Δείτε πώς το Google ξεσκεπάζει όλα τα στερεότυπα

Δείτε πώς το Google ξεσκεπάζει όλα τα στερεότυπα Facebook Twitter
38

Το Google είναι απαραίτητο εργαλείο της σύγχρονης ζωής εδώ και πολλά χρόνια, αλλά έχει και κρυφές χάρες που αποκαλύπτονται σιγά σιγά. Η Renee DiResta χρησιμοποιώντας την αυτόματη συμπλήρωση των αναζητήσεων αποκάλυψε ότι η μαγική μηχανή αποκαλύπτει και το δημόσιο αίσθημα για πολλά (όλα;) τα θέματα.

Για παράδειγμα, η πληκτρολόγηση της φράσης "why is Greece so..." καταλήγει στις εξής προτάσεις:

Δείτε πώς το Google ξεσκεπάζει όλα τα στερεότυπα Facebook Twitter

Οπότε, στην περιοχή που ζω εγώ (Καλιφόρνια), οι άνθρωποι αναρωτιούνται γιατί η Ελλάδα είναι τόσο μικρή/ακριβή/σημαντική. Το μικρή είναι διασκεδαστικά ηλίθια ερώτηση, αλλά για το ακριβή, αναρωτιόμαστε κι εμείς οι ίδιοι.

Μια ελαφριά παραλλαγή της ερώτησης αποκαλύπτει τα εξής:

Δείτε πώς το Google ξεσκεπάζει όλα τα στερεότυπα Facebook Twitter

Γιατί είναι τόσο φτωχή; Γιατί βρίσκεται σε κρίση; Και πάλι στην τρίτη θέση: γιατί πρέπει να μας νοιάζει;

Η καημένη Αθήνα, είναι γνωστή και για κάτι άλλο, πέρα από την Ακρόπολη. Η δεύτερη ερώτηση όμως αποκαλύπτει τη γιγαντιαία τρικυμία που υπάρχει στα μυαλά όσων κατάφεραν κακήν κακώς να τελειώσουν το σχολείο.

Δείτε πώς το Google ξεσκεπάζει όλα τα στερεότυπα Facebook Twitter

Η επόμενη ερώτηση έχει να κάνει με τους Έλληνες, και αυτό που εμφανίζεται πρώτο είναι η αγάπη για τη θρησκεία. Στην τρίτη θέση, πάλι η απορία: θυμίστε μας γιατί είναι σημαντικοί;

Δείτε πώς το Google ξεσκεπάζει όλα τα στερεότυπα Facebook Twitter

Αυτά λοιπόν πιστεύουν οι Καλιφορνέζοι για τους Έλληνες: είναι φτωχοί, θρησκόληπτοι, έχουν βρόμικη πρωτεύουσα και τέλος πάντων, γιατί είναι τόσο σημαντικοί;

Ας δούμε τώρα τι πιστεύουν οι Έλληνες για τους Αμερικανούς:

Δείτε πώς το Google ξεσκεπάζει όλα τα στερεότυπα Facebook Twitter

Μια ερώτηση με πολλή φαντασία. Αλήθεια, γιατί; Η απάντηση είναι η εξής:

«Είναι πολλά τα ευρήματα που θα μπορούσαμε να σας παρουσιάσουμε αλλά θα ήταν κουραστικό, το σημαντικό είναι πως στο Νότιο Αιγαίο παίζεται ένα βρόμικο πιθανός "ενεργειακό" παιχνίδι και ίσος [sic] μια βίαιη γεωλογική αναταραχή βοηθούσε κάποια σκοτεινά συμφέροντα. Όλα όμως τα ενδεχόμενα να είναι ανοιχτά !»

Δηλαδή, δεν έχουμε ιδέα για τι πράγμα προειδοποιούμε.

Το άλλο που ξέρουμε για τους Αμερικάνους είναι το εξής:

Δείτε πώς το Google ξεσκεπάζει όλα τα στερεότυπα Facebook Twitter

Πήγαν στο φεγγάρι, αλλά ίσως και δεν πήγαν στο φεγγάρι. Ίσως πρέπει να περάσουν άλλα σαράντα χρόνια για να πειστούμε. Σίγουρα όμως πήγαν στο Βιετνάμ.

Μία μόνο ερώτηση για τους Άγγλους:

Δείτε πώς το Google ξεσκεπάζει όλα τα στερεότυπα Facebook Twitter

Και τώρα, ας περάσουμε στα κοινωνικά. Γιατί οι άντρες προτιμούν τις μεγαλύτερες; Γιατί προτιμούν τις μικρότερες; Αυτή είναι η καλύτερη απόδειξη για το ότι δεν προτιμούν τίποτα από τα δύο, αλλά ότι ο καθένας μας πιστεύει ότι η ζωή του είναι ο κανόνας.

Δείτε πώς το Google ξεσκεπάζει όλα τα στερεότυπα Facebook Twitter

Και τώρα, για τη δική σας διασκέδαση και μόνο, οι πιο συχνές ερωτήσεις για πολλά σημαντικά θέματα:

 

Δείτε πώς το Google ξεσκεπάζει όλα τα στερεότυπα Facebook Twitter

 

Δείτε πώς το Google ξεσκεπάζει όλα τα στερεότυπα Facebook Twitter

 

Δείτε πώς το Google ξεσκεπάζει όλα τα στερεότυπα Facebook Twitter

 

Δείτε πώς το Google ξεσκεπάζει όλα τα στερεότυπα Facebook Twitter

 

Δείτε πώς το Google ξεσκεπάζει όλα τα στερεότυπα Facebook Twitter

 

Δείτε πώς το Google ξεσκεπάζει όλα τα στερεότυπα Facebook Twitter

 

Δείτε πώς το Google ξεσκεπάζει όλα τα στερεότυπα Facebook Twitter

 

Δείτε πώς το Google ξεσκεπάζει όλα τα στερεότυπα Facebook Twitter

 

 

 Άλλη ερώτηση;

Βιβλίο
38

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΕΠΕΞ Λευτέρης Αναγνώστου, ένας μεταφραστής

Λοξή Ματιά / Λευτέρης Αναγνώστου (1941-2024): Ένας ορατός και συγχρόνως αόρατος πνευματικός μεσολαβητής

Ο Λευτέρης Αναγνώστου, που έτυχε να πεθάνει την ίδια μέρα με τον Θανάση Βαλτινό, ήταν μεταφραστής δύσκολων και σημαντικών κειμένων από τη γερμανική και αυστριακή παράδοση.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Κυκλοφόρησε η πιο διεξοδική μελέτη της δεκαετίας 1910-1920, μια τρίτομη επανεκτίμηση της «μεγαλοϊδεατικής» πολιτικής του Βενιζέλου

Βιβλίο / Κυκλοφόρησε η πιο διεξοδική μελέτη της δεκαετίας 1910-1920, μια τρίτομη επανεκτίμηση της «μεγαλοϊδεατικής» πολιτικής του Βενιζέλου

Ο Ιωάννης Στεφανίδης, καθηγητής Διπλωματικής Ιστορίας στη Νομική του ΑΠΘ και επιμελητής του τρίτομου έργου του ιστορικού Νίκου Πετσάλη-Διομήδη, εξηγεί γιατί πρόκειται για ένα κορυφαίο σύγγραμμα για την εποχή που καθόρισε την πορεία του έθνους.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Μανώλης Ανδριωτάκης: «Δεν φοβάμαι τις μηχανές, τους ανθρώπους φοβάμαι»

Βιβλίο / Μανώλης Ανδριωτάκης: «Δεν φοβάμαι τις μηχανές, τους ανθρώπους φοβάμαι»

Με αφορμή το τελευταίο του μυθιστόρημα «Ο θάνατος του συγγραφέα» ο δημοσιογράφος μιλά για την τεχνητή νοημοσύνη, την εικονική πραγματικότητα και την υπαρξιακή διάσταση της τεχνολογίας.
ΕΙΡΗΝΗ ΓΙΑΝΝΑΚΗ
Η συγγραφέας που έδωσε στον Στάινμπεκ το υλικό για «Τα σταφύλια της οργής» καταδικάζοντας το δικό της βιβλίο στην αφάνεια

Βιβλίο / Η συγγραφέας που έδωσε στον Στάινμπεκ το υλικό για «Τα σταφύλια της οργής» καταδικάζοντας το δικό της βιβλίο στην αφάνεια

Η Σανόρα Μπαρμπ είχε περάσει πολύ καιρό στους καταυλισμούς των προσφύγων από την Οκλαχόμα που είχαν πληγεί από την Μεγάλη Ύφεση και την ξηρασία, προκειμένου να γράψει το μυθιστόρημά της. Έκανε όμως το λάθος να δείξει την έρευνά της στον διάσημο συγγραφέα, ο οποίος την πρόλαβε.
THE LIFO TEAM
Μαρξ - Βάγκνερ - Νίτσε: Oι σπουδαιότερες μορφές του 19ου αιώνα

Βιβλίο / Μαρξ - Βάγκνερ - Νίτσε: Oι παρεξηγημένοι του 19ου αιώνα

Το βιβλίο του Γερμανού θεωρητικού και πανεπιστημιακού Χέρφριντ Μίνκλερ αναλαμβάνει να επαναπροσδιορίσει το έργο τους, που άλλαξε τα δεδομένα του αστικού κόσμου από τον 19ο αιώνα μέχρι σήμερα.
ΤΙΝΑ ΜΑΝΔΗΛΑΡΑ
Το κρητικό φαγητό είναι πολιτισμικός πλούτος, κληρονομημένη γνώση, καταστάλαγμα εμπειριών, και πηγή έμπνευσης

Βιβλίο / Mια ζωή αφιερωμένη στην καταγραφή της κρητικής παράδοσης και κουζίνας

Ο Νίκος Ψιλάκης ερευνά και μελετά την κρητική παράδοση εδώ και τέσσερις δεκαετίες. Τα βιβλία του είναι μνημειώδεις εκδόσεις για το φαγητό, τις λαϊκές τελετουργίες και τα μοναστήρια της Κρήτης που διασώζουν και προωθούν τον ελληνικό πολιτισμό.
M. HULOT
«Δυστυχώς ήταν νυμφομανής»: Ανασκευάζοντας τα στερεότυπα για τις γυναίκες της αρχαίας Ρώμης

Βιβλίο / «Δυστυχώς ήταν νυμφομανής»: Ανασκευάζοντας τα στερεότυπα για τις γυναίκες της αρχαίας Ρώμης

Ένα νέο βιβλίο επιχειρεί να καταρρίψει τους μισογυνιστικούς μύθους για τις αυτοκρατορικές γυναίκες της Ρώμης, οι οποίες απεικονίζονται μονίμως ως στρίγγλες, ραδιούργες σκύλες ή λάγνες λύκαινες.
THE LIFO TEAM
Γιώργος Συμπάρδης: «Ήθελα οι ήρωές μου να εξαφανίζονται, όπως οι άνθρωποι στη ζωή μας»

Βιβλίο / Γιώργος Συμπάρδης: «Ήθελα οι ήρωές μου να εξαφανίζονται, όπως οι άνθρωποι στη ζωή μας»

Σε όλα τα έργα του πρωταγωνιστούν οι γυναίκες και μια υπόγεια Αθήνα, ενώ ο ίδιος δεν κρίνει τους ήρωές του παρά το αφήνει σε εμάς: Μια κουβέντα με τον χαμηλόφωνο συγγραφέα του «Άχρηστου Δημήτρη» και της «Πλατείας Κλαυθμώνος».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ρίτα Κολαΐτη: «Με θυμώνει που δεν βλέπεις σχεδόν κανέναν να διαβάζει ένα βιβλίο στο μετρό»   

Βιβλίο / Ρίτα Κολαΐτη: «Με θυμώνει που σχεδόν κανείς δεν διαβάζει βιβλίο στο μετρό»   

Η πολυβραβευμένη μεταφράστρια μιλά για την προσωπική της διαδρομή στον χώρο της λογοτεχνίας, για το στοίχημα της καλής μετάφρασης και εξηγεί τι σημαίνει να δουλεύεις πάνω σε κορυφαία έργα του Φλομπέρ, του Καμί, του Μαρκήσιου ντε Σαντ και της Ανί Ερνό. 
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
«Ρουφιανεύοντας τον εαυτό μου»: Τα απομνημονεύματα του Αλ Πατσίνο

Βιβλίο / «Ρουφιανεύοντας τον εαυτό μου»: Τα απομνημονεύματα του Αλ Πατσίνο

Ο 84χρονος ηθοποιός κοιτάζει προς τα πίσω και βλέπει τα δύσκολα παιδικά χρόνια, την καταθλιπτική μητέρα του, τον Τσέχoφ, τις σχέσεις που δεν έφτασαν ποτέ στον γάμο, τις έντονες αναταράξεις μιας πολυκύμαντης διαδρομής.
THE LIFO TEAM
Πέτρος Τατσόπουλος: «Η οργή σε κάποιες περιπτώσεις επιβάλλεται γιατί είναι απελευθερωτική»

Πέτρος Τατσόπουλος / «Δεν τα έχω με τους πιστούς αλλά με τους απατεώνες ρασοφόρους»

Μια χειμαρρώδης συνέντευξη με τον γνωστό συγγραφέα, δημοσιογράφο, παρουσιαστή και πρώην βουλευτή Πέτρο Τατσόπουλο, με αφορμή το τελευταίο του βιβλίο «Το παιδί του διαβόλου - Μια αληθινή ιστορία», όπου εστιάζει στη μεγάλη δύναμη της Εκκλησίας στην Ελλάδα, στη διαπλοκή της με την πολιτεία και στις σκοταδιστικές απόψεις που κατά κανόνα πρεσβεύει καθώς και στην ιδιαίτερα επικερδή «μπίζνα» που έχει στηθεί γύρω από ιερά λείψανα, ιερά κειμήλια, «άγιους» γέροντες και «θαύματα» για κάθε χρήση.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Μαργκερίτ Ντιράς: Ζωή σαν μυθιστόρημα»

Το Πίσω Ράφι / To βιβλίο για τη Μαργκερίτ Ντιράς που προκάλεσε σάλο στη Γαλλία

Η προσωπικότητα που αναδύθηκε για τη συγγραφέα του «Εραστή» μέσα από το βιβλίο της δημοσιογράφου Λορ Αντλέρ είναι αμφιλεγόμενη, καθώς η πολιτική και προσωπική διαδρομή της εμφανίζουν αρκετά σκοτεινά σημεία.
ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΠΑΠΑΣΠΥΡΟΥ

σχόλια

17 σχόλια
γιατί η Κατερίναγιατί η Κατερίνα δεν είναι στην Ελένηγιατί λείπει η Κατερίνα από την Ελένηγιατί έφυγε η Κατερίνα από την Ελένηγιατί λείπει η Κατερίνα Ζαρίφη από την Ελένηγιατί αποχώρησε η Κατερίνα Καινούργιου από το όλα παίζουν//πολλές οι ανησυχίες!
Why Greece needs Syriza to win and Europe can still reach a dealcan't just print drachmasΓιατί η Ελλάδα πρέπει να παραμείνει στην ευρωζώνη δεν μπορεί απλά να τυπώσει δραχμέςείναι σεισμογενής χώραWhy is Athensso ugly so famousbetter than spartanamed after athenaΓιατί_δεν έρχεσαι ποτέ όταν σε θέλωτα μάτια σου εγώ έχω φιλήσειέχω εσένα-γιάννης πλούταρχοςο βαρουφάκης γράφει το όνομα του με ένα νWhy are Greekletters used in mathsurnames so longelections importantstatues hairlessHellas is_the greek word forgreecein which countryall inmetal iscomingforeverdevil musicnot deadγιατί οι γυνγυναίκες αγαπούν τους άντρες με κοιλίτσαξυρίζουν σαν...τρελές το πρόσωπό τουςξυρίζουν το πρόσωπο τουςερεθίζονται από τους ένστολουςτι είναι το αεπαγάπητο eurogroupτο dropbox
Από Αθήνα: greeks are greeks are hotgreeks are lazygreeks are slavsgreeks are not white Άρα η κοινωνική αναπαράσταση του Ελ ( :P ) είναι: καυτός, τεμπέλης, σκουρόχρωμος Σλάβος!Ντρέπομαι που το λέω: Το greeks are lazy το έχω ψάξει κι εγώ για να δω τι κράξιμο μας ρίχνουν! :P
η αυτόματη συμπλήρωση του google (όπως και τα αποτελέσματα) δε λαμβάνει υπόψη της μόνο τι ψάξανε όλοι οι άλλοι, αλλά και τι έχεις ψάξει/είδες εσύ. Είναι εξαιρετικά πολύπλοκος ο αλγόριθμος γιατί έχει σαν στόχο να μαντέψει το αποτέλεσμα που ψάχνεις *πραγματικά* (και όχι απλά αυτό που πατάς).
Α δηλαδή τα συμπεράσματα βγαίνουν λαμβάνοντας υπ'όψη τις ίδιες παραμέτρους και για τις 2 χώρες όπως κοινωνικές ομάδες, ηλικία, αριθμός χρηστών κτλ που χρησιμοποιούν google chrome άντι για άλλο browser. Έτσι διαμορφώνεται το λαικό αίσθημα λοιπόν.
θεωρώ την προσφώνησή σου ειρωνική και εριστική,ενώ απλώς εννοώ ότι τέτοια ποστ προφανώς χωρίς κανένα έρμα, διαμορφώνουν εντυπώσεις στους αναγνώστες σου.Εκτός από αγενής η απάντησή σου συνεχίζει το ίδιο λάθος μην καταλαβαίνοντας αυτό που σου λέω.Από που προκύπτει ότι η γεννήτρια του γκούγκλ αντικατοπτρίζει στερότυπα ή το λαικό αίσθημα;Και αυτά αντικείμενο στατιστικής έρευνας είναι αν θες να τα εκτιμήσεις και όχι να εντυπωσιάσεις ή να λαικίσεις.(θα ήταν πολύ πιό χρήσιμο να μας εξηγούσες πως βγαίνουν αυτές οι αυτόματες επιλογές. Το έχουν πλήκτρολογήσει χίλιοι άνθρωποι ας πούμε; 29; 1;)
Πλάκα μου κάνεις; Αυτό το ερώτημα το έχω κάνει σε πολύ κόσμο. Χωρίς πλάκα, με μπερδεύει. Η προσωπική μου απάντηση είναι εν τέλει: γιατί αυτοί που έφτιαξαν τους κανόνες είχαν τρικυμία εν κρανίω. Γι' αυτό είναι νηστίσιμο να φας αστακό, χαβιάρι και σοκολάτα υγείας και μη νηστίσιμο να φας ένα τοστ. Η βλακεία στο τετράγωνο.
Εχει χαθεί το αρχικό νόημα της νηστίας. To λάδι θεωρούνταν και θεωρείται είδος απαραίτητο και βασικό για το μαγείρεμα. Η ελιά δεν θεωρείται. Με την νηστεία στερείσαι τα βασικά και τα "αμαρτωλά", υποτίθεται χωρίς να περιορίζεσαι μόνο στο φαγητό(πχ περιορισμός στο να καπνίζεις, να βρίζεις, αποχή απο σεξ κλπ). Με αυτό που πραγματικά γελάω είναι με τα προϊόντα τύπου "νηστίσιμο τυρί", εδώ υπάρχει τρελή υποκρισία.
Σωστό, δεν είναι πάντως λιγότερο υποκριτικό από το να νηστεύουν πολλοί για να "αποτοξινωθούν". Η πλάκα είναι πως οι περισσότεροι συνήθως παχαίνουν, γιατί το ρίχνουν στα ψωμιά και τους χαλβάδες.Πάντως τόσο το γάλα όσο και το σεξ είναι από τα πλέον απαραίτητα πράγματα για την σωματική/ψυχική υγεία. Δεν κάνουν κακό σε κανένα και δεν τα κόβω για κανέναν. Ειδικά το γάλα.
Και στα διάφορα ιντερνετικά forums αν δεις αμερικανούς να γράφουν, ακόμη κ'παιδιά για games, η σκέψη και η έκφρασή τους φαίνεται αιώνες μπροστά απ;o των Ελλήνων. Βέβαια, στην Ελλάδα παίζει και το πρόβλημα της κουτοπονηριάς, πολλοί έχουν βρει το κόλπο και το παίζουν χαζοί
p.s. να κάνω μια τολμηρή υπόθεση... Μου φαίνεται ότι η κουτοπονηριά κυριαρχεί σε κουλτούρες λούμπεν και λαϊκίστικες όπως είναι π.χ. αυτή των μαύρων στις ΗΠΑ, ή η δική μας. Νοοτροπίες που διαμορφώθηκααν υπό καθεστώτα δουλείας/ραγιαδισμού. Και ενώ σήμερα έχει καταργηθεί η σκλαβιά, παραμένει η κουτοπόνηρη νοοτροπία που κρατάει τους ανθρωπους σε χαμηλό επίπεδο. Όποιος πάει να ξεχωρίσει είναι "ψώνιο", κλπ. Και δυστυχως η επίσημες δομές της παιδείας, με την αδιανόητη επιβίωση της παπαγαλίας και την "έκθεση ιδεών" (να ζητείται από παιδιά 17 χρονών να λύσουν τα προβλήματα ητς ανθρωπότητας, χωρίς ούτε καν προετοιμασία ή βιβλιογραφία!), διαιωνίζουν την κατάσταση
@Maria: Δεν ηταν επιπόλαιη η χρήση της έκφρασης, το εννοώ το αιωνες πίσω. Το κυρίαρχο zeitgeist στην Ελλάδα (και δεν λέω για την αβαν γκαρντ) δεν εχει περάσει ακόμα το κατώφλι του 20ου αι., είναι pre-modern. Άντε, πες ότι έχει περάσει το στάδιο του κλασσικισμού και έχει αφομοιώσει τον ρομαντισμό. Δες π.χ. συνεχιζόμενη αγάπη νεοελλήνων για το μελό, οι περισσότεροι δυτικοί θα γέλαγαν με τα μελό που μας αρέσουν. Ή η σοβαροφάνεια κ' η ταύτιση του ανάλαφρου με κατι "ανάξιο ενδιαφέροντος"
Δηλαδή κατά τη γνώμη σου θα έπρεπε σαν τους -αιώνες μπροστά- Νεοϋορκέζους (και λοιπούς Δυτικούς) να έχουμε μια ζωή που στερείται νοήματος, να κάνουμε ανούσιες και εφήμερες σχέσεις για να μη μας πουν μελό και ρομαντικούς και να παίρνουμε πρόζακ για να νιώθουμε μια κάποια ηρεμία και ευτυχία; Ευχαριστώ, προτιμώ να μείνω αιώνες πίσω.
Συμφωνώ ότι υπάρχουν νοοτροπίες/κουλτούρες, αλλά νομίζω ότι, από τη μία, υπεργενικεύεις και απαξιώνεις έναν λαό στο σύνολό του (και δεν έχει σημασία ποιον), και από την άλλη εκθειάζεις έναν άλλον, οπότε διαφωνώ μαζί σου με την προσέγγιση αυτή. Θα απέχω απο κοινωνιολογικές αναλύσεις για τις οποίες έχω την προσωπική άποψη, αλλά καμία επιστημονική τεκμήριωση, οπότε τις κρατάω για μένα.
@Maria: Μιλώντας για κυρίαρχη νοοτροπία, αναγκαστικά γενικεύουμε. Εναλλακτικά ρεύματα υπάρχουν σε ολες τις κοινωνίες, αλλά δεν είναι κ'τόσο ακραίο πιστεύω να θεωρούμε ότι μια τάση είναι η επικρατεστερη. Επίσης, δεν χρειάζεται να είναι κανείς κοινωνιολόγος για να καταλάβει αυτά, η προσωπικη εμπειρία συχνά ειναι πιο διαφωτιστικη σε τόσο ανθρώπινα θέματα, όπου εμπλέκονται συναισθήματα κ'ποιοτικές κρίσεις@kiss my fanny 1) Δεν βρίσκω κακή τη σεξουαλική ελευθεριότητα, πιστευω οι Έλληνες παρα-είμαστε anal (χαλβαδες) και κουμπωμενοι σ'αυτό το θέμα, θα βοηθούσε λίγο ξεσαλωμα παραπάνω. Και να ήταν νορμάλ οι σχέσεις στην Ελλάδα, θα έλεγα οκ. Αλλά είναι βαθύτατα προβληματικές, με το ενδημικό πρόβλημα των οίκων ανοχής (δεν έχω δει αλλού τόσα πολλά νέα άτομα, μια χαρά εμφανησιακά, να πηγαίνουν τακτικά σε μπουρδέλα), το ελάχιστο φλερτ στα μπαρ, το πόσο ανεκτό είναι στην αντροπαρέα το να λες ότι ρίχνεις κέρατο στην γκόμενα σου, κλπ. 2) Δεν λέω ότι είανι τέλειοι οι Νεοϋορκέζοι και οι λοιποί δυτικοι, στο κάτω-κάτω περνάνε κ'αυτοι κρίση (οικονομικη κ'αξιών), ούτε καταδικάζω την Ελλάδα, στο χέρι μας είναι σαν λαός να εξελιχθούμε, βελτιώνοντας π.χ. την κριτική σκέψη και την παιδεία μας ώστε να γλιτώσουμε από την αφελεια που επισημαίνουν κ'άλλοι σχολιαστές. Έχουμε ομως και πολλά ατού που, κατά την γνώμη μου, δεν πρέπει να χάσουμε. Π.χ το οτι βρισκόμαστε μεταξυ Ανατολής και Δύσης πολιτιστικά έχει και πολλά θετικά, ανάλογα πώς θα το διαχειριστούμε. Αυτά σίγουρα δεν είναι μαύρο-άσπρο, από την άλλη όμως υπάρχει μια ιστορική εξέλιξη που αφορά κάποιους τομείς της ζωής, και που θέλοντας και μη όλοι την ακολουθούμε, άλλοι ως πρωτοπόροι, άλλοι πιο μετά
Πήγαινε στο Άμστερνταμ και θα δεις πολλούς νέους να πηγαίνουν σε οίκους ανοχής,δεν είναι μόνο "προνόμιο" των Ελλήνων, άσε που στην Ελλάδα το 90% των επισκεπτών οίκων ανοχής είναι αλλοδαποί διότι δυστυχώς δε βρίσκουν συντρόφους. Ακόμα κι έτσι να είναι όμως, σεξουαλική πράξη δεν είναι κι αυτή; Τι έγινε η σεξουαλική απελευθέρωση για την οποία μιλάς; Συγγνώμη αλλά αυτό που περιγράφεις μου μοιάζει με απεγνωσμένη κραυγή ανάγκης για κρεβάτι, σαν να προτρέπεις όλους εμάς να "ξεσαλώσουμε" σεξουαλικά λες κι αυτό θα μας κάνει καλύτερους ανθρώπους απλά και μόνο για να έχεις εσύ περισσότερες εμπειρίες. Το θέμα είναι αν θέλει κάποιος να είναι απελευθερωμένος σεξουαλικά να το θέλει ο ίδιος κι όχι να του επιβάλλεται σαν τη λύση στην πνευματική κορύφωση. Με το σκεπτικό αυτό οι πόρνες και οι πορνοστάρ είναι οι πιο πνευματικοί άνθρωποι. Γενικότερα, προωθείς πολύ αυτό το δυτικόφρων και ξενολάγνο στυλ που κατ'εμέ δείχνει την απόλυτη παρακμή του Έλληνα που νομίζει ότι θα γίνει καλύτερος αντιγράφωντας πάντα κάποιον άλλο αντί να προσπαθήσει να καταφέρει κάτι μόνος του και φυσικά βασίζεται στην ευκολία. Γιατί να διαβάσω, γιατί να μορφωθώ; Στην αμερική πηδιούνται και γίνονται καλύτεροι άνθρωποι άρα θα το κάνω κι εγώ. Πιο εύκολο μου ακούγεται. Έλεος απλά.
α. Αναγκαστικά θα γενικεύσεις σε ένα βαθμό, αλλά το 1ο σχόλιο είναι απόλυτο γι' αυτό και το σχολίασα.β. περί σεξουαλικής ελευθεριότητας ο λόγος. Συμφωνώ ότι πολλά ταμπού πρέπει να αλλάξουν, αλλά οι εκφράσεις που χρησιμοποιείς δε με παραπέμπουν σε κτ τετοιο ("το να ρίχνεις κέρατο στη γκόμενα σου¨ κτλ). Μάλλον το χάνουμε στις λέξεις στη μεταξύ μας συνεννόηση.
@Kiss_my_fanny: "...άσε που στην Ελλάδα το 90% των επισκεπτών οίκων ανοχής είναι αλλοδαποί διότι δυστυχώς δε βρίσκουν συντρόφους. Ακόμα κι έτσι να είναι όμως, σεξουαλική πράξη δεν είναι κι αυτή; Τι έγινε η σεξουαλική απελευθέρωση για την οποία μιλάς;"Επειδή έχω πάει μπουρδελότσαρκα (σόρυ Μαράκι για την έκφραση!) από περιέργεια για να κόψω φάση, γνωρίζω ότι δεν ισχύει καθόλου αυτό που λες. Σχεδόν όλοι οι πελάτες ήταν Έλληνες όπου έχω περάσει να δω, και μάλιστα νεαρής ηλικίας. Σε αντίθεση π.χ. με Λονδίνο οπου στους οικους ανοχής πάνε όντως οι ξενοι, οι γέροι κ'οσοι δεν βρισκουν εύκολα free γ****σι. Για το δεύτερο σκέλος, όχι δεν είναι σεξουαλική απελευθέρωση η μανία με τα μπουρδέλα, το αντιθετο, δείχνει μια κοινωνία καταπιεσμένη οπου το ευκαιριακό σεξ θεωρειται ταμπού. Το πρόβλημα αυτο με τους οίκους ανοχής έχω προσέξει ότι είναι μεγάλο no-no όταν πάω να ανοίξω σχετική συζήτηση, όμως είναι μια πολύ παθολογική κατάσταση που πρέπει να αντιμετωπιστεί. "Έλεος απλά!"
"Επειδή έχω πάει μπουρδελότσαρκα (σόρυ Μαράκι για την έκφραση!) από περιέργεια για να κόψω φάση..." Ναι ξέρω, όλοι για φάση πηγαίνετε. Γιατί δεν πάτε για ένα σινεμά; Πιο πολλή φάση θα έχει. Αυτό για το 90% πάντως, το λένε οι ίδιες οι ιερόδουλες σε διάφορες συνεντεύξεις (όποτε ασχολούνται μαζί τους κάποιοι). Αλλά υποθέτω πως αφού έχεις πάει κάποιες φορές ξέρεις καλύτερα κι από τις ίδιες.Για ποια σεξουαλική απελευθέρωση και καταπιεσμένη κοινωνία μιλάς; Δηλαδή θα έπρεπε κατά τη γνώμη σου οι νέοι να προσπαθούν να βρουν ευκαιριακό σεξ με οποιαδήποτε σε όποιο κλαμπ γνωρίσουν; Συγγνώμη αλλά δεν είναι όλες οι κοπέλες πόρνες για να κάθονται σε όλους απλά για να ικανοποιήσουν τις ορέξεις των νέων κι ούτε θα τρελαθεί κάποιος αν δεν κάνει ευκαιριακό σεξ. Άσε που αν όλοι την έπεφταν στον καθένα θα έπεφταν βροχή οι μηνύσεις για σεξουαλική παρενόχληση. Εγώ πάλι έχω ακούσει τόσες κοπέλες (αλλά και άντρες) για τον χυδαίο τρόπο που την "πέφτουν" σε κοπέλες. Το ότι δε θέλουν κάποιοι να τους βλέπουν ως ένα κομμάτι κρέας δε δείχνει καταπιεσμένη προσωπικότητα, ούτε κάποια παθολογική κατάσταση. Ίσα-ίσα παθολογική κατάσταση είναι αυτό που περιγράφεις εσύ και λέγεται σεξομανία, ψάξ' το λιγάκι, καλό θα σου κάνει. Κούλαρε λίγο, που έζησες; Στην Ίμπιζα;
Google: γιατι οιγιατι οι ελληνες δεν αντιδρουνγιατι οι γυναικες ανοιγουν το στομα οταν βαζουν μασκαραγιατι οι σκυλοι κυνηγουν τις γατεςγιατι οι νεκροι ερχονται στον υπνο μας...Τι να σχολιασω; το 1ο που δηλώνει κοινωνική ανησυχία ή το 2ο που δηλώνει βλακεία;