«Υοung Pope»: Ο Paolo Sorrentino μιλά στη LIFO για τον αιχμηρό, σέξι Ποντίφικα που δημιούργησε με τον Τζουντ Λο

«Υοung Pope»: Ο Paolo Sorrentino μιλά στη LIFO για τον αιχμηρό, σέξι Ποντίφικα που δημιούργησε με τον Τζουντ Λο Facebook Twitter
Διατηρώ την πεποίθηση πως είμαι ρεαλιστής και ότι δεν διατρέχω κανέναν κίνδυνο. Δεν θεωρώ πως παίρνω ρίσκο. Μπορεί να σφάλλω, αλλά αυτό πιστεύω για τον εαυτό μου.
0

Ο Πάπας Πίος παραμένει σε κώμα, ταλαντευόμενος ανάμεσα στον θάνατο και τις προσευχές των πιστών για ένα θαύμα, την ίδια στιγμή που οι πραγματιστές του Βατικανού, executives και έμπειροι καρδινάλιοι, προσεγγίζουν τον Τζον Μπράνοξ, έναν αποτραβηγμένο και βαθιά πληγωμένο Βρετανό αριστοκράτη επίσκοπο, για την περίοπτη θέση. Ο αιχμηρός, σέξι Ποντίφικας του Τζουντ Λο έρχεται σε αντιπαράθεση με τον βελούδινο αντικαταστάτη του (ο Τζον Μάλκοβιτς χαϊδεύει την άρπα του με μάτια αινιγματικά, περικυκλωμένα από μάσκαρα και πολλές αμφιβολίες για τον νέο του ρόλο) στο «New Pope», τρία χρόνια μετά τη βουτιά του Πάολο Σορεντίνο στα άδυτα ενός παμπάλαιου, διφορούμενου θεσμού. Ο δημιουργός του «Grande Bellezza» και του «Youth» μας μίλησε αποκλειστικά στο Φεστιβάλ Βενετίας, όπου έκανε πρεμιέρα μια συρραφή των πέντε πρώτων επεισοδίων από τα εννέα συνολικά που θα ξεκινήσουν να προβάλλονται από τις 11 Ιανουαρίου στην CosmoteTV.

Ελάχιστοι γνωρίζουν τι σκέφτεται και τι κρύβεται πίσω από τον Πάπα, κάτι που μου δίνει την ελευθερία να επινοήσω πράγματα όπως εγώ κρίνω και την ίδια στιγμή να πω στο κοινό πως ότι λέω είναι αλήθεια, καθώς κανείς δεν είναι σε θέση να ξέρει τι είναι σωστό και τι λάθος σχετικά με αυτόν.

— Γιατί σκεφτήκατε να δημιουργήσετε μια τηλεοπτική σειρά με θέμα έναν φανταστικό Πάπα;

Δεν μου είναι εύκολο να εξηγήσω πώς προέκυψε το «Young Pope». Μια τηλεοπτική σειρά δεν παύει να είναι τεράστια δουλειά για να συνοψίσω σε λίγες λέξεις πώς το συνέλαβα ‒ εμπλέκονται πολλά άτομα και χρειάζονται χρόνια για να υλοποιηθεί. Ο κρίσιμος παράγοντας στη σειρά είναι πως το Βατικανό δεν έχει καμία σχέση με το τι γίνεται αυτήν τη στιγμή στην κοινωνία κι αυτό με βοηθά αφάνταστα, γιατί δεν μου αρέσουν τα σύγχρονα θέματα, συνεπώς συμπίπτουμε με το Βατικανό. Η κατάδυσή μου σε έναν αρχαίο κόσμο, που ωστόσο συνεχίζει να υφίσταται στις μέρες μας, ενισχύει τη φαντασία και τη δημιουργία ενός κόσμου που επιθυμώ να πλάσω. Μία ακόμα πλευρά της ιστορίας αυτής που με ιντριγκάρει είναι πως ο Πάπας είναι ρεαλιστικό πρόσωπο και ταυτόχρονα καθόλου ρεαλιστικό. Ελάχιστοι γνωρίζουν τι σκέφτεται και τι κρύβεται πίσω από αυτόν, κάτι που μου δίνει την ελευθερία να επινοήσω πράγματα όπως εγώ κρίνω και την ίδια στιγμή να πω στο κοινό πως ότι λέω είναι αλήθεια, καθώς κανείς δεν είναι σε θέση να ξέρει τι είναι σωστό και τι λάθος σχετικά με τον Πάπα. Έτσι, έχω τη δυνατότητα να εξαπατήσω τον κόσμο, κάνοντας τη δουλειά μου όπως ακριβώς πρέπει. (γελάει)

«Υοung Pope»: Ο Paolo Sorrentino μιλά στη LIFO για τον αιχμηρό, σέξι Ποντίφικα που δημιούργησε με τον Τζουντ Λο Facebook Twitter
Ο αιχμηρός, σέξι Ποντίφικας του Τζουντ Λο έρχεται σε αντιπαράθεση με τον βελούδινο αντικαταστάτη του στο «New Pope».

— Πόσο ακριβή είναι τα σκηνικά στην ταινία;

Έτσι τα φανταστήκαμε. Όπως προείπα, κανείς δεν είναι απόλυτα σίγουρος, γιατί κανείς δεν τα έχει δει εκ των έσω, εκτός από τον Ποντίφικα και τους στενούς συμβούλους του. Ξέρετε, δεν θα το αμφισβητήσουν, γιατί, όπως έχει πει και ο φιλόσοφος Jean Améry, η έκβαση της άμεσης αντίστασης είναι πάντα η καταστροφή.

— Για ποιον λόγο ο Τζον Μάλκοβιτς εμφανίζεται με βαμμένα μάτια στο ξεκίνημα του δεύτερου κύκλου;

Α, είναι ένα τέχνασμα, γιατί ήθελα να τονίσω την αμφιλεγόμενη σεξουαλικότητά του.

— Και δεν είναι αναφορά στα smokey eyes του Σον Πεν στο «This must be the place»;

Όχι. Απλώς προέβαλα την απορία που θα είχαν και οι άνθρωποι του Βατικανού βλέποντάς τον.

«Υοung Pope»: Ο Paolo Sorrentino μιλά στη LIFO για τον αιχμηρό, σέξι Ποντίφικα που δημιούργησε με τον Τζουντ Λο Facebook Twitter
O Τζον Μάλκοβιτς εμφανίζεται με βαμμένα μάτια στο ξεκίνημα του δεύτερου κύκλου γιατί ήθελα να τονίσω την αμφιλεγόμενη σεξουαλικότητά του.

— Φοβάστε ποτέ πως θα γίνετε στόχος λόγω αυτού που θα θεωρούσε μια μερίδα του κόσμου από προκλητικό έως εξοργιστικό;

Ποτέ. Διατηρώ την πεποίθηση πως είμαι ρεαλιστής και ότι δεν διατρέχω κανέναν κίνδυνο. Δεν θεωρώ πως παίρνω ρίσκο. Μπορεί να σφάλλω, αλλά αυτό πιστεύω για τον εαυτό μου.

— Στην καρδιά της ιστορίας που αφηγείστε ποια έκφανση του φανατισμού πραγματεύεστε;

Δεν θα ήθελα να μιλήσω αποκλειστικά για τον θρησκευτικό φανατισμό του Ισλάμ. Κοινωνικά βιώνουμε πλέον φανατισμό για όλα, από το φαγητό και τη μόδα μέχρι τα ζώα και το σεξ. Ο καθολικισμός βασίζεται στον φονταμενταλισμό και το Βατικανό, ως παλαιότατος θεσμός, τον εκφράζει ιστορικά και επίσημα και συνεχίζει να το κάνει μέχρι σήμερα. Επιθυμώ, λοιπόν, να αναφερθώ στον φονταμενταλισμό, χωρίς να ορίζω σαφώς την προέλευσή του.

 

Ο κύκλος του «The New Pope» περιλαμβάνει 9 επεισόδια, τα οποία θα προβάλλονται κάθε Σάββατο με διπλό επεισόδιο στις 22.00 στο COSMOTE SERIES HD και αναμένεται να ολοκληρωθεί τον Φεβρουάριο και συγκεκριμένα 8/2.

Οθόνες
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η φωνή του «τέρατος»: Ο Μάνσον με τα δικά του λόγια σ’ ένα αποκαλυπτικό νέο ντοκιμαντέρ

Οθόνες / Η φωνή του «τέρατος»: Ο Μάνσον με τα δικά του λόγια σ’ ένα αποκαλυπτικό ντοκιμαντέρ

Ένα νέο ντοκιμαντέρ εξετάζει και αμφισβητεί όλα όσα νομίζουμε ότι γνωρίζουμε για τη διαβόητη φιγούρα, παρουσιάζοντας για πρώτη φορά ηχογραφημένες συνομιλίες του σε διάστημα είκοσι ετών.
THE LIFO TEAM
Τα γεγονότα της ζωής

Οθόνες / Κασσαβέτης, Σκορσέζε, Ερίθε: 10 άχαστες προβολές στο φετινό Πανόραμα

Πρεμιέρες, παράλληλες εκδηλώσεις, αφιερώματα: Από τις 21 ως τις 27 Νοεμβρίου, οι κινηματογράφοι Τριανόν, Newman και Στούντιο φιλοξενούν το μακροβιότερο αθηναϊκό κινηματογραφικό φεστιβάλ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Πάνος Χ. Κούτρας: Queer before it was cool, νυν και αεί

Οθόνες / Πάνος Χ. Κούτρας: Queer before it was cool, νυν και αεί

Ο αγαπημένος Έλληνας σκηνοθέτης ξεδίπλωσε σημαντικές στιγμές από τη ζωή και την πορεία του και αφηγήθηκε πολύτιμες ιστορίες που διαμόρφωσαν το queer σινεμά του στο φετινό Iconic Talks Powered by Mastercard που πραγματοποιήθηκε στο 65ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Τα δέκα αγαπημένα animation του Αλέξανδρου Βούλγαρη (aka The Boy)

Μυθολογίες / Τα 10 αγαπημένα animation του Αλέξανδρου Βούλγαρη (aka The Boy)

«Κάθε φορά που το βλέπω προσπαθώ να καταλάβω πώς έχει οργανωθεί αυτό το χάος»: Ο Αλέξανδρος Βούλγαρης μάς καλεί να ανακαλύψουμε δέκα animation διαφορετικών τεχνικών, που τον έχουν επηρεάσει βαθιά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΝΕΤΤΑ ΓΙΑΚΙΝΤΖΗ
65ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης: Όσα ξεχώρισαν κοινό και επιτροπές

Οθόνες / 65ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης: Όσα ξεχώρισαν κοινό και επιτροπές

Η Fischer, επίσημος χορηγός των Βραβείων Κοινού εδώ και μια δεκαετία, στήριξε για μία ακόμη χρονιά τον θεσμό, απονέμοντας πέντε βραβεία στις ταινίες που συγκέντρωσαν τις περισσότερες ψήφους των θεατών.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Dune: Prophecy»: Το κυνήγι του επόμενου «Game of Thrones» συνεχίζεται

Οθόνες / «Dune: Prophecy»: Το κυνήγι του επόμενου Game of Thrones συνεχίζεται

Η σειρά του HBO, που παίρνει τη σκυτάλη από το πραγματικά αξιόλογο «Penguin», προσπαθεί να επικαλεστεί τη συνταγή του μεγάλου hit του καναλιού και ξεστρατίζει από το ατμοσφαιρικό σύμπαν του Ντενί Βιλνέβ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Οι θρυλικοί boomers του 65ου φεστιβάλ θεσσαλονίκης

Pulp Fiction / Οι θρυλικοί boomers του 65ου Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης

Ρέιφ Φάινς, Ζιλιέτ Μπινός, Ματ Ντίλον: Oι διάσημοι, σχεδόν συνομήλικοι ηθοποιοί που τιμήθηκαν με Χρυσό Αλέξανδρο και έδειξαν με τις διαφορετικές επιλογές τους ισάριθμα σίκουελ στην καριέρας τους.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Μονομάχος II»: Αν και λιγότερο brutal από τον Ράσελ Κρόου, ο Πολ Μέσκαλ υπόσχεται αίμα στην αρένα

Οθόνες / «Μονομάχος II»: Αν και λιγότερο brutal από τον Ράσελ Κρόου, ο Πολ Μέσκαλ υπόσχεται αίμα στην αρένα

Ένα έπος δράσης και χαρακτήρων που κυλά θεαματικά, ουσιαστικά, υπερβολικά, συγκινητικά, χορταστικά και εμφατικά, όπως όλοι οι υποψήφιοι θεατές αναμένουν εδώ και πολύ καιρό.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Η πιο διάσημη υπόθεση «απαγωγής από εξωγήινους» αναβιώνει στο Netflix εν μέσω μηνύσεων

Οθόνες / Η απαγωγή του αιώνα αναβιώνει στο Netflix εν μέσω μηνύσεων

Παρότι συμμετείχε στο σενάριο του ντοκιμαντέρ «The Manhattan Alien Abduction», η Λίντα Ναπολιτάνο που ισχυρίζεται ότι απήχθη από εξωγήινους στο κέντρο του Μανχάταν προ 35ετίας μηνύει την πλατφόρμα για αθέτηση της συμφωνίας τους.
THE LIFO TEAM
Ο Άγγελος Φραντζής θέλησε να κάνει μια αστεία ταινία 

Οθόνες / Άγγελος Φραντζής: «Mόνο αν πας στην πηγή των τραυμάτων, μπορείς να απελευθερωθείς»

Μια κουβέντα με τον ακατάτακτο σκηνοθέτη λίγο πριν από την επίσημη πρεμιέρα της νέας του ταινίας «Ο Νόμος του Μέρφυ», μιας σουρεαλιστικής υπαρξιακής κωμωδίας που δεν μοιάζει με καμία από τις προηγούμενες δουλειές του.
ΙΩΝΑΣ ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ
Γιατί διχάζει τόσο το «The Substance»;

The Review / Γιατί διχάζει τόσο το «The Substance»;

Ο Αλέξανδρος Διακοσάββας και η δημοσιογράφος και κριτικός κινηματογράφου Ιωσηφίνα Γριβέα συζητούν για την πιο αμφιλεγόμενη ταινία της χρονιάς, που έχει προκαλέσει έντονες διαμάχες στα social media, για τη φεμινιστική της διάσταση και για τις γυναικείες φωνές στο σινεμά, που επιτέλους ακούγονται πιο ηχηρά από ποτέ.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ