H Diesel βρήκε τα μοντέλα της νέας της καμπάνιας μέσα από το Tumblr

H Diesel βρήκε τα μοντέλα της νέας της καμπάνιας μέσα από το Tumblr Facebook Twitter
0

Με σλόγκαν του το #DieselReboot, και βασικό εργαλείο προώθησης και επικοινωνίας το Tumblr, ο καινούριος art director της Diesel, Nicola Formichetti ξεκίνησε την ανανεωτική του δράση μέσα στην μεγάλη φίρμα.

O Ιταλο-Γιαπωνέζος στυλίστας, σχεδιαστής, και λάτρης των Social Media, κινητοποίησε, για το καινούριο του project, την διεθνή καλλιτεχνική κοινότητα, µέσω Tumblr.

Έψαξε, λοιπόν, και βρήκε μέσα από το δημοφιλές αυτό κοινωνικό δίκτυο μοντέλα για την συλλογή Φθινόπωρο/Χειµώνας'13.

Κάθε 'μοντέλο' θα παρουσιάζεται στις καταχωρήσεις με το όνομα του, συνοδευόμενο από μία πληροφορία - διεύθυνση του Instagram ή του Tumblr του, ή όποιου άλλου κοινωνικού δικτυού επιθυμεί..

Ο ιδρυτής της Diesel, Renzo Rosso, δήλωσε για τον Formichetti:

"Ο Nicola μοιράζεται το όραµα µου και µε εμπνέει απίστευτα το να δουλεύω μαζί του: δύο δημιουργικοί πλανήτες συγκρούονται για να παράγουν φρέσκες, τρελές, παράλογες ιδέες.

Με τη βοήθειά του, θέλω να παραβώ περισσότερους κανόνες και να φέρω την πραγματική Diesel σε µία νέα εποχή".

Οι πρώτες φωτογραφήσεις της καμπάνιας #Reboot βγήκαν στην δημοσιότητα προχθές, ενώ για τον μήνα Σεπτέμβριο η καινούρια κολεξιόν της Diesel θα φιλοξενηθεί μόνο στην Αμερικάνικη Vogue.

 

H Diesel βρήκε τα μοντέλα της νέας της καμπάνιας μέσα από το Tumblr Facebook Twitter
Η 22χρονη Michelle Calderon, graffiti artist από την Νέα Υόρκη

 

H Diesel βρήκε τα μοντέλα της νέας της καμπάνιας μέσα από το Tumblr Facebook Twitter

 

H Diesel βρήκε τα μοντέλα της νέας της καμπάνιας μέσα από το Tumblr Facebook Twitter

 

H Diesel βρήκε τα μοντέλα της νέας της καμπάνιας μέσα από το Tumblr Facebook Twitter
Το ανδρόγυνο μοντελο Casey Legler

 

H Diesel βρήκε τα μοντέλα της νέας της καμπάνιας μέσα από το Tumblr Facebook Twitter

 

H Diesel βρήκε τα μοντέλα της νέας της καμπάνιας μέσα από το Tumblr Facebook Twitter

 

H Diesel βρήκε τα μοντέλα της νέας της καμπάνιας μέσα από το Tumblr Facebook Twitter
Ο ιδρυτής της Diesel Renzo Rosso με τον Nicola Formichetti

Design
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

CHECK Ένα Μουσείο Παραμυθιού φτιαγμένο από ανακυκλώσιμα υλικά

Design / Ένα Μουσείο Παραμυθιού φτιαγμένο από ανακυκλώσιμα υλικά

Στην πόλη της Καβάλας oγδόντα παραμύθια και αγαπημένοι ήρωες προσφέρουν στα παιδιά την ευκαιρία να ταξιδέψουν σ’ έναν φανταστικό κόσμο με τη χρήση απλών, καθημερινών αντικειμένων που συχνά καταλήγουν στα σκουπίδια.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ένα σπίτι σαν ζεστή αγκαλιά

Design / Ένα σπίτι σαν ζεστή αγκαλιά

Ο διευθυντής προγράμματος του Δίεση, Γιώργος Γιαννόπουλος, προτιμά να ψάχνει πράγματα στο «γιουσουρούμ του Facebook» παρά να μπει σε μια αλυσίδα επίπλων. Και όταν έχει τις κλειστές του, μπορεί να ασχολείται με μια καρέκλα για δέκα ώρες χωρίς να κουράζεται.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Ένα σπίτι που μας προτρέπει να ζήσουμε στο max/ Ένα σπίτι που φοράει με χιούμορ τον μαξιμαλισμό του

Design / «Ο μινιμαλισμός είναι πλήξη»

Κάποτε η Tina Livanos είχε καθυστερήσει σε έναν γάμο, όπου ήταν παράνυμφος, επειδή είχε βρει μια ιδιαίτερη λάμπα. Μέχρι και σήμερα ψάχνει αδιάκοπα σε αντικερί, ανοιχτές αγορές και παζάρια, προκειμένου να γεμίσει το σπίτι της με έπιπλα και μπιχλιμπίδια.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Αθηναϊκές πολυκατοικίες: Η πιο ζωντανή ιστορία της πρωτεύουσας

Βιβλίο / Αθηναϊκές πολυκατοικίες: Η πιο ζωντανή ιστορία της πρωτεύουσας

Μια νέα ερευνητική έκδοση του Ιδρύματος Ωνάση, ευχάριστη και ζωντανή, αφηγείται την ιστορία της πολυκατοικίας αλλά και της πόλης μας με τις μεγάλες και τις μικρότερες αλλαγές της, μέσα από 37 ιστορίες.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ένα σπίτι σε διάλογο με τη δικαιοσύνη και την τέχνη

Design / Ένα διαμέρισμα του ’70 που απορρίπτει οτιδήποτε παλιό

Το σπίτι του Αλέξανδρου Κασσανδρινού είναι γεμάτο τέχνη, χωρίς καμία αντίκα, με έπιπλα περισσότερο βολικά παρά ντιζαϊνάτα και άπειρο φως — τόσο, που το καλοκαίρι στο καθιστικό χρειάζονται γυαλιά ηλίου για να καθίσει κανείς.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Γιώργος και Ρούλης Αλαχούζος

Design / Αδελφοί Αλαχούζοι: Οι πιο διάσημοι Έλληνες «εφετζήδες»

Από την «Ανατομία ενός εγκλήματος» και τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004 μέχρι τον Harry Potter και την τελευταία ταινία του Κρόνενμπεργκ, εδώ και σαράντα χρόνια ο Γιώργος και ο Ρούλης Αλαχούζος δημιουργούν εντυπωσιακά και τρομακτικά όντα σαν σύγχρονοι αλχημιστές, επιστρατεύοντας τη φαντασία και τη δεξιοτεχνία τους.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Περηφανευόμαστε ότι δώσαμε τα φώτα μας στον κόσμο, αλλά δεν κρατήσαμε ούτε ένα λυχναράκι»

Oι Αθηναίοι / «Περηφανευόμαστε ότι δώσαμε τα φώτα μας στον κόσμο, αλλά δεν κρατήσαμε ούτε ένα λυχναράκι»

Η αρχιτέκτονας και υπεύθυνη των Αρχείων Νεοελληνικής Αρχιτεκτονικής του Μουσείου Μπενάκη, Μάρω Καρδαμίτση-Αδάμη, δεν λησμόνησε ποτέ στην πορεία της πως η μορφή ενός κτιρίου πρέπει να έχει χαρακτήρα, ειλικρίνεια και κλίμακα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Sotja

Οι Αθηναίοι / Sotja: «Στο ξεκίνημά μου έλεγαν "αυτό το κοριτσάκι θα μου κάνει το tattoo;"»

Όταν μπήκε στα τατουατζίδικα, ελάχιστες γυναίκες εργάζονταν εκεί. Εξασκήθηκε πάνω σε «πανκιά» και βρήκε το προσωπικό της στυλ στις horror ταινίες των ’60s. Η Αθηναία της εβδομάδας θυμάται την εποχή που τα tattoo προκαλούσαν προβλήματα στη δουλειά και κακεντρεχή σχόλια στον δρόμο - και αυτή η πραγματικότητα δεν έχει ακριβώς τελειώσει.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Το Μπουλούκι, ένα περιοδεύον εργαστήριο για τις παραδοσιακές τεχνικές δόμησης, βάζει το δικό του -σημαντικό- λιθαράκι στη διατήρηση της μνήμης και της ζωής στην ορεινή Ήπειρο

Γειτονιές της Ελλάδας / Δύο νέοι αρχιτέκτονες ανακατασκεύασαν τη στέγη ενός σχολείου στα Τζουμέρκα

Το Μπουλούκι, ένα περιοδεύον εργαστήριο για τις παραδοσιακές τεχνικές δόμησης, βάζει το δικό του -σημαντικό- λιθαράκι στη διατήρηση της μνήμης και της ζωής στην ορεινή Ήπειρο.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΥΡΙΑΖΗΣ
Hotel Experience: Πώς η πρώτη διοργάνωση για το μέλλον του τουρισμού υπό το πρίσμα της εμπειρίας πέτυχε ρεκόρ επισκεπτών

Design / Hotel Experience: Πώς η πρώτη διοργάνωση για το μέλλον του τουρισμού υπό το πρίσμα της εμπειρίας πέτυχε ρεκόρ επισκεπτών

Η διοργάνωση του Hotel Experience που πραγματοποιήθηκε 5-6 Οκτωβρίου 2024 στο Ωδείο Αθηνών ξεπέρασε κάθε προσδοκία συμμετοχής καθώς πάνω από 4.000 επισκέπτες βίωσαν από κοντά την εμπειρία
THE LIFO TEAM