H Dior λανσάρει νέο make up ειδικό για selfie

H Dior λανσάρει νέο make up ειδικό για selfie Facebook Twitter
Κεντρικό πρόσωπο της διαφημιστικής καμπάνιας του προϊόντος είναι η χολιγουντιανή σταρ Natalie Portman
3

Η γνωστή εταιρία καλλυντικών Dior φαίνεται να εντόπισε ένα ''κενό'' στην ποικιλία των προϊόντων μακιγιάζ που προσφέρονται στην αγορά. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με έρευνα, σχεδόν το 70% των γυναικών αισθάνονται ανασφαλείς για τον τρόπο που αποτυπώνεται το δέρμα τους στις selfie που δημοσιεύουν στα social media και αναζητούν το κατάλληλο καλυπτικό προϊόν, που θα εξαφανίζει γυαλάδες, κοκκινίλες και διχρωμίες.

Σε απάντηση της ''επιτακτικής'' αυτής καταναλωτικής ανάγκης, η Dior ανακοίνωσε την κυκλοφορία μιας ειδικής σειράς make up, που υπόσχεται να εξασφαλίσει την πολυπόθητη φωτογένεια σε όσες το χρησιμοποιήσουν και να βοηθήσει τις γυναίκες να πετύχουν την τέλεια selfie, χωρίς να χρειάζεται να προβάρουν για ώρες πόζες μπροστά στον καθρέφτη.

H Dior λανσάρει νέο make up ειδικό για selfie Facebook Twitter
H τιμή του αναμένεται να κυμανθεί στις 32 αγγλικές λίρες, δηλαδή περίπου 40 ευρώ

Επιστήμονες της γνωστής γαλλικής φίρμας φαίνεται να πέρασαν πάνω από δύο χρόνια αναζητώντας την ιδανική καλλυντική φόρμουλα, η οποία θα ικανοποιήσει τις λάτρεις των social media.

H Dior λανσάρει νέο make up ειδικό για selfie Facebook Twitter
Η ειδική σύστασή του "Diorskin Star" φαίνεται να είναι σε θέση να διαχέει το τεχνητό φως των φλας

Η ειδική σύστασή του "Diorskin Star" φαίνεται να είναι σε θέση να διαχέει το τεχνητό φως των φλας και να αμβλύνει τις ανεπιθύμητες ατέλειες. Κεντρικό πρόσωπο της διαφημιστικής καμπάνιας του προϊόντος είναι η χολιγουντιανή σταρ Natalie Portman, ενώ η τιμή του αναμένεται να κυμανθεί στις 32 αγγλικές λίρες, δηλαδή περίπου 40 ευρώ.

3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αγορά εργασίας: Γιατί οι επιχειρήσεις έχουν έλλειψη ανθρώπινου δυναμικού;

Good Business Directory Vol.5 / Αγορά εργασίας: Γιατί οι επιχειρήσεις έχουν έλλειψη ανθρώπινου δυναμικού;

Κορυφαίοι ακαδημαϊκοί, στελέχη του επιχειρηματικού κόσμου και νέοι εξηγούν τις αιτίες αυτού του μεγάλου προβλήματος, τις προεκτάσεις και τις πιθανές λύσεις.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Tα επαγγέλματα του μέλλοντος είναι ήδη πραγματικότητα

Good Business Directory Vol.5 / Tα επαγγέλματα του μέλλοντος είναι ήδη πραγματικότητα

Ψηφιακοί αστικοί αγρότες, coolhunters, υπερασπιστές του περιβάλλοντος, μηχανικοί νέας ενέργειας, ιππότες του κυβερνοχώρου, σχεδιαστές τέλους ζωής: δεν είναι χαρακτήρες βιντεοπαιχνιδιών, είναι τα επαγγέλματα του μέλλοντος.
ΜΑΓΔΑ ΓΕΩΡΓΙΑΔΟΥ
Τι μας κάνει καλό να τρώμε όταν αρρωσταίνουμε - Mύθοι και αλήθειες

Radio Lifo / Τι μας κάνει καλό να τρώμε όταν αρρωσταίνουμε - Mύθοι και αλήθειες

Ποιες τροφές είναι καλό να καταναλώνουμε όταν είμαστε άρρωστοι και πώς συμβάλλουν στην ταχύτερη ανάρρωση και την ευεξία μας; Η Μερόπη Κοκκίνη μιλά με τον διατροφολόγο-διαιτολόγο Χρήστο Δερδεμέζη.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ
Πόσα χρήματα χρειάζονται για να ζήσεις όπως πραγματικά θέλεις στην Αθήνα;

Living / Πόσα χρήματα χρειάζονται για να ζήσεις όπως πραγματικά θέλεις στην Αθήνα;

Πώς να ζήσεις σε μια πόλη όπου ο μισθός είναι τσιμεντένιος, ενώ οι τιμές εκτοξεύονται διαρκώς: τέσσερα νεαρά κορίτσια μας στέλνουν τα μηνιαία έξοδά τους και κοστολογούν ένα ιδανικό για εκείνες Σαββατοκύριακο.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
Η εμμονή με την πρωτεΐνη: Τάση στη διατροφή ή υπερβολή;

Radio Lifo / Η εμμονή με την πρωτεΐνη: Τάση στη διατροφή ή υπερβολή;

Στην αρχή ήταν οι μπάρες πρωτεΐνης, μετά ήρθαν τα ροφήματα κι έπειτα, σιγά–σιγά, η μανία με την πρωτεΐνη εξαπλώθηκε σε ένα σωρό προϊόντα. Η Μερόπη Κοκκίνη μιλά με την κλινική διαιτολόγο-διατροφολόγο Μελίνα Καριπίδου.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ
Πόσο αποτελεσματική είναι τελικά η ψυχεδελική θεραπεία;

Living / Πόσο αποτελεσματική είναι τελικά η ψυχεδελική θεραπεία;

Πολλές από τις μελέτες που υποστηρίζουν τις θεραπευτικές δυνάμεις των ψυχδελικών ουσιών όπως το MDMA συχνά αμαυρώνονται από τη νοοτροπία οπαδού ή γκουρού που διακρίνει κάποιους από τους ερευνητές, με αποτέλεσμα να μη δηλώνονται πλήρως οι ανεπιθύμητες παρενέργειες.
THE LIFO TEAM