Ένα διαμέρισμα στο Μιλάνο φιλοξενεί αποκλειστικά ανερχόμενους influencers Facebook Twitter

Ένα διαμέρισμα στο Μιλάνο φιλοξενεί αποκλειστικά ανερχόμενους influencers

0

Σχεδιασμένο για να είναι το «ιδανικό σκηνικό για την παραγωγή περιεχομένου», το Defhouse φιλοξενεί επί του παρόντος επτά influencers –όλους μεταξύ 16 και 19 ετών– που επιθυμούν να αυξήσουν τους ακόλουθούς τους σε κοινωνικά μέσα όπως το Instagram και το TikTok.

Το Defhouse σχεδιάστηκε από την εταιρεία μέσων ενημέρωσης Web Stars Channel (WSC), η οποία ισχυρίζεται ότι το ακίνητο είναι το πρώτο του είδους του στην Ιταλία. Τέτοια κοινόχρηστα σπίτια έχουν δημιουργηθεί εδώ και καιρό στο Λος Άντζελες, με ένα από τα πιο γνωστά παραδείγματα να είναι το The Hype House.

Αυτά τα σπίτια τα διαχειρίζεται συνήθως κάποιος οργανισμός, ο οποίος ενοικιάζει τα δωμάτια σε πολλά υποσχόμενα αστέρια των social media. Σε αντάλλαγμα για τη δημιουργία δημοφιλούς διαδικτυακού περιεχομένου, το πρακτορείο μπορεί να βοηθήσει τους ενοίκους να εξασφαλίσουν προσοδοφόρες χορηγίες από εταιρείες.

Ο ιδρυτής της WSC, Luca Casadei, υποστηρίζει ότι το Defhouse είναι μοναδικό, καθώς ζητά από τους influencers να επικεντρωθούν στην παραγωγή εργασίας με βάθος και ουσία.

«Οι νέοι αυτής της γενιάς δεν γνωρίζουν πολλά πράγματα εκτός των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και θέλουν να γίνουν διάσημοι: τα τέλεια συστατικά για να καταφέρουν να επιτύχουν και να εξαφανιστούν το επόμενο λεπτό χωρίς να το καταλάβει κανείς».

Όσοι μένουν στο σπίτι θα κληθούν να παρακολουθήσουν μαθήματα για θέματα όπως η βιωσιμότητα και θα ενθαρρυνθούν να μάθουν για επαγγέλματα που βρίσκονται πέρα από τη σφαίρα των κοινωνικών μέσων.

«Οι νέοι αυτής της γενιάς δεν γνωρίζουν πολλά πράγματα εκτός των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και θέλουν να γίνουν διάσημοι: τα τέλεια συστατικά για να καταφέρουν να επιτύχουν και να εξαφανιστούν το επόμενο λεπτό, χωρίς να το καταλάβει κανείς». 

Ένα διαμέρισμα στο Μιλάνο φιλοξενεί αποκλειστικά ανερχόμενους influencers Facebook Twitter
Διάφορα μοτίβα εμφανίζονται στους τοίχους του καθιστικού του σπιτιού.

Το εσωτερικό του Defhouse, 500 τετραγωνικών μέτρων, σχεδιάστηκε από τον art director John Pentassuglia, ο οποίος συνεργάστηκε με τον Ιταλό αρχιτέκτονα Emanuele Tresoldi.

Ο Pentassuglia ήθελε τα δωμάτια του σπιτιού να κινούνται στιλιστικά κάπου ανάμεσα στην «πολυτέλεια και την ποπ». Έδειξε ιδιαίτερη αδυναμία στα γεωμετρικά μοτίβα και τα έντονα χρώματα που θυμίζουν το Memphis Group, την καλλιτεχνική κολεκτίβα που ιδρύθηκε τη δεκαετία του 1980 από τον Ettore Sottsass.

Μοτίβα και χρώματα είναι πανταχού παρόντα στο σαλόνι, όπου οι τοίχοι έχουν χρωματιστεί ώστε να συνδυάζουν ένα μείγμα από ρίγες, ζιγκ-ζαγκ, τρίγωνα και παύλες. Άμορφες μπάλες από λευκό δίχτυ έχουν κρεμαστεί από την οροφή για να μοιάζουν με σύννεφα.

Στη μία γωνία του δωματίου κυριαρχεί ένας καναπές με μπλε, ροζ και ζεβρέ κομμάτια. Υπάρχουν επίσης μερικά περίεργα μαλακά έπιπλα από τη συλλογή της ιταλικής μάρκας Seletti σε συνεργασία με το περιοδικό Toiletpaper, συμπεριλαμβανομένου ενός κίτρινου πουά χαλιού που στο κέντρο απεικονίζεται ένα στόμα με δόντια.

Ένα διαμέρισμα στο Μιλάνο φιλοξενεί αποκλειστικά ανερχόμενους influencers Facebook Twitter
Σύννεφα διακοσμούν το πάτωμα της κουζίνας.

Μεγάλες γυάλινες πόρτες που βρίσκονται κατά μήκος του μπροστινού χώρου του καθιστικού ανοίγουν και οδηγούν σε μια εξωτερική βεράντα με τζακούζι.

Σύννεφα εμφανίζονται ξανά στο πάτωμα της κουζίνας. Τα λευκά ντουλάπια αποθήκευσης διαθέτουν επίσης παιχνιδιάρικα σκίτσα από μαγειρικά σκεύη και υλικά.

Μια σειρά μεγάλων διαδρόμων οδηγεί στα υπνοδωμάτια του Defhouse. Ορισμένοι από τους διαδρόμους είναι διακοσμημένοι με ένα σχέδιο που θυμίζει σκακιέρα, ενώ άλλοι έχουν τοίχους γεμάτους γράμματα που φωσφορίζουν.

Καθένα από τα υπνοδωμάτια, καθώς και τα γειτονικά τους μπάνια, έχουν ολοκληρωθεί με διαφορετική, «ιδανική για το Ιnstagram» απόχρωση και είναι διακοσμημένα με νέον έργα τέχνης που σχηματίζουν emojis.

Ένα διαμέρισμα στο Μιλάνο φιλοξενεί αποκλειστικά ανερχόμενους influencers Facebook Twitter
Κάποιοι διάδρομοι είναι διακοσμημένοι με γράμματα που φωσφορίζουν.
Ένα διαμέρισμα στο Μιλάνο φιλοξενεί αποκλειστικά ανερχόμενους influencers Facebook Twitter
Tα μπάνια στο Defhouse είναι όλα βαμμένα σε έντονα χρώματα.
Ένα διαμέρισμα στο Μιλάνο φιλοξενεί αποκλειστικά ανερχόμενους influencers Facebook Twitter
Κάποιοι από τους διαδρόμους θυμίζουν σκακιέρα.
Ένα διαμέρισμα στο Μιλάνο φιλοξενεί αποκλειστικά ανερχόμενους influencers Facebook Twitter
Το σπίτι διαθέτει και τζακούζι στη βεράντα.
Ένα διαμέρισμα στο Μιλάνο φιλοξενεί αποκλειστικά ανερχόμενους influencers Facebook Twitter
Νέον έργα τέχνης που απεικονίζουν emojis έχουν τοποθετηθεί στους τοίχους των υπνοδωματίων.
Ένα διαμέρισμα στο Μιλάνο φιλοξενεί αποκλειστικά ανερχόμενους influencers Facebook Twitter
Όλα τα υπνοδωμάτια είναι βαμμένα σε «φιλικά για το Instagram» χρώματα.

Με πληροφορίες από το Dezeen.

Design
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ένα σπίτι που μας προτρέπει να ζήσουμε στο max/ Ένα σπίτι που φοράει με χιούμορ τον μαξιμαλισμό του

Design / «Ο μινιμαλισμός είναι πλήξη»

Κάποτε η Tina Livanos είχε καθυστερήσει σε έναν γάμο, όπου ήταν παράνυμφος, επειδή είχε βρει μια ιδιαίτερη λάμπα. Μέχρι και σήμερα ψάχνει αδιάκοπα σε αντικερί, ανοιχτές αγορές και παζάρια, προκειμένου να γεμίσει το σπίτι της με έπιπλα και μπιχλιμπίδια.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Αθηναϊκές πολυκατοικίες: Η πιο ζωντανή ιστορία της πρωτεύουσας

Βιβλίο / Αθηναϊκές πολυκατοικίες: Η πιο ζωντανή ιστορία της πρωτεύουσας

Μια νέα ερευνητική έκδοση του Ιδρύματος Ωνάση, ευχάριστη και ζωντανή, αφηγείται την ιστορία της πολυκατοικίας αλλά και της πόλης μας με τις μεγάλες και τις μικρότερες αλλαγές της, μέσα από 37 ιστορίες.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ένα σπίτι σε διάλογο με τη δικαιοσύνη και την τέχνη

Design / Ένα διαμέρισμα του ’70 που απορρίπτει οτιδήποτε παλιό

Το σπίτι του Αλέξανδρου Κασσανδρινού είναι γεμάτο τέχνη, χωρίς καμία αντίκα, με έπιπλα περισσότερο βολικά παρά ντιζαϊνάτα και άπειρο φως — τόσο, που το καλοκαίρι στο καθιστικό χρειάζονται γυαλιά ηλίου για να καθίσει κανείς.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Γιώργος και Ρούλης Αλαχούζος

Design / Αδελφοί Αλαχούζοι: Οι πιο διάσημοι Έλληνες «εφετζήδες»

Από την «Ανατομία ενός εγκλήματος» και τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004 μέχρι τον Harry Potter και την τελευταία ταινία του Κρόνενμπεργκ, εδώ και σαράντα χρόνια ο Γιώργος και ο Ρούλης Αλαχούζος δημιουργούν εντυπωσιακά και τρομακτικά όντα σαν σύγχρονοι αλχημιστές, επιστρατεύοντας τη φαντασία και τη δεξιοτεχνία τους.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Περηφανευόμαστε ότι δώσαμε τα φώτα μας στον κόσμο, αλλά δεν κρατήσαμε ούτε ένα λυχναράκι»

Oι Αθηναίοι / «Περηφανευόμαστε ότι δώσαμε τα φώτα μας στον κόσμο, αλλά δεν κρατήσαμε ούτε ένα λυχναράκι»

Η αρχιτέκτονας και υπεύθυνη των Αρχείων Νεοελληνικής Αρχιτεκτονικής του Μουσείου Μπενάκη, Μάρω Καρδαμίτση-Αδάμη, δεν λησμόνησε ποτέ στην πορεία της πως η μορφή ενός κτιρίου πρέπει να έχει χαρακτήρα, ειλικρίνεια και κλίμακα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Sotja

Οι Αθηναίοι / Sotja: «Στο ξεκίνημά μου έλεγαν "αυτό το κοριτσάκι θα μου κάνει το tattoo;"»

Όταν μπήκε στα τατουατζίδικα, ελάχιστες γυναίκες εργάζονταν εκεί. Εξασκήθηκε πάνω σε «πανκιά» και βρήκε το προσωπικό της στυλ στις horror ταινίες των ’60s. Η Αθηναία της εβδομάδας θυμάται την εποχή που τα tattoo προκαλούσαν προβλήματα στη δουλειά και κακεντρεχή σχόλια στον δρόμο - και αυτή η πραγματικότητα δεν έχει ακριβώς τελειώσει.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Το Μπουλούκι, ένα περιοδεύον εργαστήριο για τις παραδοσιακές τεχνικές δόμησης, βάζει το δικό του -σημαντικό- λιθαράκι στη διατήρηση της μνήμης και της ζωής στην ορεινή Ήπειρο

Γειτονιές της Ελλάδας / Δύο νέοι αρχιτέκτονες ανακατασκεύασαν τη στέγη ενός σχολείου στα Τζουμέρκα

Το Μπουλούκι, ένα περιοδεύον εργαστήριο για τις παραδοσιακές τεχνικές δόμησης, βάζει το δικό του -σημαντικό- λιθαράκι στη διατήρηση της μνήμης και της ζωής στην ορεινή Ήπειρο.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΥΡΙΑΖΗΣ
Hotel Experience: Πώς η πρώτη διοργάνωση για το μέλλον του τουρισμού υπό το πρίσμα της εμπειρίας πέτυχε ρεκόρ επισκεπτών

Design / Hotel Experience: Πώς η πρώτη διοργάνωση για το μέλλον του τουρισμού υπό το πρίσμα της εμπειρίας πέτυχε ρεκόρ επισκεπτών

Η διοργάνωση του Hotel Experience που πραγματοποιήθηκε 5-6 Οκτωβρίου 2024 στο Ωδείο Αθηνών ξεπέρασε κάθε προσδοκία συμμετοχής καθώς πάνω από 4.000 επισκέπτες βίωσαν από κοντά την εμπειρία
THE LIFO TEAM