Στο τζάμι του λεωφορείου

Στο τζάμι του λεωφορείου Facebook Twitter
5

1.

Στο τζάμι του λεωφορείου Facebook Twitter

2.

Στο τζάμι του λεωφορείου Facebook Twitter

3.

Στο τζάμι του λεωφορείου Facebook Twitter

4.

Στο τζάμι του λεωφορείου Facebook Twitter

5.

Στο τζάμι του λεωφορείου Facebook Twitter

6.

Στο τζάμι του λεωφορείου Facebook Twitter

7.

Στο τζάμι του λεωφορείου Facebook Twitter

8.

Στο τζάμι του λεωφορείου Facebook Twitter

9.

Στο τζάμι του λεωφορείου Facebook Twitter

10.

Στο τζάμι του λεωφορείου Facebook Twitter

11.

Στο τζάμι του λεωφορείου Facebook Twitter

12.

Στο τζάμι του λεωφορείου Facebook Twitter

13.

Στο τζάμι του λεωφορείου Facebook Twitter

14.

Στο τζάμι του λεωφορείου Facebook Twitter

15.

Στο τζάμι του λεωφορείου Facebook Twitter

16.

Στο τζάμι του λεωφορείου Facebook Twitter

17.

Στο τζάμι του λεωφορείου Facebook Twitter

18.

Στο τζάμι του λεωφορείου Facebook Twitter

19.

Στο τζάμι του λεωφορείου Facebook Twitter

20.

Στο τζάμι του λεωφορείου Facebook Twitter

21.

Στο τζάμι του λεωφορείου Facebook Twitter

22.

Στο τζάμι του λεωφορείου Facebook Twitter

23.

Στο τζάμι του λεωφορείου Facebook Twitter

24.

Στο τζάμι του λεωφορείου Facebook Twitter

25.

Στο τζάμι του λεωφορείου Facebook Twitter

26.

Στο τζάμι του λεωφορείου Facebook Twitter

27.

Στο τζάμι του λεωφορείου Facebook Twitter

28.

Στο τζάμι του λεωφορείου Facebook Twitter

29.

Στο τζάμι του λεωφορείου Facebook Twitter

30.

Στο τζάμι του λεωφορείου Facebook Twitter

Φωτογραφία
5

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Άγγελος Μπαράι: «Βλέπω τη φωτογραφία ως μέσο επούλωσης τραυμάτων»

Φωτογραφία / Άγγελος Μπαράι: «Βλέπω τη φωτογραφία ως μέσο επούλωσης τραυμάτων»

Ο βραβευμένος φωτογράφος εστιάζει στα ανθρώπινα δικαιώματα, τις ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, τη μετανάστευση και το προσφυγικό, δίνοντας φωνή σε ανθρώπους και ιστορίες που θα έμεναν στο σκοτάδι.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Στο Παρίσι μετά τους Ολυμπιακούς, ο Σουρεαλισμός ήρθε να κατακτήσει την πόλη

Φωτογραφία / Μια επίσκεψη σε ένα Παρίσι που αναζητά την επόμενη μέρα

Στο ανακαινισμένο Grand Palais, με επίκεντρο τον σουρεαλισμό, την τέχνη και καλεσμένο τον Τζιμ Τζάρμους, η Paris Photo 2024 καθρεφτίζει μια πόλη που επαναπροσδιορίζεται πολιτιστικά μετά τους Ολυμπιακούς.
ΟΡΕΣΤΗΣ ΣΕΦΕΡΟΓΛΟΥ
Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Πολιτισμός / Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Με αφορμή τα 35 χρόνια από την Πτώση του Τείχους (09.11.89) μια φωτογραφική έκθεση με τίτλο «Dream on- Βερολίνο, δεκαετία του 90» αποτυπώνει την κρίσιμη αυτή δεκαετία μετάβασης ανάμεσα στο παρελθόν και το αβέβαιο μέλλον, την αισιοδοξία και το φόβο για το νέο Βερολίνο
ΕΙΡΗΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΒΕΡΟΛΙΝΟ
Η αθέατη Αίγυπτος του Denis Dailleux

Φωτογραφία / Η αθέατη Αίγυπτος του Denis Dailleux

Ο βραβευμένος Γάλλος φωτογράφος που έχει καταγράψει μοναδικά τις φτωχογειτονιές του Καΐρου, τους γονείς των Μαρτύρων της Επανάστασης, νεαρούς γυμνασμένους άντρες δίπλα σε μαυροφορεμένες μανάδες αλλά και λαμπερούς σταρ του κινηματογράφου, εξηγεί πώς ξεκίνησε η ιδιότυπη και πολύχρονη αυτή διαδρομή του.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Ισπανία: Έκθεση αφιερωμένη στο έργο του Ίρβινγκ Πεν στο Ίδρυμα MOP στη Λα Κορούνια

Φωτογραφία / Ισπανία: Έκθεση αφιερωμένη στο έργο του Ίρβινγκ Πεν στο Ίδρυμα MOP στη Λα Κορούνια

Πορτρέτα διάσημων και σκηνές δρόμου περιλαμβάνονται στην έκθεση «Irving Penn: Centennial» που διοργανώνεται από το Μητροπολιτικό Μουσείο Τέχνης της Νέας Υόρκης και παρουσιάζεται στην Ισπανία
LIFO NEWSROOM
Ζήτημα ζωής και θανάτου: Το θρυλικό φωτογραφικό βιβλίο του Peter Hujar επανεκδίδεται μετά από σχεδόν μισό αιώνα

Φωτογραφία / Ζήτημα ζωής και θανάτου: Το θρυλικό φωτογραφικό βιβλίο του Peter Hujar επανεκδίδεται μετά από σχεδόν μισό αιώνα

Το λεύκωμα «Portraits in Life and Death» εξελίχθηκε σε θρύλο τις δεκαετίες μετά τον θάνατο του φωτογράφου το 1987 και έγινε το σύμβολο ενός χαμένου κόσμου που ζούσε και δημιουργούσε στο νεοϋρκέζικο downtown.
THE LIFO TEAM
Enri Canaj, φωτογράφος

Φωτογραφία / Enri Canaj: «Δεν έχω εξοικειωθεί με τον πόνο»

Ο φωτογράφος των ασπρόμαυρων κάδρων, που κατέγραψε την Ελλάδα της κρίσης και το μεταναστευτικό ζήτημα της Ευρώπης, μιλά για τη δική του πορεία μετανάστευσης, για το πώς ο ερχομός του από τα Τίρανα στην Αθήνα ήταν μια «έκρηξη» μέσα στο κεφάλι του. Και είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας
M. HULOT
Οι φιναλίστ του διαγωνισμού φωτογραφίας Australian Life 2024 - σε εικόνες

Φωτογραφία / Η ζωή στην Αυστραλία μέσα από τον διαγωνισμό φωτογραφίας Australian Life 2024

Εκτροφή προβάτων, βρικόλακες στο σαλόνι, Αβορίγινες στη γη τους και στα σπίτια τους: Μια περιήγηση στην Αυστραλία μέσα από τις εικόνες των φιναλίστ του διαγωνισμού φωτογραφίας Australian Life 2024.
THE LIFO TEAM
Κοιτάζοντας τους άλλους: Η Μαρτίν Φρανκ στην Άνδρο 

Φωτογραφία / «Κοιτάζοντας τους άλλους»: Οι ανθρωποκεντρικές εικόνες της Μαρτίν Φρανκ σε μια έκθεση στην Άνδρο

Στη χώρα της Άνδρου, στο Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης του Ιδρύματος Βασίλη και Ελίζας Γουλανδρή, 150 φωτογραφίες και αρχειακό υλικό αναδεικνύουν τη δημιουργική πορεία μιας καλλιτέχνιδας που παραμένει ελάχιστα γνωστή σήμερα στη διεθνή κοινότητα ενώ το έργο της συχνά ταυτίζεται με αυτό του Καρτιέ-Μπρεσόν.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ

σχόλια

5 σχόλια
"Ούτε ένα χαμόγελο..."Προσωπικά, δεν βρίσκω κάτι κακό στο ότι τα πρόσωπα αυτά δεν χαμογελάνε. Ίσα ίσα που πιστεύω ο συγκεκριμένος χρόνος που περνάει κάποιος στα μέσα συγκοινωνιών, περιμένοντας να φτάσει στον προορισμό του, είναι από τις λίγες στιγμές που μπορεί να μείνει μόνος με τον εαυτό του και να σκεφτεί...το οτιδήποτε. Κάτι σαν αυτή την ώρα πριν κοιμηθείς. Λίγη ώρα μέσα στην ημέρα που δεν μπορείς να κάνεις κάτι άλλο από το να περιμένεις και να αφεθείς στις σκέψεις σου. Οπότε έχεις κάθε δικαίωμα να μοιάζεις σαν χαμένος και να μην δείχνεις ούτε λύπη, ούτε χαρά...
ντάξει σίγουρα ο κόσμος έχει πολλά προβλήματα, άλλα η αλήθεια είναι ότι η "μάσκα" είναι μηχανισμός άμυνας. και ο πιο χαρούμενος άνθρωπος δεν θα είναι συνέχεια χαμογελαστός στον δρόμο. δεν θυμάμαι γιατί ακριβώς ενεργοποιείται αυτός ο μηχανισμός βέβαια αλλα το σίγουρο είναι οτι φαινόμαστε πολύ ταλαιπωρημένος λαός απο τις κατεβασμένες άκρες των χειλιών μας, ρυτίδες που χρειάζονται χρόνια να σχηματιστούν.