Greg Dulli

Greg Dulli Facebook Twitter
0

O Greg Dulli έχει κάτι χαρισματικό και σέξι πάνω στη σκηνή, σαν να είναι μονίμως τσαντισμένος. Ύστερα καταλαβαίνεις ότι είναι πωρωμένος με αυτό που κάνει και προσπαθεί να διαφυλάξει την ποιότητα της μουσικής και των ζωντανών του εμφανίσεων. Όπως κάποτε στο Gagarin, όταν είπε «αν δεν σταματήσετε να μιλάτε, θα σταματήσω να παίζω» κι έφυγε και δεν ξαναβγήκε, αφού κανένας δεν σταμάτησε να μιλάει. Ίσως επειδή στις φλέβες του κυλάει μανιάτικο αίμα (το ελληνικό του επίθετο είναι Κακογιάννης) και δεν σηκώνει και πολλά.

Όταν δεν παίζει μουσική, του αρέσει να πηγαίνει να βλέπει μπάσκετ, και συγκεκριμένα τους L.A. Clippers. Πηγαίνει σινεμά και θέατρο και σε συναυλίες, αλλά συνήθως ταξιδεύει μεταξύ Νέας Ορλεάνης και Λος Άντζελες, όπου είναι ιδιόκτητης του μπαρ Short Stop στη Sunset Blvd.

Είναι ακριβώς 10 το πρωί στο Λος Άντζελες και ο ιδιαίτερα αγαπητός στο ελληνικό κοινό Greg Dulli είναι στην τηλεφωνική γραμμή.

«Πίνω τον καφέ μου και δίνω συνέχεια τηλεφωνικές συνεντεύξεις αυτές τις μέρες. Στην αρχή νόμιζα ότι μόνο εγώ είχα ενθουσιαστεί τόσο πολύ με το reunion των Afghan Whigs, αλλά, απ’ ό,τι φαίνεται, ενδιαφέρεται πολύς κόσμος. Δίνω καθημερινά συνεντεύξεις σε όλο τον κόσμο, ακόμα και σε χώρες που δεν θα επισκεφτούμε».

«Η πορεία των Afghan ήταν αρκετά σύντομη και παιδιά που τώρα αρχίζουν και ακούνε μουσική και πάνε σε συναυλίες δεν μας ξέρουν. Αλλά, ξέρεις κάτι; Δεν το κάνουμε για τον κόσμο. Ο Rick McCollum (κιθάρα) και ο John Curley (μπάσο) είναι φίλοι μου και γουστάρω να παίζω μαζί τους. Έπαιξα με τον John σε μερικά λάιβ με τους Τwilight Singers και δεν μπορείς να φανταστείς πόσο μου είχε λείψει. Μετά ήρθε η πρόταση από το All Tomorrow’s Parties και το συζητήσαμε και οι τρεις μαζί και είπαμε ότι θέλουμε να το ξανακάνουμε».

«Όταν κυκλοφορήσαμε το τελευταίο μας άλμπουμ το 1999, δεν είχαμε ζωή. Κάναμε 230 συναυλίες μέσα σ’ έναν χρόνο, ενώ ο John είχε κάνει οικογένεια και δεν μπορούσε ν’ ακολουθήσει στον ρυθμό που έτρεχε η μπάντα. Εγώ ήμουν τόσο κομμάτια που δεν ήξερα καν σε ποια πόλη παίζαμε. Από τη συναυλία στην Αθήνα το 1999 δεν θυμάμαι τίποτα. Ήμασταν από το αεροπλάνο κατευθείαν στη σκηνή και από εκεί πίσω στο αεροπλάνο».

«Οι Afghan Whigs δεν ήταν ποτέ grunge μπάντα. Δεν ξέρω γιατί μας βάζουν στα σχετικά αφιερώματα, αλλά δεν υπήρξαμε ποτέ μέρος αυτής της σκηνής. Τι σχέση έχουμε με τους Nirvana και τους Pearl Jam; Εμείς είμαστε από το Οχάιο. Πάντα θεωρούσα τον εαυτό μου soul man, μου αρέσει πολύ η soul της Motown, ενώ λατρεύω τις Supremes και γι’ αυτό κάνω και συχνά διασκευές τους». «Ο κόσμος πάντα θα έχει ανάγκη τη μουσική, γιατί είναι από τα ελάχιστα πράγματα που δεν θα τον απογοητεύσουν. Γι’ αυτό η μουσική δεν θα περάσει ποτέ κρίση». «Έχω κάνει και τα περάσματά μου στον κινηματογράφο. Έχω παίξει στην μπάντα του μπαρ στο BeautifulGirlsτου Ted Demme κι έναν σκηνοθέτη πορνό στο Passenger Side. Άλλα το καλύτερο που έχω κάνει για το σινεμά είναι για το σάουντρακ της ταινίας Backbeat, όπου ήμουν ο κεντρικός τραγουδιστής της μπάντας Backbeat Band, με την οποία ηχογραφήσαμε τα τραγούδια των Beatles».

«Ξέρω και για την κρίση που περνάει η Ελλάδα. Τα βλέπω καθημερινά στην τηλεόραση και τα διαβάζω στο ίντερνετ, αλλά δεν μπορώ να καταλάβω πώς είναι να ζεις στην Ελλάδα αυτές τις μέρες. Έχω έρθει σε κάποια νησιά κι έχω συγγενείς μακρινούς που έρχονται στις συναυλίες και μου λένε “ξέρεις, είμαι ξάδερφός σου ή ανιψιός σου”, αλλά δεν γνωρίζω πολλά πράγματα».

«Στη συναυλία μας θα ακούσετε μόνο τραγούδια από τους Afghan Whigs, από τα πέντε μας άλμπουμ, και μερικές διασκευές. Ίσως και μερικά καινούργια που έχουμε ήδη ηχογραφήσει και θα κυκλοφορήσουν μέχρι το τέλος της χρονιάς».

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μας αφορά σήμερα η Lady Gaga;

The Review / Μας αφορά σήμερα η Lady Gaga;

Ο Αλέξανδρος Διακοσάββας και ο δημοσιογράφος Γιάννης Τσιούλης aka Cartoon Dandy συζητούν για την πορεία και τα τελευταία βήματα στη μουσική και κινηματογραφική βιομηχανία μιας από τις μεγαλύτερες ποπ σταρ της τελευταίας 15ετίας και για το πόσο relevant είναι σήμερα.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
10 χρόνια μετά, ακόμη μας στοιχειώνει το «Ταπεινοί Και Πεινασμένοι»

Μουσική / Το «Ταπεινοί Και Πεινασμένοι» του ΛΕΞ ακόμη μας στοιχειώνει

Πέρασαν 10 χρόνια από την κυκλοφορία του πρώτου προσωπικού δίσκου του «Τ.Κ.Π.», που δεν ήταν απλώς ένα σημείο τομής για την εγχώρια ραπ σκηνή. Ήταν κάτι που σε άρπαζε και σε προσγείωνε με το ζόρι στην καθημερινότητα.
ΚΩΣΤΑΣ ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ
Η Bipolia δεν φοβάται να παίζει μουσική στον δρόμο

Μουσική / Η Bipolia δεν φοβάται να παίζει μουσική στον δρόμο

«Είναι σίγουρα πιο χαλαρά στην Κυψέλη, πιο γειτονιά σε σχέση με την Ερμού»: Η νεαρή μουσικός φέρνει αναζωογονητική αύρα στα ελληνικά ροκ και ποπ δεδομένα με το ντεμπούτο άλμπουμ της και τις εμφανίσεις της στους δρόμους της Αθήνας.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
«Βλάσφημο, σατανιστικό, πορνογραφικό»: Η ιστορία του θρυλικού ‘666’, του άλμπουμ που σήμανε το τέλος των Aphrodite’s Child

Μουσική / «Βλάσφημο, σατανιστικό, πορνογραφικό»: Η ιστορία του θρυλικού «666», του άλμπουμ που σήμανε το τέλος των Aphrodite’s Child

Οι εξωφρενικές ιδέες του Νταλί, τα λάγνα φωνητικά της Ειρήνης Παπά και οι διαμάχες του Βαγγέλη Παπαθανασίου με τη δισκογραφική εταιρεία ήταν μόνο μερικά από τα επεισόδια της δημιουργίας ενός μνημειώδους άλμπουμ που επανακυκλοφορεί αυτές τις μέρες σε deluxe έκδοση.
THE LIFO TEAM
«Μόλις νιώσεις σιγουριά ως γυναίκα, θα προσπαθήσουν να σε σπρώξουν προς τα κάτω»

Μουσική / «Μόλις νιώσεις σιγουριά ως γυναίκα, θα προσπαθήσουν να σε σπρώξουν προς τα κάτω»

Aφήνοντας πίσω της την προηγούμενη ζωή της ως νοσοκόμα, μετά από παρότρυνση των ασθενών της να κυνηγήσει τα όνειρά της, η παραγωγός και καλλιτέχνιδα Kelly Lee Owens μιλά για την τελευταία της δουλειά, τις σημαντικές συνεργασίες της και τη μουσική που διαμορφώνει συνειδήσεις και επηρεάζει συναισθήματα.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Η σπουδαία επανεκκίνηση της Καμεράτα ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών

Μουσική / Η συγκινητική επανεκκίνηση της Καμεράτας

Τέσσερα χρόνια, δύο νομοθετικές παρεμβάσεις, τρεις υπουργικές αποφάσεις και μία εκκαθάριση χρειάστηκαν ώστε να μπορέσει η Καμεράτα-Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής να κάνει restart και να επανέλθει ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Beyoncé εναντίον Beatles: Τα βραβεία Grammy ξεπέρασαν κάθε όριο φαιδρότητας

Μουσική / Beyoncé εναντίον Beatles: Τα βραβεία Grammy ξεπέρασαν κάθε όριο φαιδρότητας

Η υποψηφιότητα ενός ξεχασμένου και μάλλον αδιάφορου κομματιού του Τζον Λένον για το βραβείο του δίσκου της χρονιάς φαίνεται να συμπυκνώνει όλη την σύγχυση και την έλλειψη σοβαρότητας που διακρίνει τον κουρασμένο μηχανισμό κύρους των Grammy.
THE LIFO TEAM
Ο Λευτέρης Παπαδόπουλος αφηγείται τη ζωή του στη LIFO

Γεννήθηκε Σαν Σήμερα / Ο Λευτέρης Παπαδόπουλος αφηγείται τη ζωή του στη LIFO

Δημοσιογράφος, στιχουργός. Θα ήταν ευχαριστημένος αν, απ’ όλα τα τραγούδια του, έμενε στην ιστορία το τετράστιχο: «Το απομεσήμερο έμοιαζε να στέκει, σαν αμάξι γέρικο, στην ανηφοριά».
ΣΤΑΥΡΟΣ ΔΙΟΣΚΟΥΡΙΔΗΣ
Stilpon: Η επιστροφή ενός Έλληνα κοσμοπολίτη του σύγχρονου ροκ

Μουσική / Stilpon: Η επιστροφή ενός Έλληνα κοσμοπολίτη του σύγχρονου ροκ

Ο Στίλπων Νέστωρ μαζί με εκλεκτούς καλεσμένους παρουσιάζουν αυτή την Πέμπτη στην Αθήνα τη νέα του δουλειά που έχει τίτλο «The Second Cloud Commission» και αποτελεί το απόγειο μιας δημιουργικής πορείας στο σύγχρονο ροκ που διανύει τέσσερις δεκαετίες.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Το κονσέρτο που σφράγισε μια βαθιά φιλία

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Το κονσέρτο που σφράγισε μια βαθιά φιλία

Η Ματούλα Κουστένη βουτά στα άδυτα μιας βαθιάς φιλίας, αυτής των Γιόζεφ Γιόακιμ και Γιοχάνες Μπραμς, που στηρίχτηκε στην καλλιτεχνική ιδιοφυΐα και τη χημεία αυτών των δύο μουσικών, αφήνοντας ένα μοναδικό ενθύμιο, το Κοντσέρτο για Βιολί και Ορχήστρα που υπογράφει -ποιος άλλος;- o Γιοχάνες Μπραμς.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Συναυλία Μαλερ

Μουσική / Ένας έξοχος Μάλερ του Κουρεντζή στο Μέγαρο

Ο Κουρεντζής βημάτισε αργά πάνω στο λεπτό σκοινί που συνδέει το υπαρκτό και του μαγικό, του εδώ και του επέκεινα, και με αδρές κινήσεις δεν παρουσίασε απλώς το Adagietto αλλά εξήγησε στον ακροατή κάθε του συλλαβή
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΧΑΜΠΙΔΗΣ