H Dior λανσάρει νέο make up ειδικό για selfie

H Dior λανσάρει νέο make up ειδικό για selfie Facebook Twitter
Κεντρικό πρόσωπο της διαφημιστικής καμπάνιας του προϊόντος είναι η χολιγουντιανή σταρ Natalie Portman
3

Η γνωστή εταιρία καλλυντικών Dior φαίνεται να εντόπισε ένα ''κενό'' στην ποικιλία των προϊόντων μακιγιάζ που προσφέρονται στην αγορά. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με έρευνα, σχεδόν το 70% των γυναικών αισθάνονται ανασφαλείς για τον τρόπο που αποτυπώνεται το δέρμα τους στις selfie που δημοσιεύουν στα social media και αναζητούν το κατάλληλο καλυπτικό προϊόν, που θα εξαφανίζει γυαλάδες, κοκκινίλες και διχρωμίες.

Σε απάντηση της ''επιτακτικής'' αυτής καταναλωτικής ανάγκης, η Dior ανακοίνωσε την κυκλοφορία μιας ειδικής σειράς make up, που υπόσχεται να εξασφαλίσει την πολυπόθητη φωτογένεια σε όσες το χρησιμοποιήσουν και να βοηθήσει τις γυναίκες να πετύχουν την τέλεια selfie, χωρίς να χρειάζεται να προβάρουν για ώρες πόζες μπροστά στον καθρέφτη.

H Dior λανσάρει νέο make up ειδικό για selfie Facebook Twitter
H τιμή του αναμένεται να κυμανθεί στις 32 αγγλικές λίρες, δηλαδή περίπου 40 ευρώ

Επιστήμονες της γνωστής γαλλικής φίρμας φαίνεται να πέρασαν πάνω από δύο χρόνια αναζητώντας την ιδανική καλλυντική φόρμουλα, η οποία θα ικανοποιήσει τις λάτρεις των social media.

H Dior λανσάρει νέο make up ειδικό για selfie Facebook Twitter
Η ειδική σύστασή του "Diorskin Star" φαίνεται να είναι σε θέση να διαχέει το τεχνητό φως των φλας

Η ειδική σύστασή του "Diorskin Star" φαίνεται να είναι σε θέση να διαχέει το τεχνητό φως των φλας και να αμβλύνει τις ανεπιθύμητες ατέλειες. Κεντρικό πρόσωπο της διαφημιστικής καμπάνιας του προϊόντος είναι η χολιγουντιανή σταρ Natalie Portman, ενώ η τιμή του αναμένεται να κυμανθεί στις 32 αγγλικές λίρες, δηλαδή περίπου 40 ευρώ.

3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πόσα χρήματα χρειάζονται για να ζήσεις όπως πραγματικά θέλεις στην Αθήνα;

Living / Πόσα χρήματα χρειάζονται για να ζήσεις όπως πραγματικά θέλεις στην Αθήνα;

Πώς να ζήσεις σε μια πόλη όπου ο μισθός είναι τσιμεντένιος, ενώ οι τιμές εκτοξεύονται διαρκώς: τέσσερα νεαρά κορίτσια μας στέλνουν τα μηνιαία έξοδά τους και κοστολογούν ένα ιδανικό για εκείνες Σαββατοκύριακο.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
Η εμμονή με την πρωτεΐνη: Τάση στη διατροφή ή υπερβολή;

Radio Lifo / Η εμμονή με την πρωτεΐνη: Τάση στη διατροφή ή υπερβολή;

Στην αρχή ήταν οι μπάρες πρωτεΐνης, μετά ήρθαν τα ροφήματα κι έπειτα, σιγά–σιγά, η μανία με την πρωτεΐνη εξαπλώθηκε σε ένα σωρό προϊόντα. Η Μερόπη Κοκκίνη μιλά με την κλινική διαιτολόγο-διατροφολόγο Μελίνα Καριπίδου.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ
Πόσο αποτελεσματική είναι τελικά η ψυχεδελική θεραπεία;

Living / Πόσο αποτελεσματική είναι τελικά η ψυχεδελική θεραπεία;

Πολλές από τις μελέτες που υποστηρίζουν τις θεραπευτικές δυνάμεις των ψυχδελικών ουσιών όπως το MDMA συχνά αμαυρώνονται από τη νοοτροπία οπαδού ή γκουρού που διακρίνει κάποιους από τους ερευνητές, με αποτέλεσμα να μη δηλώνονται πλήρως οι ανεπιθύμητες παρενέργειες.
THE LIFO TEAM
Η εκδίκηση του γραφείου

Living / Η εκδίκηση του γραφείου

Πολλά διευθυντικά στελέχη αμφισβητούν έντονα πλέον την τηλεργασία και πιστεύουν ότι το να βρίσκονται οι εργαζόμενοι κάθε μέρα στο γραφείο είναι καλό για την επιχείρηση – και το να βρίσκονται στο γραφείο όσο περισσότερες ώρες γίνεται, είναι ακόμη καλύτερο.
THE LIFO TEAM