Bellissima! H νοσηρή λάμψη των παιδικών καλλιστείων

Bellissima! H νοσηρή λάμψη των παιδικών καλλιστείων Facebook Twitter
47

H Σούζαν Άντερσον στήνει το στούντιό της εν μέσω των καλλιστείων, αποτυπώνοντας τα νέα κορίτσια στο απόγειο της παράστασης. Kαταδείχνει, φαινομενικά χωρίς κριτική, το κόλλημα των Αμερικανών με την επιτυχία και το γκλάμουρ -ένα κόλλημα που δεν σταματάει πουθενά: ούτε και στην εξόντωση των ίδιων των παιδιών τους.Οι φωτογραφίες αυτές έχουν ένα είδος φρικώδους γοητείας. Δείχνοντας τα μικρομέγαλα κορίτσια να μιμούνται τις πόζες μιας σκληρής δουλειάς (που συχνά γειτνιάζει στη βίζιτα και τα ναρκωτικά), στέλνει ένα υποχθόνιο μήνυμα στην καρδιά του ληγμένου αμερικανικού ονείρου

1.

Bellissima! H νοσηρή λάμψη των παιδικών καλλιστείων Facebook Twitter

 

2.

Bellissima! H νοσηρή λάμψη των παιδικών καλλιστείων Facebook Twitter

3.

Bellissima! H νοσηρή λάμψη των παιδικών καλλιστείων Facebook Twitter

4.

Bellissima! H νοσηρή λάμψη των παιδικών καλλιστείων Facebook Twitter

5.

Bellissima! H νοσηρή λάμψη των παιδικών καλλιστείων Facebook Twitter

6.

Bellissima! H νοσηρή λάμψη των παιδικών καλλιστείων Facebook Twitter

7.

Bellissima! H νοσηρή λάμψη των παιδικών καλλιστείων Facebook Twitter

8.

Bellissima! H νοσηρή λάμψη των παιδικών καλλιστείων Facebook Twitter

9.

Bellissima! H νοσηρή λάμψη των παιδικών καλλιστείων Facebook Twitter

10.

Bellissima! H νοσηρή λάμψη των παιδικών καλλιστείων Facebook Twitter

11.

Bellissima! H νοσηρή λάμψη των παιδικών καλλιστείων Facebook Twitter

12.

Bellissima! H νοσηρή λάμψη των παιδικών καλλιστείων Facebook Twitter

13.

Bellissima! H νοσηρή λάμψη των παιδικών καλλιστείων Facebook Twitter

14.

Bellissima! H νοσηρή λάμψη των παιδικών καλλιστείων Facebook Twitter

Φωτογραφία
47

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Άγγελος Μπαράι: «Βλέπω τη φωτογραφία ως μέσο επούλωσης τραυμάτων»

Φωτογραφία / Άγγελος Μπαράι: «Βλέπω τη φωτογραφία ως μέσο επούλωσης τραυμάτων»

Ο βραβευμένος φωτογράφος εστιάζει στα ανθρώπινα δικαιώματα, τις ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, τη μετανάστευση και το προσφυγικό, δίνοντας φωνή σε ανθρώπους και ιστορίες που θα έμεναν στο σκοτάδι.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Στο Παρίσι μετά τους Ολυμπιακούς, ο Σουρεαλισμός ήρθε να κατακτήσει την πόλη

Φωτογραφία / Μια επίσκεψη σε ένα Παρίσι που αναζητά την επόμενη μέρα

Στο ανακαινισμένο Grand Palais, με επίκεντρο τον σουρεαλισμό, την τέχνη και καλεσμένο τον Τζιμ Τζάρμους, η Paris Photo 2024 καθρεφτίζει μια πόλη που επαναπροσδιορίζεται πολιτιστικά μετά τους Ολυμπιακούς.
ΟΡΕΣΤΗΣ ΣΕΦΕΡΟΓΛΟΥ
Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Πολιτισμός / Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Με αφορμή τα 35 χρόνια από την Πτώση του Τείχους (09.11.89) μια φωτογραφική έκθεση με τίτλο «Dream on- Βερολίνο, δεκαετία του 90» αποτυπώνει την κρίσιμη αυτή δεκαετία μετάβασης ανάμεσα στο παρελθόν και το αβέβαιο μέλλον, την αισιοδοξία και το φόβο για το νέο Βερολίνο
ΕΙΡΗΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΒΕΡΟΛΙΝΟ
Η αθέατη Αίγυπτος του Denis Dailleux

Φωτογραφία / Η αθέατη Αίγυπτος του Denis Dailleux

Ο βραβευμένος Γάλλος φωτογράφος που έχει καταγράψει μοναδικά τις φτωχογειτονιές του Καΐρου, τους γονείς των Μαρτύρων της Επανάστασης, νεαρούς γυμνασμένους άντρες δίπλα σε μαυροφορεμένες μανάδες αλλά και λαμπερούς σταρ του κινηματογράφου, εξηγεί πώς ξεκίνησε η ιδιότυπη και πολύχρονη αυτή διαδρομή του.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Ισπανία: Έκθεση αφιερωμένη στο έργο του Ίρβινγκ Πεν στο Ίδρυμα MOP στη Λα Κορούνια

Φωτογραφία / Ισπανία: Έκθεση αφιερωμένη στο έργο του Ίρβινγκ Πεν στο Ίδρυμα MOP στη Λα Κορούνια

Πορτρέτα διάσημων και σκηνές δρόμου περιλαμβάνονται στην έκθεση «Irving Penn: Centennial» που διοργανώνεται από το Μητροπολιτικό Μουσείο Τέχνης της Νέας Υόρκης και παρουσιάζεται στην Ισπανία
LIFO NEWSROOM
Ζήτημα ζωής και θανάτου: Το θρυλικό φωτογραφικό βιβλίο του Peter Hujar επανεκδίδεται μετά από σχεδόν μισό αιώνα

Φωτογραφία / Ζήτημα ζωής και θανάτου: Το θρυλικό φωτογραφικό βιβλίο του Peter Hujar επανεκδίδεται μετά από σχεδόν μισό αιώνα

Το λεύκωμα «Portraits in Life and Death» εξελίχθηκε σε θρύλο τις δεκαετίες μετά τον θάνατο του φωτογράφου το 1987 και έγινε το σύμβολο ενός χαμένου κόσμου που ζούσε και δημιουργούσε στο νεοϋρκέζικο downtown.
THE LIFO TEAM
Enri Canaj, φωτογράφος

Φωτογραφία / Enri Canaj: «Δεν έχω εξοικειωθεί με τον πόνο»

Ο φωτογράφος των ασπρόμαυρων κάδρων, που κατέγραψε την Ελλάδα της κρίσης και το μεταναστευτικό ζήτημα της Ευρώπης, μιλά για τη δική του πορεία μετανάστευσης, για το πώς ο ερχομός του από τα Τίρανα στην Αθήνα ήταν μια «έκρηξη» μέσα στο κεφάλι του. Και είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας
M. HULOT

σχόλια

20 σχόλια
Είναι σίγουρο ότι άβαφα τα παραπάνω πιτσιρίκια,δεν θα είχαν καμία σχέση με τις φωτό που βλέπουμε στο άρθρο.Ούτε κανονική προώθηση σε παιδική πορνογραφία να κάνανε!Θα μου πεις, εδώ δεν εννοούν να απαγορεύσουν την κατοχή όπλων ακόμα και έπειτα από τα μακελιά που γίνονται στα σχολεία, αυτό θα σκεφτούν;
Από την μια βλέπω αυτές τις εμετικές εικόνες και τη διαστροφή που κρύβεται από πίσω τους, από την άλλη διαβάζω ότι στην Γιούτα έδιωξαν μια μαθήτρια αριστούχο από το σχολείο γιατί έβαψε τα μαλλιά της. Το νόμισμα δεν έχει δύο όψεις, έχει μία, την παράνοια.
...τόσα όπλα κυκλοφορούν νόμιμα στην αμέρικα για δε τα χρησιμοποιούν στις μανάδες τους; τώρα που προλαβαίνουν διότι θα τα χρησιμοποιήσουν αυτά τα κοριτσάκια αργότερα, γαζώνοντας άλλα παιδάκια!!! τους εύχομαι πραγματικά να γίνουν στην καλύτερη περίπτωση πορνο-stars!
Εμπόρευμα στο ράφι είναι ρε παιδιά κι αυτό. Οταν δηλαδή ζούμε σε μια κοινωνία που είναι εμπόρευμα ακόμη και ανθρώπινα ζωτικά όργανα, γιατί να μας κάνει εντύπωση και αυτή η κτηνωδία?
Δηλαδη σου φαινεται φυσιολογικο εσενα? οκ,τα περιμενω ολα απ τους αμερικανους αλλα περιμενα οχι και τοσο υπερβολη. η αλλη εχει βαλει νυχια στο κοριτσακι της!