Anthea Sylbert: η επιτυχημένη ενδυματολόγος του Χόλιγουντ που μετακόμισε στη Σκιάθο

Anthea Sylbert: η επιτυχημένη ενδυματολόγος του Χόλιγουντ που μετακόμισε στη Σκιάθο Facebook Twitter
«Με τους ταλαντούχους δεν είχα ποτέ πρόβλημα» εκμυστηρεύτηκε η Άνθεα Σίλμπερτ. Φωτο: Sakis Lalas
1

«Εμείς κλείσαμε τα μάτια, εμπιστευτήκαμε την καλοσύνη των ανθρώπων και προχωρήσαμε» γράφει στο βιβλίο του «Τρίτη Πράξη» ο ηθοποιός Ρίτσαρντ Ρομάνους, που μαζί με τη σύζυγό του Άνθεα Σίλμπερτ αποφάσισαν να πουλήσουν το σπίτι τους στο Λος Άντζελες, να χωρέσουν τα υπάρχοντά τους σε 22 κούτες και μαζί με τον σκύλο τους να δοκιμάσουν την τύχη τους στην άλλη άκρη του κόσμου, κάνοντας μια καινούργια αρχή στην Ελλάδα της μετάβασης από τη δραχμή στο ευρώ, της δύστροπης γραφειοκρατίας και μιας γενικότερης αβεβαιότητας.

Η αγορά ενός οικοπέδου στη Σκιάθο αποδείχτηκε ζόρικη υπόθεση και βοηθοί τους στη νέα ζωή που δοκίμαζαν ήταν οι νέοι τους φίλοι, οι ντόπιοι Σκιαθίτες, που τους αγκάλιασαν με έναν τρόπο που σίγουρα ξεπερνούσε κατά πολύ την τυπική αμερικανική ευγένεια. Η μόνη τους γέφυρα με την Ελλάδα ήταν η καταγωγή της Άνθεα. Το γένος Γιαννακούρου, η ενδυματολόγος είχε αλλάξει προ πολλού το επώνυμό της σε Σίλμπερτ, κρατώντας αυτό του σκηνογράφου πρώτου συζύγου της Πολ που μαζί με τον επίσης art director, δίδυμο αδελφό του, Ρίτσαρντ, επικρατούσαν στον τομέα τους τη δημιουργική περίοδο που ακολούθησε την πτώση των μεγάλων στούντιο.

 

Απέσπασε την πρώτη της υποψηφιότητα για το κορυφαίο «Chinatown». Πάντα σε στενή συνεργασία με τον Πολάνσκι, έντυσαν τη Φέι Ντάναγουεϊ στα μαύρα λόγω του πένθους της, και όχι στα κόκκινα, όπως θα ήταν πιο φυσικό για μια βαμπ που έφερε το μοιραίο στην παραμικρή της κίνηση.

Η Άνθεα δεν έγινε αρχαιολόγος, όπως επιθυμούσε ο πατέρας της. Σπούδασε Ιστορία της Τέχνης και από τύχη μαθήτευσε δίπλα σε έναν ενδυματολόγο, βοηθώντας τον στη σχεδίαση των κοστουμιών. Έκανε το ντεμπούτο της στο «Tiger makes out» με σκηνοθέτη τον Άρθουρ Χίλερ, πριν αυτός εκτοξευτεί με το «Love Story» ‒ στο καστ και ο Ντάστιν Χόφμαν, την ίδια χρονιά που έκανε το μπαμ με τον «Πρωτάρη». Έδωσε το στίγμα της στην αμέσως επόμενη δουλειά της, στο «Μωρό της Ρόζμαρι», το 1968. Ο Ρόμαν Πολάνσκι της ζήτησε να μεταφέρει το κλίμα της επίσκεψης του Πάπα στη Νέα Υόρκη, τρία χρόνια νωρίτερα, και συμφώνησαν πως οι κακοί της ταινίας δεν πρέπει να φορούν τα προφανή σκούρα ρούχα, αλλά, αντίθετα και απροσδόκητα, να εμφανίζονται με ανοιχτά χρώματα, για να φαίνονται φιλικοί και να μην τους υποψιάζεται κανείς.

Anthea Sylbert: η επιτυχημένη ενδυματολόγος του Χόλιγουντ που μετακόμισε στη Σκιάθο Facebook Twitter
Στο «Μωρό της Ρόζμαρι», το 1968 φρόντισε να εφοδιάσει τη Μία Φάροου με μια ποικιλία baby dolls που παρέπεμπαν σε έναν χαρακτήρα που φλέρταρε εξίσου με την παιδικότητα και την πρόκληση.

Η Σίλμπερτ, που ποτέ στην καριέρα της δεν λοξοκοιτούσε προς τα περιοδικά μόδας αλλά διαμόρφωνε το στυλ των ταινιών της μέσα από μελέτη εφημερίδων, περιοδικών, φωτογραφιών και ιστορικών βιβλίων, είχε αντιληφθεί πως οι γυναικείες φούστες ανέβαιναν πάνω από το γόνατο μερικούς πόντους κάθε χρόνο από τα μέσα της δεκαετίας εκείνης. Το 1968 είχαν φτάσει πλέον στο «ύψος» του μίνι και αξιοποίησε την τάση για να εφοδιάσει τη Μία Φάροου με μια ποικιλία baby dolls που παρέπεμπαν σε έναν χαρακτήρα που φλέρταρε εξίσου με την παιδικότητα και την πρόκληση.

Απέσπασε την πρώτη της υποψηφιότητα για το κορυφαίο «Chinatown». Πάντα σε στενή συνεργασία με τον Πολάνσκι, έντυσαν τη Φέι Ντάναγουεϊ στα μαύρα λόγω του πένθους της, και όχι στα κόκκινα, όπως θα ήταν πιο φυσικό για μια βαμπ που έφερε το μοιραίο στην παραμικρή της κίνηση. Κερδίζοντας μια μικρή μάχη, όταν επέμεινε πως μια τέτοια γυναίκα αποκλείεται να έβαφε κατακόκκινα τα νύχια της, θεωρεί πως το καλύτερο κομπλιμέντο τής το έκανε ο Τζακ Νίκολσον, ο οποίος δεν αμφισβητούσε ποτέ την κρίση της.

Anthea Sylbert: η επιτυχημένη ενδυματολόγος του Χόλιγουντ που μετακόμισε στη Σκιάθο Facebook Twitter
Σε στενή συνεργασία με τον Πολάνσκι, στο «Chinatown» έντυσαν τη Φέι Ντάναγουεϊ στα μαύρα λόγω του πένθους της, και όχι στα κόκκινα, όπως θα ήταν πιο φυσικό για μια βαμπ που έφερε το μοιραίο στην παραμικρή της κίνηση.

«Με τους ταλαντούχους δεν είχα ποτέ πρόβλημα» εκμυστηρεύτηκε η Άνθεα Σίλμπερτ στο «Dark Candy», την ελληνική multimedia πλατφόρμα που είναι υπεύθυνη για την πρόσκληση να παραστεί στην ειδική προβολή της ταινίας «Το Μωρό της Ρόζμαρι» στο Ολύμπιον, στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης. Αντίθετα, δεν έβγαζε άκρη με τους μέτριους που μάσαγαν τα λόγια τους και ποτέ δεν ήταν σίγουροι για το τι ήθελαν.

Στο «Shampoo», ένα φόρεμα που σχεδίασε για την Τζούλι Κρίστι, τότε σύντροφο του σκηνοθέτη και πρωταγωνιστή Γουόρεν Μπίτι, της προκάλεσε έναν καλλιτεχνικό πονοκέφαλο που λύθηκε με τις πλέον δημοκρατικές διαδικασίες. Η Κρίστι της ζήτησε να ανοίξει το ντεκολτέ, πιστεύοντας πως είναι πολύ κλειστό για τον χαρακτήρα της. Η Σίλμπερτ προσπάθησε να της εξηγήσει πως ακριβώς αυτό είναι το τρικ: να δίνει μια συντηρητική εντύπωση από μπροστά και με το που θα γυρνούσε την πλάτη όλοι να διαπίστωναν πως το ρούχο είναι ανοιχτό ως τον κώλο. Η Κρίστι ήταν αμετάπειστη και η ενδυματολόγος τηλεφώνησε στον Μπίτι, που αρχικά είχε εγκρίνει τη δημιουργία, για να λειτουργήσει ως διαιτητής. «Θα το τεστάρουμε στις κάμερες» την καθησύχασε. Όταν οι τεχνικοί και οι παριστάμενοι, άνδρες στην πλειοψηφία τους, είδαν το ρούχο φορεμένο από την Κρίστι, άρχισαν να σφυρίζουν, να επικροτούν και να γελάνε πονηρά με το που έκανε τη στροφή προς τα πίσω. Ο Μπίτι δεν χρειάστηκε άλλο πειστήριο και η άποψη της Άνθεα πέρασε πανηγυρικά.

Anthea Sylbert: η επιτυχημένη ενδυματολόγος του Χόλιγουντ που μετακόμισε στη Σκιάθο Facebook Twitter
Η Τζούλι Κρίστι με την Γκόλντι Χόουν στο «Shampoo».

Η δεύτερη υποψηφιότητά της στα Όσκαρ ήρθε με την υπέροχη «Τζούλια» του Φρεντ Ζίνεμαν το 1977. Η Τζέιν Φόντα υποδυόταν τη Λίλιαν Χέλμαν, με την οποία, εκτός από τις αντιλήψεις, διέφεραν σε όλα τα υπόλοιπα, κυρίως στο φιζίκ και στο σώμα. Με τη Χέλμαν σύμβουλο της Φόντα στα πάντα καθ' όλη τη διάρκεια των γυρισμάτων, η Σίλμπερτ πέτυχε το ακατόρθωτο, δηλαδή να μείνει πιστή στην εποχή, στις αναμνήσεις και στις σημειώσεις της Χέλμαν, καθώς και στην προσθήκη ενός sexy twist σε μια γυναίκα που μόνο σε ειδικές περιστάσεις το ανέδιδε.

Η κρίσιμη καμπή στην καριέρα της ήρθε με το F.I.S.T., μια ταινία με πρωταγωνιστή τον Σιλβέστερ Σταλόνε. Σε μια καπιτάλε σκηνή, ο σταρ του Ρόκι αποφασίζει να κατέβει σε διαδήλωση με ένα σακάκι ριγμένο ανέμελα στους ώμους του. Με το που το βλέπει στην πρόβα η Σίλμπερτ πλησιάζει τον σκηνοθέτη Νόρμαν Τζούισον και του λέει ως συνειδητοποιημένη αριστερή ‒συνεπώς αντιμετωπίζοντας με ιδιαίτερη ευαισθησία μια ταινία με θέμα τις απεργίες και τα συνδικάτα‒ πως ή θα πρέπει να το φοράει ή, καλύτερα, να το αφήσει στην άκρη. Ο Τζούισον την άδειασε κανονικά, της είπε με αυστηρό ύφος να μην παρεμβαίνει σε θέματα που αφορούν τον σκηνοθέτη και τους ηθοποιούς του κι εκείνη ζήτησε να της στείλει το εισιτήριο της επιστροφής της, αποχωρώντας εκνευρισμένη από το πλατό.

Anthea Sylbert: η επιτυχημένη ενδυματολόγος του Χόλιγουντ που μετακόμισε στη Σκιάθο Facebook Twitter
Η κρίσιμη καμπή στην καριέρα της ήρθε με το «F.I.S.T.», μια ταινία με πρωταγωνιστή τον Σιλβέστερ Σταλόνε.

Στις 3 η ώρα τα ξημερώματα ο Τζούισον την επισκέφτηκε στο δωμάτιο του ξενοδοχείου της, της ζήτησε συγγνώμη και να παραμείνει στην ταινία. Παρότι δέχτηκε τη συγγνώμη και υποχώρησε για να μη δημιουργήσει πρόβλημα, είχε πάρει ήδη την απόφαση πως τέτοιου είδους συμπεριφορές δεν της ταίριαζαν πια. Με τις θερμές εισηγήσεις του συνεργάτη και φίλου της Μάικ Νίκολς προσελήφθη ως παραγωγός στη Warner, προφανώς για να μην υφίσταται τις παράλογες αποφάσεις άλλων, και σταδιακά αντιλήφθηκε πως ο ρόλος της executive producer την έφερε αντιμέτωπη με παλιούς της φίλους, όπως ο Γουόρεν Μπίτι, που πίστεψαν πως συνθηκολόγησε με τον εχθρό! Μετά από μόλις 21 ταινίες, στις οποίες εργάστηκε ως ενδυματολόγος, η Σίλμπερτ έδωσε τον καλύτερό της εαυτό σε ένα άλλο μετερίζι και μετά από μία δεκαετία ‒όσο περίπου κράτησαν οι περισσότεροι επαγγελματικοί κύκλοι στην καριέρα της‒ συνεταιρίστηκε με τη φίλη της Γκόλντι Χον και έφτιαξαν μια επιτυχημένη εταιρεία παραγωγής.

Η Χον, όπως και ο αγαπημένος της, ο Κερτ Ράσελ, έμειναν για πάντα στη ζωή της, αλλά το Χόλιγουντ της τελείωσε οριστικά και συμβολικά με το που έκλεισε ο 20ός αιώνας. Η μετεγκατάσταση του ζεύγους Ρομάνους σε έναν άγνωστο τόπο τον βαρύ χειμώνα του 2002 άλλαξε ριζικά την οπτική τους στη ζωή και τους ανθρώπους. Ο Ρομάνους, ηθοποιός σε πολλές ταινίες που όμως ποτέ δεν χρίστηκε σταρ, εντρύφησε στο νησί του Παπαδιαμάντη ως συγγραφέας και η σύζυγός του ανέλαβε την εικονογράφηση και εικαστική επιμέλεια των βιβλίων του. Ένα σύντομο, πυκνό και λαμπερό κεφάλαιο στην πρωτεύουσα του κινηματογράφου παραχώρησε τη θέση του σε μια ήσυχη ζωή κοντά στη φύση και στον στοχασμό, σαν εναλλακτική ταινία του σκεπτόμενου Χόλιγουντ.

Anthea Sylbert: η επιτυχημένη ενδυματολόγος του Χόλιγουντ που μετακόμισε στη Σκιάθο Facebook Twitter
Η Άνθεα Σίλμπερτ με τον πρώτο συζυγό της Πολ (δεξιά) και τον δίδυμο αδερφό του Ρίτσαρντ Σίλμπερτ.
Anthea Sylbert: η επιτυχημένη ενδυματολόγος του Χόλιγουντ που μετακόμισε στη Σκιάθο Facebook Twitter
Με τη Μία Φάρροου στα γυρίσματα του «Μωρού της Ρόζμαρι», το 1968.

Δείτε σκίτσα κοστουμιών της Anthea Sylbert

Anthea Sylbert: η επιτυχημένη ενδυματολόγος του Χόλιγουντ που μετακόμισε στη Σκιάθο Facebook Twitter
Κοστούμι για τον ρόλο της Ann-Margaret στην ταινία “H γνωριμία της σάρκας”.
Anthea Sylbert: η επιτυχημένη ενδυματολόγος του Χόλιγουντ που μετακόμισε στη Σκιάθο Facebook Twitter
Koστούμι για τον χαρακτήρα του Τζακ Νίκολσον στο "Chinatown".
Anthea Sylbert: η επιτυχημένη ενδυματολόγος του Χόλιγουντ που μετακόμισε στη Σκιάθο Facebook Twitter
Σκίτσο για τη Φέι Ντάναγουεϊ στο "Chinatown".
Anthea Sylbert: η επιτυχημένη ενδυματολόγος του Χόλιγουντ που μετακόμισε στη Σκιάθο Facebook Twitter
H Τζέιν Φόντα στο "Julia"
Anthea Sylbert: η επιτυχημένη ενδυματολόγος του Χόλιγουντ που μετακόμισε στη Σκιάθο Facebook Twitter
The Fortune
Anthea Sylbert: η επιτυχημένη ενδυματολόγος του Χόλιγουντ που μετακόμισε στη Σκιάθο Facebook Twitter
Κοστούμι για τον ρόλο της Kάντις Μπέργκεν στην ταινία “H γνωριμία της σάρκας”.
Anthea Sylbert: η επιτυχημένη ενδυματολόγος του Χόλιγουντ που μετακόμισε στη Σκιάθο Facebook Twitter
"To μωρό της Ρόζμαρι".

Info

Η Άνθεα Σίλμπερτ θα παραστεί στην προβολή της ταινίας το Μωρό της Ρόζμαρι την Τετάρτη 9 Οκτωβρίου στο σινέ Ολύμπιον, στη Θεσσαλονίκη και θα συμμετάσχει σε Q&A αμέσως μετά, καλεσμένη του Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης, σε συνεργασία με την Ταινιοθήκη Θεσσαλονίκης και της εταιρεία παραγωγής multimedia, The Dark Candy.

 

Οθόνες
1

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πότε ανοίγουν οι θερινοί κινηματογράφοι της Αθήνας;

Οθόνες / Πότε ανοίγουν οι θερινοί κινηματογράφοι της Αθήνας;

Οι Αθηναίοι σινεφίλ δεν θα χρειαστεί να περιμένουν πολύ για να εξασκήσουν την αγαπημένη τους καλοκαιρινή συνήθεια. Συγκεντρώσαμε όλες τις ημερομηνίες που έχουν γίνει γνωστές για την έναρξη λειτουργίας των θερινών σινεμά της πρωτεύουσας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
«Στα εννιά μου προσπαθούσα να καταλάβω τι σχέση είχε το λεωφορείο με την Μπλανς Ντιμπουά» / «Το Λεωφορείο ο πόθος ήταν η πρώτη μου ακατάλληλη ταινία»: Oι 10 αγαπημένες ταινίες του Γιάννη Ξανθούλη

Μυθολογίες / «Το Λεωφορείο ο πόθος ήταν η πρώτη μου ακατάλληλη ταινία»: Oι 10 αγαπημένες ταινίες του Γιάννη Ξανθούλη

Η κινηματογραφική λίστα του Έλληνα συγγραφέα είναι συγκινησιακά φορτισμένη και γεμάτη παιδικές αναμνήσεις όπως και τα βιβλία του.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΝΕΤΤΑ ΓΙΑΚΙΝΤΖΗ
«I love Lucy»: Οργή, αλκοόλ, χρήμα, ξύλο και απιστίες πίσω από το πιο διάσημο οικογενειακό σόου του κόσμου

Σαν σήμερα / Λουσίλ Μπολ: Η πιο αξιολάτρευτη νοικοκυρά της Αμερικής ήταν μια απάτη

Σαν σήμερα το 1989 πεθαίνει η Αμερικανίδα ηθοποιός Λουσίλ Μπολ, πρωταγωνίστρια της διάσημης τηλεοπτικής σειράς «I love Lucy». Αν και λατρεύτηκε από εκατομμύρια τηλεθεατές, η πραγματικότητα πίσω από το «Καλύτερο τηλεοπτικό σόου όλων των εποχών» ήταν γεμάτη βία, αλκοόλ και απιστίες.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Η «Εκδίκηση των Σιθ» έγινε 20 χρονών και επιστρέφει στους κινηματογράφους

Οθόνες / Η «Εκδίκηση των Σιθ» έγινε 20 χρονών και επιστρέφει στους κινηματογράφους

Το κλείσιμο μιας τριλογίας «Star Wars» που λοιδορήθηκε, για να επανεκτιμηθεί μερικώς όταν η νεότερη έπεσε θύμα των γενικευμένων culture wars και των ελάχιστων φιλοδοξιών της, επανεμφανίζεται στα σινεμά με αφορμή την επέτειο 20 χρόνων από την κυκλοφορία της.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Your Friends & Neighbors: Και ο πλούσιος λευκός πενηντάρης έχει ψυχή

Daily / Your Friends & Neighbors: Και ο πλούσιος λευκός πενηντάρης έχει ψυχή

Ο Τζον Χαμ υποδύεται τον επιτυχημένο επενδυτή που χάνει ξαφνικά το έδαφος κάτω από τα πόδια του σ΄αυτή την εκλεκτικά διασκεδαστική, κατά τόπους δραματική και συχνά διεισδυτική σάτιρα ηθών της πλουτοκρατικής ελίτ.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Οι 10+1 αγαπημένες ταινίες του Σπύρου Στάβερη

Μυθολογίες / «Μου αρέσουν οι ιστορίες εκδίκησης στο σινεμά»: Οι 10+1 αγαπημένες ταινίες του Σπύρου Στάβερη

Από το φιλιππινέζικο σινεμά και τον Ζακ Τατί, μέχρι μια ταινία με μαχητές kung-fu που εξεγείρονται ενάντια στη γραφειοκρατία -και μία που τον ώθησε να ζητήσει από τη Marthe Keller να τον κάνει φίλο στο Facebook- η λίστα του φωτογράφου είναι γεμάτη εκπλήξεις.
ΣΠΥΡΟΣ ΣΤΑΒΕΡΗΣ
Κωστής Χαραμουντάνης: «Για να κάνω σινεμά μένω ακόμα στο πατρικό μου»

Κωστής Χαραμουντάνης / Κωστής Χαραμουντάνης: «Για να κάνω σινεμά μένω ακόμα στο πατρικό μου»

Ο 31χρονος σκηνοθέτης νιώθει πως ενηλικιώθηκε μαζί με την πρώτη του βραβευμένη ταινία, «Κιούκα: Πριν το τέλος του καλοκαιριού», κινηματογραφεί τις αναμνήσεις του και είναι μία από τις πιο μεγάλες ελπίδες του ελληνικού κινηματογράφου.
M. HULOT
«Το γυναικείο σώμα είναι το πρώτο που προσπαθεί να ελέγξει κάθε εξουσία»

Thalia Mavros / «Το γυναικείο σώμα είναι το πρώτο που προσπαθεί να ελέγξει κάθε εξουσία»

Η διεθνώς βραβευμένη παραγωγός και σκηνοθέτις Thalia Mavros μιλά στη LIFO για τη νέα πραγματικότητα που διαμορφώνει η «αυτοκρατορία» του Τραμπ, καθώς και για τη θέση της γυναίκας σε έναν κόσμο που αλλάζει - και όχι προς το καλύτερο.
M. HULOT
«The last of us» - S02 : Να δεις τι σου 'χω για μετά

Οθόνες / «The last of us» - S02 : Να δεις τι σου 'χω για μετά

Το πρώτο επεισόδιο της δεύτερης σεζόν της αγαπημένης σειράς του HBO λειτουργεί ως εισαγωγή, συστήνοντας νέους χαρακτήρες, το περιβάλλον της δράσης, τη σχέση των παλιών χαρακτήρων με αυτό αλλά και μεταξύ τους.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
«Κρίστοφερ Νόλαν, σε εκλιπαρώ, μην κάνεις την Οδύσσεια ‘σύγχρονη’»

Οθόνες / «Κρίστοφερ Νόλαν, σε εκλιπαρώ, μην κάνεις την Οδύσσεια σύγχρονη»

Ο επιφανής μελετητής του Ομήρου και διευθυντής του New York Times Review of Books, Ντάνιελ Μέντελσον, περιγράφει στην εφημερίδα Telegraph τους τρεις βασικούς κανόνες που ελπίζει να τηρηθούν κατά τη μεταφορά της «Οδύσσειας» στη μεγάλη οθόνη.
THE LIFO TEAM
Movies

Οθόνες / Μια ταινία για τον Bloody Hawκ και άλλοι 8 λόγοι για να πάτε σινεμά

Αυτή την εβδομάδα έχουν την τιμητική τους τα κατασκοπικά θρίλερ, παίζει η επανέκδοση του Delicatessen και ένα ντοκιμαντέρ για τον δημοφιλή ράπερ που δεν απευθύνεται μόνο στο fan base του — όχι άλλο Minecraft.
THE LIFO TEAM
«Οι περισσότεροι κινηματογράφοι στην Αργεντινή έχουν μετατραπεί σε εκκλησίες ευαγγελιστών»

Οθόνες / «Οι περισσότεροι κινηματογράφοι στην Αργεντινή έχουν μετατραπεί σε εκκλησίες ευαγγελιστών»

Με το βραβευμένο ντοκιμαντέρ Μουσείο της Νύχτας, ο Φερμίν Ελόι Ακόστα αναδεικνύει ένα πολύτιμο φωτογραφικό αρχείο για τη Νέα Υόρκη των δεκαετιών του ’70 και του ’80, ενώ μιλά στη LiFO για την αβεβαιότητα του μέλλοντος του κινηματογράφου στην Αργεντινή και τις πολιτικές αναταράξεις στη χώρα του.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
JASON MOMOA

Οπτική Γωνία / Το σινεμά ως τοποθέτηση προϊόντος: Το «Minecraft» σπάει ταμεία

Η τεράστια επιτυχία της κινηματογραφικής διασκευής του δημοφιλούς παιχνιδιού θεμελιώνει μια νέα εποχή στο στουντιακό σινεμά που καθιστά την ταύτιση θεατή και καταναλωτή εντονότερη από ποτέ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Οι 10 αγαπημένες ταινίες του Γιώργου Γάλλου

Μυθολογίες / «Ο Βέγγος είναι το αγχολυτικό μου»: Οι 10 αγαπημένες ταινίες του Γιώργου Γάλλου

Από τον Κουροσάβα και τον Μπέργκμαν, από τις ταινίες της Pixar μέχρι τα Batman του Nόλαν, ο ηθοποιός φτιάχνει μια ετερόκλητη και ειλικρινή λίστα και πιστεύει ότι «σινεμά είναι να βλέπεις άλλες πλευρές του κόσμου».
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΝΕΤΤΑ ΓΙΑΚΙΝΤΖΗ