Ίσως η πιο κομψή συσκευασία λαδιού

Ίσως η πιο κομψή συσκευασία λαδιού Facebook Twitter
5

Ένα εκμοντερνισμένο μπουκάλι και μια οικολογική συσκευασία μπορούν να ανανεώσουν ένα βαρετό δοχείο λαδιού και να το μετατρέψουν σε ελκυστικό στοιχείο της κουζίνας που εντυπωσιάζει τους καλεσμένους.

 

Η συσκευασία του λαδιού El Poaig είναι το νέο σχέδιο των προϊόντων CuldeSac. Με έδρα τη Βαλένθια της Ισπανίας, η δημιουργική ομάδα προσθέτει αξία και καινοτόμες ιδέες σε εμπορικά προϊόντα. Με το «El Verd del Poaig», δοχείο από πορσελάνη με μοντέρνο χαρτονένιο περιτύλιγμα, κολακεύουν τους σεφ και τους γευσιγνώστες. Όσο για το περιεχόμενο, τα ελαιόδεντρα των 3.000 ετών στο Maestrat της ανατολικής ακτής της Ισπανίας αποστάζουν την παράδοση και την ποιότητα του έξτρα παρθένου ελαιόλαδου σε κάθε μπουκάλι.

Ίσως η πιο κομψή συσκευασία λαδιού Facebook Twitter
Ίσως η πιο κομψή συσκευασία λαδιού Facebook Twitter
Ίσως η πιο κομψή συσκευασία λαδιού Facebook Twitter
Ίσως η πιο κομψή συσκευασία λαδιού Facebook Twitter

[via]

Design
5

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Kεραμικά Mutina: Εκεί που τα όρια του τι είναι τέχνη και τι ένα απλό αντικείμενο συγχέονται

Design / Mutina: Εκεί που τα όρια του τι είναι τέχνη και τι ένα απλό αντικείμενο συγχέονται

Μια σημαντική έκθεση στο χωριό Φιοράνο της Εμίλια-Ρομάνα, όπου εδώ και είκοσι χρόνια τα κεραμικά Mutina παράγουν αισθητικό πολιτισμό με μια ομάδα σπουδαίων σύγχρονων σχεδιαστών.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Η αρχιτέκτονας Μαρία Δέδα εξηγεί πώς δημιουργείς μια ανθρώπινη γειτονιά σήμερα

Design / Η αρχιτέκτονας Μαρία Δέδα εξηγεί πώς δημιουργείς μια ανθρώπινη γειτονιά σήμερα

Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Δύο πόλεις που προχωρούν προς μία επόμενη μέρα, μέσα από αστικές αναπλάσεις και αναπτύξεις. Δύο πόλεις που αντιμετωπίζουν τις προκλήσεις της ανοδικής πορείας του τουρισμού, της εκτόξευσης των ενοικίων και της ασύμμετρης ανάπτυξης των επιμέρους περιοχών τους. Σε αυτό το τοπίο, η δημιουργία νέων γειτονιών μοιάζει να είναι η λύση που τοποθετεί ξανά τον πολίτη στο ρόλο του πρωταγωνιστή, σύμφωνα με την Μαρία Δέδα, επικεφαλής των Deda Architects.
ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
 Στο Urban Block 11 η βιώσιμη προσέγγιση υπερβαίνει τα στερεότυπα ιεράρχησης δομημένου-φυσικού

Design / Στο Urban Block 11 η βιώσιμη προσέγγιση υπερβαίνει τα στερεότυπα ιεράρχησης δομημένου-φυσικού

Ο Δημήτρης Ποτηρόπουλος, επικεφαλής του γραφείου Potiropoulos+Partners Architecture, μας ξεναγεί στο νέο του πρότζεκτ το οποίο θυμίζει τοπίο πριν από τη μεγάλη αστικοποίηση, με τη φύση πανταχού παρούσα
THE LIFO TEAM
H δημιουργικότητα είναι μια αναπάντεχη δύναμη

Creative Minds / H δημιουργικότητα είναι μια αναπάντεχη δύναμη

Ο Άλεξ Κάβδας συζητά με την Καλλίνα Κυρατσούλη, Head of Creative στη Soho Square Athens και τον Χρήστο Κουτσούκο, Executive Creative Director στην Cream, για τη σημασία της δημιουργικότητας αλλά και το πώς μία καλή ιδέα μπορεί να αλλάξει τον τρόπο που βλέπουμε τον κόσμο, στο πλαίσιο του πρώτου επεισοδίου της νέας σειράς podcast «Creative Minds», με την υποστήριξη των βραβείων Ermis Awards.
Casa Gaia Ένα παράδειγμα εμβληματικών μεσογειακών διακοπών

Design / Casa Gaia Ένα παράδειγμα εμβληματικών μεσογειακών διακοπών

Η Casa Gaia από τους Bobotis+Bobotis Architects είναι μια βίλα που, απόλυτα συνδεδεμένη με το τοπίο, ενσωματώνει με ευαισθησία τις καθημερινές ανθρώπινες ανάγκες, αποτίνοντας φόρο τιμής στη διαχρονική ηρεμία του μεσογειακού καλοκαιριού.
ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
10 απίθανα αθηναϊκά σπίτια

Design / 10 απίθανα αθηναϊκά σπίτια

Τη χρονιά που μας πέρασε, η Τζούλη Αγοράκη «άνοιξε» για τους αναγνώστες της LifO μερικά από τα πιο ιδιαίτερα, όμορφα, παράξενα, εκκεντρικά, γουστόζικα σπίτια της πόλης μας. Διαλέξαμε 10 που θα μας μείνουν αξέχαστα.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΠΑΡΙΣ ΤΑΒΙΤΙΑΝ
CHECK Ένα Μουσείο Παραμυθιού φτιαγμένο από ανακυκλώσιμα υλικά

Design / Ένα Μουσείο Παραμυθιού φτιαγμένο από ανακυκλώσιμα υλικά

Στην πόλη της Καβάλας oγδόντα παραμύθια και αγαπημένοι ήρωες προσφέρουν στα παιδιά την ευκαιρία να ταξιδέψουν σ’ έναν φανταστικό κόσμο με τη χρήση απλών, καθημερινών αντικειμένων που συχνά καταλήγουν στα σκουπίδια.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ένα σπίτι σαν ζεστή αγκαλιά

Design / Ένα σπίτι σαν ζεστή αγκαλιά

Ο διευθυντής προγράμματος του Δίεση, Γιώργος Γιαννόπουλος, προτιμά να ψάχνει πράγματα στο «γιουσουρούμ του Facebook» παρά να μπει σε μια αλυσίδα επίπλων. Και όταν έχει τις κλειστές του, μπορεί να ασχολείται με μια καρέκλα για δέκα ώρες χωρίς να κουράζεται.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Ένα σπίτι που μας προτρέπει να ζήσουμε στο max/ Ένα σπίτι που φοράει με χιούμορ τον μαξιμαλισμό του

Design / «Ο μινιμαλισμός είναι πλήξη»

Κάποτε η Tina Livanos είχε καθυστερήσει σε έναν γάμο, όπου ήταν παράνυμφος, επειδή είχε βρει μια ιδιαίτερη λάμπα. Μέχρι και σήμερα ψάχνει αδιάκοπα σε αντικερί, ανοιχτές αγορές και παζάρια, προκειμένου να γεμίσει το σπίτι της με έπιπλα και μπιχλιμπίδια.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Αθηναϊκές πολυκατοικίες: Η πιο ζωντανή ιστορία της πρωτεύουσας

Βιβλίο / Αθηναϊκές πολυκατοικίες: Η πιο ζωντανή ιστορία της πρωτεύουσας

Μια νέα ερευνητική έκδοση του Ιδρύματος Ωνάση, ευχάριστη και ζωντανή, αφηγείται την ιστορία της πολυκατοικίας αλλά και της πόλης μας με τις μεγάλες και τις μικρότερες αλλαγές της, μέσα από 37 ιστορίες.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ

σχόλια

4 σχόλια
Εξαιρετική συσκευασία, το περιεχόμενο όμως; Παρεπιπτόντως, ένα ελαιόδεντρο 3000 ετών έχει χαμηλή παραγωγικότητα ποσοτικά και ποιοτικά...Ας μην κολλάμε στις λεζάντες λοιπόν...
σας πληροφορω οτι οι καλυτερες απο θεμα design και ποιοτητας συσκευασιες λαδιων ειναι οι ελληνικες και μαλιστα ειναι πλ ανωτερες απο αυτη που δειχνετε! brands οπως οι: lamda, Five, Timion exoun apospasei apeira vraveia. η ελλαδα παιρνει τα μεγαλυτερα βραβεια στον σχεδιασμο για λαδι! https://www.google.gr/search?q=greek+olive+oil+design&rlz=1C1GTPM_elGR525GR525&espv=210&es_sm=93&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=1Ae8Uv6CI46IyAO_oICoDQ&ved=0CAkQ_AUoAQ&biw=1241&bih=600#imgdii=_
Αυτό λέγεται luxury brand marketing, ένα από τα πράγματα που οι έλληνες θα μάθουν τι είναι, σε περίπου 596 χρόνια. Έως τότε θα πουλάνε το ελαιόλαδο φασόν στους ισπανούς, έναντι 3 ευρώ το κιλό και θα κλαίνε για την αιθαλομίχλη τους ψυχρούς μήνες του χρόνου.
δεν είσαι δίκαιος, υπάρχουν luxury brand στο ελληνικό ελαιόλαδο τα οποία έχουν τη δική τους θέση στο διεθνές εμπόριο. Και θέλουν πολλά συγχαρητήρια όλοι όσοι κάνουν προσπάθειες να παλέψουν την κακή φήμη της τεμπέλας Ελλάδας.
Αυτό το ελαιόδενδρο των τριών χιλιάδων ετών...αντιστοιχεί μάλλον στην ροζ παλ πέρλα από τα τρίσβαθα του ινδικού, που πουλάει μισό εκατομμύριο (μαζί με το μπλουζάκι) η Channel..Jesus Christ!Έλα μάνα μου, "80 γιούρο το ντενεκέ στο δίνω, βιολογικό, με χωνεμμένη κοπριά και περσινό, γιατί φέτο βγάλαμε μόνο για να φάμε".Ούστ!