Ένα νέο προϊόν πρόκειται να λανσάρει στη Βρετανία η Coca Cola τον Αύγουστο, ξοδεύοντας 3 εκατομμύρια λίρες για την προώθησή του.
Ονομάζεται «Glaceau SMARTWATER», είναι εμφιαλωμένο νερό με ηλεκτρολύτες και πιθανολογείται ότι η Τζένιφερ Άνιστον θα είναι κεντρικό πρόσωπο της καμπάνιας.
«Η αγορά μας στα εμφιαλωμένα νερά αξίζει περίπου 1,4 δις λίρες το χρόνο», είπε ο Γενικός διευθυντής της Coca-Cola, Jon Woods στους Times, συμπληρώνοντας ότι έχει μάθει το μάθημά του από το φιάσκο του παλιότερου νερού της εταιρείας, με το όνομα Dasani (Είχε καθαρό νερό, αλλά δεν ήταν από φυσική πηγή)
Τόνισε ότι το Glaceau SMARTWATER θα είναι μεν ένα premium προϊόν από φυσική πηγή, αλλά θα πρέπει να πωλείται σε «μη permium τιμή».
Η συνιστώμενη λιανική τιμή για ένα μπουκάλι 600ml θα είναι 57 πένες - το ίδιο ποσό που χρεώνουν οι ανταγωνιστές για 500ml. Για τα 850ml η τιμή θα είναι 89 πένες - όσο δηλαδή η τιμή των 750ml των αντιπάλων.
Η ιδιαιτερότητα του Glaceau SMARTWATER είναι ότι περνάει από μια διαδικασία απόσταξης και αμέσως μετά προστίθενται ηλεκτρολύτες. «Η διαδικασία μιμείται ό,τι συμβαίνει με τα σύννεφα. Αυτό του δίνει μια καθαρή γεύση που είναι διαφορετική από όλες τις υπόλοιπες», είπε ο Woods.
Η Coca - Cola διαθέτει 106 μάρκες νερού.