Να τι συνέβη όταν το πανάκριβο και πιο πολυπόθητο sneaker της χρονιάς αποκαλύφθηκε πως φτιάχνεται πλέον στην Κίνα

Να τι συνέβη όταν το πανάκριβο και πιο πολυπόθητο sneaker της χρονιάς αποκαλύφθηκε πως φτιάχνεται πλέον στην Κίνα Facebook Twitter
8

Το Triple S του οίκου Balenciaga ανακηρύχθηκε το πιο δημοφιλές αθλητικό παπούτσι του 2017, έκανε τάση καθώς ήδη πολλοί σχεδιαστές ετοιμάζουν τη δική τους εκδοχή για chunky sneaker και εξακολουθεί να είναι ο διακαής -πανάκριβος- πόθος για τους λάτρεις της μόδας.

Ωστόσο, οι φανς που περιμένουν να αποκτήσουν ένα ζευγάρι αξίας 850 δολαρίων, θα εκπλαγούν από το γεγονός ότι οι πιο πρόσφατες εκδόσεις δεν θα γράφουν Made in Italy, αλλά Made in China.

Να τι συνέβη όταν το πανάκριβο και πιο πολυπόθητο sneaker της χρονιάς αποκαλύφθηκε πως φτιάχνεται πλέον στην Κίνα Facebook Twitter

Η κίνηση προκάλεσε σοκ σε πολλούς που ήδη αγόρασαν τα νέα μοντέλα, καθώς η αλλαγή στον κατασκευαστή δεν αποκαλύφθηκε και δεν  ανακοινώθηκε ρητά από τον Balenciaga.

Το "Made in China" για τη μόδα σίγουρα δεν είναι ίσο σε πρεστίζ με αυτό της Iταίλίας, ακόμη και αν υπάρχουν λόγοι κάτι τέτοιο να θεωρείται άδικο.

 

Αυτές οι έννοιες της δεξιοτεχνίας και της ποιότητας επηρεάζουν καθημερινά εκατομμύρια αποφάσεις στο χρηματιστήριο της μόδας και τοποθετούν τα πολυτελή προϊόντα ψηλά ή χαμηλά στη λίστα αγορών.

Οι αντιδράσεις στο διαδίκτυο καθώς οι κριτικές στο Reddit και το YouTube είναι πολλές και όλες στρέφονται εναντίον του οίκου ο οποίος τελικά σχεδόν αναγκάστηκε να βγάλει ανακοίνωση.

Να τι συνέβη όταν το πανάκριβο και πιο πολυπόθητο sneaker της χρονιάς αποκαλύφθηκε πως φτιάχνεται πλέον στην Κίνα Facebook Twitter

Ο οίκος απάντησε πως έχει μεταφέρει την παραγωγή κατασκευής του παπουτσιού Triple S από την Ιταλία στην Κίνα καθώς εκεί του δίνεται η δυνατότητα να παράγει ένα ελαφρύτερο παπούτσι.

Όμως οι αγοραστές της νέας έκδοσης διαφωνούν, αισθάνονται εξαπατημένοι και σημειώνουν πως ήδη υπάρχουν θέματα ποιότητας - κάτι που αν ισχύει είναι μάλλον απαράδεκτο για παπούτσι 850 δολαρίων.

Να τι συνέβη όταν το πανάκριβο και πιο πολυπόθητο sneaker της χρονιάς αποκαλύφθηκε πως φτιάχνεται πλέον στην Κίνα Facebook Twitter

Κάποιοι δημοσιεύουν φωτογραφίες στις οποίες φαίνονται σημάδια από την κόλλα η κάποιο ελάττωμα στις ραφές. Αλλά, αυτό που έχει εκνευρίσει τους περισσότερους, είναι πως η εταιρία δεν το ανακοίνωσε και πως επιπλέον δεν έριξε την τιμή ούτε δολάριο.

Αν και τεχνικά είναι αδύνατον να είναι κανείς βέβαιος πως το κόστος στη Κίνα είναι μικρότερο από αυτό στην Ιταλία, η κοινή αντίληψη που  επικρατεί στην αγορά είναι πως τα εργοστάσια της Ασίας είναι φθηνότερα.

Μόδα & Στυλ
8

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τί κρατάμε από το Μιλάνο

Μόδα & Στυλ / Κουρελιασμένα ντένιμ, κουλ κορίτσια, νέα κόλπα: Τι κρατάμε από το Μιλάνο

Το Μιλάνο αλλάζει τον τρόπο που βλέπει τη μόδα – τσαλακώνει βεβαιότητες, ανοίγεται στην κουλτούρα του δρόμου και, ενώ τιμά τους θρύλους του, αφήνει χώρο σε νέες εμπειρίες μόδας. Και όλα αυτά χωρίς να απαρνιέται τον μαξιμαλισμό και τους κώδικες της ιταλικής κομψότητας.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Μια Κυψελιώτισσα ζωγραφίζει τα πάντα όλα

Lifo Videos / Μια Κυψελιώτισσα ζωγραφίζει τα πάντα όλα

Η Χριστίνα Κουτσολιούτσου, η εικαστικός που αναζητά τα τροπικά στοιχεία στην πόλη και έχει γεμίσει με χρώμα την Κυψέλη, δεν περιορίζει τη δημιουργικότητά της μόνο στους καμβάδες. Η τέχνη της ζωντανεύει σε ρούχα και αξεσουάρ, αλλά και στους τοίχους του σπιτιού της, συνδυάζοντας την καθημερινότητα με την καλλιτεχνική έκφραση.
THE LIFO TEAM
Dilara Findikoglou: H μάγισσα του σκότους

Μόδα & Στυλ / Είναι η Dilara Findikoglou o νέος Alexander McQueen;

Πριν από μία εβδομάδα, πολλοί δεν γνώριζαν την ύπαρξή της, ώσπου η σχεδιάστρια αποκάλυψε τις άσωτες Αφροδίτες της σε μια αποθήκη που στεγάζει το μακροβιότερο goth club του Λονδίνου και – μόνη της, κυριολεκτικά – αποκατέστησε τη φήμη της πόλης ως τόπου που θρέφει τις πιο αλλόκοτες «φωνές» της μόδας.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
ΕΠΕΞ Μια έκθεση με τον θεατρικό και σουρεαλιστικό κόσμο των ρούχων της Ελένης Καββάδα

Εικαστικά / Tα ρούχα που σχεδιάζει η Ελένη Καββάδα είναι σαν έργα τέχνης

Οι δημιουργίες της ελληνίδας σχεδιάστριας παρουσιάζονται ως εκθεσιακά γλυπτά στην Intermission. Ογκώδη, σουρεαλιστικά, ποιητικά, ξεπερνούν τα όρια της μόδας και αγγίζουν την τέχνη. Πρόκειται με διαφορά για ό,τι πιο ενδιαφέρον έχει να παρουσιάσει η Ελλάδα στον χώρο της μόδας και αξίζει μια βόλτα στον Πειραιά για να τα δείτε.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Fashion Alert: Η δημιουργικότητα σε συνεχή αποχαιρετισμό

Μόδα & Στυλ / Μεγάλοι οίκοι, μεγάλες φουρτούνες: Είναι η χειρότερη περίοδος για τους σχεδιαστές;

Ο ένας μετά τον άλλον, οι δημιουργικοί διευθυντές των κορυφαίων οίκων μόδας αλλάζουν καπέλα μέσα στους ίδιους ομίλους, με τα αφεντικά τους να βιάζονται να ξαναβρούν τα χαμένα τους κέρδη.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Μπέλα Φρόιντ

Μόδα & Στυλ / Fashion Neurosis: Το podcast της Μπέλα Φρόιντ είναι περισσότερο ψυχανάλυση παρά κουβέντες για μόδα

Η επιτυχημένη σχεδιάστρια και δισεγγονή του Σίγκμουντ Φρόιντ στο podcast της παριστάνει την ψυχολόγο, και όλοι μοιράζονται αλήθειες που δυσκολεύονται να παραδεχτούν.
ΣΤΕΦΑΝΙΑ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ

σχόλια

7 σχόλια
1. Είναι ΚΑΚΑσχημα.2. Αυτοί που δίνουν 850€ γι' αυτήν την αηδία πρέπει να ανήκουν στους 42 που συγκεντρώνουν τον πλούτο του πλανήτη, οπότε το ποσόν το έχουν για πασατέμπο. Άσ' τους να έχουν κάτι για να διαμαρτύρονται κι αυτοί οι "κακόμοιροι".
Πόσο ανόητος είναι ο (περισσότερος) κόσμος;;... ..έστω αδαής.Ακόμη και φιρμάτα προϊόντα ένδυσης και υπόδησης, αλλά και ηλεκτρονικών ειδών που κατακλύζουν την αγορά ως «very in & trendy», πολύ ακριβά ή λιγότερο ακριβά (ακριβά πάντως), με φαρδιά-πλατιά τα λογότυπα επάνω τους ως επιβεβαιωτικά «παράσημα» του κενού εγώ μας, αποδεικνύεται για πολλοστή φορά ότι στην Κίνα κατασκευάζονται και σε άλλες ασιατικές, υπανάπτυκτες χώρες με εξευτελιστικό κόστος παραγωγής και κυρίως τρισάθλιες εργασιακές συνθήκες.Το πολύ, πολύ κάποιες μεγάλες εταιρίες να έχουν και κάποια ή κάποιες μικρές μονάδες κατασκευής στον τόπο τους, έτσι για ξεκάρφωμα...Συμπέρασμα: Όχι μόνο τα ράσα δεν κάνουν τον παπά, αλλά κατασκευάζονται και στην ανατολική Ασία...!Υ.Γ.: Οπωσδήποτε δεν μπορούμε να γνωρίζουμε που ακριβώς κατασκευάζονται πολλά «ματωμένα» προϊόντα, όχι απαραίτητα (και μόνο) μεγάλων και ακριβών εταιριών, αλλά και πληθώρας άλλων προϊόντων με οικονομικότερο κόστος αγοράς, τα οποία σε συνδυασμό με την οικονομική κρίση τα αγοράζουμε κατά κόρον. Η κατάσταση έχει ξεφύγει εδώ και πολλά χρόνια. Αναφέρομαι, όχι τόσο στην ποιότητα, αλλά πρωτίστως στις απάνθρωπες εργασιακές συνθήκες, ακόμη και στην εργασία ανηλίκων, σε μονάδες παραγωγής κυρίως στην ασιατική ήπειρο.
Δεν μπορεί, κάτι θα έχει αυτό το παπούτσι (λέω από μέσα μου) για να είναι τόσο ακριβό. Μάλλον θα είναι πολύ αναπαυτικό, γιατί από εμφάνιση δεν έχω δει μεγαλύτερη αηδία.
Έσφαλα.Αρχικά νόμιζα πως σου δίνουν 850 ευρώ για να τα φορέσεις.Αχ θα ήθελα να ζήσω την ημέρα που ένας οίκος θα λανσάρει τα γουρουνοτσάρουχα και τα ξυλοπάπουτσα και να βλέπω ανθρώπους να τα φοράνε.
850$ για ένα ζευγάρι παπούτσι;Και αλήθεια, τι νόμιζαν κάποιοι; Οι περισσότερες εταιρίες πλέον πάνε Κίνα. Είτε για κινητά, είτε για τηλεοράσεις, είτε για ρούχα.Τώρα για να μην πληρώσει ακριβούς υπαλλήλους, επέλεξε πάμφθηνους εργάτες στην Κίνα.