαετία μετάβασης ανάμεσα στο παρελθόν και το αβέβαιο μέλλον, την αισιοδοξία και το φόβο για το νέο Βερολίνο
ΕΙΡΗΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΒΕΡΟΛΙΝΟ
Η αθέατη Αίγυπτος του Denis Dailleux

Φωτογραφία / Η αθέατη Αίγυπτος του Denis Dailleux

Ο βραβευμένος Γάλλος φωτογράφος που έχει καταγράψει μοναδικά τις φτωχογειτονιές του Καΐρου, τους γονείς των Μαρτύρων της Επανάστασης, νεαρούς γυμνασμένους άντρες δίπλα σε μαυροφορεμένες μανάδες αλλά και λαμπερούς σταρ του κινηματογράφου, εξηγεί πώς ξεκίνησε η ιδιότυπη και πολύχρονη αυτή διαδρομή του.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Ισπανία: Έκθεση αφιερωμένη στο έργο του Ίρβινγκ Πεν στο Ίδρυμα MOP στη Λα Κορούνια

Φωτογραφία / Ισπανία: Έκθεση αφιερωμένη στο έργο του Ίρβινγκ Πεν στο Ίδρυμα MOP στη Λα Κορούνια

Πορτρέτα διάσημων και σκηνές δρόμου περιλαμβάνονται στην έκθεση «Irving Penn: Centennial» που διοργανώνεται από το Μητροπολιτικό Μουσείο Τέχνης της Νέας Υόρκης και παρουσιάζεται στην Ισπανία
LIFO NEWSROOM
Ζήτημα ζωής και θανάτου: Το θρυλικό φωτογραφικό βιβλίο του Peter Hujar επανεκδίδεται μετά από σχεδόν μισό αιώνα

Φωτογραφία / Ζήτημα ζωής και θανάτου: Το θρυλικό φωτογραφικό βιβλίο του Peter Hujar επανεκδίδεται μετά από σχεδόν μισό αιώνα

Το λεύκωμα «Portraits in Life and Death» εξελίχθηκε σε θρύλο τις δεκαετίες μετά τον θάνατο του φωτογράφου το 1987 και έγινε το σύμβολο ενός χαμένου κόσμου που ζούσε και δημιουργούσε στο νεοϋρκέζικο downtown.
THE LIFO TEAM
Enri Canaj, φωτογράφος

Φωτογραφία / Enri Canaj: «Δεν έχω εξοικειωθεί με τον πόνο»

Ο φωτογράφος των ασπρόμαυρων κάδρων, που κατέγραψε την Ελλάδα της κρίσης και το μεταναστευτικό ζήτημα της Ευρώπης, μιλά για τη δική του πορεία μετανάστευσης, για το πώς ο ερχομός του από τα Τίρανα στην Αθήνα ήταν μια «έκρηξη» μέσα στο κεφάλι του. Και είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας
M. HULOT
Οι φιναλίστ του διαγωνισμού φωτογραφίας Australian Life 2024 - σε εικόνες

Φωτογραφία / Η ζωή στην Αυστραλία μέσα από τον διαγωνισμό φωτογραφίας Australian Life 2024

Εκτροφή προβάτων, βρικόλακες στο σαλόνι, Αβορίγινες στη γη τους και στα σπίτια τους: Μια περιήγηση στην Αυστραλία μέσα από τις εικόνες των φιναλίστ του διαγωνισμού φωτογραφίας Australian Life 2024.
THE LIFO TEAM
Κοιτάζοντας τους άλλους: Η Μαρτίν Φρανκ στην Άνδρο 

Φωτογραφία / «Κοιτάζοντας τους άλλους»: Οι ανθρωποκεντρικές εικόνες της Μαρτίν Φρανκ σε μια έκθεση στην Άνδρο

Στη χώρα της Άνδρου, στο Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης του Ιδρύματος Βασίλη και Ελίζας Γουλανδρή, 150 φωτογραφίες και αρχειακό υλικό αναδεικνύουν τη δημιουργική πορεία μιας καλλιτέχνιδας που παραμένει ελάχιστα γνωστή σήμερα στη διεθνή κοινότητα ενώ το έργο της συχνά ταυτίζεται με αυτό του Καρτιέ-Μπρεσόν.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ

σχόλια

19 σχόλια
Είμαι γυναίκα. Δεν έχω υπάρξει ιερόδουλος (πουτάνα, πόρνη-- επειδή δεν καταλαβαίνω τον διαχωρισμό αυτών των τριών, ας μου εξηγήσει κάποιος). Δεν έχω βρεθεί ποτέ σε "μπορντέλο" και ούτε είχα ποτέ την ευκαιρία να συναναστραφώ με γυναίκες που ασκούν αυτό το επάγγελμα. Δεν τις κρίνω και, στην τελική, δε με αφορά και ο λόγος για τον οποίο κάνουν αυτή τη δουλειά που κάνουν, απλά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί αυτή η "ωδή" στα πορνεία λες και είναι κάτι το σπουδαίο, λες και είναι λειτούργημα. Μου φαίνεται εντελώς ανούσιο να γράφεις άρθρα και να εκφράζεσαι με τέτοιο δέος για τα μπορντέλα, όπως εξίσου ανούσιο θα μου φαινόταν να δω ένα παρόμοιο άρθρο για επαγγέλματα όπως αυτό των τραγουδιστών. Θα μου πεις, ανούσιο ανούσιο, αλλά κάθισες και το διάβασες. Ναι το διάβασα, γιατί μου φάνηκε ενδιαφέρον, αλλά μπορώ να πω πως θεωρώ υπερβολικό όλον αυτόν το θαυμασμό για κάτι τόσο -επιτρέψτε μου την έκφραση- άχρηστο. Συμφωνώ με την άποψη κάποιου που έγραψε ότι για να μην έχει χαθεί τόσα χρόνια πάει να πει ότι οι άντρες το χρειάζονται, αλλά και πάλι τόση προσήλωση σε κάτι τόσο αδιάφορο είναι πραγματικά τραγική. Δεν προσπαθώ να θίξω κανέναν, απλά το να εξιδανικεύουμε τέτοιες καταστάσεις δεν είναι κι ό,τι καλύτερο.
Θα συμφωνήσω πως είναι μια εργασία και μάλιστα δύσκολη για τις γυναίκες που την επιλέγουν και μάλιστα κάποιες απ αυτές δεν έχουν πραγματικά άλλη επιλογή την περίοδο αυτή που διανύει η χώρα μας, αλλά το κείμενο είναι πραγματικά γελοίο! Δε νομίζω πως καμία γυναίκα απολαμβάνει να χρησιμοποιούν το σώμα της για να ξεσπάσουν τις ορμές τους ή έστω (για τους άντρες που θέλουν να το βλέπουν ως έρωτα) να υπόκεινται σε έρωτα ψευδαίσθησης με τον κάθε πικραμένο που για εμφανείς η ψυχολογικούς λόγους δεν μπορεί να βρει "συναισθήματα" εκτός μπουρδέλου. Συμβιβασμό και συνήθεια, όσο μπορεί κανείς να το συνηθίσει αυτό, ναι αλλά όχι και απόλαυση. Το όλο θέμα είναι διαφήμιση για ένα χώρο εξυπηρέτησης πελατών με τους όρους τη διεύθυνση,το φωτογραφικό υλικό του και το μόνο που λείπει είναι οι τιμούλες. Σαν κάθε άλλη διαφήμιση επιχείρησης. Το τι θα κάνει ο καθένας με το σώμα του απ τη στιγμή που δεν εξαναγκάζεται δεν αφορά κανέναν άλλον, ναι μπορούμε να έχουμε άποψη αλλά και πάλι το να καταδικάζουμε επιλογές είναι μικροπρεπές. Η δημοσίευση βέβαια φτάνει στο άλλο άκρο προσπαθώντας να μας πείσει πως το μπουρδέλο αυτό είναι ένας χώρος που θα θέλανε όλοι να επισκεφθούν για μια αξέχαστη εμπειρία. Είναι πολύ άσχημο πιστεύω να μην έχεις λόγο στο ποιός θα κάνει σεξ μαζί σου οπότε αυτό το συναίσθημα δε θα αφήσει ποτέ να δημιουργηθεί ερωτισμός και πάθος απο τη μεριά της γυναίκας. Και σαφώς αν δεν είναι κάτι αμοιβαίο υπάρχει μόνο στο μυαλό σου. Τέτοιες επιχειρήσεις που πουλάνε σεξ θα υπάρχουν πάντα και υπήρχαν απο πάντα. Επιχειρήσεις όμως που να πουλάνε έρωτα δεν υπήρξαν και ούτε πρόκειται να υπάρξουν μέχρι τη μέρα που το μυαλό και η καρδιά του ανθρώπου θα μπορούν να ελέγχονται απο κάποιο ηλεκτρονικό μέσο. Γι αυτό βγείτε εκεί έξω και γνωρίστε τον έρωτα και αφήστε τις ψευδαισθήσεις ερωτισμού στην άκρη. Υπάρχουν αξιόλογοι άνθρωποι που ψάχνουν πραγματική επαφή. Υπάρχουν επίσης και αρκετοί που αναζητούν μόνο σεξουαλική επαφή, με προυπόθεση την έλξη και το πάθος.
Στερεοτυπικά κλισέ σχόλια από ανθρώπους που όπως φαίνεται δεν έχουν πατήσει ποτέ σε οίκο ανοχής. Κάντε μια βόλτα στους δύο ιστότοπους που αφορούν τις ιερόδουλες και τους οίκους ανοχής να ρωτήσετε γνώμη από άτομα που πηγαίνουν εκεί.
Διάβασα όλα τα σχόλια αλλά με τους περισσότερους συμφωνώ και διαφωνώ ταυτόχρονα οπότε θα γράψω απλώς τη δική μου άποψη. :pΔε με ενοχλεί η ύπαρξη των μπουρδέλων, δε τα θεωρώ ούτε πρόβλημα ούτε λύση. Σίγουρα κάποια στιγμή θα έπρεπε να ανοίξει κι ένα για γυναίκες, πάντως. Έτσι, για την ισότητα ρε γαμώτο lolΔυστυχώς για τους άντρες το δικαίωμα στη σεξουαλικότητα και τη σεξουαλική ζωή θεωρείτο πάντα αυτονόητο, ενώ για τις γυναίκες αποτελεί ακόμη ταμπού, είτε το παραδεχόμαστε είτε όχι, σε πολλές χώρες του κόσμου, ακόμη και σε κάποιες που θέλουν να λέγονται ανεπτυγμένες.Προσωπικά, ως γυναίκα πχ έχω αντιμετωπίσει πολλές φορές το "λοξό" βλέμμα όσων έτυχε να με ακούσουν να λέω πως έχω κάνει σεξ με 15 άντρες, και να μη ντρέπομαι αλλά να το θεωρώ φυσικό για έναν άνθρωπο, άντρα ή γυναίκα, που του αρέσει το σεξ, να το κάνει χωρίς φόβο και πάθος :pΠολλοί το παίζουν απελευθερωμένοι αλλά κατηγορούν αυτούς που κάνουν σεξ, με ή χωρίς συναίσθημα, παρότι έχει αποδειχθεί πως το σεξ είναι άσχετο με τον έρωτα. Σαφέστατα το σεξ με συναίσθημα, με έναν άνθρωπο που αγαπάς ή είσαι ερωτευμένος, μπορεί να είναι κλάσεις ανώτερο από το σκέτο σαρκικό σεξ, όμως το ένα δεν αναιρεί το άλλο.Όσο για το ποιες είναι οι πουτάνες, για μένα το τελευταίο πράγμα που μπορεί να το ορίσει είναι το με πόσους άντρες έχει κάνει σεξ μια γυναίκα.Πουτάνα για μένα είναι η γυναίκα που κάνει σεξ με έναν άντρα γιατί είναι πλούσιος, για να την παντρευτεί, για να του φάει λεφτά, για να τον χωρίσει από τη γυναίκα του, για να εξελιχθεί επαγγελματικά κλπ κλπΤο επάγγελμα των εκδιδόμενων γυναικών δε θα μπορούσα να το κάνω αλλά δε θα κατηγορήσω και κάποια που το κάνει, ούτε θα την λοξοκοιτάξω ή θα την κρίνω, παριστάνοντας τον ιεροκήρυκα.Εφόσον υπάρχει προστασία, για αποφυγή σεξουαλικώς μεταδιδόμενων νοσημάτων, και η στοιχειώδης τουλάχιστον υγιεινή, προσωπικά, δε με αφορά πώς κάνουν οι άνθρωποι σεξ κι αν υπάρχουν μπουρδέλα.
Μη τρελαίνεστε ρε παιδιά και μην προσπαθείτε να ψυχαναλύσετε-δικαιολογήσετε τις εκδιδόμενες. Η ουσία είναι μία: σχεδόν όλες οι γυναίκες είναι ή έστω έχουν υπάρξει πουτάνες. Απλώς ένα μικρό ποσοστό έχει τα αρχίδια να το δηλώνει κιόλας.
Έχω μία απορία: υπάρχει πορνεία στη φύση; Yπάρχει δηλαδή στη φύση ένα θηλυκό που πάει με 10 αρσενικά την ημέρα, ενώ τα άλλα θηλυκά κάθονται χωρίς να κάνουν σεξ; Δεν νομίζω.Άρα μήπως το ότι οι άντρες θέλουν να κάνουν σεξ αλλά δεν βρίσκουν μια γυναίκα που να θέλει και αυτή να κάνει, συμβαίνει γατί εδώ και χιλιάδες χρόνια η ανθρώπινη πατριαρχική κοινωνία λέει στον άντρα <<κάνε σεξ>> ενώ στη γυναίκα λέει <<μην κάνεις σεξ>>; Και μερικές δεκαετίες γυναικείας απελευθέρωσης (και φυσικά όχι σε όλα τα μέρη του κόσμου) δεν σημαίνουν σχεδόν τίποτα: εδώ μιλάμε για νοοτροπίες που χρειάζονται αιώνες για φύγουν εντελώς και οι γυναίκες να μην φοβούνται να κάνουν σεξ, γιατί, το λέω εγώ που είμαι 27 χρονών και δεν έχω ακόμη κάνει, πιστεύω ότι όταν μια γυναίκα δεν κάνει σεξ πραγματικά το φοβάται και της έχουν παγώσει την σεξουαλικότητά της οι κοινωνικοί κανόνες χιλιετιών.
Θα σου συστήσω να δεις ένα (ναι μεν αλαζονικό και μεγάλο σε μήκος, αλλά εκπληκτικό) ντοκιμαντέρ του Werner Herzog, ονομάτι Encounters at the End of the World, όπου ρωτάει μελετητή πιγκουίνων εάν έχει παρατηρηθεί πορνεία στους πιγκουίνους, και έχει όντως παρατηρηθεί: ο θηλυκός πιγκουίνος ανταλλάζει σεξ με πέτρες (καθώς οι πέτρες είναι λίγες στην Ανταρκτική, άρα και πολύτιμες για τους πιγκουίνους στο χτίσιμο φωλιάς).Πέρα από αυτό, λυπάμαι που φοβάσαι να κάνεις σεξ, γιατί δεν υπάρχει πιο υπέροχο πράγμα από τον όμορφο έρωτα. Σκεπτόμενη αυτό, λοιπόν, θα σου πω, με κάθε σεβασμό: πιστεύω ότι το να θέτεις τους τους κοινωνικούς κανόνες χιλιετιών ως δημιουργούς φόβου, ακούγεται δυστυχώς ως απλή δικαιολογία, φόβος αντιμετώπισης του εαυτού σου και φόβος εξερεύνησης και, ξανά, αντιμετώπιση των λόγων για τους οποίους το φοβάσαι τόσο πολύ. Είσαι το πρόβλημά σου και η λύση σου, στην συγκεκριμένη περίπτωση, οπότε μάζεψε το κουράγιο που έχεις και αντιμετώπισε όχι την κοινωνία (μετά συγχωρήσεως: χέσε την κοινωνία) αλλά τον εαυτό σου. Και χάρισε στον εαυτό σου την άφοβη επιθυμία να νιώσεις κάτι τόσο όμορφο :)Και για να προλάβω τυχόν απορία, όχι, δεν υποστηρίζω αλλά ούτε καταδικάζω την πορνεία, όταν γίνεται νόμιμα, καθαρά και μακριά από εμπόριο λευκής (μυρίζω λίγο ρατσισμό σε αυτήν την εκφρασή; χμ, δεν το είχα ξανασκεφτεί νωρίτερα... γιατί προφανώς και δυστυχώς είναι κάθε χρώματος) σαρκός.
Προφανώς και αδυνατείς να καταλάβεις ή μάλλον δε θες να το παραδεχτείς, ότι για μια γυναίκα είναι πολύ πιο εύκολο να ικανοποιήσει τον στιγμιάιο ερωτικό της πόθο, την λαγνεία της στιγμής, απ'ότι για έναν άντρα. Ίσως αν ζούσαμε σε μια κοινωνία κατά Ντε Σαντ, (βλέπε "η φιλοσοφία στο Μπουντουάρ") να μην ήταν έτσι, αλλά δυστυχώς ή ευτυχώς σε αυτή την κοινωνία που ζούμε οι γυναίκες έχουν την πρώτη και τελευταία λέξη στην επιλογή. Επίσης μάλλον δε θες να καταλάβεις ή απλά για τους δικούς σου λόγους αρνείσαι να δεχτείς ότι ένας άνθρωπος που δε μπορεί να ικανοποιήσει τα ερωτικά του ένστικτα είναι δυσλειτουργικός και άρα καθίσταται αντικοινωνικός και εν τέλει βάρος στην κοινωνία. Η χούφτα μπορεί για σένα να είναι λύση, ίσως και ζητούμενο, για κάποιους είναι ένα βήμα πιο κοντά στην κατάθλιψη. Εσύ μπορεί να γελάς μέσα στην άγνοιά σου, και καλά κάνεις, δε περιμένει κανείς απο όλους να έχουν ίδια αντίληψη, να αφήνουν τις παρωπίδες στην άκρη και να έχουν ανοιχτό μυαλό, αλλά για πολλούς ανθρώπους η πορνεία υπήρξε καταλυτικός παράγοντας ψυχικής ισορροπίας και ηρεμίας. Γνωρίζω ανθρώπους λιγότερο προικισμένους είτε εμφανισιακά με βάση τα στερεότυπα ομορφιάς είτε λιγότερο προικισμένους κοινωνικά, για τους οποίους η πορνεία ήταν ένα κάποιο σωσίβιο. Θλιβερό? Μίζερο? Ίσως ναι, όμως επί της ουσίας γι'αυτούς λειτούργησε θετικά. Και αφού λειτούργησε για αυτούς θετικά κατά συνέπεια, στην προέκταση του, λειτούργησε και για την κοινωνία θετικά.Κ βέβαια δε περίμενα να διαβάσω αρνητικό σχόλιο για τις γυναίκες οι οποίες εκμεταλλεύονται επι χρήμασι άντρες παρανόμως! Εκεί η παράνομη πορνεία είναι κατακριτέα? Μπά ε, αυτές οι γυναίκες που καταφεύγουν σε αυτή τη λύση είναι "αναγκασμένες", οι κακομοίρες! Κ η υποκρισία συνεχίζεται.
Δεν υπάρχουν αντίστοιχα μπουρδέλα για γυναίκες για τον απλούστατο λόγο ότι η προσφορά δωρεάν επιβητόρων καλύπτει τη ζήτηση. Αν κάποια θέλει να γαμηθεί όσο και χάλια εμφάνιση να έχει απλώς υπάρχει πάντα κάποιος διαθέσιμος. Το αντίστροφο δεν ισχύει.
Αυτή η γελοία ψευδαίσθηση ότι οι γυναίκες δήθεν καλύπτονται με τον κάθε κόπανο επιβήτορα καταντάει κουραστική. Μάλλον οι ίδιοι οι άντρες αυτο-ερεθίζονται με τέτοιες εικόνες και νομίζουν οι καημένοι ότι οι γυναίκες ταυτίζονται μαζί τους και αναζητούν ιπποφορβείο και σαμάρια για την σεξουαλική τους ικανοποίηση. Μόνο η άγνοια, η ηλιθιότητα και η υποκρισία μπορούν να δικαιολογήσουν τέτοιες στερεοτυπικές αντιλήψεις.
Δεν είναι γελοία ψευδαίσθηση η αντικειμενική πραγματικότητα. Σε καθαρά σεξουαλικό επίπεδο μια γυναίκα καλώς ή κακώς μπορεί να βρει δωρεάν επιβήτορα όποτε θελήσει.Ενας άντρας όχι.Μόνο υποκριτής ή βαθιά κομπλεξικός που με ευκολία θα βάφτιζε στερεοτυπική αντίληψη και την εμφάνιση του ήλιου από την ανατολή, θα αρνούταν κάτι τέτοιο.
Page Up, μερικές φορές δεν χρειάζεται να περιμένεις τον άλλο να τελειώσει γιατί πολύ απλά έχεις χάσει το ενδιαφέρον σου νωρίτερα. Οποιοσδήποτε θέλει να μιλήσει δεν σημαίνει και οτι έχει να πεί κάτι σημαντικό.Όσο για την πορνεία, δεν έχω κανένα πρόβλημα στο βαθμό που οι σχέσεις των εμπλεκόμενων είναι ξεκάθαρες. "Γαμάς, αλλά επιδή μου είσαι τελείως αδιάφορος, θα με πληρώσεις". "πληρώνω γιατί το προτιμώ απ'το να τον παίζω, κι εξάλλου τώρα πλέον είσαστε πάμφθηνες". Και φυσικά στο βαθμό που απουσιάζει ο νταβατζής (κάτι που δεν συμβαίνει σχεδόν ποτέ).Το να διαβάζω παραμύθια για ανθρώπινη επαφή, τρυφερότητα και ό,τι άλλο σκέφτεται ο καθένας για να μην πεί "πάω να γαμήσω", σίγουρα με κάνει να μειδιώ.Για μένα η πορνεία καί ως έννοια αλλά κυρίως όπως υφίσταται, είναι ακόμη ένα σύμπτωμα της αρρώστειας της κοινωνίας μας. Κι αυτό όχι για "ηθικούς" λόγους, αλλά πρώτον γιατί ο έρωτας και το σέξ είναι εκφράσεις της έλξης δύο ανθρώπων (ασχέτως φύλου), κάτι που εγώ θεωρώ πολύτιμο και μή εξαγοράσιμο. Μπορεί επίσης να είναι έκφραση ενός καθαρά σεξουαλικού πόθου, που έχει νόημα όταν είναι αμοιβαίος, είτε είναι one night stand είτε έχει κάποια διάρκεια, οπότε πάλι η πληρωμή είναι περιττή. Όσο για τις γυναίκες, είναι αναγκασμένες να κρύβουν οτι νοικιάζουν πούτανους, ή πρέπει να ταξιδέψουν σε άλλη χώρα για να βρούν (αν βρουν) σεξουαλική ικανοποίηση. Αν τα πράγματα ήταν πιό δίκαια και η πορνεία ήταν "μέγιστος εξισορροπητής της κοινωνίας" (ακόμα γελάω, συγνώμη), τότε θα υπήρχαν και κανονικότατα μπουρδέλα για γυναίκες όπου θα μπαινόβγαιναν άνετες και καμαρωτές, διαφόρων τύπων γυναίκες: χοντρές, νέες, γριές, με χαλασμένα δόντια και ιδρωτίλα, ψηλές, κοντές, οτιδήποτε. Και καυτά αγόρια με γυμνασμένο κορμί θα περίμεναν να ικανοποιήσουν την πελάτισσα. Και θα είχαμε και λογοτεχνία γραμμένη από γυναίκες που θα εξιδανίκευαν "εκείνο το αγόρι που μου δινόταν για δέκα ευρώ, στο μισοσκόταδο κάπου στην Αχαρνών".Οπωσδήποτε τότε θα υπήρχε κάποια ισορροπία.
@Novel Splendours:Η τελευταία σου παράγραφος είναι πραγματικά ντελιριώδης! Τί ακριβώς εξισορροπεί η "νόμιμη πορνεία", που δεν μπορεί να το εξισορροπήσει η χούφτα;
Κοίτα δε θα διαφωνήσω μαζί σου. Προφανώς για σένα το σεξ είτε με άνθρωπο είτε με τον εαυτό σου είναι το ένα και το αυτό. De gustibus κλπ κλπ. Εξάλλου το λέει και ο σοφός λαός "αν πετύχει η μλκια, τύφλα να χει το γ...ησι".Ή μπορεί να είσαι "γουντιαλλενικος" και να λες και συ με το ύφος της εξυπνάδας στα μάτια, "ο αυνανισμός είναι σεξ με κάποιον που αγαπάω, οπότε μην τον κατηγορείτε" (ελεύθερη μετάφραση). Όμως αυτό δε σημαίνει ότι πρέπει να ισχύει για όλους αυτό και ότι για όποιον δεν ισχύει, αυτός είναι λάθος! Υπάρχουν άνθρωποι που έχουν ανάγκη ένα ξένο σώμα και την ψευδαίσθηση ερωτισμού προκειμένου να ικανοποιηθούν. Πάντα υπήρχαν, πάντα θα υπάρχουν. Τι να κάνουμε τώρα? Επειδή δεν άρέσει σε κάποιους και δε ταιριάζει με τις ευαισθησίες τους αυτό σημαίνει ότι θα εξαλειφθεί? Δεν λειτουργούν έτσι οι κοινωνίες. Αποδεδειγμένα.Μήπως νομίζεις ότι αν η διαμορφωμένη ηθική ήταν διαφορετική και υπήρχαν νόμιμα πορνεία για γυναίκες με "πούτανους", δανείζομαι την λέξη απο προηγούμενο σχολιαστή, δεν θα κατακλύζονταν απο γυναίκες απογοητευμένες απο την ερωτική τους ζωή?Φαντάζομαι γνωρίζεις ότι ο σεξουαλικός τουρισμός που τόσο ανθεί στις "πολιτισμένες", πολιτικά ορθές, "προοδευτικές" χώρες της Δύσης δεν είναι αποκλειστικά αντρικός αλλά αφορά και σε γυναίκες που ψάχνουν να βρούν το χαμένο πάθος με κάποιον φουκαρά άπορο εξωτικό ψαρά ή αγρότη που είναι πρόθυμος να κάνει τα πάντα για μερικά δολλάρια.Αλλά είπαμε, οι άντρες είναι η αιτία, όποιο κ αν είναι το πρόβλημα. Αυτοί πρέπει να μαζέψουν τα π...α τους και να ελέγξουν τις ορμές τους! Τα ζώα! Λίγο περισσότερη υποκρισία και πάμε για βραβείο σαν κοινωνία!
"ο μέγιστος εξισορροπηστής της κοινωνίας"... δεν ήταν και οτι πιο πετυχημένο ή αντικειμενικόπαρ΄ όλα αυτά το να χαρακτηρίζεις την τελευταία παράγραφο ντελιριώδημου φαίνεται........δεν βρίσκω επίθετο ...θα το ψάξω περιφραστικά σαν να συζητάς χωρίς ν΄ακούς τον άλλο και να περιμένεις μόνο πότε θα τελειώσει για να πεις το δικό σου. ενώ απ΄την άλλη όλοι ξέρουμε πως δεν υπάρχει Αμιγής αλήθεια...υ.γ.Η ερώτηση σου "Τί ακριβώς εξισορροπεί η "νόμιμη πορνεία", που δεν μπορεί να το εξισορροπήσει η χούφτα;" φαντάζομαι πως είναι ρητορική δεν πιστεύω πως περιμένεις απάντηση στο Άλυτο εδώ και Αιώνες ερώτημα σου...μέσα από το lifo....πόσα να κάνει πια αυτό το site και οι αναγνώστες του ...:-))να είσαι καλά
φαντάζομαι ότι άτομα που δεν μπορούν να βρούν παρταινέρ για συνεναιτικό σέξ θα πρέπει να βολευτούν κάπως. Εκτός και αν θεωρείς ότι το σεξ είναι προνόμιο που απολαμβάνουν λίγοι.
Γιατί τόση καίλα, τόσο ενδιαφέρον και τόση φιλοσοφία της πλάκας για τα μπουρδέλα ρε παιδιά? Απο πάντα υπήρχαν και πάντα θα υπάρχουν, είτε αρέσει στους ευαισθητούληδες της πολιτικής ορθότητας και του επιλεκτικού δήθεν ανθρωπισμού, στους ηθικολόγους και κάθε λογής αυτόκλητους αναλυτές κοινωνιολόγους είτε όχι. Για να υπάρχουν, να επιβιώνουν και μάλιστα να αυξάνουν, με κάθε μορφή, νόμιμη ή παράνομη, σημαίνει ότι υπάρχει ανάγκη για αυτά.Προφανώς και η παράνομη πορνεία πρέπει να εξαλειφθεί και μαζί με αυτήν η εκμετάλλευση των γυναικών και το τράφικινγκ. Αλλά όταν μιλάμε για την νόμιμη πορνεία και την νόμιμη συναλλαγή χρήματος και σώματος δε καταλαβάινω γιατί τόση ευαισθησία. Να κοιτάτε την δουλειά σας εφόσον δε σας αφορά όπως κάνουμε και οι υπόλοιποι. Κοιτάξτε λίγο την καμπούρα σας, κριτές εσείς της ανθρώπινης συμπεριφοράς που τα κάνετε όλα άμεμπτα και αφήστε τους άλλους στην ευτυχία ή την δυστυχία τους. Τώρα τα περί άκαρδων αντρών και όλες αυτές τις μπουρδολογίες, εντάξει, στη λάιφο η μισανδρία στα σχόλια πάει σύννεφο, είπαμε για όλα φταίνε τα καθίκια οι άντρες που συγκεντρώνουν όλα τα αρνητικά της ανθρώπινης ύπαρξης. θα έπρεπε κανονικά να καταπιέσουν τις ορμές τους με προσεύχή και μετάνοιες. Ειλικρινά πιστεύω ότι αν κάποιοι εδώ μέσα είχαν την ευκαιρία να "καθαρίσουν" ορισμένους χωρίς επιπτώσεις, θα το έκαναν χωρίς δεύτερη σκέψη.
@novel: και η πρέζα και η παιδική πορνεία και η παιδεραστία και οι χρυσαυγίτες όλων των ειδών αυξάνονται και πληθύνονται. οπότε να σκεφτούμε ότι υπάρχει ανάγκη και να το βουλώσουμε, να κοιτάμε τη δουλειά μας όπως συμβουλεύεις τόσο σοφά. κάντο εσύ και άσε τους υπόλοιπους εμάς να σκεφτούμε και να αποφασίσουμε για πάρτη μας για το τί είναι αναγκαίο, καλό ή κτηνώδες.μάθε επίσης ότι η μισανδρία που λές είναι ωραίο ανέκδοτο μπορστά σε ότι έχουν υποστεί και υφίστανται οι γυναίκες εξαιτίας της μισογυνίας, οπότε άσε τα σάπια και δες γύρω σου τί κρύβεται πίσω απο την αγαπημένη σου ...Νομιμότητα.
Εξαιρετική η αντιστοίχιση νόμιμης πορνείας με την πρέζα, την παιδεραστία και την χρυσή αυγή! Τρομερό επιχείρημα! Επί της ουσίας, για την πάρτη σου να αποφασίζεις όσο θες, για την πάρτη των άλλων όμως δεν έχεις κανένα δικαίωμα να αποφασίζεις. Εκτός και αν η αλαζονεία σου σε κάνει να θες να επιβάλλεις την δική σου αλήθεια στους άλλους. Γνώμη προφανώς και μπορείς να έχεις, αλλά να κατηγορείς τόσο εύκολα ανθρώπους και να τους ακυρώνεις είναι δείγμα τεράστιας αλαζονείας και έλλειψης μέτρου.Όσο λοιπόν έχουμε αυτό που με τόση ευκολία χλευάζεις, δημοκρατία και νομιμότητα, άσε να αποφασίζουν οι πολλοί και κράτα τι δικές σου αποφάσεις για τα δικά σου θέματα. Ανέκδοτο δεν είναι η μισανδρία, ανέκδοτο είναι να χρησιμοποιείται η μισογυνία του παρελθόντος για να δικαιολογείται κάθε λογής ανεπίτρεπτη επίθεση γεμάτη μίσος και χολή για τον αντρικό πληθυσμό γενικώς και αορίστως. Έχει ξεπεράσει ακόμα και την αριστερά που μπροστά στις διώξεις του παρελθόντος δικαιολογεί το κάθει τι που λέει και πράττει τώρα. Η νόμιμη πορνεία είναι είτε αρέσει είτε όχι, είναι ένας μέγιστος εξισορροπιστής της κοινωνίας. Μερικές διαδικτυακές πομφόλυγες, ευτυχώς, δεν μπορούν να την επηρεάσουν στο ελάχιστο.
Να πληροφορήσω τους ρομαντικούς πελάτες οτι δεν υπάρχει "πληρωμένος έρωτας". Αυτές είναι έννοιες ασύμβατες. "Πληρωμένο γαμήσι" είναι η σωστή έκφραση και μήν βαυκαλίζεστε.
Λίγη ακόμα ποίηση;Αμαρτωλό, Γαλάτεια Καζαντζάκη Στη Σμύρνη, Μέλπω. Ηρώ, στη Σαλονίκη.Στο Βόλο, Κατινίτσα, έναν καιρό.Τώρα στα Βούρλα με φωνάζουν Λέλα.Ο τόπος μου, ποιός ήταν; Ποιοί οι δικοί μου;Αν ξέρω, ανάθεμά με.Σπίτι, πατρίδα έχω τα μπορντέλα.Ως κι οι πικροί μου χρόνοι, οι παιδικοί μου,θολές, σβησμένες ζωγραφιές.Κι είν' αδειανό σεντούκι η θύμησή μου.Το σήμερα χειρότερο απ' το χτες.Και τ' αύριο απ' το σήμερα θε να 'ναι.Φιλιά από στόματ' άγνωστα, βρισιέςκι οι χωροφύλακες να με τραβολογάνε.Γλέντια, καυγάδες ως να φέξει.Αρρώστιες, αμφιθέατρο, Συγγρούκι ενέσεις εξακόσια έξι.Πνιγμένου καραβιού σάπιο σανίδι.Όλη η ζωή μου του χαμού.Μ' από την κόλασή μου, σού φωνάζω:Εικόνα σου είμαι, κοινωνία, και σού μοιάζω.
Το ποίημα Η ΣΤΕΡΝΑ του Γ. Σεφέρη περιγράφει, ακριβώς, ένα μπορντέλο.Όσοι θέλετε το διαβάζετε.Η ΣτέρναΕδώ, στο χώμα ρίζωσε μια στέρναμονιά κρυφού νερού που θησαυρίζει.Σκεπή της βήματα ηχερά. Τ' αστέριαδε σμίγουν την καρδιά της. Κάθε μέραπληθαίνει, ανοιγοκλεί, δεν την αγγίζει.Ανοίγει ο πάνω κόσμος σα ριπίδικαι παίζει με το φύσημα του ανέμου,μ' ένα ρυθμό που ξεψυχάει στο δείλιφτεροκοπάει ανέλπιδα και σφύζειστο σφύριγμα του πόνου του γραμμένου.Στο πύργωμα του θόλου ανέλεης νύχταςπατούνε οι έννοιες κι οι χαρές διαβαίνουν,με το γοργό κροτάλισμα της μοίραςπρόσωπα ανάβουν λάμπουν μια στιγμήκαι σβήνουνται σ' ένα σκοτάδι εβένου.Μορφές που φεύγουν! Ορμαθοί τα μάτιακυλούν βαλμένα σ' ένα αυλάκι πίκρακαι της μεγάλης μέρας τα σημάδιατις παίρνουν και τις φέρνουν πιο σιμάστη μαύρη γης που δε γυρεύει λύτρα.Στο χώμα γέρνει το κορμί του ανθρώπουγια ν' απομείνει η διψασμένη αγάπη•μαρμαρωμένο στ' άγγιγμα του χρόνουτο άγαλμα πέφτει γυμνό στον αδρόκόρφο που το γλυκαίνει αγάλι-αγάλι.Δάκρυα γυρεύει η δίψα της αγάπηςτα τριαντάφυλλα σκύβουν - η ψυχή μας -στα φύλλα ακούγεται ο παλμός της πλάσηςτο απόβραδο σιμώνει σα διαβάτηςύστερα η νύχτα κι ύστερα το μνήμα ...Μα εδώ στο χώμα ρίζωσε μια στέρνακρυφή μονιά, ζεστή, που θησαυρίζεικάθε κορμιού το βόγκο στον αγέρατη μάχη με τη νύχτα με τη μέρα,πληθαίνει ο κόσμος, πάει, δεν την αγγίζει.Περνούνε οι ώρες, ήλιοι και φεγγάρια,μα το νερό έχει δέσει σαν καθρέφτης•η απαντοχή με τα ορθάνοιχτα μάτιαόταν βυθίσουν όλα τα πανιάστην άκρη του πελάγου που τη θρέφει.Μόνη, και στην καρδιά της τόσο πλήθοςμόνη, και στην καρδιά της τόσος μόχθοςκαι τόσος πόνος, στάλα-στάλα μόνοςτα δίχτυα ρίχνοντας μακριά στον κόσμοπου ζει μ' ένα κυμάτισμα πικρό.Σαν άνοιξε το κύμα απ' την αγκάληνα 'τανε στην αγκάλη να τελειώσεινα 'τανε την αγάπη στ' ακρογιάλιπριν σπάσει τη γραμμή του να μας δώσειτο κύμα ως έμεινε στην άμμο αφρός.Μια ζεστασιά απλωμένη σαν προβιά,ήμερη σαν το κοιμισμένο αγρίμιπου ξέφυγε ήσυχο το καρδιοχτύπικαι χτύπησε στον ύπνο να ζητήσειτο περιβόλι όπου σταλάζει ασήμι.Κι ένα κορμί κρυφό, βαθιά κραυγήβγαλμένη από το σπήλαιο του θανάτου,σαν το νερό ζωηρό μέσα στ' αυλάκισαν το νερό που λάμπει στο χορτάριμονάχο και μιλεί στις μαύρες ρίζες ...Ω! πιο κοντά στη ρίζα της ζωής μαςαπό τη σκέψη μας κι από την έννοια!Ω πιο κοντά από το σκληρό αδερφό μαςπου μας κοιτάει με βλέφαρα κλεισμένακι από τη λόγχη ακόμα στο πλευρό μας!Ω! ν' απαλύνει ξάφνω στην αφή μαςτο δέρμα της σιωπής που μας στενεύει,να λησμονήσουμε, θεοί, το κρίμαπου όλο πληθαίνει κι όλο μας βαραίνει,να βγούμε από τη γνώση κι απ' την πείνα!Μαζεύοντας τον πόνο της πληγής μαςνα βγούμε από τον πόνο της πληγής μας,μαζεύοντας την πίκρα του κορμιού μαςνα βγούμε από την πίκρα του κορμιού μας,ρόδα ν' ανθίσουν στο αίμα της πληγής μας.Όλα να γίνουνε ξανά σαν πρώταστα δάχτυλα στα μάτια και στα χείλια,ν' αφήσουμε τη γερασμένη αρρώστιαπουκάμισο που αφήσανε τα φίδιακίτρινο μες στα πράσινα τριφύλλια.Μεγάλη αγάπη κι άχραντη, γαλήνη!Μέσα στη ζωντανή θέρμη ένα βράδυλύγισες ταπεινά, γυμνή καμπύλη,λευκή φτερούγα πάνω απ' το κοπάδισαν απαλή στον κρόταφο παλάμη.Το πέλαγο που σ' έφερε σε πήρεπέρα στις λεμονιές τις ανθισμένεςτώρα που γλυκοξύπνησαν οι μοίρεςχίλιες μορφές με τρεις απλές ρυτίδεςστον επιτάφιο συνοδεία βαλμένες.Σέρνουνε μοιρολόγια οι μυροφόρεςν' ακολουθήσει η ελπίδα των ανθρώπωνστα μάτια σφηνωμένη με τις φλόγεςφωτίζοντας το χώμα το τυφλόπου ιδρώνει από της άνοιξης τον κόπο.Φλόγες του πέρα κόσμου, πυροφάνιαπάνω στην άνοιξη που σήμερα αναβλύζει,ίσκιοι θλιμμένοι στα νεκρά στεφάνιαβήματα ... βήματα ... η αργή καμπάναμια σκοτεινή αλυσίδα ξετυλίγει -"Πεθαίνουμε! Πεθαίνουν οι θεοί μας!.."Τα μάρμαρα το ξέρουν που κοιτάζουνσαν άσπρη χαραυγή πάνω στο θύμαξένα, γεμάτα βλέφαρα, συντρίμμια,καθώς περνούν τα πλήθη του θανάτου......................................................................................................................................................................Περάσανε μακριά, με τον καημό τουςζεστό κοντά στα χαμηλά αγιοκέριαπου γράφανε στο σκυφτό μέτωπό τουςτη ζωή πασίχαρη στα μεσημέριαόταν σβηστούν τα μάγια και τ' αστέρια.Μα η νύχτα δεν πιστεύει στην αυγήκι η αγάπη ζει το θάνατο να υφαίνειέτσι, σαν την ελεύθερη ψυχή,μια στέρνα που διδάσκει τη σιγήμέσα στην πολιτεία τη φλογισμένη. Γ. Σεφέρης
Είναι πολλά είδη αγοραίου έρωτα.Είναι η γυναίκα εκείνη που της πήραν το διαβατήριο και την αναγκάζουν να εκδίδεται αλλά και η γυναίκα που συνηδητά κάνει αυτό το επάγγελμα.Έχω πάει στην ζωή μου ελλάχιστες φορές σε τέτοιους χώρους.Δεν είμαι ούτε άσχημος ούτε καμπούρης ούτε τίποτα παρακάτω απο τον μέσο όρο,είχα να κάνω έρωτα όμως πολύ καιρό οχι επειδή το ήθελα αλλά επειδή δεν με ήθελαν.Δεν ήθελα να γαμήσω ήθελα απλά να κάνω έρωτα και έκανα έρωτα με μια οχι τόσο εμφανήσιμη αλλά υπέροχη γυναίκα η οποία μάλιστα μου είπε να βάλω το παλτό γιατί κάνει κρύο και έτσι ιδρωμένος θα κρυώσω.Μην τα ισοπεδώνετε όλα,ο αγοραίος έρωτας έχει αποτρέψει πολλά εγκλήματα που συνεχίζουν να γίνονται σε χώρες που είναι απαγορευμένος.Και ναι υπάρχουν και υπέροχοι άνθρωποι σε αυτόν τον χώρο πολύ πιο τίμιοι και καθαροί στην ψυχή απο τις κιουρίες που ηθικολογούν.
Οι ιερόδουλες όμως το κάνουν και με άσχημους και με καμπούρηδες και με ανθρώπους που δεν ενδιαφέρονται για την προσωπική τους υγιεινή και με άλλους που τις βλέπουν όχι ως ανθρώπους αλλά αποκλειστικά ως τρύπες στις οποίες θα ξεδώσουν (για να μην παρεξηγηθώ το να βλέπεις μια γυναίκα ως προέκταση μιας τρύπας κατά την διάρκεια του σεξ δεν είναι κακό - κακό είναι να την βλέπεις παντού και πάντα μόνο ως τρύπα και τίποτα παραπάνω). Η ιερόδουλες το κάνουν και με αυτούς αλλά και με άλλους που δεν ανήκουν στην συγκεκριμένη κατηγορία αλλά εκλαμβάνονται ως τέτοιοι. Τέλος πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω πως κάποιοι την βρίσκουν κάνοντας κάτι επί πληρωμή το ελάχιστο προαπαιτούμενο του οποίου θα έπρεπε να είναι η αμοιβαία έλξη και όχι το 20ευρω!
@mtlvrΣτο παραπάνω απάντησα"Δεν είμαι ούτε άσχημος ούτε καμπούρης "Συνεπώς μάλλον θα έπρεπε να απευθύνεις το μήνυμα σου αλλού. Κατά τα λοιπά αν και η ασχήμια ή η ομορφιά είναι κάτι το υποκειμενικό αυτή είναι απαραίτητη προκειμένου να προκύψει έλξη. Τέλος οι πελάτες επισκέπτονται τις πόρνες για συγκεκριμένο λόγο. Δεν τις επισκέπτονται ούτε για να βγάλουν τη θέρμη τους και τα αισθήματα τους ούτε για να τις σαγηνεύουν. Τις επισκέπτονται για να αγοράσουν το φθηνό γαμήσι που οι πόρνες ως επαγγελματίες προσφέρουν.
Οι πουτάνες είναι άνθρωποι που κάνουν μια δύσκολη έως ανυπόφορη/σκληρότατη δουλειά. Η κάθε μια έχει τον χαρακτήρα της όπως κάθε ανθρώπινο πλάσμα. Δεν είναι ούτε άγιες ούτε ανήθικες, μια δουλειά κάνουν - δίνουν το σώμα τους και παίρνουν λεφτά γι'αυτό. Αυτό που μ'αρέσει είναι ότι οι ίδιοι οι πελάτες υποτιμούν την πουτάνα και την αντιμετωπίζουν με την γνωστή βλακώδη αλαζονεία του αρσενικού που έχει δήθεν εκ φύσεως το πάνω χέρι, οπότε γαμεί και δέρνει. Θα τους έλεγα αξιολύπητα ρεμάλια αν η κοινωνία δεν ήταν κομμένη και ραμένη σε σχέση με τα δικά τους μέτρα και σταθμά, οπότε τους ονομάζω απλά αυτιστικούς παλιάνθρωπους. Δεν φτάνει που η πουτάνα προσφέρει υπηρεσίες, πρέπει να υφίσταται την ηθική της απαξίωση και να θεωρείται απο τη μιά απαραίτητη για να ξεδίνει η "ανεξέλεγκτη" κάψα του άντρα κι απο την άλλη να κουβαλάει το στίγμα -εδώ και χιλιάδες χρόνια - της Πουτάνας - γνωρίζουμε πολύ καλά τί συμβολισμούς περιέχει ο χαρακτηρισμός. Πολλές γυναίκες για παράδειγμα χαρακτηρίζονται έτσι μόνο και μόνο επειδή δείχνουν ότι εχουν σεξουαλικές επιθυμίες(!) ή επειδή διεκδικούν τις (αυτονόητες) επιλογές τους. Δεν υπάρχει η λέξη πούτανος για τον άντρα, ενώ εκδίδονται πάρα πολλοί- οι οποίοι μάλιστα επαίρονται κιόλας για το πώς βγάζουν χρήματα αποκρύπτοντας ότι ελλείψει αντίστοιχου όρου είναι κι αυτοί πουτάνες - τίποτα λιγότερο, τίποτα περισσότερο. Οσο για τη περίφημη διαφαφορά γαμησιού και έρωτα, τί να πεί κανείς. Για πόσο θα κοροϊδεύουν οι άντρες τον εαυτό τους και τους άλλους; Πώς τολμούν να ονομάζουν έρωτα μια πράξη στην οποία το άτομο που συμμετέχει πληρώνεται για να το κάνει, αδιαφορεί πλήρως -άσχετα απο τον ρόλο που παίζει - για τον πελάτη και μετράει τον χρόνο για περάσει στον επόμενο; Δεν γνωρίζετε πελάτες των μπουρδέλων ότι πολλές πουτάνες είναι λεσβίες; Η ότι παίρνουν ναρκωτικά για να αντέξουν την ζωή τους και κυρίως εσάς;...Πότε θα σταματήσει επιτέλους αυτή η βρωμερή υποκρισία; Ναι, για να γαμήσεις πας στο μπουρδέλο και μαλιστα για να γαμήσεις χωρίς καμια υποχρέωση να δεις ότι αυτό που γαμάς είναι άνθρωπος και όχι εργαλείο. Δεν χρειάζεται να σκεφτείς τίποτα, χαλάρωσε. Η πουτάνα θα σε ξεπετάξει κι εσένα, θα θρέψει το καλά εκπαιδευμένο σου εγώ που "δεν κρατιέται". Στο μεταξύ, χέστηκες για το τί πραγματικά αισθάνεται. Πουτάνα είναι, έτσι; Τι όμορφιά, τι αρμονία, τι ισορροπημένες σχέσεις...Ακολουθεί σουβλάκι στη γωνία και μπιρίτσα.
Εισαι λιγο υπερβολικος... Οχι ως προς τα γεγονοτα.. αλλα ως προς την προσδοκωμενη συμπεριφορα του πελατη... Δλδ τι θα πρεπε; την στιγμη της πραξης να την ρωταει αν αισθανεται ανετα; συνηθως προκειται για μια (δικη της) επιλογη βιοπορισμου.. τα περι ονομασιας ερωτα κ λοιπα δεν ειναι καν αξια σχολοασμου... Για την στεγνη ικανοποιηση της σεξουαλικης αναγκης προκειται, κ δεν γινεται ουτε στο ονομα του ερωτα ουτε της αγαπης...
Η γνωστή μυθοποίηση του μπουρδέλου, δηλαδή το να πηγαίνει νόμιμα και με τη βούλα ο άντρας που δήθεν "δεν αντέχει άλλο" να αυνανιστεί μέσα σε ένα Πληρωμένο(!) σώμα και αυτό να το ονομάζει ...Ερωτα. Ωραίο ανέκδοτο, κακόμοιροι πελάτες...Κατ'αρχήν το μπουρδέλο οι ίδιες οι γυναίκες ενδέχεται να το προώθησαν για να γλυτώνουν απο τους κακάσχημους, απαράδεκτους (κυρίως σεξουαλικά ) συζύγους τους. Τους ξαποστέλνανε εκεί για να έχουν την ησυχία τους. Και κατα δεύτερο, το πήραν στα σοβαρά οι ανέραστοι και νομίζουν ότι η πουτάνα τους γουστάρει...Ας μην την πληρώσουν λοιπόν κι ας δούν τί ακριβώς ισχύει απο τις πανάρχαιες ψευδαισθήσεις τους. Η πουτάνα κάνει μια εργασία. Τόσο απλά είναι τα πράγματα. Μια εργασία απο τις πιό δύσκολες, μιας κι έχει να κάνει με πελατες που νομίζουν ότι είναι αφεντικά...
● Σε τι εξιδανικεύεται; Αντιθέτως, διαβάζοντας τη λέξη "Μπορντέλο" ο νους μου πήγε στην ομότιτλη ταινία του Νίκου Κούνδουρου της οποίας ο εν λόγω χώρος κάλλιστα θα μπορούσε να αποτελεί το σκηνικό της.● Από την άλλη δεν ξέρω πως αλλά μη τη λέξη "μπουρδέλο" ο νους μου πήγε στην Ελληνική Βουλή... ...ίσως είναι τα Ελληνικά όπως ορθώς έγραψες...
Το λεξικό Τριανταφυλλίδη γράφει:μπορντέλο το [bordélo] & μπουρδέλο το [burδélo] Ο39 : (λαϊκ.) οίκος ανοχής, πορνείο. ΦΡ είναι / έγινε κτ. ~, επικρατεί σ΄ αυτό μεγάλη ακαταστασία.[-ρδ-: μσν. μπουρδέλο < *μπορδέλο ( [o > u] από επίδρ. του χειλ. [b] ) < βεν. bordelo (< γαλλ. bordel)· -ρντ-: αναδαν. από το λαϊκό ιταλ. bordello ή από επίδρ. του γαλλ. bordel]
Πραγματικα το εχω αναρωτηθει πολλες φορες:Τι χειροτερο απο το να πληρωνεις καποιον να κανει ερωτα μαζι σου και να ξερεις οτι η αλλη απο μεσα της σε σιχαινεται και λεει ποτε να τελειωσεις να φυγεις απο πανω της?Καταλαβαινω οτι για τους αντρες ειναι διαφορετικο και δεν αντεχουν πολυ καιρο χωρις σεξ αλλα και παλι αυτη η σιχαμαρα εκει μεσα?
Αγαπητή μου Χριστίνα. Κάτσε μια στιγμή να σου εξηγήσω τι είναι για πάαααααααααρα πολύ κόσμο ο γάμος: πήγαινε στο 53ο λεπτό. https://www.youtube.com/watch?v=0JfZylgLSmM
Ο αφηγητής στο βίντεο λέει <<Ο αγοραίος έρωτας υπάρχει από τότε που φτιάχτηκε η κοινωνία.>> Το ότι η κοινωνία φτιάχτηκε από άντρες και θα χρειαστούν αιώνες για να ξεφτιαχτεί και να απελευθερωθούν σεξουαλικά οι γυναίκες δεν το σκέφτεσαι;
"Καταλαβαινω οτι για τους αντρες ειναι διαφορετικο ...."Για μερικούς. Για άλλους το να πληρώνεις για να κάνεις σεξ είναι κάτι το εξαιρετικά αηδιαστικό και αν τύχει και μείνουν για κάποιο καιρό χωρίς σεξ θα προτιμήσουν από τον αυτοεξευτελισμού του αγοραίου έρωτα την αυτοϊκανοποίηση
Δεν είναι καθόλου διαφορετικό. Η σεξουαλική ορμή είναι ίδιας έντασης και στα δύο φύλα - αυτό που αλλάζει είναι το κοινωνικό υπόβαθρο, η αποδοχή, τα πρότυπα και τα ταμπού που σου επιβάλλονται από μικρό παιδί.
Εχω πάει.Υπερβολές.Ο αγοραίος έρωτας είναι μεγάλη πίκρα και καθόλου πηγή χαράς ο συγκεκριμένος χώρος.Ισα ίσα αυτή η βαρειά αποπνικτική αισθητική σου πλακώνει περισσότερο τη καρδιά,καμία μουσική, καμία ελαφράδα, κανένα κέφι.Ανακοίνωση των τιμών σα σε λαικ'η αγορά και μετά η ελάχιστα αισθησιακή κυρία που προσπαθεί να σε ξεπετάξει.Σαν ένα ολίγον απαραίτητο, ελαφρώς επώδυνο χειρουργείο.Σε καμία στιγμή η αίσθηση του χρήματος, της βαρεμάρας, της απέχθειας δεν εγκαταλείπει το χώρο.Αναρωτιέμαι που τα βρήκατε όλα αυτά τα περίεργα που γράφετε.
● Αν οι φωτογραφίες ήταν μαυρόασπρες, θα ορκιζόμουν πως από κάποια πόρτα περίμενα από στιγμή σε στιγμή να βγει ο Γιώργος Φούντας με τη Τζένη Καρέζη ανάβοντας της το τσιγάρο, στο βάθος η Κατερίνα Χέλμη να ουρλιάζει: «Μη φύγεις Ντόρη μου, μη φύγεις, θα φαρμακωθώ...», και η Δέσπω Διαμαντίδου ξεπροβοδίζοντας ευγενικά δύο νεαρούς λέγοντας τους: «..στο καλό και να μας ξανάλθετε...», γυρνώντας πάλι προς τα μέσα να λέει στην Χέλμη: «σκάσε μωρή, σκάσε και μου διώχνεις τους πελάτες...».