Ζητήσαμε από τον Scott Balmer να φτιάξει μια εικόνα για την Ελλάδα Facebook Twitter

Ζητήσαμε από τον Scott Balmer να φτιάξει μια εικόνα για την Ελλάδα

0

— Ποια είναι η πιο ζωηρή ανάμνηση που έχεις από την παιδική σου ηλικία;

Από τότε που ζούσα κοντά στους αγρούς, οι περισσότερες αναμνήσεις μου έχουν να κάνουν με τους φίλους μου και τα παιχνίδια που παίζαμε εκεί καθώς προσπαθούσαμε να μην μας πιάσει στα πράσα ένας αγρότης. Συνηθίζαμε να φτιάχνουμε κρυψώνες προσπαθώντας να κρυφτούμε ο ένας από τον άλλον. Υπήρχε ένα εγκαταλελειμμένο κομμάτι γης που το βλέπαμε σαν χωματερή όπου υπήρχαν κάποια πράγματα με τα οποία θα μπορούσαμε να χτίσουμε κάτι. Θυμάμαι να βάζουμε μαζί μερικά από αυτά τα πράγματα φτιάχνοντας ένα αυτοσχέδιο φρούριο, που μετατρεπόταν σε καταφύγιο όταν η βροχή ξεκινούσε αμέσως μετά την ολοκλήρωση του.

— Θυμάσαι τις πρώτες σου παιδικές ζωγραφιές;

Ίσως να μην ήταν από τις πρώτες αλλά θυμάμαι να ζωγραφίζω ένα από τα πρώτα μαλακά παιχνίδια που είχα. Το ζωγράφισα σε μέγεθος Α2 μαζί με κάποια άλλα πόστερ σε ένα βρεφονηπιακό σταθμό όταν ήμουν τεσσάρων. Θυμάμαι να μου την παίρνει ο αέρας από τα χέρια καθώς πηγαίναμε προς το αυτοκίνητο της μητέρας μου, με την ίδια να προσπαθεί να την πιάσει. Δεν θυμάμαι τελικά αν τα κατάφερε.

«Προτιμώ μια καλή ιδέα με μέτριο σχεδιασμό παρά ένα καλοσχεδιασμένο, ανιαρό προτζεκτ»

— Τι είναι αυτό που έχει επηρεάσει τον είδος της δουλειάς που δημιουργείς;

Υπάρχει μια μίξη πραγμάτων τα οποία βοηθούν να δώσω σχήμα στην δουλειά μου. Η μεγαλύτερη έμπνευση προέρχεται από αντικείμενα, εμπειρίες και καταστάσεις οι οποίες συμβαίνουν γύρω μου ή προέρχονται από το παρελθόν ή από κάτι αρκετά πρόσφατο. Δεν με επηρεάζουν μόνο ότι έχει να κάνει με εμένα αλλά και η ποπ κουλτούρα, οι ταινίες, τα βιβλία, τα video games, και οι ρετρό εικόνες. Μπορώ να ονομάσω αρκετά.

Ζητήσαμε από τον Scott Balmer να φτιάξει μια εικόνα για την Ελλάδα Facebook Twitter
Godzilla ©Scott Balmer

— Οι εικονογραφήσεις των πρώτων τευχών του Monocle αντιγράφτηκαν από πολλά έντυπα. Τι πιστεύεις σχετικά με αυτό; Έφερε κάτι καινούριο ή ήταν απλά ένα trend; Πως ήταν η συνεργασία σου με το Monocle;

Είναι ίσως κάτι περισσότερο από τάση και όταν/ή όταν οι άλλες εκδόσεις βλέπουν δουλειές του Monocle και θέλουν να προσλάβουν τους ίδιους illustrators για να κάνουν κάποια παρόμοια δουλειά.

Απολαμβάνω την δημιουργία εικονογραφήσεων για το Monocle, είναι πράγματι καλοί στο να ζητούν αυτό που χρειάζονται από εσένα όσο πιο γρήγορα γίνεται, έτσι ώστε εσύ να μπορείς να συγκεντρωθείς στην δημιουργία μιας εικόνας που θα συνοδεύει το άρθρο για το οποίο σε έχουν προσλάβει. Υπάρχει ένα deadline λίγων ημερών αλλά είναι καλό να δίνεις όλη σου την ενέργεια και την προσοχή σε αυτό που κάνεις.

— Ποιος είναι ο αγαπημένος σου πελάτης με τον οποίο έχει συνεργαστεί και γιατί;

Δεν θα μπορούσα να το απαντήσω αυτό, αναφέροντας έναν συγκεκριμένο πελάτη , υπάρχουν αρκετοί, μικρές ή μεγάλες εταιρείες/εκδόσεις για τους οποίους είμαι ευγνώμων που έκανα δουλειές μαζί τους. Για εμένα κάποιοι από τους καλύτερους πελάτες με τους οποίους έχω δουλέψει μου έδωσαν το ελεύθερο να δημιουργήσω ότι έβλεπα ότι θα τους ταίριαζε μέσα στο σύντομο χρονικό διάστημα που μου είχε δοθεί. Κάποιες φορές είναι ωραίο να δουλεύεις μέσα σε αυτή την ελευθερία που σου δίνεται και άλλες φορές καλό είναι να μπαίνουν κάποιοι περιορισμοί σε αυτό που θα κάνεις.

— Μπορείς να μας περιγράψεις το εργασιακό σου περιβάλλον;

Δεν είναι κάτι ιδιαίτερο, είναι αυτό που θα περίμενες, ένα γραφείο με το λάπτοπ με ένα cintiq companion hybrid και επιπλέον χαρτιά, στυλό, μολύβια και άλλα αντικείμενα που σχετίζονται με την τέχνη μου. Ο εργασιακός μου χώρος έχει το αξιοπρεπές μέγεθος που χρειάζομαι ώστε να είμαι δημιουργικός.

Ζητήσαμε από τον Scott Balmer να φτιάξει μια εικόνα για την Ελλάδα Facebook Twitter
Robocop ©Scott Balmer
Ζητήσαμε από τον Scott Balmer να φτιάξει μια εικόνα για την Ελλάδα Facebook Twitter
Castlevania ©Scott Balmer

— Ποιος είναι ο αγαπημένος σου επαγγελματίας εικονογράφος και γιατί;

Πρώτος από όλους ο Paul Blow o οποίος δημιουργεί πράγματι ωραία concept εικονογραφήσεων με απλά, έντονα χρώματα στα οποία υπάρχει μια όμορφη, τραχιά υφή πάνω τους. Μια άλλη illustrator είναι η Lydia Nichols η οποία δημιουργεί υπέροχες εικονογραφήσεις με ρετρό στυλ γραφικών. Έχει καλό μάτι ώστε να επιλέγει το χρώμα που κολακεύουν τα σχέδια της.

— Πότε οι εικονογραφήσεις είναι καλύτερες από τις λέξεις;

Όταν μπορούν να περιγράψουν με λίγες γραμμές ή σχήματα το ίδιο πράγμα για το οποίο θα χρειαζόταν μερικές ωραίες προτάσεις για να το περιγράψεις.

— Ποια είναι η πρώτη λέξη που σου έρχεται στο μυαλό όταν ακούς:

Tetris-Ρωσία

80s- Neon

MTV- Μουσική

Χρόνος-Ρολόι

Αγάπη-Μίσος

Λονδίνο-Μετρό

Πολιτικοί-Δημοκρατία

Ελευθερία-Περιστέρι

Αναρχία-Φλόγες

Λεφτά-Πράσινο

Μοναξιά-Απομόνωση

Φαντασία-Μύθος

Ζητήσαμε από τον Scott Balmer να φτιάξει μια εικόνα για την Ελλάδα Facebook Twitter
H δημιουργία του για την Ελλάδα ©Scott Balmer

— Ένα top5 με τους αγαπημένους σου καλλιτέχνες και ένα σύντομο σχόλιο για τον καθένα;

Θα κάνω μια μίξη designers και καλλιτεχνών:

Saul Bass.

Για τις δεξιότητες του τόσο στον σχεδιασμό κινηματογραφικών πόστερ όσο και στην συνεισφορά του στην μουσική των τίτλων των ταινιών

Moebius.

Για τις ικανότητες του να δημιουργεί κάποια από τα ωραιότερα κόμικ φαντασίας που έχω δει.

Roger Dean.

Για τα ενδιαφέροντα τοπία φαντασίας που δημιουργεί και τις σειρές γραμμάτων.

H R Giger. Για την σκοτεινή διεστραμμένη δουλειά του με την οποία λιώνει την οργανική ζωή και την μετατρέπει σε σουρεαλιστική.

Drew Struzan.

Για την φανταστική συνεισφορά του στον τύπο όλων των εμβληματικών κινηματογραφικών αφισών που δημιούργησε και για τις ταινίες του Indiana Jones

— Πες μας τα πάντα για την δουλειά σου με τον τίτλο «Ελλάδα».

Το κομμάτι «Greece» έγινε με αφορμή ένα tribute website, το illostribute.com, ένα website που είχε να κάνει με μια συλλογή καλλιτεχνών οι οποίοι κάθε μήνα θα δημιουργούσαν ένα έργο –tribute σε ένα σπουδαίο καλλιτέχνη από το παρελθόν.

Tο «Greece» βασίζεται στις ταξιδιωτικές αφίσες του David Klein (ήταν ο καλλιτέχνης που είχε επιλεγεί για εκείνο το μήνα) για την Ελλάδα, ένα κονσεπτ που μου άρεσε ιδιαίτερα διότι δείχνει την πλούσια κληρονομιά της Ελλάδας μέσα από ένα απλό σχεδιασμό με παστέλ χρώματα. Το μόνο που χρειαζόταν να κάνω ήταν να δημιουργήσω ξανά την αφίσα προσαρμοσμένη στο δικό μου στυλ, αυτό από μόνο του είναι ένας τέλειος τρόπος για να δεις τις αποφάσεις που πήρε ο Klein για αυτή την tribute δημιουργία. Αυτό που μου άρεσε στην συνεργασία μου με το illostribute όσο ήταν ενεργό, είναι ότι ήταν κάτι παραπάνω από απλή μάθηση.

— Τι κάνει έναν illustrator καλό illustrator;

Θα έλεγα ότι είναι μια μίξη δεξιότητας και καλών ιδεών, θα έλεγα ότι τείνω περισσότερο προς την πλευρά των καλών ιδεών. Προτιμώ να δω μια καλή ιδέα με μέτριο σχεδιασμό, παρά τον τέλειο σχεδιασμό ενός ανιαρού προτζεκτ.

— Πες μας για τα μελλοντικά σου σχέδια.

Ετοιμάζομαι μέσα στο χρόνο για μερικές ομαδικές εκθέσεις. Εκτός από αυτό θα προσπαθήσω λίγο να επεκτείνω την τέχνη μου σε άλλα πράγματα με τα οποία θα μπορούσα να δουλέψω. Ίσως κάνω κάποιο λεύκωμα με τις δουλείες μου ή μπορεί να πειραματιστώ με 3D. Πιθανόν να αναζητήσω περισσότερα αντικείμενα για την δουλειά μου σχετικά με το τελευταίο. Θα δούμε τι επιφυλάσσει το μέλλον για εμένα. Ελπίζω να είναι καλό.

Ζητήσαμε από τον Scott Balmer να φτιάξει μια εικόνα για την Ελλάδα Facebook Twitter
Boss ©Scott Balmer
Ζητήσαμε από τον Scott Balmer να φτιάξει μια εικόνα για την Ελλάδα Facebook Twitter
Saucy Detective ©Scott Balmer
Ζητήσαμε από τον Scott Balmer να φτιάξει μια εικόνα για την Ελλάδα Facebook Twitter
Stegosaurus ©Scott Balmer
Ζητήσαμε από τον Scott Balmer να φτιάξει μια εικόνα για την Ελλάδα Facebook Twitter
Idol ©Scott Balmer
Ζητήσαμε από τον Scott Balmer να φτιάξει μια εικόνα για την Ελλάδα Facebook Twitter
The hidden fortress ©Scott Balmer
Ζητήσαμε από τον Scott Balmer να φτιάξει μια εικόνα για την Ελλάδα Facebook Twitter
©Scott Balmer
Ζητήσαμε από τον Scott Balmer να φτιάξει μια εικόνα για την Ελλάδα Facebook Twitter
House of the Holy ©Scott Balmer

________________

Περισσότερα για τον Scott Balmer και τις δουλειές του στο site του

Design
0

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ: ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΜΑΚΡΗΣ

Ξεκίνησε να γράφει στο LIFO.gr από τους πρώτους του μήνες, με το ψευδώνυμο Vam33
ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΚΤΗ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ένα σπίτι που μας προτρέπει να ζήσουμε στο max/ Ένα σπίτι που φοράει με χιούμορ τον μαξιμαλισμό του

Design / «Ο μινιμαλισμός είναι πλήξη»

Κάποτε η Tina Livanos είχε καθυστερήσει σε έναν γάμο, όπου ήταν παράνυμφος, επειδή είχε βρει μια ιδιαίτερη λάμπα. Μέχρι και σήμερα ψάχνει αδιάκοπα σε αντικερί, ανοιχτές αγορές και παζάρια, προκειμένου να γεμίσει το σπίτι της με έπιπλα και μπιχλιμπίδια.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Αθηναϊκές πολυκατοικίες: Η πιο ζωντανή ιστορία της πρωτεύουσας

Βιβλίο / Αθηναϊκές πολυκατοικίες: Η πιο ζωντανή ιστορία της πρωτεύουσας

Μια νέα ερευνητική έκδοση του Ιδρύματος Ωνάση, ευχάριστη και ζωντανή, αφηγείται την ιστορία της πολυκατοικίας αλλά και της πόλης μας με τις μεγάλες και τις μικρότερες αλλαγές της, μέσα από 37 ιστορίες.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ένα σπίτι σε διάλογο με τη δικαιοσύνη και την τέχνη

Design / Ένα διαμέρισμα του ’70 που απορρίπτει οτιδήποτε παλιό

Το σπίτι του Αλέξανδρου Κασσανδρινού είναι γεμάτο τέχνη, χωρίς καμία αντίκα, με έπιπλα περισσότερο βολικά παρά ντιζαϊνάτα και άπειρο φως — τόσο, που το καλοκαίρι στο καθιστικό χρειάζονται γυαλιά ηλίου για να καθίσει κανείς.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Γιώργος και Ρούλης Αλαχούζος

Design / Αδελφοί Αλαχούζοι: Οι πιο διάσημοι Έλληνες «εφετζήδες»

Από την «Ανατομία ενός εγκλήματος» και τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004 μέχρι τον Harry Potter και την τελευταία ταινία του Κρόνενμπεργκ, εδώ και σαράντα χρόνια ο Γιώργος και ο Ρούλης Αλαχούζος δημιουργούν εντυπωσιακά και τρομακτικά όντα σαν σύγχρονοι αλχημιστές, επιστρατεύοντας τη φαντασία και τη δεξιοτεχνία τους.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Περηφανευόμαστε ότι δώσαμε τα φώτα μας στον κόσμο, αλλά δεν κρατήσαμε ούτε ένα λυχναράκι»

Oι Αθηναίοι / «Περηφανευόμαστε ότι δώσαμε τα φώτα μας στον κόσμο, αλλά δεν κρατήσαμε ούτε ένα λυχναράκι»

Η αρχιτέκτονας και υπεύθυνη των Αρχείων Νεοελληνικής Αρχιτεκτονικής του Μουσείου Μπενάκη, Μάρω Καρδαμίτση-Αδάμη, δεν λησμόνησε ποτέ στην πορεία της πως η μορφή ενός κτιρίου πρέπει να έχει χαρακτήρα, ειλικρίνεια και κλίμακα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Sotja

Οι Αθηναίοι / Sotja: «Στο ξεκίνημά μου έλεγαν "αυτό το κοριτσάκι θα μου κάνει το tattoo;"»

Όταν μπήκε στα τατουατζίδικα, ελάχιστες γυναίκες εργάζονταν εκεί. Εξασκήθηκε πάνω σε «πανκιά» και βρήκε το προσωπικό της στυλ στις horror ταινίες των ’60s. Η Αθηναία της εβδομάδας θυμάται την εποχή που τα tattoo προκαλούσαν προβλήματα στη δουλειά και κακεντρεχή σχόλια στον δρόμο - και αυτή η πραγματικότητα δεν έχει ακριβώς τελειώσει.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Το Μπουλούκι, ένα περιοδεύον εργαστήριο για τις παραδοσιακές τεχνικές δόμησης, βάζει το δικό του -σημαντικό- λιθαράκι στη διατήρηση της μνήμης και της ζωής στην ορεινή Ήπειρο

Γειτονιές της Ελλάδας / Δύο νέοι αρχιτέκτονες ανακατασκεύασαν τη στέγη ενός σχολείου στα Τζουμέρκα

Το Μπουλούκι, ένα περιοδεύον εργαστήριο για τις παραδοσιακές τεχνικές δόμησης, βάζει το δικό του -σημαντικό- λιθαράκι στη διατήρηση της μνήμης και της ζωής στην ορεινή Ήπειρο.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΥΡΙΑΖΗΣ
Hotel Experience: Πώς η πρώτη διοργάνωση για το μέλλον του τουρισμού υπό το πρίσμα της εμπειρίας πέτυχε ρεκόρ επισκεπτών

Design / Hotel Experience: Πώς η πρώτη διοργάνωση για το μέλλον του τουρισμού υπό το πρίσμα της εμπειρίας πέτυχε ρεκόρ επισκεπτών

Η διοργάνωση του Hotel Experience που πραγματοποιήθηκε 5-6 Οκτωβρίου 2024 στο Ωδείο Αθηνών ξεπέρασε κάθε προσδοκία συμμετοχής καθώς πάνω από 4.000 επισκέπτες βίωσαν από κοντά την εμπειρία
THE LIFO TEAM