LIVE!

Πλούσιος είναι ο άνθρωπος που έχει ελεύθερο χρόνο

 Πλούσιος είναι ο άνθρωπος που έχει ελεύθερο χρόνο Facebook Twitter
0

ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟ

 Πλούσιος είναι ο άνθρωπος που έχει ελεύθερο χρόνο Facebook Twitter
Φωτο: Γιάννης Κόντος

Εμπόλεμες περιοχές, άγονες ζώνες, βλέμματα που σε ακολουθούν, στιγμές που δεν ξεχνάς και η δυσκολία που συναντάς όταν μέσα από τον φακό χρειάζεται να αποτυπώσεις έναν ολόκληρο κόσμο. Ο Γιάννης Κόντος γεννήθηκε το 1971 στα Γιάννενα. Τα μεγαλύτερα χρονικά διαστήματα  της ζωής του ταξιδεύει σε όλον τον πλανήτη για να καλύψει ως φωτορεπόρτερ τα σημαντικότερα γεγονότα. «Η έμπνευση είναι πάντα ο άνθρωπος και τα γεγονότα η αφορμή», λέει. Έχει αποσπάσει 20 διεθνή βραβεία και στο σακίδιο της ζωής του κουβαλά ξεχωριστές φωτογραφίες, ανεξίτηλες εμπειρίες και εικόνες  που παραμένουν χαραγμένες για πάντα στο μυαλό του. Υπήρξε παγκόσμιος πρωταθλητής στην κωπηλασία και τον ελεύθερό του χρόνο «παίρνει τα βουνά», αφού λατρεύει το ορεινό τρέξιμο που αποτελεί για αυτόν  την ιδανική ψυχοθεραπεία, που τον χαλαρώνει, τον  ηρεμεί και βάζει το μυαλό του σε τάξη.

— Σε τι περιβάλλον μεγάλωσες; Υπάρχει μια ανάμνηση από την παιδική ηλικία που να επέδρασε και να σε οδήγησε στην φωτογραφία;

Έχασα τον πατέρα μου σε σχετικά μικρή ηλικία. Πρόλαβα όμως να ακολουθήσω το πάθος του για τη φωτογραφία κληρονομώντας μια διοπτική Yashica μεσαίου φορμά με την οποία έκανα τα πρώτα μου φωτογραφικά βήματα. Με την ίδια μηχανή φωτογραφίζω ακόμα και σήμερα πορτρέτα οικείων ανθρώπων.

Η μαγεία της φωτογραφίας κρύβεται στην ερμηνεία που δίνει ο καθένας στο συναίσθημα που του προκαλεί. Η ερμηνεία της εικόνας είναι θέμα παιδείας. Διαφορετικοί άνθρωποι εκλαμβάνουν διαφορετικά μηνύματα από την ίδια εικόνα.

— Πώς σχολιάζει ένας φωτορεπόρτερ την κυριαρχία των selfies;

Τα selfies ή τα welfies είναι μια μόδα της εποχής που βοηθήθηκε από τις νέες τεχνολογίες και την εξέλιξη των κινητών τηλεφώνων. Ήδη έχουν αρχίσει να φθίνουν σε σημαντικό βαθμό. Η ίδια μόδα καθοδηγεί και τον μέσο χρήστη -επίδοξο ερασιτέχνη φωτογράφο- smartphone να πιστεύει ότι έγινε ξαφνικά φωτογράφος. Δυστυχώς οι φωτογραφικές του ικανότητες περιορίζονται στη απλή εφαρμογή εντυπωσιακών φίλτρων, με αποτέλεσμα συνήθως ανούσιες φωτογραφίες χωρίς περιεχόμενο.

— Θα δεχόσουν να έμπαινε πρωτοσέλιδο μια φωτογραφία σου που θα έδειχνε τον αποκεφαλισμό ενός δημοσιογράφου; Ποια ήταν η δυσκολότερη φωτογράφιση που έχεις κάνει;

Δεν θα φωτογράφιζα ποτέ τον αποκεφαλισμό κανενός ανθρώπου ή κάποια άλλη παρόμοια βαρβαρότητα που χρησιμοποιείται ως όπλο προπαγάνδας. Ως επαγγελματίας έχω την πολυτέλεια να αποφασίζω για το πότε θα σηκώσω τη μηχανή.

 Πλούσιος είναι ο άνθρωπος που έχει ελεύθερο χρόνο Facebook Twitter
Φωτο: Γιάννης Κόντος

— Η μαγεία της ανακάλυψης στις φωτογραφίες κρύβεται σε αυτά που δεν μπορούν να δουν οι άλλοι;

Η μαγεία της φωτογραφίας κρύβεται στην ερμηνεία που δίνει ο καθένας στο συναίσθημα που του προκαλεί. Η ερμηνεία της εικόνας είναι θέμα παιδείας. Διαφορετικοί άνθρωποι εκλαμβάνουν διαφορετικά μηνύματα από την ίδια εικόνα.

— Από πού αντλείς έμπνευση, από τους ανθρώπους ή τα γεγονότα;

Στα γεγονότα πρωταγωνιστεί πάντα ο άνθρωπος. Αυτά με κάποιο τρόπο επηρεάζουν τις ζωές των ανθρώπων. Με δυο λόγια η έμπνευση είναι πάντα ο άνθρωπος και τα γεγονότα η αφορμή.

— Τι είναι η φωτογραφία για σένα; Μέσα από αυτές μπορεί ο κόσμος να γίνει καλύτερος;

Η φωτογραφία είναι ένας πολύ προσωπικός τρόπος έκφρασης με τη βοήθεια ενός τεχνικού μέσου. Επίσης είναι ένα παιχνίδι με το φως με πολύ σοβαρές προεκτάσεις. Ο κόσμος αν θα μπορέσει μια μέρα να γίνει καλύτερος θα γίνει από την εξέλιξη του ανθρώπινου πολιτισμού. Κάποιες φωτογραφίες αφήνουν το στίγμα τους στην ιστορία αλλά ίσως θα ήταν υπερβολή να θεωρήσει κανείς ότι αλλάζουν τον κόσμο. Η φωτογραφία συμπορεύεται με την ανθρώπινη εξέλιξη.

— Μια φωτογραφία τι πρέπει να περιέχει για να αφυπνίσει συνειδήσεις και να συγκινήσει τους ανθρώπους;

Να είναι απλά διαχρονική. Να μπορεί να σταθεί στο χρόνο, μένοντας χαραγμένη στη μνήμη του θεατή. Τα στοιχεία για μια τέτοια εικόνα είναι η ιδανική ισορροπία μεταξύ φόρμας και περιεχομένου. Εν ολίγοις, η διαχρονική εικόνα ακροβατεί ανάμεσα στην πληροφορία και την τέχνη.

 Πλούσιος είναι ο άνθρωπος που έχει ελεύθερο χρόνο Facebook Twitter
Φωτο: Γιάννης Κόντος

— Έχεις καλύψει πολλά πολεμικά μέτωπα, τι θυμάσαι από αυτές τις εμπειρίες;

Θυμάμαι πολλές δυσάρεστες καταστάσεις και εμπειρίες οι οποίες έχουν χαραχθεί για πάντα στη μνήμη μου. Δεν είναι λίγες οι φορές που ανασύρονται με διάφορες αφορμές και μου προκαλούν πόνο. Μεγαλώνοντας ανακαλύπτω πράγματα στις εικόνες μου στα οποία δεν είχα δώσει παλαιότερα τη δέουσα σημασία. Οι εικόνες όμως παραμένουν εκεί αδιάψευστοι μάρτυρες.

— Τι σου προκαλεί φόβο, τι σε εξοργίζει; Υπάρχει κάτι για το οποίο έχεις μετανιώσει;

Φόβο μου προκαλεί η απώλεια ενός αγαπημένου προσώπου. Με εξοργίζει ο φανατισμός και η ευκολία με την οποία χειραγωγείται η κοινή γνώμη από κάποιες εικόνες και τους πρεσβευτές τους. Έχω μετανιώσει για κάποιες φορές που σήκωσα τη μηχανή σε θέματα που δεν άξιζαν.

 

— Ποιο είναι το μεγαλύτερο προσωπικό κόστος που έχει ένας φωτορεπόρτερ;

Το μεγαλύτερο προσωπικό κόστος για έναν φωτορεπόρτερ είναι τα ζητήματα ηθικής με τα οποία έρχεται αντιμέτωπος καθημερινά και τα οποία καθορίζουν τις ζωές των ανθρώπων που φωτογραφίζει.

— Μια εικόνα που δεν θα ξεχάσεις ποτέ;

Σιέρα Λεόνε, 2005: Ένα μικρό παιδί κουμπώνει το κουμπί της μπλούζας του ακρωτηριασμένου πατέρα του. Εκείνος, ο Abu Bakarr Kargbo, αναπληρώνει κάθε απαγορευμένο χάδι με ένα βλέμμα γεμάτο υποσχέσεις. Η Δημοκρατία της Σιέρα Λεόνε, με τα πλουσιότερα κοιτάσματα διαμαντιών στον κόσμο, είναι μια χώρα με μέσο όρο ζωής τα 36 χρόνια, με ανύπαρκτη υγειονομική περίθαλψη, τρομερές ανισότητες και διαφθορά σε όλα τα πολιτικά και κοινωνικά επίπεδα. Ο πολυετής εμφύλιος που δεκαετίες ολόκληρες ταλαιπώρησε την περιοχή, είχε ως μία ακόμη τραγική συνέπεια το θάνατο 75.000 ανθρώπων και τον παραδειγματικό ακρωτηριασμό 10.000 ακόμη.

 Πλούσιος είναι ο άνθρωπος που έχει ελεύθερο χρόνο Facebook Twitter
Σιέρα Λεόνε, 2005: Ένα μικρό παιδί κουμπώνει το κουμπί της μπλούζας του ακρωτηριασμένου πατέρα του. Φωτο: Γιάννης Κόντος

— Τι είναι ευτυχία για σένα;

Ο ελεύθερος χρόνος. Σήμερα, πλούσιος είναι ο άνθρωπος που έχει ελεύθερο χρόνο.

— Κάτι που νοσταλγείς;

Νοσταλγώ τις μέρες της αναλογικής φωτογραφίας, τη μυρωδιά του καινούριου φιλμ και την αίσθηση ότι το κάθε κλικ μετρούσε.

— Πώς αξιοποιείς τον ελεύθερο χρόνο σου;

Παίρνω τα βουνά, στην κυριολεξία.(γέλια) Αναζητώ τη γαλήνη και την ηρεμία της φύσης τρέχοντας ελεύθερος από καθημερινές ασχολίες. Το τρέξιμο αποτελεί την ιδανική ψυχοθεραπεία, με χαλαρώνει, με ηρεμεί και βάζει το μυαλό μου σε τάξη.

— Υπάρχει ένα μέρος που να αναζητάς την ηρεμία ή να λειτουργεί ως προσωπικό καταφύγιο;

Μια βόλτα γύρω από τη λίμνη των Ιωαννίνων ξυπνά πάντα μνήμες των παιδικών χρόνων.

— Τι όνειρα κάνεις;

Τα όνειρα είναι προσωπικά και είναι προτιμότερο να μην δημοσιοποιούνται.

 Πλούσιος είναι ο άνθρωπος που έχει ελεύθερο χρόνο Facebook Twitter
Κόσοβο. Φωτο: Γιάννης Κόντος
 Πλούσιος είναι ο άνθρωπος που έχει ελεύθερο χρόνο Facebook Twitter
Βόρεια Κορέα. Φωτο: Γιάννης Κόντος
 Πλούσιος είναι ο άνθρωπος που έχει ελεύθερο χρόνο Facebook Twitter
Αφγανιστάν. Φωτο: Γιάννης Κόντος
 Πλούσιος είναι ο άνθρωπος που έχει ελεύθερο χρόνο Facebook Twitter
Ιράκ. Φωτο: Γιάννης Κόντος
 Πλούσιος είναι ο άνθρωπος που έχει ελεύθερο χρόνο Facebook Twitter
Ιράκ. Φωτο: Γιάννης Κόντος
 Πλούσιος είναι ο άνθρωπος που έχει ελεύθερο χρόνο Facebook Twitter
Φωτο: Γιάννης Κόντος
 Πλούσιος είναι ο άνθρωπος που έχει ελεύθερο χρόνο Facebook Twitter
Ιράκ. Φωτο: Γιάννης Κόντος
 Πλούσιος είναι ο άνθρωπος που έχει ελεύθερο χρόνο Facebook Twitter
Κόσοβο. Φωτο: Γιάννης Κόντος
 Πλούσιος είναι ο άνθρωπος που έχει ελεύθερο χρόνο Facebook Twitter
Κόσοβο. Φωτο: Γιάννης Κόντος

http://www.yanniskontos.com/

0

LIVE!

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η μεγαλύτερη αναδρομική για τον David Hockney έρχεται στο Παρίσι

Εικαστικά / Η μεγαλύτερη αναδρομική για τον David Hockney έρχεται στο Παρίσι

Ένας από τους κορυφαίους εν ζωή καλλιτέχνες της Βρετανίας, και από τους πιο ακριβούς, θα δει στα 87 του χρόνια να οργανώνεται τον Απρίλιο η μεγαλύτερη μέχρι σήμερα αναδρομική έργων του στη δεύτερη πατρίδα του, τη Γαλλία, στο Fondation Louis Vuitton.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Η μαγεία των Cabinets of Curiosities και ο φόβος του κενού σε μια έκθεση

Εικαστικά / Η μαγεία των Cabinets of Curiosities και ο φόβος του κενού σε μια έκθεση

Μια σύγχρονη και κριτική ανάγνωση των θαυμαστών ερμαρίων με αξιοπερίεργα αντικείμενα της Αναγέννησης από 78 σύγχρονους εικαστικούς, με «αφηγήσεις» ενός φανταστικού κόσμου και τις αντιστοιχίες του στις πραγματικότητες του σήμερα, στο MOMus-Μουσείο Άλεξ Μυλωνά.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Το φεμινιστικό και κουίρ βλέμμα μιας νεαρής εικαστικού

Σοφία Ροζάκη / Το φεμινιστικό και κουίρ βλέμμα μιας νεαρής εικαστικού

Η νεαρή εικαστικός Σοφία Ροζάκη μάς ξεναγεί στην έκθεσή της «that’s what she said», στην οποία διερευνά εναλλακτικές αφηγήσεις γύρω από το σώμα, το φύλο, τη μνήμη, το τραύμα και τη σεξουαλικότητα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
ΕΠΕΞ Μια έκθεση με τον θεατρικό και σουρεαλιστικό κόσμο των ρούχων της Ελένης Καββάδα

Εικαστικά / Tα ρούχα που σχεδιάζει η Ελένη Καββάδα είναι σαν έργα τέχνης

Οι δημιουργίες της ελληνίδας σχεδιάστριας παρουσιάζονται ως εκθεσιακά γλυπτά στην Intermission. Ογκώδη, σουρεαλιστικά, ποιητικά, ξεπερνούν τα όρια της μόδας και αγγίζουν την τέχνη. Πρόκειται με διαφορά για ό,τι πιο ενδιαφέρον έχει να παρουσιάσει η Ελλάδα στον χώρο της μόδας και αξίζει μια βόλτα στον Πειραιά για να τα δείτε.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο κόπος του καλλιτέχνη μέσα από το έργο του Γιάννη Παππά

Εικαστικά / Ο κόπος του καλλιτέχνη μέσα από το έργο του Γιάννη Παππά

Μια έκθεση εργαστηριακού χαρακτήρα με εκθέματα καλούπια, εργαλεία, προπλάσματα, ημιτελή έργα, σχέδια αλλά και ολοκληρωμένα έργα που για πρώτη φορά βγαίνουν από το εργαστήρι του γλύπτη Γιάννη Παππά.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Ψυχαναλύοντας το σινεμά του Ντέιβιντ Λιντς

Pulp Fiction / Ψυχαναλύοντας το σινεμά του Ντέιβιντ Λιντς

Ο Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος μιλά με τον ψυχίατρο, δραματοθεραπευτή και σκηνοθέτη Στέλιο Κρασανάκη για το αθέατο σύμπαν του ασυνείδητου στο σινεμά, το οποίο υπηρέτησε και απογείωσε ο Λιντς μέσα από το απαράμιλλο έργο του.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Θόδωρος, γλύπτης: Αντί αναδρομικής» στο Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης

Εικαστικά / Ο γλύπτης Θόδωρος παίρνει επιτέλους την αναδρομική έκθεση που του αξίζει

Ήταν ένας από τους βασικούς υποστηρικτές της δημιουργίας ενός μουσείου σύγχρονης τέχνης στην Ελλάδα. Σήμερα, στον δεύτερο όροφο του ΕΜΣΤ, το ανατρεπτικό του έργο, που ξεπερνά κατά πολύ τα όρια της παραδοσιακής γλυπτικής, παρουσιάζεται μέσα από έντεκα ενότητες.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κάσπαρ Ντάβιντ Φρίντριχ: Ο «μάγος του ρομαντισμού» κατακτά την Αμερική

Εικαστικά / Κάσπαρ Ντάβιντ Φρίντριχ: Ο «μάγος του ρομαντισμού» κατακτά την Αμερική

Η πρώτη μεγάλη αναδρομική έκθεση στην Αμερική αφιερωμένη στο έργο του Γερμανού ζωγράφου που στους πολλούς είναι γνωστός για τον πίνακα «Περιπλανώμενος πάνω από τη θάλασσα της ομίχλης».
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Η Αφρική ανάμεσά μας*

Εικαστικά / «Χρησιμοποιούμε τα αντικείμενα για να ακουστούν ιστορίες ανθρώπων»

Στο Μουσείο Μπενάκη, η έκθεση «Η Αφρική ανάμεσά μας» αποτελεί έναν ζωντανό διάλογο ανάμεσα σε αντικείμενα, φωνές και μνήμες της ελληνο-αφρικανικής κοινότητας στην Ελλάδα, φωτίζοντας ταυτότητες, κληρονομιές και διασταυρώσεις πολιτισμών.
M. HULOT
Στη Νέα Υόρκη με τον Γκόντφρεϊ Ρέτζιο

Εικαστικά / Το θρυλικό «Koyaanisqatsi» αναβιώνει στη Νέα Υόρκη μέσω της τεχνητής νοημοσύνης

Το ψηφιακό έργο του Τζον Φιτζέραλντ «The Vivid Unknown», μια από τις φετινές συμμετοχές του Ιδρύματος Ωνάση στο φεστιβάλ «Under the Radar», συνομιλεί εκ νέου με την εμβληματική ταινία του Γκόντφρεϊ Ρέτζιο.
ΒΑΡΒΑΡΑ ΔΟΥΚΑ
Ο υφασμάτινος κόσμος προσευχών της Ελένης Κρίκκη

Εικαστικά / Ο υφασμάτινος κόσμος προσευχών της Ελένης Κρίκκη

Στο εικαστικό της έργο τα τόπια γίνονται τοπία, οι κλωστές υφαίνουν τη μνήμη και η γεωγραφία ανάγεται σε κάτι βαθιά προσωπικό που αφορά τη συναισθηματική σχέση και οικειότητα της καλλιτέχνιδας με τον κόσμο του υφάσματος.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Χρήστος Μποκόρος, εικαστικός

Οι Αθηναίοι / Χρήστος Μποκόρος: «Η τέχνη δεν είναι θέαμα, πρέπει να σε αφορά και να σε πονάει»

Όταν βρέθηκε στη Σχολή Καλών Τεχνών, ένιωσε ότι ναυάγησαν όλα του τα όνειρα και οι επιθυμίες. Αν και έχει ζωγραφίσει χιλιάδες κεράκια, ακόμα αισθάνεται αρχάριος, γιατί το καθένα είναι διαφορετικό, όπως και οι άνθρωποι. Για εκείνον, η τέχνη είναι ένα μνημείο, και κάθε φορά με τα έργα του ακουμπά εκεί που πονάει, για να παίρνει δύναμη.
M. HULOT
CHECK Έκθεση Ephemeral Party

Εικαστικά / Ephemeral Party: Μια έκθεση εικαστικών σε ένα πάρκινγκ στη Βασιλίσσης Σοφίας

Οι χώροι στάθμευσης αποτελούν μόνιμο θέμα συζήτησης για τους Αθηναίους. Και τώρα, ένας τέτοιος χώρος θα συζητηθεί έντονα για εντελώς άλλους λόγους από τους γνωστούς και συνηθισμένους.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Ανεκτίμητα έργα ισλαμικής τέχνης απ’ τα σημαντικότερα μουσεία του κόσμου 

Αποστολή στην Τζέντα / Ταξίδι στην Μπιενάλε Ισλαμικών Τεχνών

Η LIFO ταξίδεψε στη Σαουδική Αραβία και επισκέφθηκε τη δεύτερη Μπιενάλε Ισλαμικών Τεχνών, μια έκθεση που γεφυρώνει το χθες με το σήμερα και αναδεικνύει την καλλιτεχνική έκφραση της ισλαμικής κληρονομιάς.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
ψυχοπαίδης

Εικαστικά / Ο Γιάννης Ψυχοπαίδης έφτιαξε μια πόλη από αναγεννημένα ερείπια στην γκαλερί Ζουμπουλάκη

Από ένα μακρινό ή πρόσφατο παρελθόν ξεβρασμένα στο σήμερα, τα σπασμένα αυτά κομμάτια μάς κάνουν να ανακαλούμε με τη φαντασία μας την προϊστορία τους, μια αλλοτινή ζωή που κάποτε υπήρξε.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Το νέο μουσείο του Έντβαρντ Μουνκ στο Όσλο μαγνητίζει

Πέθανε Σαν Σήμερα / Έντβαρντ Μουνκ: Αυτό το μουσείο στο Όσλο φιλοξενεί τη μεγαλύτερη συλλογή έργων του

Ένα κάπως αμφιλεγόμενο αλλά σίγουρα εντυπωσιακό κτίριο-ορόσημο, δημιούργημα των Estudio Herreros, φιλοξενεί τη μεγαλύτερη συλλογή έργων ενός από τους σπουδαιότερους και πλέον επιδραστικούς καλλιτέχνες των μοντέρνων καιρών.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Los Caprichos»: Ο σκωπτικός Γκόγια στην Εθνική Πινακοθήκη

Εικαστικά / «Los Caprichos»: Ο σκωπτικός Γκόγια στην Εθνική Πινακοθήκη

80 χαρακτικά που σατιρίζουν τη διαφθορά, τη θρησκευτική υποκρισία, την απληστία, την αμάθεια και τη δεισιδαιμονία. Έργα που μπορεί να αποτέλεσαν μια οικονομική καταστροφή για τον μεγάλο Ισπανό ζωγράφο, αλλά θεωρούνται πρόδρομοι της μοντέρνας τέχνης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Αξίζει να τους προσέξετε: Νέα ονόματα στη σύγχρονη τέχνη

Εικαστικά / Αξίζει να τους προσέξετε: Νέα ονόματα στη σύγχρονη τέχνη που δείχνουν τη δουλειά τους τώρα

Οι αθηναϊκές γκαλερί και οι ανεξάρτητοι χώροι μοιάζουν αυτή την περίοδο να βρίσκονται σε μια διαρκή περίοδο δοκιμών, θέλοντας να προτείνουν και νεότερους καλλιτέχνες.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ