Ακούσαμε πρώτοι το νέο υπέροχο ελληνόφωνο άλμπουμ της Nalyssa Green

Ακούσαμε πρώτοι το νέο υπέροχο ελληνόφωνο άλμπουμ της Nalyssa Green Facebook Twitter
Είναι το πρώτο ποπ άλμπουμ αυτής της γενιάς φτιαγμένο από γυναίκα που με κάνει περήφανο από την αρχή μέχρι το τέλος. Και είναι ένας από τους καλύτερους ελληνικούς δίσκους που έχουν βγει τα τελευταία 30 χρόνια. Εικαστική επιμέλεια, σχεδιασμός εξωφύλλου: Κάκια Κωνσταντινάκη
1

Δεν είναι έκπληξη το «Μπλουμ» της Nalyssa Green. Μπορεί να φαίνεται ουρανοκατέβατο, αν το ακούσεις χωρίς να την έχεις παρακολουθήσει τα τελευταία τρία χρόνια, αλλά παρατηρώντας τα κομμάτια που ανέβαζε από το «Κοκτέιλ» και μετά, αυτό το άλμπουμ (με το οποίο βουτάει πραγματικά στα βαθιά, εξού και ο ήχος «μπλουμ!») ήταν αναμενόμενο. Εντελώς αναμενόμενο. Κι ήταν το άλμπουμ που περίμενα όσο κανένα άλλο αυτό το φθινόπωρο.


Ήταν εδώ και καιρό ξεκάθαρο ότι η Nalyssa με κάποιον τρόπο «απελευθερώθηκε», ότι ξεπέρασε τον αγχωτικό αγώνα να καθιερωθεί με τον αγγλικό στίχο, ότι άρχισε να γράφει κομμάτια ακομπλεξάριστα, στη μητρική της γλώσσα, με μια χαλαρότητα και ειλικρίνεια αξιοθαύμαστη, αποκαλύπτοντας την πιο αληθινή πλευρά της.

Και ακούγοντας το «Μπλουμ» είναι αδύνατο να μην ενθουσιαστείς, να μη θαυμάσεις το πόσο ουσιαστικά ποιητικά είναι τα κομμάτια της, πόσο μέσα στην εποχή, πόσο τρυφερά και αγαπησιάρικα, αλλά και πόσο οδυνηρά μπορούν να γίνουν κάποιες στιγμές, όταν συνειδητοποιείς ότι τραγουδάει και για όσα σε ενοχλούν γύρω σου με έναν τρόπο που θυμίζει το ύπουλο κόψιμο στο ξύρισμα, χωρίς πόνο, που το καταλαβαίνεις όταν έχει αρχίσει να τρέχει αίμα.

Αυτό που έχει κατορθώσει στα κομμάτια της είναι να είναι εντελώς «θηλυκά», ως ήχος, με μια συνεχή αιθέρια μελωδία που εξελίσσεται και μεταμορφώνεται, περνώντας από διάφορους σταθμούς της ελληνικής μουσικής (χασάπικα, ζεϊμπέκικα), με μια μορφή, όμως, που έχει χωνεμένες και όλες τις ξένες αναφορές της, από τον Sati μέχρι την Bjork.


Αυτό που έχει κατορθώσει στα κομμάτια της είναι να είναι εντελώς «θηλυκά», ως ήχος, με μια συνεχή αιθέρια μελωδία που εξελίσσεται και μεταμορφώνεται, περνώντας από διάφορους σταθμούς της ελληνικής μουσικής (χασάπικα, ζεϊμπέκικα), με μια μορφή, όμως, που έχει χωνεμένες και όλες τις ξένες αναφορές της, από τον Sati μέχρι την Bjork.

Το αξιοθαύμαστο είναι ότι ενώ είναι ξεκάθαρα ένα άλμπουμ γραμμένο από γυναίκα, είναι τόσο προσεκτικά δομημένοι οι στίχοι που απευθύνονται σε όλους, σε κάθε φύλο, είναι απλά ένα άλμπουμ φτιαγμένο για τους ανθρώπους, με την ίδια έννοια που ήταν και τα άλμπουμ των Στέρεο Νόβα. Και είναι η πρώτη φορά εδώ και χρόνια που ένα ελληνικό άλμπουμ (με ελληνικό στίχο) είναι τόσο αληθινά σημερινό αλλά και με τόσο στέρεες βάσεις που μπορεί να αντέξει στο χρόνο, που εύχεσαι να βρει και την ανταπόκριση που του αξίζει.

Είναι το πρώτο ποπ άλμπουμ αυτής της γενιάς φτιαγμένο από γυναίκα που με κάνει περήφανο από την αρχή μέχρι το τέλος. Και είναι ένας από τους καλύτερους ελληνικούς δίσκους που έχουν βγει τα τελευταία 30 χρόνια.

— M. Hulot

 

Nalyssa Green - Πέφτοντας 

«Να 'τανε φίλη μου, να έπαυε ο καιρός που τα λουλούδια ανθίζουν μόνο στα πουκάμισα»

Ξεκίνησα να γράφω κριτική για το άλμπουμ «Μπλουμ» της Nalyssa Green και κατέληξα να της γράφω τραγούδι, και μάλιστα στα ελληνικά.


Πρώτη φορά, νομίζω, γράφω τραγούδι για πρόσωπο που δεν με ενδιαφέρει ερωτικά, κι είναι λογικό – συνήθως χρειάζονται έντονα συναισθήματα για να σε ξεκουνήσουν να σηκωθείς, να πάρεις στιλό και να αρχίσεις να γράφεις. Αυτή η κοπέλα, όμως, και αυτός ο δίσκος με έχουν ταρακουνήσει αφάνταστα και, πιστέψτε με, σαν σνομπ επαγγελματίας μουσικός σπάνια το παθαίνω πλέον, πόσο μάλλον με ένα ελληνόφωνο άλμπουμ. Για την ακρίβεια, έχω να το πάθω από πιτσιρίκι που έγραφα στίχους των Στέρεο Νόβα στο θρανίο.

Το «Μπλουμ» μου το προώθησε η Βιολέτα ένα βράδυ μετά από πρόβα μας για το αφιέρωμα στον Leonard Cohen. Οι επόμενες τρεις-τέσσερις ώρες (άγνωστο το πόσες φορές το άκουσα σε repeat) με έφεραν αντιμέτωπη με όποιο θαμμένο συναίσθημα πάταγα καλά-καλά στον πάτο του κάδου των αχρήστων και κάλυπτα καθημερινά βλέποντας κωμωδίες στο Νetflix και παίζοντας πασιέντζα «αράχνη».


Μετά από χρόνια, Θεέ μου, επιτέλους ένας δίσκος με ταρακούνησε και μου μίλησε στη μητρική μου γλώσσα. Πόσο πολύτιμο για κάποιον που έχει απελπιστεί από την περιοριστική νοοτροπία της μουσικής του τόπου του, και πόσο απελευθερωτικό. Σταμάτησα να τον ακούω για κάνα μήνα, γιατί πονούσε πολύ. Με το που κυκλοφόρησε στο YouTube το single «Πέφτοντας», ξαναβούτηξα ακόμη βαθύτερα.

Τώρα, όταν δεν το ακούω κάθε λίγο και λιγάκι, το τραγουδάω. Είναι τόσο συγκινητική η ύπαρξη αυτού του άλμπουμ για τόσους πολλούς λόγους, από την εξαιρετική παραγωγή του Βασίλη Ντοκάκη, τους πότε τρυφερούς, πότε κοφτερούς, αλλά πάντα ειλικρινείς στίχους, τις αιθέριες μελωδίες που πετούν κάπου πάνω από το χρόνο, τον τόπο ή τις εναλλαγές των εποχών, την αβίαστη ερμηνεία που μέσα στην απλότητά της κρύβει τεράστιο πλούτο.

Ακούσαμε πρώτοι το νέο υπέροχο ελληνόφωνο άλμπουμ της Nalyssa Green Facebook Twitter
Αυτό το κορίτσι, που ποτέ δεν χρησιμοποίησε την ομορφιά της (πέραν του να υποστηρίξει την αισθητική της, την εξίσου αιθέρια, μελαγχολική και συχνά επικίνδυνη), έχει έρθει για να ομορφύνει τον κόσμο με το έργο της. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO


Το «Μπλουμ» ξεκινά με πρώτο track το «Αιγάλεω» και κατευθείαν το αστικό αθηναϊκό τοπίο μεταμορφώνεται σε κρυφό κήπο, περικοκλάδες φυτρώνουν, σπάνια πουλιά πετούν πάνω απ' τον ώμο σου και τα πεζοδρόμια ρυπαίνονται μόνον από πεσμένα άνθη. Προχωρώντας στο μονοπάτι του «Πέφτοντας» μένεις ολομόναχος στο μυστικό της κήπο με τη νοσταλγική λύπη ενός καλοκαιρινού έρωτα που γυάλιζε στον ήλιο και τώρα πλέον έχει έρθει το φθινόπωρο. Πριν προλάβεις, όμως, να χαθείς για πάντα στον μαγεμένο κόσμο της Nalyssa έρχεται το έντονα πολιτικό «Τι ξημερώνει από εδώ και πέρα» και σε επαναφέρει στην πραγματικότητα, σε ένα αγχωτικό κλίμα ελληνικής μεταπολίτευσης – ανακυκλώνει τη μουσική αυτή δεκαετία, όχι νομίζω για αισθητικούς τόσο λόγους, όσο για να σχολιάσει τις κοινωνικοπολιτικές ομοιότητες, την επανάληψη της ιστορίας.

Δεν προλαβαίνεις καν, όμως, να θυμώσεις με την ιστορία γιατί έρχονται «Τα μαλλιά της», σε τυλίγουν και κοιμάσαι σε ένα ανεκπλήρωτο όνειρο και πάλι. Υπάρχει αυτή η έντονη εναλλαγή του χθες και του τώρα που δεν σε αφήνει να συνεχίσεις να βιώνεις τη ροή του χρόνου γραμμικά.

«Το Κρεββάτι» και πάλι σε ξυπνάει, σε κάνει να κουνιέσαι στον ύπνο σου σαν να έπεσες να κοιμηθείς μετά από πολύ καφεΐνη και τρώγεσαι μόνος σου στριφογυρνώντας, ενώ το ρολόι δείχνει ότι κοντεύει έξι το πρωί. Μα μετά καταφέρνεις να κοιμηθείς γλυκά, έστω και για λίγα λεπτά, με το αριστουργηματικό «Καλοκαίρι», με τα θεία φωνητικά που σκίζουν τον τοίχο του δωματίου και το γεμίζουν ηλιαχτίδες.

Μετά από χρόνια, Θεέ μου, επιτέλους ένας δίσκος με ταρακούνησε και μου μίλησε στη μητρική μου γλώσσα. Πόσο πολύτιμο για κάποιον που έχει απελπιστεί από την περιοριστική νοοτροπία της μουσικής του τόπου του, και πόσο απελευθερωτικό. Σταμάτησα να τον ακούω για κάνα μήνα, γιατί πονούσε πολύ. Με το που κυκλοφόρησε στο YouTube το single «Πέφτοντας», ξαναβούτηξα ακόμη βαθύτερα.

Η «Παπαρούνα» σε ισορροπεί και πάλι γιατί εμπεριέχει ταυτόχρονα τη σύγχρονη αποστασιοποίηση μα και το ρομαντισμό του οραματικού ανθρώπου που δεν το βάζει κάτω. Κι εκεί αρχίζουν να πέφτουν «Οι βόμβες» της αστικής Αποκάλυψης πάνω στα κεφάλια μιας σαρωμένης, σαστισμένης γενιάς που το μόνο φως που βλέπει είναι μέσα της.

Στο τέλος της ημέρας, όμως, που μένουν αυτές οι μικρές σκέψεις, η Nalyssa Green μας φυλάει ένα διαμαντάκι. Ένα λαϊκό τραγούδι που κανένας μέχρι τώρα λαϊκός συνθέτης δεν θα μπορούσε να είχε γράψει. Το «Πάλι καλά», λιτό και βαθύ, λόγω της σπαραχτικής ειλικρίνειάς του, δεν έχει κανέναν λόγο να ντραπεί για τις καταβολές του. Το άλμπουμ κλείνει με μια ευχάριστη διασκευή του πασίγνωστου «Κοκτέιλ» που νομίζω ότι λειτουργεί περισσότερο ως bonus.

Εν κατακλείδι, μιλάμε για ένα άριστο άλμπουμ που κατά την ταπεινή μου γνώμη συγκαταλέγεται στα καλύτερα ελληνόφωνα άλμπουμ που έχουν κυκλοφορήσει ποτέ. Είμαστε πολύ τυχεροί που αυτή η κοπέλα κυκλοφορεί στους δρόμους μας την ίδια εποχή με εμάς κι ελπίζω να της δοθεί η σημασία που της αξίζει. Είναι σημαντικό να αναγνωρίζουμε τα σπουδαία πρότυπα την ώρα που ζουν, αναπνέουν, είναι νέοι και έχουν ενέργεια να δώσουν.

Θέλω να ακούω την Βιολέτα κάθε μέρα στα ραδιόφωνα, να πλουτίζει την καθημερινότητα του κόσμου με συναίσθημα, όνειρα και ανανέωση. Ένας απ' τους στίχους που έγραψα για εκείνην στο τραγούδι μου λέει «Να 'τανε φίλη μου, να έπαυε ο καιρός που τα λουλούδια ανθίζουν μόνο στα πουκάμισα».

Αυτό το κορίτσι, που ποτέ δεν χρησιμοποίησε την ομορφιά της (πέραν του να υποστηρίξει την αισθητική της, την εξίσου αιθέρια, μελαγχολική και συχνά επικίνδυνη), έχει έρθει για να ομορφύνει τον κόσμο με το έργο της.

— Sugahspank!

 

Nalyssa Green - «Παπαρούνα»

Μπλουμ! - και το νερό ταράχτηκε από κύκλους

Καιρό είχαν να φωτιστούν έτσι τα προάστια. Τα δυτικά, όχι τ' άλλα. Τ' άλλα δεν θέλουν φως. «Προάστια ύπνου» τα λέει ένας φίλος μου. Μα στα δυτικά, μόλις πέφτει η νύχτα, ζωντανεύει ο τόπος. «Για δες, φωτίζεται το Αιγάλεω ωραία;» Κι απ' το φως, στο χρώμα: «Με μπέρδεψες με τα μάτια σου, με μπέρδεψες και με τον ήλιο, και ξαφνικά έγινα ροζ». Τι να 'γινε άραγε πρώτο; Το φως ή το χρώμα;

Και μετά χορός. Όλοι στα βήματα ενός ξέφρενου βαλς. «Κανείς δεν έχει ιδέα και όλοι μιλούν δυνατά». Και χορεύουν. Χορεύω κι εγώ μαζί τους. «Παίρνω μια μπίρα να πιω και περιμένω το τέλος που θα 'ρθει».


Μα ένα κορίτσι δεν πήγε στο πάρτι. Αρπάζει λοιπόν την πέτρα της μοναξιάς και την πετά στη «φουσκωμένη και ξανθιά θάλασσα» του άδειου κρεβατιού.


Ένα άλλο ξενυχτάει λυπημένο πάνω στο κρεβάτι, που τα «ξύλινα πόδια του κλοτσάν όποιον ύπνο θέλει να την πάρει». Κι ένα άλλο ξεπερνάει απόψε το χωρισμό του. «Κι αποφάσισα να φύγω, να μη μείνω ούτε λίγο, να κοιτάζω πάντα μπρος μου, κι ας μην είσαι πια δικός μου». Ένα άλλο αναμετριέται με τον θάνατο: «Μ' αρέσει να κρατάω τη φωτιά πολύ κοντά στο πρόσωπό μου. Σκυλιά μαζεύτηκαν κι απόψε γαβγίζουνε τον θάνατό μου».


Κι απ' τον θάνατο στον πόλεμο: «Οι βόμβες πέφτουνε πάνω στις καρδιές μας».


Και μετά πάλι στην αναζήτηση και στο δόσιμο της αγάπης. «Πάλι καλά που ακόμα δεν σε ξέρω. Σκέψου αν σ' ήξερα, πόσο ακόμα θα μπορούσα ν' αγαπήσω». Και τέλος έρχεται η ένωση. «Να διαλυθούμε ο ένας μες στου άλλου τον ιδρώτα».

Η Nalyssa Green είναι πρώτα-πρώτα ποιήτρια. Και μετά, συνθέτις. Τέλος, ως τραγουδίστρια, με την αθώα κοριτσίστικη φωνή της έρχεται να υπονομεύσει τα βαριά λόγια που έγραψε και τις στιβαρές μελωδίες που συνέθεσε. Και βγαίνει ένα αποτέλεσμα εξαιρετικά γοητευτικό, χωρίς ίχνος σοβαροφάνειας.


Δέκα λαϊκές ιστορίες, ψιλοδουλεμένες σα δημοτικά τραγούδια, με ποπ διάθεση κι αίσθηση κι αισθητική. Θέλει πολύ ταλέντο για να πετύχει και να δέσει όλο αυτό. Κι εδώ έδεσε.


Άργησα πολύ να την προσέξω τη Nalyssa Green. Τα αγγλόφωνα τραγούδια της δεν μ' αφορούσαν – δεν μπορούσα καν να τ' αξιολογήσω. Ώσπου την άκουσα να τραγουδάει το ποίημα του Λαπαθιώτη «Κλείσε τα παράθυρα» στη μουσική του Χρίστου Θεοδώρου. Εκεί ένιωσα την αξία της.


Μα τώρα στο «Μπλουμ» εμφανίζεται ως ολοκληρωμένη δημιουργός, αφού έχει γράψει η ίδια τη μουσική και τους στίχους των τραγουδιών κι επιπλέον παίζει πιάνο, synth και θέρεμιν. Από τις επιμέρους ιδιότητές της, η ιδιότητά της ως τραγουδίστριας έρχεται αναγκαστικά σε τρίτη μοίρα. Για μένα η Nalyssa Green είναι πρώτα-πρώτα ποιήτρια. Και μετά, συνθέτις. Τέλος, ως τραγουδίστρια, με την αθώα κοριτσίστικη φωνή της έρχεται να υπονομεύσει τα βαριά λόγια που έγραψε και τις στιβαρές μελωδίες που συνέθεσε. Και βγαίνει ένα αποτέλεσμα εξαιρετικά γοητευτικό, χωρίς ίχνος σοβαροφάνειας.


Το «Μπλουμ» είναι ένα έργο που δυστυχώς λίγοι θ' αγαπήσουν. Μα ευτυχώς θ' ανακαλύπτεται και θ' αγαπιέται μες στα χρόνια.
«Υπάρχουν τέτοιες ιστορίες που ο χρόνος λες πως σταματά».

— Λεύκιος

 

Ακούστε όλο το «Μπλουμ» της Nalyssa Green εδώ. 

Μουσική
1

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Σοστακόβιτς: Ο συνθέτης που έγραψε το σάουντρακ της ρωσικής ιστορίας

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Σοστακόβιτς: Ο συνθέτης που έγραψε το σάουντρακ της ρωσικής ιστορίας

Μισός αιώνας συμπληρώνεται φέτος από τον θάνατο του Ντμίτρι Σοστακόβιτς και η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών ερμηνεύει το Κοντσέρτο του για βιολί και ορχήστρα με σολίστα τον Βαντίμ Ρέπιν. Με αυτήν την αφορμή, η Ματούλα Κουστένη ξετυλίγει μια ιστορία ζωής και μουσικής που καθορίστηκε τόσο από την πολιτικές εξελίξεις και το πλαίσιο του σοβιετικού καθεστώτος, όσο και από τις προσωπικές επιλογές του μεγάλου Ρώσου συνθέτη.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Το αριστουργηματικό σετ των Pan Pot στην Αθήνα

Μουσική / Pan Pot: Πόσο καταπληκτική μουσική παίζει αυτό το δίδυμο;

Δεν είναι πλέον εικοσάρηδες, αλλά δεν καταφεύγουν μονάχα σε νοσταλγικούς ήχους. Συνεχίζουν να καθορίζουν ηχητικά το μέλλον της techno, κάτι που απέδειξαν και στο extended σετ τους στην Αθήνα.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΒΟΥΡΛΑΚΟΣ
«Στην αρχή με ενοχλούσαν τα σχόλια για το Ozempic, όχι όμως πια»

Lifo Videos / «Στην αρχή με ενοχλούσαν τα σχόλια για το Ozempic, όχι όμως πια»

Η Marseaux, μια από τις πιο αναγνωρίσιμες φωνές της σύγχρονης ελληνικής ποπ σκηνής μιλά για την τυχαία της συνάντηση με το τραγούδι αλλά και για τις προσωπικές δυσκολίες που έχει αντιμετωπίσει και την έφεραν μέχρι το σήμερα.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
Το νέο ντοκιμαντέρ για τους Led Zeppelin αφήνει απ’ έξω την σκοτεινή πλευρά τους

Μουσική / Το νέο ντοκιμαντέρ για τους Led Zeppelin αφήνει απ’ έξω την σκοτεινή πλευρά τους

Το Becoming Led Zeppelin εξερευνά τις συνθήκες δημιουργίας του θρυλικού συγκροτήματος αγνοώντας την ακολουθία από σατανιστικές τελετουργίες, γκρούπις, ηρωίνη, όργια και κακοποιήσεις που σημάδεψαν την μετεωρική τους διαδρομή
THE LIFO TEAM
H ψευδαίσθηση της «ανακάλυψης» μουσικής στις επιμελημένες playlists του Spotify

Μουσική / Ανακαλύπτουμε πράγματι μουσική στο Spotify ή ζούμε μια ψευδαίσθηση;

Αρχικά, τις επιμελημένες playlists της δημοφιλούς πλατφόρμας τις έφτιαχναν επαγγελματίες, που προσλαμβάνονταν για το γούστο και την κρίση τους. Όμως, πια τα πράγματα δεν λειτουργούν έτσι. Και παρότι μας περιβάλλει ένας ωκεανός ήχων, το Spotify αρκείται στο να μας κρατά αποκλεισμένους στο νησί μας.
THE LIFO TEAM
Πιοτρ Ίλιτς Τσαϊκόφσκι (1840-1893)

Μουσική / Τσαϊκόφσκι: Πώς μπορεί ο κορυφαίος συνθέτης να ενοχλεί τη σημερινή Ρωσία;

Στη Ρωσία θεωρούν αδιανόητο το να φέρει η εθνική τους κληρονομιά ομοφυλοφιλική ταυτότητα, ακόμα κι αν πρόκειται για τον συνθέτη της «Λίμνης των κύκνων» και του «Καρυοθραύστη», καθώς και της «Παθητικής συμφωνίας», η οποία ίσως προμηνύει τη φημολογούμενη κρατική δολοφονία του. Με αφορμή την παράσταση που ανεβαίνει στην Εθνική Λυρική Σκηνή ανατρέχουμε στα νέα στοιχεία για τη ζωή του.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Λουκιανός Κηλαηδόνης (1943-2017): Μια ζωή

Μουσική / Λουκιανός Κηλαηδόνης (1943-2017): Μια ζωή

Σαν σήμερα πεθαίνει ο «φτωχός και μόνος κάου-μπόυ», που την εποχή της επικράτησης του πολιτικού τραγουδιού στη χώρα μας πρότεινε την επανασύνδεση με τον Αττίκ και τον Κώστα Γιαννίδη, αλλά και την αμερικανική τζαζ, country και σουίνγκ μουσική.
ΑΝΤΩΝΗΣ ΜΠΟΣΚΟΪ́ΤΗΣ
Βασίλης Λούρας: «Η Κάλλας θα είναι πάντα ένα σύμβολο δύναμης για τους φοβισμένους»

Μουσική / «Η Κάλλας θα είναι πάντα ένα σύμβολο δύναμης για τους φοβισμένους»

Το ντοκιμαντέρ «Μαίρη, Μαριάννα, Μαρία: Tα άγνωστα ελληνικά χρόνια της Κάλλας» που έγραψε και σκηνοθέτησε ο Βασίλης Λούρας -και θα κυκλοφορήσει σύντομα στους κινηματογράφους από το Cinobo- είναι μια συναρπαστική ταινία για την Κάλλας που αποκαθιστά την αλήθεια για τα χρόνια της στην Ελλάδα αλλά και για τη θυελλώδη σχέση της με τη χώρα που η μεγάλη ντίβα θεωρούσε πατρίδα.
M. HULOT
67α Grammy: Βεντέτες, βραβεία που άργησαν και ομιλίες που δεν έκαναν γκελ

Μουσική / 67α Grammy: Βεντέτες, βραβεία που άργησαν και ομιλίες που δεν έκαναν γκελ

Η Beyoncé έδειξε να εκπλήσσεται όταν άκουσε το όνομά της από τα χείλη τής πάλαι ποτέ country artist και νυν βασίλισσας της pop, Τέιλορ Σουίφτ, ενώ όλοι οι υπόλοιποι έμειναν έκπληκτοι από μια γυμνή εμφάνιση.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

σχόλια

1 σχόλια
Nομιζω είναι η καλύτερη δουλειά της.έχει κάτι wierd από cocorosie, λίγο κλαψιάρικο indie (με την καλή έννοια ) αλλά και κάτι από ελληνικό νέο κύμα. Πλέον σίγουρα η αγαπημένη μου από την ελληνική indie σκηνή.