Γιατί αυτά τα σανδάλια των Dolce & Gabbana προκάλεσαν την οργή του ίντερνετ

Γιατί αυτά τα σανδάλια των Dolce & Gabbana προκάλεσαν την οργή του ίντερνετ Facebook Twitter
2

Γιατί αυτά τα σανδάλια των Dolce & Gabbana προκάλεσαν την οργή του ίντερνετ Facebook Twitter


Η διαφορετικότητα αποτελεί μια ευαίσθητη έννοια στον κόσμο της μόδας, με κάποιους σχεδιαστές και μάρκες να συνεχίζουν να προκαλούν. Πρόσφατα παραδείγματα αποτελούν ο Valentino που χρησιμοποίησε μόνο λευκά μοντέλα σε μια επίδειξη εμπνευσμένη από την Αφρική αλλά και το βρετανικό site Assos που αποφάσισε να χρησιμοποιήσει έναν μαύρο άνδρα να διαφημίσει ένα T-shirt με τη λέξη «σκλάβος».

Η Dolce & Gabbana προστίθεται στην παραπάνω λίστα με τη νέα της κυκλοφορία και τα σανδάλια με το όνομα «Slave Sandals» (σανδάλια των σκλάβων), τα οποία μάλιστα διατίθενται στην ιστοσελίδα της εταιρίας για 2.395 δολάρια.

Τα πολύχρωμα σανδάλια, με τα pom pom και τις χρυσές λεπτομέρειες είναι εμπνευσμένα από τις πριγκίπισσες της Disney αν και πλέον θυμίζουν περισσότερο εφιάλτη παρά παραμύθι. 

Μερικά από τα σχόλια που γράφτηκαν στο ίντερνετ καθώς η είδηση κάνει το γύρο του κόσμου:

Γιατί αυτά τα σανδάλια των Dolce & Gabbana προκάλεσαν την οργή του ίντερνετ Facebook Twitter
 

Dolce & Gabbana. Σας αγαπώ, αλλά γιατί δοξάζετε την σκλαβιά;

«Σανδάλια των σκλάβων», αλήθεια τώρα;


Σύμφωνα με το Footwear News, ο όρος «σανδάλι των σκλάβων» έχει χρησιμοποιηθεί στο παρελθόν για αυτό τον τύπο υποδημάτων, οι περισσότερες όμως μάρκες χρησιμοποιούν τον όρο «σανδάλι των μονομάχων»

Ενώ το site της Dolce & Gabbana ακόμη χρησιμοποιεί την συγκεκριμένη περιγραφή, άλλοι αρνήθηκαν να την υιοθετήσουν, αντικαθιστώντας την με εναλλακτικούς χαρακτηρισμούς (σανδάλια που δένουν, σανδάλια με pom pom, κτλ).

Γιατί αυτά τα σανδάλια των Dolce & Gabbana προκάλεσαν την οργή του ίντερνετ Facebook Twitter

Και αυτό είναι μόνο το τελευταίο λάθος της εταιρίας. Τον Ιανουάριο, δημιουργήθηκε θέμα με μια διαφημιστική καμπάνια με Κινέζους τουρίστες στην Ιταλία, η οποία θεωρήθηκε προσβλητική. Νωρίτερα, τον Μάρτιο του 2015 οι ιδρυτές του οίκου Dolce & Gabbana, Domenico Dolce και Stefano Gabbana, χαρακτήρισαν παιδιά που γεννιούνται με εξωσωματική γονιμοποίηση «χημικούς απογόνους από ενοικιαζόμενες μήτρες» εκφράζοντας την αντίθεσή τους στην υιοθεσία από ομοφυλόφιλους.

2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Tα επαγγέλματα του μέλλοντος είναι ήδη πραγματικότητα

Good Business Directory Vol.5 / Tα επαγγέλματα του μέλλοντος είναι ήδη πραγματικότητα

Ψηφιακοί αστικοί αγρότες, coolhunters, υπερασπιστές του περιβάλλοντος, μηχανικοί νέας ενέργειας, ιππότες του κυβερνοχώρου, σχεδιαστές τέλους ζωής: δεν είναι χαρακτήρες βιντεοπαιχνιδιών, είναι τα επαγγέλματα του μέλλοντος.
ΜΑΓΔΑ ΓΕΩΡΓΙΑΔΟΥ
Τι μας κάνει καλό να τρώμε όταν αρρωσταίνουμε - Mύθοι και αλήθειες

Radio Lifo / Τι μας κάνει καλό να τρώμε όταν αρρωσταίνουμε - Mύθοι και αλήθειες

Ποιες τροφές είναι καλό να καταναλώνουμε όταν είμαστε άρρωστοι και πώς συμβάλλουν στην ταχύτερη ανάρρωση και την ευεξία μας; Η Μερόπη Κοκκίνη μιλά με τον διατροφολόγο-διαιτολόγο Χρήστο Δερδεμέζη.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ
Πόσα χρήματα χρειάζονται για να ζήσεις όπως πραγματικά θέλεις στην Αθήνα;

Living / Πόσα χρήματα χρειάζονται για να ζήσεις όπως πραγματικά θέλεις στην Αθήνα;

Πώς να ζήσεις σε μια πόλη όπου ο μισθός είναι τσιμεντένιος, ενώ οι τιμές εκτοξεύονται διαρκώς: τέσσερα νεαρά κορίτσια μας στέλνουν τα μηνιαία έξοδά τους και κοστολογούν ένα ιδανικό για εκείνες Σαββατοκύριακο.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
Η εμμονή με την πρωτεΐνη: Τάση στη διατροφή ή υπερβολή;

Radio Lifo / Η εμμονή με την πρωτεΐνη: Τάση στη διατροφή ή υπερβολή;

Στην αρχή ήταν οι μπάρες πρωτεΐνης, μετά ήρθαν τα ροφήματα κι έπειτα, σιγά–σιγά, η μανία με την πρωτεΐνη εξαπλώθηκε σε ένα σωρό προϊόντα. Η Μερόπη Κοκκίνη μιλά με την κλινική διαιτολόγο-διατροφολόγο Μελίνα Καριπίδου.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ
Πόσο αποτελεσματική είναι τελικά η ψυχεδελική θεραπεία;

Living / Πόσο αποτελεσματική είναι τελικά η ψυχεδελική θεραπεία;

Πολλές από τις μελέτες που υποστηρίζουν τις θεραπευτικές δυνάμεις των ψυχδελικών ουσιών όπως το MDMA συχνά αμαυρώνονται από τη νοοτροπία οπαδού ή γκουρού που διακρίνει κάποιους από τους ερευνητές, με αποτέλεσμα να μη δηλώνονται πλήρως οι ανεπιθύμητες παρενέργειες.
THE LIFO TEAM