Ένα σπίτι που βρίσκεται δυο ώρες μακριά από τη Νέα Υόρκη, στην πόλη Ancram και είναι το μόνο που έχει σχεδιάσει ο Κινέζος καλλιτέχνης Άι Γουέι-Γουέι, πουλήθηκε για πέντε σχεδόν εκατομμύρια δολάρια. Το σπίτι έγινε σε συνεργασία με το ελβετικό αρχιτεκτονικό γραφείο HHF Architects το 2006 και βγήκε πριν από λίγο καιρό στην αγορά.
Το σπίτι λέγεται Τσάι και πολλοί έχουν παραπλανηθεί πιστεύοντας ότι πρόκειται για το παραδοσιακό ρόφημα της Κίνας, αλλά όχι. Christopher Tsai είναι το όνομα του ιδιοκτήτη, κάτι που σημαίνει ότι για πέντε εκατομμύρια, ο επόμενος μπορεί να του αλλάξει όνομα.
Όπως και να 'χει όμως είναι το δεύτερο πιο ακριβό έργο του που έχει πουληθεί ποτέ, μετά το έργο του με τον Ζωδιακό Κύκλο που πουλήθηκε για 5,42 εκατομμύρια δολάρια στον οίκο δημοπρασιών Phillips London.
Ο καλλιτέχνης βοήθησε στο παρελθόν την ελβετική εταιρία Herzog και de Meuron να σχεδιάσουν το στάδιο «Bird's Nest» για τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2008 στο Πεκίνο.
Το 300 τετραγωνικών Tsai Residence περιλαμβάνει τέσσερις κύβους που ενώνονται κατά μήκος ενός διαδρόμου. Το βιομηχανικό κτίριο, που θυμίζει αγροτικό υπόστεγο, βρίσκεται σε μια έκταση 35,5 στρεμμάτων. Οι πωλητές το χαρακτήρισαν ζωντανή τέχνη. Το σπίτι διαθέτει τρία υπνοδωμάτια και μπάνια, δύο σαλόνια και τρία τζάκια, καθώς και μια εξωτερική πισίνα και ένα εξοχικό καταφύγιο σχεδιασμένο αρχικά για δύο νέους συλλέκτες τέχνης.
Η βιομηχανική εμφάνιση του σπιτιού που θυμίζει αγροτικό υπόστεγο βρίσκεται σε μια έκταση 35,5 στρεμμάτων. Οι πωλητές το χαρακτήρισαν ζωντανή τέχνη. Το σπίτι διαθέτει τρία υπνοδωμάτια και μπάνια, δύο σαλόνια και τρία τζάκια, καθώς και μια εξωτερική πισίνα και ένα εξοχικό καταφύγιο σχεδιασμένο αρχικά για δύο νέους συλλέκτες τέχνης.
Οι τέσσερις κύβοι είναι ξύλινοι, ισομεγέθεις και σχεδιάστηκαν ως απλές κατασκευές ξυλείας επενδυμένες με κυματοειδές γαλβανισμένο σίδερο. Η κάτοψη έρχεται σε αντίθεση με την αυστηρή εξωτερική μορφή, διαλύοντας τους τέσσερις κύβους σε χώρους διαβίωσης και έκθεσης που υπερβαίνουν τα μεμονωμένα κουτιά και των οποίων η δομή χρησιμεύει μόνο ως ρυθμός για τον σχεδιασμό του φωτισμού.
Τα δωμάτια είναι σε διαφορετικά ύψη και το κυρίαρχο τζάκι όσο και τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί έρχονται από την παράδοση της αμερικανικής αρχιτεκτονικής του 20ού αιώνα. Η κατασκευή έχει μεγάλα ανοίγματα στο ισόγειο και οριζόντια επιμήκη παράθυρα.
Το σπίτι συνοδεύεται από έναν πολύ ιδιαίτερο ξενώνα που θυμίζει κοχύλι και έχει κόκκινο γήινο χρώμα.