ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΡΑ

Μερικές φορές τις νύχτες περνάς στα κλειστά κλαμπ της συμφοράς...

Μερικές φορές τις νύχτες περνάς στα κλειστά κλαμπ της συμφοράς... Facebook Twitter
1

Το να είσαι καλλιτέχνης δεν είναι ποτέ εύκολο. Η φωτογράφος Juliana Beasley διαισθητικά γνώριζε τις δυσκολίες όταν το 1992, έχοντας πρόσφατα αποφοιτήσει από μια σχολή Καλών Τεχνών αποφάσισε να βιοποριστεί χορεύοντας σε strip clubs. Ήταν ένας καλός τρόπος για να εξοικονομήσει χρήματα που θα βοηθούσαν την καριέρα της στη φωτογραφία ενώ η ζωή στο κλαμπ ήταν το ιδανικό σκηνικό για ένα εξαιρετικά ενδιαφέρον φωτογραφικό πρότζεκτ -η ιστορία της φωτογραφίας είναι γεμάτη από επίμονους συμμετέχοντες σε μυστικούς κόσμους που παρατηρούν ηδονοβλεπτικά και μας τους μεταδίδουν με την ίδια διάθεση. «Συνειδητοποίησα ότι υπάρχουν πολλά κίνητρα πίσω από το γεγονός ότι αρκετές γυναίκες- και εγώ ανάμεσά τους- επιλέγουν να κάνουν αυτή τη δουλειά. Και υπάρχουν επίσης πολλοί λόγοι για τους οποίους οι άντρες γίνονται πελάτες. Αποφάσισα να επικεντρωθώ σ' αυτή τη συναλλαγή αγάπης και τρυφερότητας για τα λεφτά.»

Σχεδόν μια δεκαετία αργότερα είχε συγκεντρώσει ένα καταπληκτικό φωτογραφικό υλικό που απεικόνιζε με ειλικρίνεια και χιούμορ τους εξελισσόμενους ορισμούς της σεξουαλικότητας, των φύλων, του καπιταλισμού, της εκτόνωσης - ακόμα και της αγάπης- των τελευταίων χρόνων του 20ου αιώνα. Το υλικό της αυτό εκδόθηκε στο βιβλίο Lapdancer από τον οίκο power House Books. Παρουσιάζουμε μερικές από τις φωτογραφίες της. 

Μερικές φορές τις νύχτες περνάς στα κλειστά κλαμπ της συμφοράς... Facebook Twitter
© Juliana Beasley/Contact Press Images
Μερικές φορές τις νύχτες περνάς στα κλειστά κλαμπ της συμφοράς... Facebook Twitter
© Juliana Beasley/Contact Press Images
Μερικές φορές τις νύχτες περνάς στα κλειστά κλαμπ της συμφοράς... Facebook Twitter
© Juliana Beasley/Contact Press Images
Μερικές φορές τις νύχτες περνάς στα κλειστά κλαμπ της συμφοράς... Facebook Twitter
© Juliana Beasley/Contact Press Images
Μερικές φορές τις νύχτες περνάς στα κλειστά κλαμπ της συμφοράς... Facebook Twitter
© Juliana Beasley/Contact Press Images
Μερικές φορές τις νύχτες περνάς στα κλειστά κλαμπ της συμφοράς... Facebook Twitter
© Juliana Beasley/Contact Press Images
Μερικές φορές τις νύχτες περνάς στα κλειστά κλαμπ της συμφοράς... Facebook Twitter
© Juliana Beasley/Contact Press Images
Μερικές φορές τις νύχτες περνάς στα κλειστά κλαμπ της συμφοράς... Facebook Twitter
© Juliana Beasley/Contact Press Images
Φωτογραφία
1

ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΡΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Άγγελος Μπαράι: «Βλέπω τη φωτογραφία ως μέσο επούλωσης τραυμάτων»

Φωτογραφία / Άγγελος Μπαράι: «Βλέπω τη φωτογραφία ως μέσο επούλωσης τραυμάτων»

Ο βραβευμένος φωτογράφος εστιάζει στα ανθρώπινα δικαιώματα, τις ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, τη μετανάστευση και το προσφυγικό, δίνοντας φωνή σε ανθρώπους και ιστορίες που θα έμεναν στο σκοτάδι.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Στο Παρίσι μετά τους Ολυμπιακούς, ο Σουρεαλισμός ήρθε να κατακτήσει την πόλη

Φωτογραφία / Μια επίσκεψη σε ένα Παρίσι που αναζητά την επόμενη μέρα

Στο ανακαινισμένο Grand Palais, με επίκεντρο τον σουρεαλισμό, την τέχνη και καλεσμένο τον Τζιμ Τζάρμους, η Paris Photo 2024 καθρεφτίζει μια πόλη που επαναπροσδιορίζεται πολιτιστικά μετά τους Ολυμπιακούς.
ΟΡΕΣΤΗΣ ΣΕΦΕΡΟΓΛΟΥ
Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Πολιτισμός / Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Με αφορμή τα 35 χρόνια από την Πτώση του Τείχους (09.11.89) μια φωτογραφική έκθεση με τίτλο «Dream on- Βερολίνο, δεκαετία του 90» αποτυπώνει την κρίσιμη αυτή δεκαετία μετάβασης ανάμεσα στο παρελθόν και το αβέβαιο μέλλον, την αισιοδοξία και το φόβο για το νέο Βερολίνο
ΕΙΡΗΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΒΕΡΟΛΙΝΟ
Η αθέατη Αίγυπτος του Denis Dailleux

Φωτογραφία / Η αθέατη Αίγυπτος του Denis Dailleux

Ο βραβευμένος Γάλλος φωτογράφος που έχει καταγράψει μοναδικά τις φτωχογειτονιές του Καΐρου, τους γονείς των Μαρτύρων της Επανάστασης, νεαρούς γυμνασμένους άντρες δίπλα σε μαυροφορεμένες μανάδες αλλά και λαμπερούς σταρ του κινηματογράφου, εξηγεί πώς ξεκίνησε η ιδιότυπη και πολύχρονη αυτή διαδρομή του.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Ισπανία: Έκθεση αφιερωμένη στο έργο του Ίρβινγκ Πεν στο Ίδρυμα MOP στη Λα Κορούνια

Φωτογραφία / Ισπανία: Έκθεση αφιερωμένη στο έργο του Ίρβινγκ Πεν στο Ίδρυμα MOP στη Λα Κορούνια

Πορτρέτα διάσημων και σκηνές δρόμου περιλαμβάνονται στην έκθεση «Irving Penn: Centennial» που διοργανώνεται από το Μητροπολιτικό Μουσείο Τέχνης της Νέας Υόρκης και παρουσιάζεται στην Ισπανία
LIFO NEWSROOM
Ζήτημα ζωής και θανάτου: Το θρυλικό φωτογραφικό βιβλίο του Peter Hujar επανεκδίδεται μετά από σχεδόν μισό αιώνα

Φωτογραφία / Ζήτημα ζωής και θανάτου: Το θρυλικό φωτογραφικό βιβλίο του Peter Hujar επανεκδίδεται μετά από σχεδόν μισό αιώνα

Το λεύκωμα «Portraits in Life and Death» εξελίχθηκε σε θρύλο τις δεκαετίες μετά τον θάνατο του φωτογράφου το 1987 και έγινε το σύμβολο ενός χαμένου κόσμου που ζούσε και δημιουργούσε στο νεοϋρκέζικο downtown.
THE LIFO TEAM
Enri Canaj, φωτογράφος

Φωτογραφία / Enri Canaj: «Δεν έχω εξοικειωθεί με τον πόνο»

Ο φωτογράφος των ασπρόμαυρων κάδρων, που κατέγραψε την Ελλάδα της κρίσης και το μεταναστευτικό ζήτημα της Ευρώπης, μιλά για τη δική του πορεία μετανάστευσης, για το πώς ο ερχομός του από τα Τίρανα στην Αθήνα ήταν μια «έκρηξη» μέσα στο κεφάλι του. Και είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας
M. HULOT
Οι φιναλίστ του διαγωνισμού φωτογραφίας Australian Life 2024 - σε εικόνες

Φωτογραφία / Η ζωή στην Αυστραλία μέσα από τον διαγωνισμό φωτογραφίας Australian Life 2024

Εκτροφή προβάτων, βρικόλακες στο σαλόνι, Αβορίγινες στη γη τους και στα σπίτια τους: Μια περιήγηση στην Αυστραλία μέσα από τις εικόνες των φιναλίστ του διαγωνισμού φωτογραφίας Australian Life 2024.
THE LIFO TEAM
Κοιτάζοντας τους άλλους: Η Μαρτίν Φρανκ στην Άνδρο 

Φωτογραφία / «Κοιτάζοντας τους άλλους»: Οι ανθρωποκεντρικές εικόνες της Μαρτίν Φρανκ σε μια έκθεση στην Άνδρο

Στη χώρα της Άνδρου, στο Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης του Ιδρύματος Βασίλη και Ελίζας Γουλανδρή, 150 φωτογραφίες και αρχειακό υλικό αναδεικνύουν τη δημιουργική πορεία μιας καλλιτέχνιδας που παραμένει ελάχιστα γνωστή σήμερα στη διεθνή κοινότητα ενώ το έργο της συχνά ταυτίζεται με αυτό του Καρτιέ-Μπρεσόν.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ