Τα ψυχεδελικά πόστερ των '60s

Τα ψυχεδελικά πόστερ των '60s Facebook Twitter
0

Το πρόσωπο θρύλος των Βρετανικών εκδόσεων, ο Felix Dennis (εκδότης του Οz, του Loaded και του Maxix, μεταξύ άλλων) είχε ένα παθιασμένο χόμπι: μάζευε μανιωδώς διαφημιστικές, ψυχεδελικές μουσικές αφίσες των δεκαετιών του '60 και του '70, που πρόβαλαν καλλιτέχνες όπως τον Hendrix, την Yoko Ono και τους Who μεταξύ άλλων. Ο Dennis έδειχνε ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τις αφίσες που σχεδίασαν συγκεκριμένοι καλλιτέχνες όπως ο Martin Sharp ο γραφίστας-καλλιτέχνης με τον οποίο συνεργαζόταν στο περιοδικό Oz, οι Hapshash & the Coloured Coat, ο Victor Moscoso και ο Ivan Tyrrell. Παρουσιάζουμε ένα μικρό δείγμα από τη συλλογή του Felix Dennis το οποίο δίνει μια εκθαμβωτική γεύση της ψυχεδελικής τέχνης του '60 στις δόξες της 

Τα ψυχεδελικά πόστερ των '60s Facebook Twitter
Martin Sharp, ‘Exploding Hendrix,’ 1968. Φωτογραφία: Shapero Modern
Τα ψυχεδελικά πόστερ των '60s Facebook Twitter
Bob Dylan: Αφίσα του Martin Sharp για το ‘Mr Tambourine Man – Blowin’ in the Mind,’ 1967. Φωτογραφία: Shapero Modern
Τα ψυχεδελικά πόστερ των '60s Facebook Twitter
Pink Floyd/UFO Club: Αφίσα του Hapshash & the Coloured Coat‘ CIA vs. UFO,’ 1967. Φωτογραφία: Shapero Modern
Τα ψυχεδελικά πόστερ των '60s Facebook Twitter
The Chambers Brothers: αφίσα του Victor Moscoso, 1967. Φωτογραφία: Shapero Modern
Τα ψυχεδελικά πόστερ των '60s Facebook Twitter
The Who: Αφίσα των Hapshash & the Coloured Coat για το σιγκλάκι των The Who, ‘I Can See For Miles,’ 1967. Φωτογραφία: Shapero Modern
Τα ψυχεδελικά πόστερ των '60s Facebook Twitter
Yoko Ono, αφίσα του Tony Cox, Λονδίνο 1967. Φωτογραφία: Shapero Modern
Τα ψυχεδελικά πόστερ των '60s Facebook Twitter
Grateful Dead & Quicksilver Messenger Service, πόστερ του Allen “Gut” Turk για το Franklin’s Birthday Concert, 1968. Φωτογραφία: Shapero Modern
Τα ψυχεδελικά πόστερ των '60s Facebook Twitter
Αφίσα των Hapshash & the Coloured Coat για τον Sunday at the Saville,’ 1967. Φωτογραφία: Shapero Modern
Τα ψυχεδελικά πόστερ των '60s Facebook Twitter
Αφίσα των Hapshash & the Coloured Coat’ για τους Pink Floyd, 1967. Φωτογραφία: Shapero Modern
Τα ψυχεδελικά πόστερ των '60s Facebook Twitter
Η αφίσα του Martin Sharp για το ‘Live Give Love,’ 1967. Φωτογραφία: Shapero Modern
Τα ψυχεδελικά πόστερ των '60s Facebook Twitter
1966. Φωτογραφία: Shapero Modern
Τα ψυχεδελικά πόστερ των '60s Facebook Twitter
Η αφίσα του Martin Sharp για το ‘Legalise Pot Rally,’ 1967. Φωτογραφία: Shapero Modern
Τα ψυχεδελικά πόστερ των '60s Facebook Twitter
J. G. Ballard. Η αφίσα του Ivan Tyrrell για το ‘By Day Fantastic Birds Flew Through The Petrified Forest’, 1967. Φωτογραφία: Shapero Modern
Τα ψυχεδελικά πόστερ των '60s Facebook Twitter
Jefferson Airplane: αφίσα του Peter Bailey για το ‘Three Dance Concerts with Jefferson Airplane’, 1966. Φωτογραφία:Shapero Modern
Τα ψυχεδελικά πόστερ των '60s Facebook Twitter
Country Joe & The Fish: αφίσα του καλλιτέχνη Victor Moscoso, 1967. Φωτογραφία: Shapero Modern
Τα ψυχεδελικά πόστερ των '60s Facebook Twitter
Bob Dylan από την Marijke Koger της ολλανδικής κολλεκτίβας The Fool,1967. Φωτογραφία: Shapero Modern
Τα ψυχεδελικά πόστερ των '60s Facebook Twitter
‘Save Earth Now’: Hapshash and the Coloured Coat, 1967. Φωτογραφία: Shapero Modern
Τα ψυχεδελικά πόστερ των '60s Facebook Twitter
Victor Moscoso, “Miller Blues Band .
Design
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γιώργος και Ρούλης Αλαχούζος

Design / Αδελφοί Αλαχούζοι: Οι πιο διάσημοι Έλληνες «εφετζήδες»

Από την «Ανατομία ενός εγκλήματος» και τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004 μέχρι τον Harry Potter και την τελευταία ταινία του Κρόνενμπεργκ, εδώ και σαράντα χρόνια ο Γιώργος και ο Ρούλης Αλαχούζος δημιουργούν εντυπωσιακά και τρομακτικά όντα σαν σύγχρονοι αλχημιστές, επιστρατεύοντας τη φαντασία και τη δεξιοτεχνία τους.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Περηφανευόμαστε ότι δώσαμε τα φώτα μας στον κόσμο, αλλά δεν κρατήσαμε ούτε ένα λυχναράκι»

Oι Αθηναίοι / «Περηφανευόμαστε ότι δώσαμε τα φώτα μας στον κόσμο, αλλά δεν κρατήσαμε ούτε ένα λυχναράκι»

Η αρχιτέκτονας και υπεύθυνη των Αρχείων Νεοελληνικής Αρχιτεκτονικής του Μουσείου Μπενάκη, Μάρω Καρδαμίτση-Αδάμη, δεν λησμόνησε ποτέ στην πορεία της πως η μορφή ενός κτιρίου πρέπει να έχει χαρακτήρα, ειλικρίνεια και κλίμακα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Sotja

Οι Αθηναίοι / Sotja: «Στο ξεκίνημά μου έλεγαν "αυτό το κοριτσάκι θα μου κάνει το tattoo;"»

Όταν μπήκε στα τατουατζίδικα, ελάχιστες γυναίκες εργάζονταν εκεί. Εξασκήθηκε πάνω σε «πανκιά» και βρήκε το προσωπικό της στυλ στις horror ταινίες των ’60s. Η Αθηναία της εβδομάδας θυμάται την εποχή που τα tattoo προκαλούσαν προβλήματα στη δουλειά και κακεντρεχή σχόλια στον δρόμο - και αυτή η πραγματικότητα δεν έχει ακριβώς τελειώσει.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Το Μπουλούκι, ένα περιοδεύον εργαστήριο για τις παραδοσιακές τεχνικές δόμησης, βάζει το δικό του -σημαντικό- λιθαράκι στη διατήρηση της μνήμης και της ζωής στην ορεινή Ήπειρο

Γειτονιές της Ελλάδας / Δύο νέοι αρχιτέκτονες ανακατασκεύασαν τη στέγη ενός σχολείου στα Τζουμέρκα

Το Μπουλούκι, ένα περιοδεύον εργαστήριο για τις παραδοσιακές τεχνικές δόμησης, βάζει το δικό του -σημαντικό- λιθαράκι στη διατήρηση της μνήμης και της ζωής στην ορεινή Ήπειρο.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΥΡΙΑΖΗΣ
Hotel Experience: Πώς η πρώτη διοργάνωση για το μέλλον του τουρισμού υπό το πρίσμα της εμπειρίας πέτυχε ρεκόρ επισκεπτών

Design / Hotel Experience: Πώς η πρώτη διοργάνωση για το μέλλον του τουρισμού υπό το πρίσμα της εμπειρίας πέτυχε ρεκόρ επισκεπτών

Η διοργάνωση του Hotel Experience που πραγματοποιήθηκε 5-6 Οκτωβρίου 2024 στο Ωδείο Αθηνών ξεπέρασε κάθε προσδοκία συμμετοχής καθώς πάνω από 4.000 επισκέπτες βίωσαν από κοντά την εμπειρία
THE LIFO TEAM
H θρυλική Ιταλίδα designer Paola Navone θέλει να ζήσει στην Αθήνα

Design / H θρυλική Ιταλίδα designer Paola Navone θα ήθελε να ζήσει στην Αθήνα

 H προσωπικότητα της αρχιτεκτόνισας και designer Paola Navone είναι πληθωρική, όσο και η ιστορία της ζωής της. Λίγο πριν εμφανιστεί ως ομιλήτρια το Σάββατο 5 Οκτωβρίου στο συνέδριο Hotel Experience στο Ωδείο Αθηνών μας μιλάει με πάθος για ένα πρόσφατο πρότζεκτ που υπέγραψε.
ΘΑΝΑΣΗΣ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ