Το Gigalize υπόσχεται να φέρει τον αγαπημένο σου καλλιτέχνη στην Ελλάδα

Το Gigalize υπόσχεται να φέρει τον αγαπημένο σου καλλιτέχνη στην Ελλάδα Facebook Twitter
3

[ Από την Άλκηστη Γεωργίου ]

 

Το Gigalize υπόσχεται να φέρει τον αγαπημένο σου καλλιτέχνη στην Ελλάδα Facebook Twitter
Σκοπός μας είναι να ενώσουμε τις φωνές των μουσικών fans και να αναδείξουμε πιθανές επιτυχημένες συναυλίες...φωτ.: Πέτρος Τουφεξής/ LIFO

-Λοιπόν, συστηθείτε μας! Ποιοι είναι οι άνθρωποι πίσω από το Gigalize;

-Είμαστε τέσσερις φίλοι με κοινή αγάπη τη μουσική και τις συναυλίες. Ο Σεραφείμ, o Παναγιώτης, ο Γιώργος και ο Γιάννης, όλοι με τα συναυλιακά απωθημένα μας, με εκδρομές στο εξωτερικό και μεγάλη αγάπη για τη startup σκηνή. Όλα αυτά μαζί μας οδήγησαν στο συμπέρασμα ότι "δεν μπορεί, υπάρχει τρόπος!" να φέρουμε καλλιτέχνες που αγαπάμε στην Ελλάδα. Έτσι φτιάξαμε το GIGALIZE.

-Και τι ακριβώς είναι το Gigalize;

-Πρόκειται για μία πλατφόρμα που δίνει στους χρήστες τη δυνατότητα να ξεκινάνε καμπάνιες για να φέρουν τον αγαπημένο τους καλλιτέχνη στη πόλη τους. Στηρίζεται στην κοινότητα των μουσικόφιλων και τη τεράστια δύναμη της, δίνοντάς τους την ευκαιρία όχι μόνο να εκφράσουν τις επιλογές τους, αλλά και να μαζέψουν τους υπόλοιπους ομοϊδεάτές τους και να φωνάξουν παρών.

Το Gigalize υπόσχεται να φέρει τον αγαπημένο σου καλλιτέχνη στην Ελλάδα Facebook Twitter
To Gigalize στηρίζεται στην κοινότητα των μουσικόφιλων και τη τεράστια δύναμή της...φωτ.: Πέτρος Τουφεξής/ LIFO

-Ωραία, και πώς ακριβώς λειτουργεί όλο αυτό;

Πώς μπορεί δηλαδή κανείς να φέρει τον αγαπημένο του καλλιτέχνη στην Ελλάδα μέσα από την πλατφόρμα σας;

-Ο χρήστης μπαίνει στη σελίδα και αφού εγγραφεί εύκολα μέσω Facebook/Email μπορεί να δει τη λίστα με τις καμπάνιες που τρέχουν την εκάστοτε χρονική περίοδο. Όταν βρει εκείνη που τον ενδιαφέρει, την υποστηρίζει και αναλαμβάνει να τη προωθήσει σε όσο περισσότερο κόσμο μπορεί με σκοπό να φέρει κι άλλους υποστηρικτές.

Αυτό είναι το κλειδί για τις καμπάνιες του Gigalize, το ότι κάθε υποστηρικτής δεν αρκείται στο πάτημα ενός κουμπιού, αλλά διαδίδει τον σκοπό και φέρνει και άλλους σε αυτόν. Έτσι, όλοι συμμετέχουν ενεργά στη διαδικασία. Όταν ο στόχος της καμπάνιας επιτευχθεί τότε το Gigalize χρησιμοποιεί το δίκτυό του για να επικοινωνήσει το ενδιαφέρον σε καλλιτέχνες και παραγωγούς με σκοπό τη διεξαγωγή της συναυλίας.

Σύντομα θα ανοίξει και η επιλογή της δημιουργίας καμπάνιας και τότε οι χρήστες θα μπορούν να ξεκινήσουν μια δική τους.

-Πώς ορίζεται κάθε φορά ο στόχος των απαιτούμενων υποστηρικτών (goal) κάθε καμπάνιας, και τι γίνεται όταν αυτός επιτευχθεί;

-Ο αριθμός των απαιτούμενων υποστηρικτών καθορίζεται από το μέσο όρο του κοινού στο οποίο παίζει συνήθως ο καλλιτέχνης αλλά και τα ρεαλιστικά αριθμητικά δεδομένα της χώρας μας. Αν είναι πολύ μικρός, δεν θα συγκινήσει τον καλλιτέχνη, αν είναι εξωπραγματικός, δεν θα συμπληρωθεί ποτέ.

Έπειτα το GIGALIZE βοηθά τους χρήστες να προωθήσουν με τον βέλτιστο τρόπο της καμπάνια που υποστηρίζουν, καθώς τους παρέχει τα απαραίτητα εργαλεία αλλά και συμβουλές.

Όταν επιτευχθεί ο στόχος, ερχόμαστε σε επαφή με τους ατζέντηδες των καλλιτεχνών και φυσικά παραγωγούς συναυλιών στην Ελλάδα που ήδη γνωρίζουν για το GIGALIZE και περιμένουν τις πρώτες πετυχημένες καμπάνιες. Οι χρήστες έχουν ήδη, σε αυτό το σημείο, κάνει το μεγαλύτερο κομμάτι της προώθησης και η συναυλία έχει αποκτήσει κοινό πριν καν ανακοινωθεί.

Το Gigalize υπόσχεται να φέρει τον αγαπημένο σου καλλιτέχνη στην Ελλάδα Facebook Twitter
Είναι εντυπωσιακό πως το κάθε κοινό κάνει τα πάντα για τη μουσική και τον καλλιτέχνη που αγαπά. Εκεί καταλαβαίνει κανείς πως η μουσική είναι μία...φωτ.: Πέτρος Τουφεξής/ LIFO

-Ποια είναι η μετέπειτα εμπλοκή του Gigalize στην πραγματοποίηση μιας συναυλίας;

-Το GIGALIZE δεν κάνει παραγωγή συναυλιών. Σκοπός μας είναι να ενώσουμε τις φωνές των μουσικών fans και να αναδείξουμε πιθανές επιτυχημένες συναυλίες. Από εκεί και πέρα αναλαμβάνουν οι κατάλληλοι άνθρωποι, και εμείς τους ενισχύουμε με την δύναμη της κοινότητας μας που τους παρέχει το κοινό μειώνοντας τα πιθανά ρίσκα μιας συναυλίας.

Το Gigalize υπόσχεται να φέρει τον αγαπημένο σου καλλιτέχνη στην Ελλάδα Facebook Twitter
O Hugh Laurie αποτελεί εξαιρετική περίπτωση καμπάνιας για το Gigalize.

-Μιλήστε μας για την πρώτη καμπάνια με τον Hugh Laurie.

-Η καμπάνια για τον Hugh Laurie είναι η πρώτη που φιλοξενήθηκε στο Gigalize, όχι όμως η μόνη.

Ο καλλιτέχνης επιλέχτηκε αρχικά ως προσωπική επιλογή ενός μέλους της ομάδας, αλλά και γιατί η περίπτωσή του είναι ιδανική: Είναι ήδη σε περιοδεία και τον Ιούλιο έρχεται στην Ευρώπη.

Περνάει μάλιστα από τα Βαλκάνια, όπου παίζει σε όλες τις μεγάλες πρωτεύουσες εκτός της Αθήνας. Ψάξαμε και βρήκαμε τις ημερομηνίες, ανακαλύψαμε πως υπάρχουν διαθέσιμες μέρες και καταλήξαμε πως αποτελεί εξαιρετική περίπτωση καμπάνιας.

Το Gigalize υπόσχεται να φέρει τον αγαπημένο σου καλλιτέχνη στην Ελλάδα Facebook Twitter

-Υπάρχουν άλλες συναυλιακές καμπάνιες που τρέχουν ήδη αυτή τη στιγμή  στην πλατφόρμα; Μιλήστε μας γι' αυτές.

-Αρχικά θα υπάρχουν κάποιες περιορισμένες καμπάνιες, αυτό θα αλλάξει όμως με τον καιρό και σύντομα θα προστεθούν καινούριες.

Στη παρούσα φάση τρέχουν καμπάνιες από κάθε είδος μουσικής: Από τους Lamb of God και τους Archive, μέχρι τον Aloe Blacc αλλά και τους One Direction!

Είναι εντυπωσιακό πως το κάθε κοινό κάνει τα πάντα για τη μουσική και τον καλλιτέχνη που αγαπά. Εκεί καταλαβαίνει κανείς πως η μουσική είναι μία.

 

Μουσική
3

ΑΦΙΕΡΩΜΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Χρήστο Μάστορα, την έχεις ψωνίσει;

Ρώτα με ό,τι θες / Χρήστο Μάστορα, την έχεις ψωνίσει;

Στο trailer της ταινίας τελικά τραγουδάει ο ίδιος ή είναι ΑΙ; Ποιο είναι το red flag του; Αν δεν ήταν εμφανίσιμος θα είχε την ίδια καριέρα; Ισχύει ότι ήταν μεταλλάς; Ο Χρήστος Μάστορας απαντά στις ερωτήσεις του κοινού.
ΒΑΝΑ KΡΑΒΑΡΗ & ΓΙΩΡΓΟΣ ΤΣΑΓΚΟΖΗΣ
10 χρόνια μετά, ακόμη μας στοιχειώνει το «Ταπεινοί Και Πεινασμένοι»

Μουσική / Το «Ταπεινοί Και Πεινασμένοι» του ΛΕΞ ακόμη μας στοιχειώνει

Πέρασαν 10 χρόνια από την κυκλοφορία του πρώτου προσωπικού δίσκου του «Τ.Κ.Π.», που δεν ήταν απλώς ένα σημείο τομής για την εγχώρια ραπ σκηνή. Ήταν κάτι που σε άρπαζε και σε προσγείωνε με το ζόρι στην καθημερινότητα.
ΚΩΣΤΑΣ ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ
Η Bipolia δεν φοβάται να παίζει μουσική στον δρόμο

Μουσική / Η Bipolia δεν φοβάται να παίζει μουσική στον δρόμο

«Είναι σίγουρα πιο χαλαρά στην Κυψέλη, πιο γειτονιά σε σχέση με την Ερμού»: Η νεαρή μουσικός φέρνει αναζωογονητική αύρα στα ελληνικά ροκ και ποπ δεδομένα με το ντεμπούτο άλμπουμ της και τις εμφανίσεις της στους δρόμους της Αθήνας.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
«Βλάσφημο, σατανιστικό, πορνογραφικό»: Η ιστορία του θρυλικού ‘666’, του άλμπουμ που σήμανε το τέλος των Aphrodite’s Child

Μουσική / «Βλάσφημο, σατανιστικό, πορνογραφικό»: Η ιστορία του θρυλικού «666», του άλμπουμ που σήμανε το τέλος των Aphrodite’s Child

Οι εξωφρενικές ιδέες του Νταλί, τα λάγνα φωνητικά της Ειρήνης Παπά και οι διαμάχες του Βαγγέλη Παπαθανασίου με τη δισκογραφική εταιρεία ήταν μόνο μερικά από τα επεισόδια της δημιουργίας ενός μνημειώδους άλμπουμ που επανακυκλοφορεί αυτές τις μέρες σε deluxe έκδοση.
THE LIFO TEAM
«Μόλις νιώσεις σιγουριά ως γυναίκα, θα προσπαθήσουν να σε σπρώξουν προς τα κάτω»

Μουσική / «Μόλις νιώσεις σιγουριά ως γυναίκα, θα προσπαθήσουν να σε σπρώξουν προς τα κάτω»

Aφήνοντας πίσω της την προηγούμενη ζωή της ως νοσοκόμα, μετά από παρότρυνση των ασθενών της να κυνηγήσει τα όνειρά της, η παραγωγός και καλλιτέχνιδα Kelly Lee Owens μιλά για την τελευταία της δουλειά, τις σημαντικές συνεργασίες της και τη μουσική που διαμορφώνει συνειδήσεις και επηρεάζει συναισθήματα.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Η σπουδαία επανεκκίνηση της Καμεράτα ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών

Μουσική / Η συγκινητική επανεκκίνηση της Καμεράτας

Τέσσερα χρόνια, δύο νομοθετικές παρεμβάσεις, τρεις υπουργικές αποφάσεις και μία εκκαθάριση χρειάστηκαν ώστε να μπορέσει η Καμεράτα-Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής να κάνει restart και να επανέλθει ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Beyoncé εναντίον Beatles: Τα βραβεία Grammy ξεπέρασαν κάθε όριο φαιδρότητας

Μουσική / Beyoncé εναντίον Beatles: Τα βραβεία Grammy ξεπέρασαν κάθε όριο φαιδρότητας

Η υποψηφιότητα ενός ξεχασμένου και μάλλον αδιάφορου κομματιού του Τζον Λένον για το βραβείο του δίσκου της χρονιάς φαίνεται να συμπυκνώνει όλη την σύγχυση και την έλλειψη σοβαρότητας που διακρίνει τον κουρασμένο μηχανισμό κύρους των Grammy.
THE LIFO TEAM
Ο Λευτέρης Παπαδόπουλος αφηγείται τη ζωή του στη LIFO

Γεννήθηκε Σαν Σήμερα / Ο Λευτέρης Παπαδόπουλος αφηγείται τη ζωή του στη LIFO

Δημοσιογράφος, στιχουργός. Θα ήταν ευχαριστημένος αν, απ’ όλα τα τραγούδια του, έμενε στην ιστορία το τετράστιχο: «Το απομεσήμερο έμοιαζε να στέκει, σαν αμάξι γέρικο, στην ανηφοριά».
ΣΤΑΥΡΟΣ ΔΙΟΣΚΟΥΡΙΔΗΣ
Stilpon: Η επιστροφή ενός Έλληνα κοσμοπολίτη του σύγχρονου ροκ

Μουσική / Stilpon: Η επιστροφή ενός Έλληνα κοσμοπολίτη του σύγχρονου ροκ

Ο Στίλπων Νέστωρ μαζί με εκλεκτούς καλεσμένους παρουσιάζουν αυτή την Πέμπτη στην Αθήνα τη νέα του δουλειά που έχει τίτλο «The Second Cloud Commission» και αποτελεί το απόγειο μιας δημιουργικής πορείας στο σύγχρονο ροκ που διανύει τέσσερις δεκαετίες.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Το κονσέρτο που σφράγισε μια βαθιά φιλία

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Το κονσέρτο που σφράγισε μια βαθιά φιλία

Η Ματούλα Κουστένη βουτά στα άδυτα μιας βαθιάς φιλίας, αυτής των Γιόζεφ Γιόακιμ και Γιοχάνες Μπραμς, που στηρίχτηκε στην καλλιτεχνική ιδιοφυΐα και τη χημεία αυτών των δύο μουσικών, αφήνοντας ένα μοναδικό ενθύμιο, το Κοντσέρτο για Βιολί και Ορχήστρα που υπογράφει -ποιος άλλος;- o Γιοχάνες Μπραμς.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Συναυλία Μαλερ

Μουσική / Ένας έξοχος Μάλερ του Κουρεντζή στο Μέγαρο

Ο Κουρεντζής βημάτισε αργά πάνω στο λεπτό σκοινί που συνδέει το υπαρκτό και του μαγικό, του εδώ και του επέκεινα, και με αδρές κινήσεις δεν παρουσίασε απλώς το Adagietto αλλά εξήγησε στον ακροατή κάθε του συλλαβή
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΧΑΜΠΙΔΗΣ
Νταλάρας - Παπακωνσταντίνου: Οι πρώτες φωτογραφίες από την πολυαναμένομενη συνεργασία τους

Πολιτισμός / Νταλάρας - Παπακωνσταντίνου: Οι πρώτες φωτογραφίες από την πολυαναμενόμενη συνεργασία τους

Οι δύο σπουδαίοι ερμηνευτές θα συναντηθούν επί σκηνής από τις 5 Δεκεμβρίου στο Vox σε μια θεατροποιημένη παράσταση με κείμενα του Οδυσσέα Ιωάννου τα οποία θα παρουσιάζει o ίδιος έχοντας τον ρόλο του αφηγητή
LIFO NEWSROOM

σχόλια

3 σχόλια