Γιατί αυτά τα σανδάλια των Dolce & Gabbana προκάλεσαν την οργή του ίντερνετ

Γιατί αυτά τα σανδάλια των Dolce & Gabbana προκάλεσαν την οργή του ίντερνετ Facebook Twitter
2

Γιατί αυτά τα σανδάλια των Dolce & Gabbana προκάλεσαν την οργή του ίντερνετ Facebook Twitter


Η διαφορετικότητα αποτελεί μια ευαίσθητη έννοια στον κόσμο της μόδας, με κάποιους σχεδιαστές και μάρκες να συνεχίζουν να προκαλούν. Πρόσφατα παραδείγματα αποτελούν ο Valentino που χρησιμοποίησε μόνο λευκά μοντέλα σε μια επίδειξη εμπνευσμένη από την Αφρική αλλά και το βρετανικό site Assos που αποφάσισε να χρησιμοποιήσει έναν μαύρο άνδρα να διαφημίσει ένα T-shirt με τη λέξη «σκλάβος».

Η Dolce & Gabbana προστίθεται στην παραπάνω λίστα με τη νέα της κυκλοφορία και τα σανδάλια με το όνομα «Slave Sandals» (σανδάλια των σκλάβων), τα οποία μάλιστα διατίθενται στην ιστοσελίδα της εταιρίας για 2.395 δολάρια.

Τα πολύχρωμα σανδάλια, με τα pom pom και τις χρυσές λεπτομέρειες είναι εμπνευσμένα από τις πριγκίπισσες της Disney αν και πλέον θυμίζουν περισσότερο εφιάλτη παρά παραμύθι. 

Μερικά από τα σχόλια που γράφτηκαν στο ίντερνετ καθώς η είδηση κάνει το γύρο του κόσμου:

Γιατί αυτά τα σανδάλια των Dolce & Gabbana προκάλεσαν την οργή του ίντερνετ Facebook Twitter
 

Dolce & Gabbana. Σας αγαπώ, αλλά γιατί δοξάζετε την σκλαβιά;

«Σανδάλια των σκλάβων», αλήθεια τώρα;


Σύμφωνα με το Footwear News, ο όρος «σανδάλι των σκλάβων» έχει χρησιμοποιηθεί στο παρελθόν για αυτό τον τύπο υποδημάτων, οι περισσότερες όμως μάρκες χρησιμοποιούν τον όρο «σανδάλι των μονομάχων»

Ενώ το site της Dolce & Gabbana ακόμη χρησιμοποιεί την συγκεκριμένη περιγραφή, άλλοι αρνήθηκαν να την υιοθετήσουν, αντικαθιστώντας την με εναλλακτικούς χαρακτηρισμούς (σανδάλια που δένουν, σανδάλια με pom pom, κτλ).

Γιατί αυτά τα σανδάλια των Dolce & Gabbana προκάλεσαν την οργή του ίντερνετ Facebook Twitter

Και αυτό είναι μόνο το τελευταίο λάθος της εταιρίας. Τον Ιανουάριο, δημιουργήθηκε θέμα με μια διαφημιστική καμπάνια με Κινέζους τουρίστες στην Ιταλία, η οποία θεωρήθηκε προσβλητική. Νωρίτερα, τον Μάρτιο του 2015 οι ιδρυτές του οίκου Dolce & Gabbana, Domenico Dolce και Stefano Gabbana, χαρακτήρισαν παιδιά που γεννιούνται με εξωσωματική γονιμοποίηση «χημικούς απογόνους από ενοικιαζόμενες μήτρες» εκφράζοντας την αντίθεσή τους στην υιοθεσία από ομοφυλόφιλους.

2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γιατί κάποιοι άνθρωποι θυμούνται τα όνειρα τους περισσότερο από άλλους

Living / Γιατί κάποιοι άνθρωποι θυμούνται τα όνειρα τους περισσότερο από άλλους

Σύμφωνα με νέες έρευνες, παράγοντες όπως η ηλικία, η ροπή στην ενδοσκόπηση, ακόμα και οι εποχές του χρόνου αποτελούν παράγοντες που επηρεάζουν σημαντικά την ικανότητα να ανακαλούμε τα όνειρά μας.
THE LIFO TEAM
Ο γάτος του μαγαζιού

Living / Ο γάτος του μαγαζιού

Υπεύθυνοι face control, ταμείες, props στη βιτρίνα, support στον πελάτη, επιθεωρητές. Παίρνουν το ρόλο τους στα σοβαρά και είναι φυσικά λόγος για να ξαναπάει κανείς. Γυρίσαμε το κέντρο της Αθήνας, βρήκαμε τις γάτες που ζουν στα μαγαζιά της, τις φωτογραφίσαμε και τις παρουσιάζουμε.
ΣΤΕΦΑΝΙΑ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
«Συστήνεται και η κράτηση τραπεζιού». Τα πιο δημοφιλή Game night events της πόλης.

Living / H Aθήνα παίζει Bingo: Αυτά είναι τα πιο δημοφιλή game night events της πόλης!

Από bingo nights, όπου έχει «εμφανιστεί» η Μπρίτνεϊ Σπίαρς, μέχρι γεωγραφικά κουίζ που μπορεί να καταλήξουν σε ζεϊμπέκικα, αυτές είναι οι πιο παιχνιδιάρικες βραδιές της πόλης – και έχουν και τους μόνιμους θαμώνες τους.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
 Vinted over Instagram: Η μανία του reselling αλλάζει το παιχνίδι στα social media

Living / Η μανία με τα ηλεκτρονικά βιντατζάδικα και η παγίδα της δήθεν «καθαρής» ντουλάπας

Δύο κορίτσια που ξέρουν απ' έξω και ανακατωτά το Vinted και το Vestiaire Collective μας αποκαλύπτουν μυστικά που θα κάνουν τις αγορές μας πιο στοχευμένες και έξυπνες, καθώς και τις αδυναμίες τους που προκύπτουν κατά το κυνήγι του επόμενου θησαυρού.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
Η ομορφιά ως καθρέφτης της εποχής

Living / Η ομορφιά ως καθρέφτης της εποχής

Ζούμε στην εποχή του φυσικού μακιγιάζ, του συνδυασμού αρωμάτων και της σύνθετης ρουτίνας περιποίησης. Από την υπερβολή των ’80s μέχρι το σήμερα, η ομορφιά αποτυπώνει την κοινωνική εξέλιξη και τη μοναδικότητα κάθε γυναίκας.
ΕΦΗ ΑΝΕΣΤΗ
«Είμαι τυφλός και μπορώ να μένω μόνος, μην ξαφνιάζεστε!»

Ζούμε, ρε! / «Είμαι τυφλός και μπορώ να μένω μόνος, μην ξαφνιάζεστε!»

Μπορούν τα τυφλά άτομα να ζήσουν μόνα; Χρειάζονται τα σπίτια τους κάποια ειδική προσαρμογή; Τι είναι η εκπαίδευση στις καθημερινές δεξιότητες; Η Χρυσέλλα Λαγαρία και ο Θοδωρής Τσάτσος συζητούν για το θέμα με την εκπαιδεύτρια κινητικότητας και προσανατολισμού και ιδρυτικό μέλος της ομάδας «Σκύλοι βοηθοί Ελλάδας», Πέννυ Στούμπου.
THE LIFO TEAM
Millennials και Gen Zers αναζητούν το ιδανικό workplace το 2025

Living / Το ιδανικό εργασιακό περιβάλλον του 2025: Τι ψάχνουν οι Millennials και οι GenZers;

Οι διαφορετικές γενιές που κυκλοφορούν τα τελευταία χρόνια στην αγορά εργασίας περιγράφουν τις συνθήκες που θα τους έκαναν να νιώθουν τη δουλειά τους περισσότερο σαν το σπίτι τους.
ΠΕΝΝΥ ΜΑΣΤΟΡΑΚΟΥ
Γιατί συχνά νιώθουμε μεγαλύτερη νοσταλγία για τις δυσκολίες παρά για τις χαρές;

Living / Γιατί συχνά νιώθουμε μεγαλύτερη νοσταλγία για τις δυσκολίες παρά για τις χαρές;

Οι άνθρωποι έχουν την τάση να βλέπουν «με ροζ γυαλιά» ακόμα και τις πιο αντίξοες περιόδους της ζωής τους, ακόμα κι αν πρόκειται για συνθήκες οικονομικής ύφεσης, πανδημίας ή πολέμου.
THE LIFO TEAM