Η Τσεχία αλλάζει επίσημη ονομασία λόγω branding

Η Τσεχία αλλάζει επίσημη ονομασία λόγω branding Facebook Twitter
3

Η Τσεχική Δημοκρατία (Czech Republic) και γίνεται επισήμως «Τσεχία» («Czechia»), με μοναδικό στόχο η εύκολη, μονή ονομασία να χρησιμοποιείται πιο εύκολα από εταιρείες και αθλητές πάνω σε εμπορικά προϊόντα, όπως τα μπλουζάκια και οι μπύρες.

Αφού λάβει την έγκριση του προέδρου, του υπουργικού συμβουλίου και των επικεφαλής των δύο σωμάτων της Βουλής, το υπουργείο Εξωτερικών θα υποβάλει την νέα ονομασία στα Ηνωμένα Έθνη και θα γίνει έτσι η επίσημη ονομασία της χώρας.

Η Τσεχική Δημοκρατία γεννήθηκε από την ειρηνική διάσπαση με τη Σλοβακία, το 1993 και από τότε έχει διατηρήσει το όνομα της.

Οι Τσέχοι πολίτες προβληματίζονταν εδώ και πολύ καιρό για το όνομα. Το μεγαλύτερο τμήμα της χώρας είναι η γνωστή Βοημία («Cechy» στα τσέχικα), όμως υπάρχουν κι άλλες ιστορικές περιοχές, όπως η Μοραβία και η Σιλεσία, με ονομασίες που δεν έπρεπε να αποκλειστούν.

Την ίδια στιγμή, η αγαπημένη ομάδα χόκεϊ επί πάγου της χώρας χρησιμοποιεί ήδη τη λέξη «Τσεχία» στις μπλούζες της, ενώ το ίδιο όνομα χρησιμοποιεί και η γνωστή εξαγόμενη μπύρα, «Pilsner Urquell»

Οι υποστηρικτές του ονόματος «Τσεχία» («Czechia») λένε ότι ο όρος στα αγγλικά εντοπίζεται πίσω στον 19ο αιώνα, ενώ οι Αρχές της χώρας δεν το είχαν αποκλείσει ως εναλλακτική από την εποχή της διάσπασης της Τσεχοσλοβακίας.

Βέβαια, σε ορισμένους το νέο όνομα δεν ηχεί ωραία: Η υπουργός Περιφερειακής Ανάπτυξης έχει πει ότι τής θυμίζει πολύ το «Τσετσενία» («Chechnya»), προσθέτοντας μάλιστα πως η κυβέρνηση της χώρας έχει δαπανήσει περισσότερα από 40 εκατ. δολάρια σε τουριστικές καμπάνιες με το διπλό όνομα, και θα πρέπει να επιμείνει σε αυτό.

3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αγορά εργασίας: Γιατί οι επιχειρήσεις έχουν έλλειψη ανθρώπινου δυναμικού;

Good Business Directory Vol.5 / Αγορά εργασίας: Γιατί οι επιχειρήσεις έχουν έλλειψη ανθρώπινου δυναμικού;

Κορυφαίοι ακαδημαϊκοί, στελέχη του επιχειρηματικού κόσμου και νέοι εξηγούν τις αιτίες αυτού του μεγάλου προβλήματος, τις προεκτάσεις και τις πιθανές λύσεις.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Tα επαγγέλματα του μέλλοντος είναι ήδη πραγματικότητα

Good Business Directory Vol.5 / Tα επαγγέλματα του μέλλοντος είναι ήδη πραγματικότητα

Ψηφιακοί αστικοί αγρότες, coolhunters, υπερασπιστές του περιβάλλοντος, μηχανικοί νέας ενέργειας, ιππότες του κυβερνοχώρου, σχεδιαστές τέλους ζωής: δεν είναι χαρακτήρες βιντεοπαιχνιδιών, είναι τα επαγγέλματα του μέλλοντος.
ΜΑΓΔΑ ΓΕΩΡΓΙΑΔΟΥ
Τι μας κάνει καλό να τρώμε όταν αρρωσταίνουμε - Mύθοι και αλήθειες

Radio Lifo / Τι μας κάνει καλό να τρώμε όταν αρρωσταίνουμε - Mύθοι και αλήθειες

Ποιες τροφές είναι καλό να καταναλώνουμε όταν είμαστε άρρωστοι και πώς συμβάλλουν στην ταχύτερη ανάρρωση και την ευεξία μας; Η Μερόπη Κοκκίνη μιλά με τον διατροφολόγο-διαιτολόγο Χρήστο Δερδεμέζη.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ
Πόσα χρήματα χρειάζονται για να ζήσεις όπως πραγματικά θέλεις στην Αθήνα;

Living / Πόσα χρήματα χρειάζονται για να ζήσεις όπως πραγματικά θέλεις στην Αθήνα;

Πώς να ζήσεις σε μια πόλη όπου ο μισθός είναι τσιμεντένιος, ενώ οι τιμές εκτοξεύονται διαρκώς: τέσσερα νεαρά κορίτσια μας στέλνουν τα μηνιαία έξοδά τους και κοστολογούν ένα ιδανικό για εκείνες Σαββατοκύριακο.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
Η εμμονή με την πρωτεΐνη: Τάση στη διατροφή ή υπερβολή;

Radio Lifo / Η εμμονή με την πρωτεΐνη: Τάση στη διατροφή ή υπερβολή;

Στην αρχή ήταν οι μπάρες πρωτεΐνης, μετά ήρθαν τα ροφήματα κι έπειτα, σιγά–σιγά, η μανία με την πρωτεΐνη εξαπλώθηκε σε ένα σωρό προϊόντα. Η Μερόπη Κοκκίνη μιλά με την κλινική διαιτολόγο-διατροφολόγο Μελίνα Καριπίδου.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ
Πόσο αποτελεσματική είναι τελικά η ψυχεδελική θεραπεία;

Living / Πόσο αποτελεσματική είναι τελικά η ψυχεδελική θεραπεία;

Πολλές από τις μελέτες που υποστηρίζουν τις θεραπευτικές δυνάμεις των ψυχδελικών ουσιών όπως το MDMA συχνά αμαυρώνονται από τη νοοτροπία οπαδού ή γκουρού που διακρίνει κάποιους από τους ερευνητές, με αποτέλεσμα να μη δηλώνονται πλήρως οι ανεπιθύμητες παρενέργειες.
THE LIFO TEAM