Νέο εμφιαλωμένο νερό λανσάρει η Coca-Cola τον Αύγουστο

Νέο εμφιαλωμένο νερό λανσάρει η Coca-Cola τον Αύγουστο Facebook Twitter
11

 

Νέο εμφιαλωμένο νερό λανσάρει η Coca-Cola τον Αύγουστο Facebook Twitter

Ένα νέο προϊόν πρόκειται να λανσάρει στη Βρετανία η Coca Cola τον Αύγουστο, ξοδεύοντας 3 εκατομμύρια λίρες για την προώθησή του.

 

Ονομάζεται «Glaceau SMARTWATER», είναι εμφιαλωμένο νερό με ηλεκτρολύτες και πιθανολογείται ότι η Τζένιφερ Άνιστον θα είναι κεντρικό πρόσωπο της καμπάνιας.

 

Νέο εμφιαλωμένο νερό λανσάρει η Coca-Cola τον Αύγουστο Facebook Twitter

«Η αγορά μας στα εμφιαλωμένα νερά αξίζει περίπου 1,4 δις λίρες το χρόνο», είπε ο Γενικός διευθυντής της Coca-Cola, Jon Woods στους Times, συμπληρώνοντας ότι έχει μάθει το μάθημά του από το φιάσκο του παλιότερου νερού της εταιρείας, με το όνομα Dasani (Είχε καθαρό νερό, αλλά δεν ήταν από φυσική πηγή)

 

Νέο εμφιαλωμένο νερό λανσάρει η Coca-Cola τον Αύγουστο Facebook Twitter

Τόνισε ότι το Glaceau SMARTWATER θα είναι μεν ένα premium προϊόν από φυσική πηγή, αλλά θα πρέπει να πωλείται σε «μη permium τιμή».

  

Η συνιστώμενη λιανική τιμή για ένα μπουκάλι 600ml θα είναι 57 πένες - το ίδιο ποσό που χρεώνουν οι ανταγωνιστές για 500ml. Για τα 850ml η τιμή θα είναι 89 πένες - όσο δηλαδή η τιμή των 750ml των αντιπάλων.

Νέο εμφιαλωμένο νερό λανσάρει η Coca-Cola τον Αύγουστο Facebook Twitter

Η ιδιαιτερότητα του Glaceau SMARTWATER είναι ότι περνάει από μια διαδικασία απόσταξης και αμέσως μετά προστίθενται ηλεκτρολύτες. «Η διαδικασία μιμείται ό,τι συμβαίνει με τα σύννεφα. Αυτό του δίνει μια καθαρή γεύση που είναι διαφορετική από όλες τις υπόλοιπες», είπε ο Woods.

Νέο εμφιαλωμένο νερό λανσάρει η Coca-Cola τον Αύγουστο Facebook Twitter
H διάσημη ηθοποιός είναι το πρόσωπο της Αμερικανικής καμπάνιας και πιθανολογείται ότι θα γίνει και της Βρετανικής.

Η Coca - Cola διαθέτει 106 μάρκες νερού.

 

11

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πόσα χρήματα χρειάζονται για να ζήσεις όπως πραγματικά θέλεις στην Αθήνα;

Living / Πόσα χρήματα χρειάζονται για να ζήσεις όπως πραγματικά θέλεις στην Αθήνα;

Πώς να ζήσεις σε μια πόλη όπου ο μισθός είναι τσιμεντένιος, ενώ οι τιμές εκτοξεύονται διαρκώς: τέσσερα νεαρά κορίτσια μας στέλνουν τα μηνιαία έξοδά τους και κοστολογούν ένα ιδανικό για εκείνες Σαββατοκύριακο.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
Η εμμονή με την πρωτεΐνη: Τάση στη διατροφή ή υπερβολή;

Radio Lifo / Η εμμονή με την πρωτεΐνη: Τάση στη διατροφή ή υπερβολή;

Στην αρχή ήταν οι μπάρες πρωτεΐνης, μετά ήρθαν τα ροφήματα κι έπειτα, σιγά–σιγά, η μανία με την πρωτεΐνη εξαπλώθηκε σε ένα σωρό προϊόντα. Η Μερόπη Κοκκίνη μιλά με την κλινική διαιτολόγο-διατροφολόγο Μελίνα Καριπίδου.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ
Πόσο αποτελεσματική είναι τελικά η ψυχεδελική θεραπεία;

Living / Πόσο αποτελεσματική είναι τελικά η ψυχεδελική θεραπεία;

Πολλές από τις μελέτες που υποστηρίζουν τις θεραπευτικές δυνάμεις των ψυχδελικών ουσιών όπως το MDMA συχνά αμαυρώνονται από τη νοοτροπία οπαδού ή γκουρού που διακρίνει κάποιους από τους ερευνητές, με αποτέλεσμα να μη δηλώνονται πλήρως οι ανεπιθύμητες παρενέργειες.
THE LIFO TEAM
Η εκδίκηση του γραφείου

Living / Η εκδίκηση του γραφείου

Πολλά διευθυντικά στελέχη αμφισβητούν έντονα πλέον την τηλεργασία και πιστεύουν ότι το να βρίσκονται οι εργαζόμενοι κάθε μέρα στο γραφείο είναι καλό για την επιχείρηση – και το να βρίσκονται στο γραφείο όσο περισσότερες ώρες γίνεται, είναι ακόμη καλύτερο.
THE LIFO TEAM