Τέσσερα μπουκέτα και ένα μπονσάι στα βάθη του ωκεανού Facebook Twitter

Τέσσερα μπουκέτα και ένα μπονσάι στα βάθη του ωκεανού

0

Ο Ιάπωνας καλλιτέχνης Azuma Makoto ξεκίνησε την καριέρα του σαν ανθοπώλης που στη συνέχεια εξελίχθηκε σ' αυτό που ο ίδιος ονομάζει βοτανική γλυπτική. Για τον Azuma, τα άνθη είναι το ιδανικό μέσο όχι μόνο να εξερευνήσει την μεταβατική φύση της ομορφιάς και της αποσύνθεσης της αλλά επίσης να δημιουργήσει σουρεαλιστικά σενάρια στη φύση. Οι πληθωρικές, εξωτικές του συνθέσεις έχουν αιωρηθεί στον αέρα, έχουν καταψυχθεί στον πάγο, πυρποληθεί στη φωτιά και εκτοξευθεί στο διάστημα. Στο πρότζεκτ του Exobiotanica, έστειλε σε συνεργασία με μία αεροδυναμική εταιρεία, ένα μπουκέτο και ένα μπονσάι στη στρατόσφαιρα, καταγράφοντας το ταξίδι τους και την ενδεχόμενη αποσύνθεσή τους με κάμερες και GoPro βίντεο. Για το τελευταίο του πρότζεκτ στράφηκε στον ωκεανό. Πρόκειται για το Sephirothic Flower: Diving Into the Unknown μια ωκεάνια λουλουδένια εκστρατεία αρκετά χιλιόμετρα κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας. Τα τελευταία τρία χρόνια αυτός και μια ομάδα 15 ατόμων ξεκίνησαν μια εξαντλητική επιστημονική διαδικασία σχεδιασμού του εγχειρήματος. Σχεδίασαν επίσης μια πλαστική κατασκευή με χυτοσίδηρο που θα μπορούσε να αντέξει την πίεση του ωκεανού, μεταφέροντας τα λουλούδια και τον φωτογραφικό εξοπλισμό. Το πρότζεκτ πραγματοποιήθηκε στον κόλπο Suruga της Ιαπωνίας, όπου οι υποβρύχιες τάφροι του Ειρηνικού έχουν βάθος μέχρι και τα 7.000 πόδια.

Τέσσερα μπουκέτα και ένα μπονσάι στα βάθη του ωκεανού Facebook Twitter
Ο Azuma στο υπόγειο στούντιο του. Credit © AMKK
Τέσσερα μπουκέτα και ένα μπονσάι στα βάθη του ωκεανού Facebook Twitter
Credit © AMKK
Τέσσερα μπουκέτα και ένα μπονσάι στα βάθη του ωκεανού Facebook Twitter
Το στήσιμο των μπουκέτων.Credit © AMKK
Τέσσερα μπουκέτα και ένα μπονσάι στα βάθη του ωκεανού Facebook Twitter
Credit © AMKK
Τέσσερα μπουκέτα και ένα μπονσάι στα βάθη του ωκεανού Facebook Twitter
Σχέδιο του πρότζεκτ. Credit © AMKK
Τέσσερα μπουκέτα και ένα μπονσάι στα βάθη του ωκεανού Facebook Twitter
Τα φυτά μεταφέρονται με σκάφος στον κόλπο Suruga. Credit © AMKK
Τέσσερα μπουκέτα και ένα μπονσάι στα βάθη του ωκεανού Facebook Twitter
Μια ανθοδέσμη που ονομάζεται God to God. Credit © AMKK
Τέσσερα μπουκέτα και ένα μπονσάι στα βάθη του ωκεανού Facebook Twitter
Credit © AMKK
Τέσσερα μπουκέτα και ένα μπονσάι στα βάθη του ωκεανού Facebook Twitter
Η ανθοδέσμη Multi God. Credit © AMKK
Τέσσερα μπουκέτα και ένα μπονσάι στα βάθη του ωκεανού Facebook Twitter
Credit © AMKK
Τέσσερα μπουκέτα και ένα μπονσάι στα βάθη του ωκεανού Facebook Twitter
Το μπονσάι Pine God. Credit © AMKK
Design
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Casa Gaia Ένα παράδειγμα εμβληματικών μεσογειακών διακοπών

Design / Casa Gaia Ένα παράδειγμα εμβληματικών μεσογειακών διακοπών

Η Casa Gaia από τους Bobotis+Bobotis Architects είναι μια βίλα που, απόλυτα συνδεδεμένη με το τοπίο, ενσωματώνει με ευαισθησία τις καθημερινές ανθρώπινες ανάγκες, αποτίνοντας φόρο τιμής στη διαχρονική ηρεμία του μεσογειακού καλοκαιριού.
ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
10 απίθανα αθηναϊκά σπίτια

Design / 10 απίθανα αθηναϊκά σπίτια

Τη χρονιά που μας πέρασε, η Τζούλη Αγοράκη «άνοιξε» για τους αναγνώστες της LifO μερικά από τα πιο ιδιαίτερα, όμορφα, παράξενα, εκκεντρικά, γουστόζικα σπίτια της πόλης μας. Διαλέξαμε 10 που θα μας μείνουν αξέχαστα.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΠΑΡΙΣ ΤΑΒΙΤΙΑΝ
CHECK Ένα Μουσείο Παραμυθιού φτιαγμένο από ανακυκλώσιμα υλικά

Design / Ένα Μουσείο Παραμυθιού φτιαγμένο από ανακυκλώσιμα υλικά

Στην πόλη της Καβάλας oγδόντα παραμύθια και αγαπημένοι ήρωες προσφέρουν στα παιδιά την ευκαιρία να ταξιδέψουν σ’ έναν φανταστικό κόσμο με τη χρήση απλών, καθημερινών αντικειμένων που συχνά καταλήγουν στα σκουπίδια.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ένα σπίτι σαν ζεστή αγκαλιά

Design / Ένα σπίτι σαν ζεστή αγκαλιά

Ο διευθυντής προγράμματος του Δίεση, Γιώργος Γιαννόπουλος, προτιμά να ψάχνει πράγματα στο «γιουσουρούμ του Facebook» παρά να μπει σε μια αλυσίδα επίπλων. Και όταν έχει τις κλειστές του, μπορεί να ασχολείται με μια καρέκλα για δέκα ώρες χωρίς να κουράζεται.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Ένα σπίτι που μας προτρέπει να ζήσουμε στο max/ Ένα σπίτι που φοράει με χιούμορ τον μαξιμαλισμό του

Design / «Ο μινιμαλισμός είναι πλήξη»

Κάποτε η Tina Livanos είχε καθυστερήσει σε έναν γάμο, όπου ήταν παράνυμφος, επειδή είχε βρει μια ιδιαίτερη λάμπα. Μέχρι και σήμερα ψάχνει αδιάκοπα σε αντικερί, ανοιχτές αγορές και παζάρια, προκειμένου να γεμίσει το σπίτι της με έπιπλα και μπιχλιμπίδια.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Αθηναϊκές πολυκατοικίες: Η πιο ζωντανή ιστορία της πρωτεύουσας

Βιβλίο / Αθηναϊκές πολυκατοικίες: Η πιο ζωντανή ιστορία της πρωτεύουσας

Μια νέα ερευνητική έκδοση του Ιδρύματος Ωνάση, ευχάριστη και ζωντανή, αφηγείται την ιστορία της πολυκατοικίας αλλά και της πόλης μας με τις μεγάλες και τις μικρότερες αλλαγές της, μέσα από 37 ιστορίες.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ένα σπίτι σε διάλογο με τη δικαιοσύνη και την τέχνη

Design / Ένα διαμέρισμα του ’70 που απορρίπτει οτιδήποτε παλιό

Το σπίτι του Αλέξανδρου Κασσανδρινού είναι γεμάτο τέχνη, χωρίς καμία αντίκα, με έπιπλα περισσότερο βολικά παρά ντιζαϊνάτα και άπειρο φως — τόσο, που το καλοκαίρι στο καθιστικό χρειάζονται γυαλιά ηλίου για να καθίσει κανείς.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Γιώργος και Ρούλης Αλαχούζος

Design / Αδελφοί Αλαχούζοι: Οι πιο διάσημοι Έλληνες «εφετζήδες»

Από την «Ανατομία ενός εγκλήματος» και τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004 μέχρι τον Harry Potter και την τελευταία ταινία του Κρόνενμπεργκ, εδώ και σαράντα χρόνια ο Γιώργος και ο Ρούλης Αλαχούζος δημιουργούν εντυπωσιακά και τρομακτικά όντα σαν σύγχρονοι αλχημιστές, επιστρατεύοντας τη φαντασία και τη δεξιοτεχνία τους.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Περηφανευόμαστε ότι δώσαμε τα φώτα μας στον κόσμο, αλλά δεν κρατήσαμε ούτε ένα λυχναράκι»

Oι Αθηναίοι / «Περηφανευόμαστε ότι δώσαμε τα φώτα μας στον κόσμο, αλλά δεν κρατήσαμε ούτε ένα λυχναράκι»

Η αρχιτέκτονας και υπεύθυνη των Αρχείων Νεοελληνικής Αρχιτεκτονικής του Μουσείου Μπενάκη, Μάρω Καρδαμίτση-Αδάμη, δεν λησμόνησε ποτέ στην πορεία της πως η μορφή ενός κτιρίου πρέπει να έχει χαρακτήρα, ειλικρίνεια και κλίμακα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Sotja

Οι Αθηναίοι / Sotja: «Στο ξεκίνημά μου έλεγαν "αυτό το κοριτσάκι θα μου κάνει το tattoo;"»

Όταν μπήκε στα τατουατζίδικα, ελάχιστες γυναίκες εργάζονταν εκεί. Εξασκήθηκε πάνω σε «πανκιά» και βρήκε το προσωπικό της στυλ στις horror ταινίες των ’60s. Η Αθηναία της εβδομάδας θυμάται την εποχή που τα tattoo προκαλούσαν προβλήματα στη δουλειά και κακεντρεχή σχόλια στον δρόμο - και αυτή η πραγματικότητα δεν έχει ακριβώς τελειώσει.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ