Η τέχνη των πόστερ γεννήθηκε λίγο μετά τη Βιομηχανική επανάσταση, στο δεύτερο μισό του 19ου αιώνα και χρησιμοποιήθηκε ως διαφημιστικό μέσο, για να πείσει υποψήφιους αγοραστές να προτιμήσουν συγκεκριμένα καταναλωτικά αγαθά. Από τη φύση τους τα πόστερ ήταν προϊόντα εφήμερα όπως ακριβώς και τα προϊόντα που διαφήμιζαν. Στραβοκολλημένα σε μια διαφημιστική πινακίδα ή σε μια κολώνα στην άκρη του δρόμου ή πιασμένα με πινέζες στον τοίχο ενός μαγαζιού είχαν μέσο όρο ζωής μερικές εβδομάδες μέχρις ότου οι διαφημιστές σκαρφιστούν ένα άλλο ευφάνταστο επιχείρημα για να διαφημίσουν ένα σαπούνι ή ένα ταξίδι με υπερωκεάνιο. Πολλοί λίγοι κατάλαβαν τον σχεδιαστικό πλούτο τους ή εκτίμησαν την εφευρετικότητα των δημιουργών τους. Ευτυχώς, ο William W. Crouse, ο οποίος λάτρευε τις αφίσες ήταν μία εξαίρεση. Δημιούργησε μία συλλογή με περισσότερες από 300 σπάνιες και εμβληματικές αφίσες από τη γραφική τέχνη της Art Deco εποχής, η οποία αυτόν τον μήνα επανεκδίδεται με τον τίτλο The Art Deco Poster από τον εκδοτικό οίκο των Thames and Hudson.
Με κομμάτια που δημιουργήθηκαν μεταξύ των δύο μεγάλων Παγκοσμίων πολέμων από σημαντικούς καλλιτέχνες όπως ο Marcello Nizzoli, ο A. M. Cassandre και ο Lester Beall, το καθένα από τα πόστερ έχει ψηφιοποιηθεί και συνοδεύεται από κείμενο που επεξηγεί το κοινωνιολογικό και πολιτικό περιεχόμενο του. Το βιβλίο καλύπτει θέματα που κυμαίνονται από τις αεροπορικές μεταφορές μέχρι τον κόσμο της μόδας και αποτελεί ένα εικαστικό ταξίδι στη ζωή και τον πολιτισμό του περασμένου αιώνα. Με τις δυναμικές του εικόνες καλύπτει δύο ολόκληρες δεκαετίες: πιάνει τους παλμούς της ζωής στη δεκαετία του 1920 και στις αρχές του '30 και διηγείται την ιστορία της Ευρώπης που ανακάμπτει από έναν καταστροφικό πόλεμο, διασκεδάζοντας στους ρυθμούς της τζαζ και τελικά βρίσκεται στην καρδιά της οικονομικής ύφεσης. Περισσότερα για την έκδοση στη σελίδα του εκδοτικού οίκου Thames and Hudson. — Μαρούσα Θωμά