Εδώ και λίγες ημέρες έχει ξεκινήσει πολύ δουλειά για τους designer βιτρίνας των καταστημάτων Αmerican Apparel στη Νέα Υόρκη. To ένα μετά το άλλο, τα καταστήματα προετοιμάζουν τις βιτρίνες που θα υποδεχθούν την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου αλλά φέτος η εταιρεία κατάφερε να ενθουσιάσει, να διχάσει και να προκαλέσει συζητήσεις στα social media.
Tα νέα "μανεκέν" της βιτρίνας αλλά και πολλές από τις αληθινές γυναίκες του online καταστήματος διαφέρουν αρκετά από το σύνηθες. Το μπικίνι τους δεν είναι αποτριχωμένο και το look είναι πιο φυσικό από ποτέ. Με το που εμφανίστηκαν οι πρώτες κούκλες στο κατάστημα της Νέας Υόρκης ο κόσμος συγκεντρώθηκε αμέσως και άρχισε να τραβάει φωτογραφίες που αργότερα έγιναν viral.
Αρκετοί το βρήκαν υπέροχο και χειροκρότησαν την κίνηση της εταιρείας που προωθεί τη φυσική εικόνα της γυναίκας. Μερικοί το βρήκαν κακόγουστο και δήθεν. Οι ακόμη πιο υποψιασμένοι κάνουν λόγο πως η εταιρεία έχει πλούσιο βιογραφικό προβοκατόρικων διαφημιστικών τρικ, κάτι που συμβαίνει και με την περίπτωση αυτή. Χαρακτηριστικό ήταν το σχόλιο αρθρογράφου που ανέφερε πως αν είναι να αρχίσουμε με κάτι τέτοιο τότε θα πρέπει να δείξουμε και γυναίκες με μουστάκι, τρίχες στα πόδια και τις μασχάλες.
Εκπρόσωπος της εταιρείας υπερασπίστηκε την καμπάνια αυτή ισχυριζόμενος πως όλα είναι θέμα οπτικής και πως κάθε θέμα που ανοίγει διάλογο για τα στερεότυπα της ομορφιάς και προσπαθεί να ανατρέψει ένα μικρό ταμπού, μόνο καλό μπορεί να είναι.
Πρόσφατα η εταιρεία είχε πάλι προκαλέσει με ένα συλλεκτικό μπλουζάκι που κυκλοφόρησε το οποίο είχε σχεδιάσει η Petra Collins και ήταν αφιερωμένο στον γυναικείο αυνανισμό.