Ο τρομερός Μεξικανός και η σφαγή στην Ινδονησία

Ο τρομερός Μεξικανός και η σφαγή στην Ινδονησία Facebook Twitter
0

Τίτλοι όπως "Birdman, ή η Απρόσμενη Αρετή της Άγνοιας" και "Η Όψη της Σιωπής" ακούγονται προσποιητοί, και αρκετά φαντασμένοι. Ωστόσο, είναι πραγματικοί και αφορούν εξαιρετικά ενδιαφέρουσες ταινίες, τις πρώτες που προβλήθηκαν στο 71ο Φεστιβάλ Βενετίας και διαγωνίζονται για το φετεινό Χρυσό Λιοντάρι.


Το Birdman σηματοδοτεί την δυναμική επιστροφή του Αλεχάντρο Γκονζάλες Ινιάριτου μετά το απογοητευτικό Biutiful, που είδαμε πριν από μερικά χρόνια στο φεστιβάλ των Καννών. Είναι μια καυστική μαύρη κωμωδία με ήρωα έναν παρακμιακό χολιγουντιανό πρώην σταρ, τον Ρίγκαν Τόμσον, ο οποίος θέλει να λυτρωθεί σκηνοθετώντας και πρωταγωνιστώντας σε μια δική του διασκευή κειμένων του Ρέϊμοντ Κάρβερ, στο Μπρόντγουεϊ. Ο Μάϊκλ Κίτον αυτοπαρωδείται με αυταπάρνηση: στην ταινία προσπαθεί να ξορκίσει το φάντασμα της περιπέτειας φαντασίας που τον έκανε γνωστό αλλά κατέτρεψε την φουσκωμένη από το εγώ ψυχή του, με ένα έργο που, όπως ομολογεί σε μια σκηνή, τον ενοχλεί σαν μια παραμορφωτική εκδοχή του εαυτού του, όπως φανταζόμαστε πως επέδρασε και ο Batman στην μετέπειτα καριέρα του- ή ότι τελοσπάντων προσπάθησε να πετύχει μετά από αυτόν.
Μέσα και γύρω από το θρυλικό St. James Theater, στην καρδιά του Times Square, ο Ινιάριτου κινείται σε ένα εφιαλτικό διηνεκές, ένα continuum που κατασκευάζει με την ψευδαίσθηση του ασταμάτητου μονοπλάνου. Οι εξομολογητικές στιγμές του ηθοποιού που ταλανίζεται από τις παραινέσεις του υπερήρωα που ακόμη τον καταδιώκει, ζει σε μια πυρετώδη παράκρουση και δίνει τα ρέστα του, περιτριγυρισμένος από επαγγελματικές τύψεις, οικογενειακές ενοχές, μιά κόρη που μόλις έχει βγει από κέντρο αποτοξίνωσης (θαυμάσια η Έμμα Στόουν), την στοργική πρώην σύζυγο του, την τρελαμένη ερωμένη και συμπρωταγωνίστρια του (Άντρεα Ράϊσμπορο), τον εγωπαθή αλλά ταλαντούχο συμπρωταγωνιστή του (Έντουαρτ Νόρτον), έναν παραδόπιστο παραγωγό (Ζακ Γκαλιφιανάκης). Ένα θεατρικό τσίρκο με συνενόχους, ένα reality μέσα στο έργο μέσα στην ταινία, μια κατακερματισμένη ζωή μεταξύ ανάμνησης και ζάλης, αυταπάτες πνιγμένες στην παράνοια, και μια κινηματογράφηση με τον σπουδαίο Εμάνουελ Λουμπέζκι στην κάμερα, δυσθεώρητα υψηλού επιπέδου, που ηθελημένα φλερτάρει με την υπερβολή, αλλά διατηρεί φρενήρη ενέργεια και συνεχή έμπνευση, σαν τα τζαζ σόλο του Άντονι Σάντσεζ στα ντραμς, που λειτουργούν σαν μουσικά ραπίσματα, συνοδεύοντας ηχητικά και αγχωτικά την ταινία από τους τίτλους της αρχής μέχρι το τέλος. Παίζοντας συνεχώς με την έννοια της αλήθειας στην τέχνη, ο Ινιάριτου εντυπώνει την τεχνική του δεινότητα στην αφήγηση, για να ερμηνεύσει την ρηχή ψυχή του Τόμπσον, εκεί που ο Τσάρλι Κάουφμαν στην ανάλογη "Συνεκδοχή, Νέα Υόρκη" προτίμησε ένα υπαρξιακό διανόημα με τη μορφή σουρεαλιστικής σπαζοκεφαλιάς.

Ο τρομερός Μεξικανός και η σφαγή στην Ινδονησία Facebook Twitter
O Mάικλ Κίτον και ο Έντουαρντ Νόρτον στο Birdman.


Πέρυσι, ο Αλφόνσο Κουαρόν ξεκίνησε το φεστιβάλ Βενετίας με ένα μαεστρικό ταξίδι στο διάστημα, απογειώνοντας το Gravity σε μια διαστημική πορεία δεκάδων βραβείων και διεθνούς θαυμασμού. Ο συμπατριώτης του Αλεχάντρο Γκονζάλες Ινιάριτου επιλέγει ένα λιγότερο οικουμενικό και εντυπωσιακό θέμα, πιό κλειστό και εξειδικευμένο, για να δείξει ωστόσο, πως ξέρει να το χειρίζεται με ικανότητες ταχυδακτυλουργού- και με μιά ανάσα. Απομένει ο έτερος της μεξικάνικης τριανδρίας, ο Γκιγιέρμο ντελ Τόρο, ο οποίος, επειδή ασχολείται με τη φαντασία και αρνείται να αποτινάξει το παιδί που κρύβει μέσα του, δεν έχει τύχει παρόμοιας αναγνώρισης- αν και ο Λαβύρινθος του Πάνα, είναι πιο ανατριχιαστικά αληθινός από τα περισσότερα straight δράματα που έχω δει τα τελευταία χρόνια...

Ο τρομερός Μεξικανός και η σφαγή στην Ινδονησία Facebook Twitter
H Έιμι Ράιαν, ο Έντουαρντ Νόρτον, η Έμμα Στόουν, ο σκηνοθέτης Αλεχάντρο Γκονζάλες Ινιάριτου, ο Μάικλ Κίτον και η Άντρεα Ράισμποροου.

Όμως, καλό είναι να μετράμε την αξία των λέξεων, μιας και μιλάμε για δράμα: ο Τζόσουα Οπενχάϊμερ, ο Αμερικανός ντοκιμαντερίστας που μετοίκησε στη Δανία, συνεχίζει τη θεματική του καταπληκτικού Act of Killing, πηγαίνοντας την έρευνα του στο αποτρόπαιο πογκρόμ των κομμουνιστών της Ινδονησίας από τους εθνικιστές, ακόμη παραπέρα. Το The Look of Silence κινείται γύρω από την ευρύτερη έννοια της οπτικής. Πρωταγωνιστής είναι ένας οπτομέτρης-οφθαλμολόγος, που με αφορμή το επάγγελμα του, "βάζει τα γυαλιά" σε παλιούς εξολοθρευτές, μετρώντας την όραση τους και ρωτώντας τους λεπτομέρειες γύρω από τις πράξεις τους. Έχοντας χάσει τον μεγαλύτερο αδελφό του στις εκκαθαρίσεις της δεκαετίας του 60, ανιχνεύει την αλήθεια, μέσα από το τεράστιο σύννεφο της παραπλανητικής προπαγάνδας, σε μια προσπάθεια αποκάλυψης ενός συλλογικού μυστικού που έχει πλέον πάρει διαστάσεις εθνικού ψέματος. Το Act of Killing αναστάτωσε τη διεθνή κοινότητα, προκάλεσε πολλές συζητήσεις για μια ξεχασμένη μαύρη σελίδα του ψυχρού πολέμου, έλαβε διθυράμβους από τους κριτικούς και μεγάλα βραβεία (η βρετανική Ακαδημία έκοψε το κομμάτι του λόγου του Οπενχάϊμερ που καλούσε την Μεγάλη Βρετανία να αναλάβει τις ευθύνες της και να απολογηθεί για την στάση και την εμπλοκή της) και ενόχλησε βαθιά την κυβέρνηση της Ινδονησίας. Το Look of Silence, γυρισμένο σε αγροτικές περιοχές με μια θριλερική σιωπή, εκεί που κάποτε ακούγονταν οι κραυγές αγωνίας των σφαγιασθέντων, βουτάει στα επικίνδυνα νερά της ψυχολογίας του μαζικού φόνου, μια παρερμηνεία του στρατιωτικού καθήκοντος, που σε πολλές περιπτώσεις στη ροή της Ιστορίας, κατέληξε σε παραφροσύνη επικών διαστάσεων. Η σκηνή που ο ψύχραιμος Άντι εξετάζει έναν γέρο πλέον εθνοφρουρό, σε ειδυλλιακό περιβάλλον, με ντεκόρ την τυπικά οργιώδη βλάσηση του τόπου και τους φυσικούς ήχους, και εκείνος ομολογεί πως έκοβε μαστούς γυναικών, αποκεφάλιζε χωρίς λόγο και έπινε το αίμα των κομμουνιστών για να μην τρελαθεί, αναστατώνει χωρίς εφέ και προσπάθεια, με την ένταση των βλεμάτων, μετατρέποντας την ομορφιά σε θάνατο. Γαλήνια φρίκη, αυτό είναι η ταινία, παστοράλ εξωτικές εικόνες, μιας χώρας που ρημάζει από μέσα, γιατί δεν συμφιλιώθηκε...Τα Επικίνδυνα Χρόνια του Πίτερ Γουίαρ, μια καλογυρισμένη, ψυχαγωγική περιπέτεια με τον Μελ Γκίμπσον, την Σιγκούρνι Γουίβερ και την Λίντα Χαντ, φαντάζουν ανάλαφρη αμαρτία μπροστά στο επίμονο, ενδελεχές δίτομο πόνημα του Οπενχάϊμερ. Το θέμα δεν είναι πλέον ο Σουκάρνο και ο Σουχάρτο που τον ανέτρεψε, ούτε καν οι μηχανισμοί της εξωτερική επιρροής που έπαιξαν σημαντικό ρόλο, ένθεν και ένθεν, αλλά οι σπόροι της πολιτικής αμνησίας και η αναλγησία που σκορπάει η αμάθεια. Η Όψη της Σιωπής είναι μια σημαντική ταινία, και μακάρι να βρει διανομή και στην Ελλάδα. Θα ήταν αβλεπί φαβορί για Χρυσό Λέοντα, αν δεν είχε βραβευτεί ντοκιμαντέρ με το μεγάλο έπαθλο, μόλις πέρυσι.

 

Ο τρομερός Μεξικανός και η σφαγή στην Ινδονησία Facebook Twitter
The Look of Silence

Το παράλληλο τμήμα Giornale degli Autori, το αντίστοιχο του Δεκαπενθήμερου των Σκηνοθετών, ξεκίνησε με έναν καταξιωμένο σκηνοθέτη. Ο Κιμ Κι Ντουκ είχε κερδίσει μόλις πρόπερσι το Χρυσό Λέοντα με την Pieta, πέρυσι έφερε το Moebius εκτός συναγωνισμού, και φέτος βρίσκεται σε ένα τμήμα που παραδοσιακά φιλοξενεί νέους και άφθαρτους δημιουργούς, στην καλύτερη περίπτωση με ενδιαφέροντα πρωτόλεια. Τι να υποθέσουμε; Πως το One on One, ένα υστερικό μελόδραμα κοινωνικοπολιτικής ευαισθησίας και άτσαλης εκδίκησης με καταγγελτικούς τόνους, αναβαθμίζει το συγκεκριμένο παράλληλο τμήμα της διοργάνωσης, ή συνιστά ευγενική υποβάθμιση του νοτιοκορεάτη σκηνοθέτη; Μάλλον το δεύτερο, καθώς απέχει από το συνηθισμένο μίνιμαλ στιλ αφήγησης με λίγα λόγια και βίαιες εκπλήξεις, περιορίζοντας το θέμα της αυτεπάγγελτης ομάδας κρούσης σε ένα μπαράζ κραυγαλέων διαλόγων και κουραστικής πλοκής, που θα αποξενώσει τους φαν του και δεν θα κερδίσει καινούριους.

Σίγουρα, οι γνωστοί σκηνοθέτες ταινίες των οποίων θα δούμε τις επόμενες ημέρες, θα έχουν κάτι περισσότερο και καλύτερο να αφηγηθούν. Περιμένουμε τον Ρόϊ Άντερσον, τον Ντέϊβιντ Γκόρντον Γκριν στο Μάνγκλχορν με πρωταγωνιστή τον Αλ Πατσίνο (ο οποίος παίζει και στο εκτός συναγωνισμού The Humbling του Μπάρι Λέβινσον), μια παλιά δόξα της κομεντί, τον Πίτερ Μπογκντάνοβιτς, τον Φατίχ Ακίν με το θέμα-ταμπού για την γενοκτονία των Αρμενίων που ήδη έχει αναστατώσει τους Τούρκους, στο The Cut, τον ούτως ή άλλως προκλητικό Ούλριχ Ζάϊντλ, 4 Γάλλους και 3 Ιταλούς, καθώς και τον Έϊμπελ Φεράρα με τον Γουίλεμ Νταφόου ως Παζολίνι- ο Φεράρα υποστηρίζει πως γνωρίζει με σιγουριά τον δολοφόνο, γιατί σκοπός του ως καλλιτέχνης είναι να φτάνει στην αλήθεια! Η αλήθεια είναι πως ο Φεράρα έχει να κάνει καλή ταινία από την Κηδεία, πριν από 18 χρόνια.

Παρόντες επίσης θα είναι και οι πιό βουλιμικοί σκηνοθέτες των καιρών μας: ο Τζέϊμς Φράνκο, που δεν τον προλαβαίνουμε και που φέτος αναμετράται με τον Φόκνερ και το Sound and the Fury και ο Μανοέλ ντε Ολιβέϊρα, ο οποίος επανέρχεται με μια μικρού μήκους ταινία με τίτλο, The Old Man of Belem. Ο ασταμάτητος Πορτογάλος έχει κλείσει αισίως τα 105 του χρόνια!

Ο τρομερός Μεξικανός και η σφαγή στην Ινδονησία Facebook Twitter
O Αλ Πατσίνο στο Μάνγκλχορν του Ντέϊβιντ Γκόρντον Γκριν.
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

JASON MOMOA

Οπτική Γωνία / Το σινεμά ως τοποθέτηση προϊόντος: Το «Minecraft» σπάει ταμεία

Η τεράστια επιτυχία της κινηματογραφικής διασκευής του δημοφιλούς παιχνιδιού θεμελιώνει μια νέα εποχή στο στουντιακό σινεμά που καθιστά την ταύτιση θεατή και καταναλωτή εντονότερη από ποτέ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Οι 10 αγαπημένες ταινίες του Γιώργου Γάλλου

Μυθολογίες / «Ο Βέγγος είναι το αγχολυτικό μου»: Οι 10 αγαπημένες ταινίες του Γιώργου Γάλλου

Από τον Κουροσάβα και τον Μπέργκμαν, από τις ταινίες της Pixar μέχρι τα Batman του Nόλαν, ο ηθοποιός φτιάχνει μια ετερόκλητη και ειλικρινή λίστα και πιστεύει ότι «σινεμά είναι να βλέπεις άλλες πλευρές του κόσμου».
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΝΕΤΤΑ ΓΙΑΚΙΝΤΖΗ
Εβελίνα Παπούλια: «Δεν μου χαρίστηκε τίποτα»

Oι Αθηναίοι / Εβελίνα Παπούλια: «Δεν μου χαρίστηκε τίποτα»

«Μην παίξεις ποτέ κωμωδία», της είχαν πει, αλλά τελικά το ευρύ κοινό τη λάτρεψε ως Μαρίνα Κουντουράτου. Όταν αποφάσισε να ερμηνεύσει τον ρόλο μιας τρανς γυναίκας, της είπαν «θα καταστραφείς». Ήταν πάντα τολμηρή και άφοβη. Και είναι η Αθηναία της εβδομάδας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
 Ντέιβιντ Κρόνεμπεργκ: «Αν είσαι υπαρξιστής άθεος όπως εγώ, το ανθρώπινο σώμα είναι η ζωή σου»

Pulp Fiction / «Αν είσαι υπαρξιστής άθεος όπως εγώ, το ανθρώπινο σώμα είναι η ζωή σου»

Ο Ντέιβιντ Κρόνεμπεργκ επιστρέφει με το «Ο Κύριος των Νεκρών» και μιλά στη LiFO για τις σκέψεις του πάνω στο πένθος, την τεχνητή νοημοσύνη που του έλυσε τα χέρια, και εξηγεί γιατί ασχολείται διαρκώς με τρομακτικές καταστάσεις.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Βαλ Κίλμερ: Ο άνθρωπος που θα (μπορούσε να) γινόταν σταρ

Απώλειες / Βαλ Κίλμερ (1959-2025): Ο άνθρωπος που θα μπορούσε να είχε γίνει σούπερσταρ

Έφυγε από τη ζωή ο Κρις του «Heat», ο Iceman του «Top Gun», ο «ξανθός» Μπάτμαν του Τζόελ Σουμάχερ, ο Τζιμ Μόρισον του Όλιβερ Στόουν, ο γκέι ντέτεκτιβ του «Kiss Kiss Bang Bang», ένας ηθοποιός που κατέγραψε μερικές αξέχαστες εμφανίσεις στο ενεργητικό του, μα δεν έκανε την αναμενόμενη καριέρα μεγάλου σταρ λόγω ατυχών συγκυριών αλλά και προσωπικών επιλογών.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Η Λάιζα Μινέλι σήμερα δηλώνει ευτυχισμένη. ή Λάιζα Μινέλι: Mια απίστευτη ιστορία επιβίωσης.

Οθόνες / Λάιζα Μινέλι: Mια απίστευτη ιστορία επιβίωσης

Gay icon, μια χαρισματικά αφοσιωμένη performer, αλλά και αντικείμενο χλεύης. Το ντοκιμαντέρ του Μπρους Ντέιβιντ Κλάιν «Liza: A Truly Terrific, Absolutely True Story» σίγουρα δεν αφηγείται την ιστορία ενός τυπικού nepo baby.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
τομ χάρντι

Οθόνες / 10 τηλεοπτικές σειρές που θα δούμε την άνοιξη

Από τη μεγάλη επιστροφή του «The Last of Us» σε εκείνη του «Αστερίξ» και από τη σεξουαλική αναζήτηση της Μισέλ Ουίλιαμς σε μια απολαυστική ματιά στον κόσμο του σύγχρονου μπαλέτου, αυτές είναι οι σειρές που θα μας κρατήσουν καθηλωμένους στη μικρή οθόνη το επόμενο διάστημα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Οι 10 αγαπημένες ταινίες της Μαρίνας Σάττι

Μυθολογίες / «Οι εικόνες του Ζβιάγκιντσεφ είναι υπνωτιστικές»: Οι 10 αγαπημένες ταινίες της Μαρίνας Σάττι

Στην κινηματογραφική λίστα της τραγουδοποιού, η σιωπή λέει περισσότερα από τα λόγια, οι εικόνες αποκαλύπτουν κρυμμένα συναισθήματα, οι κόσμοι είναι γεμάτοι αβεβαιότητες και συγκρούσεις, και η μουσική έχει μια ιερή διάσταση.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΝΕΤΤΑ ΓΙΑΚΙΝΤΖΗ
21 ντοκιμαντέρ του 21ου αιώνα που αξίζει να δείτε

Οθόνες / 21 ντοκιμαντέρ του 21ου αιώνα που αξίζει να δείτε

Από μια σπουδαία στιγμή του σκορσεζικού σινεμά ως την ψηφιακή επανάσταση της Ανιές Βαρντά κι από το συγκλονιστικό δίπτυχο του Τζόσουα Οπενχάιμερ ως τη μεγάλη φιλμική «σκανταλιά» του Banksy, αυτοί είναι 21 σταθμοί του σύγχρονου σινεμά τεκμηρίωσης που πρέπει να έχει δει κάθε σινεφίλ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
«Μπορεί να γίνει μια παραγωγή σαν το “Flow” στην Ελλάδα, αρκεί να το θέλουμε»

Οθόνες / «Μπορεί να γίνει μια παραγωγή σαν το “Flow” στην Ελλάδα, αρκεί να το θέλουμε»

Με αφορμή τη δεύτερη απονομή των βραβείων Stratos, που τιμούν το ελληνικό animation, o πρόεδρος της ASIFA HELLAS Κωνσταντίνος Κακαρούντας μιλά για την άνθηση της σκηνής, τις προκλήσεις και για το πώς η Ελλάδα μπορεί να πετύχει μια παραγωγή οσκαρικού επιπέδου.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
 «Εσύ, θείο, δεν θα φύγεις, θα μείνεις εδώ μαζί μου!» ή Γιάννα Δεληγιάννη: «Βρίσκω την ουσία μόνο στο να στηρίζει ο ένας τον άλλον». ή Η Γιάννα Δεληγιάννη προβάλλει ταινίες στους μαθητές της άγονης γραμμής.

Οθόνες / Η Γιάννα Δεληγιάννη προβάλλει ταινίες στους μαθητές της άγονης γραμμής

Η κινηματογραφίστρια και πρόεδρος της Cinemathesis μιλά για την πρωτοβουλία της να υλοποιεί κινηματογραφικά εργαστήρια για παιδιά σε απομακρυσμένα δημοτικά σχολεία της άγονης γραμμής, το όραμα και το αποτύπωμα της δράσης της, για τις δυσκολίες που αντιμετώπισε και για το τι λείπει από την τυπική εκπαίδευση.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Γιατί το «Adolescence» έχει αναδειχθεί σε παγκόσμιο φαινόμενο;

Pulp Fiction / Γιατί το «Adolescence» έχει αναδειχθεί σε παγκόσμιο φαινόμενο;

Είναι η τεχνική αρτιότητα μιας αστυνομικής σειράς με επίκαιρο κοινωνικό θέμα που της χαρίζει τόσο μεγάλο αντίκτυπο στο κοινό; Ή μήπως η πραγματική δύναμη πηγάζει από τον φόβο των γονιών για τις εγκληματικές παραλείψεις και, κυρίως, για την άγνοιά τους απέναντι στα κρυφά σημάδια του ψηφιακού κόσμου;
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Η μαμά μου, ο Μπαρτ Ρέινολντς κι ένας θάνατος που παραμένει μυστηριώδης εδώ και μισό αιώνα

Οθόνες / Η μαμά μου, ο Μπαρτ Ρέινολντς κι ένας θάνατος που παραμένει μυστηριώδης εδώ και μισό αιώνα

Ο γιος της ηθοποιού Σάρα Μάιλς ήταν τεσσάρων ετών όταν βρέθηκε νεκρός ο μάνατζερ και πρώην εραστής της μητέρας του. Οι υποψίες είχαν πέσει τότε πάνω στον συμπρωταγωνιστή της Μπαρτ Ρέινολντς. 51 χρόνια αργότερα, ο Μπολτ προσπαθεί να θυμηθεί τι συνέβη.
LIFO NEWSROOM
Το Παιδί Τραύμα επιλέγει τις 10 αγαπημένες του ταινίες

Μυθολογίες / «Το Festen έχει επηρεάσει τους στίχους μου»: Οι 10 αγαπημένες ταινίες του Παιδιού Τραύματος

Χάνεκε αλλά και Αγγελόπουλος, «Καμιά πατρίδα για τους μελλοθάνατους» αλλά και «Aftersun», το Παιδί Τραύμα επιλέγει 10 ταινίες που κυμαίνονται από τον ωμό ρεαλισμό και τη βία μέχρι τον θρίαμβο της ποίησης και της τρυφερότητας.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΝΕΤΤΑ ΓΙΑΚΙΝΤΖΗ