Greg Dulli

Greg Dulli Facebook Twitter
0

O Greg Dulli έχει κάτι χαρισματικό και σέξι πάνω στη σκηνή, σαν να είναι μονίμως τσαντισμένος. Ύστερα καταλαβαίνεις ότι είναι πωρωμένος με αυτό που κάνει και προσπαθεί να διαφυλάξει την ποιότητα της μουσικής και των ζωντανών του εμφανίσεων. Όπως κάποτε στο Gagarin, όταν είπε «αν δεν σταματήσετε να μιλάτε, θα σταματήσω να παίζω» κι έφυγε και δεν ξαναβγήκε, αφού κανένας δεν σταμάτησε να μιλάει. Ίσως επειδή στις φλέβες του κυλάει μανιάτικο αίμα (το ελληνικό του επίθετο είναι Κακογιάννης) και δεν σηκώνει και πολλά.

Όταν δεν παίζει μουσική, του αρέσει να πηγαίνει να βλέπει μπάσκετ, και συγκεκριμένα τους L.A. Clippers. Πηγαίνει σινεμά και θέατρο και σε συναυλίες, αλλά συνήθως ταξιδεύει μεταξύ Νέας Ορλεάνης και Λος Άντζελες, όπου είναι ιδιόκτητης του μπαρ Short Stop στη Sunset Blvd.

Είναι ακριβώς 10 το πρωί στο Λος Άντζελες και ο ιδιαίτερα αγαπητός στο ελληνικό κοινό Greg Dulli είναι στην τηλεφωνική γραμμή.

«Πίνω τον καφέ μου και δίνω συνέχεια τηλεφωνικές συνεντεύξεις αυτές τις μέρες. Στην αρχή νόμιζα ότι μόνο εγώ είχα ενθουσιαστεί τόσο πολύ με το reunion των Afghan Whigs, αλλά, απ’ ό,τι φαίνεται, ενδιαφέρεται πολύς κόσμος. Δίνω καθημερινά συνεντεύξεις σε όλο τον κόσμο, ακόμα και σε χώρες που δεν θα επισκεφτούμε».

«Η πορεία των Afghan ήταν αρκετά σύντομη και παιδιά που τώρα αρχίζουν και ακούνε μουσική και πάνε σε συναυλίες δεν μας ξέρουν. Αλλά, ξέρεις κάτι; Δεν το κάνουμε για τον κόσμο. Ο Rick McCollum (κιθάρα) και ο John Curley (μπάσο) είναι φίλοι μου και γουστάρω να παίζω μαζί τους. Έπαιξα με τον John σε μερικά λάιβ με τους Τwilight Singers και δεν μπορείς να φανταστείς πόσο μου είχε λείψει. Μετά ήρθε η πρόταση από το All Tomorrow’s Parties και το συζητήσαμε και οι τρεις μαζί και είπαμε ότι θέλουμε να το ξανακάνουμε».

«Όταν κυκλοφορήσαμε το τελευταίο μας άλμπουμ το 1999, δεν είχαμε ζωή. Κάναμε 230 συναυλίες μέσα σ’ έναν χρόνο, ενώ ο John είχε κάνει οικογένεια και δεν μπορούσε ν’ ακολουθήσει στον ρυθμό που έτρεχε η μπάντα. Εγώ ήμουν τόσο κομμάτια που δεν ήξερα καν σε ποια πόλη παίζαμε. Από τη συναυλία στην Αθήνα το 1999 δεν θυμάμαι τίποτα. Ήμασταν από το αεροπλάνο κατευθείαν στη σκηνή και από εκεί πίσω στο αεροπλάνο».

«Οι Afghan Whigs δεν ήταν ποτέ grunge μπάντα. Δεν ξέρω γιατί μας βάζουν στα σχετικά αφιερώματα, αλλά δεν υπήρξαμε ποτέ μέρος αυτής της σκηνής. Τι σχέση έχουμε με τους Nirvana και τους Pearl Jam; Εμείς είμαστε από το Οχάιο. Πάντα θεωρούσα τον εαυτό μου soul man, μου αρέσει πολύ η soul της Motown, ενώ λατρεύω τις Supremes και γι’ αυτό κάνω και συχνά διασκευές τους». «Ο κόσμος πάντα θα έχει ανάγκη τη μουσική, γιατί είναι από τα ελάχιστα πράγματα που δεν θα τον απογοητεύσουν. Γι’ αυτό η μουσική δεν θα περάσει ποτέ κρίση». «Έχω κάνει και τα περάσματά μου στον κινηματογράφο. Έχω παίξει στην μπάντα του μπαρ στο BeautifulGirlsτου Ted Demme κι έναν σκηνοθέτη πορνό στο Passenger Side. Άλλα το καλύτερο που έχω κάνει για το σινεμά είναι για το σάουντρακ της ταινίας Backbeat, όπου ήμουν ο κεντρικός τραγουδιστής της μπάντας Backbeat Band, με την οποία ηχογραφήσαμε τα τραγούδια των Beatles».

«Ξέρω και για την κρίση που περνάει η Ελλάδα. Τα βλέπω καθημερινά στην τηλεόραση και τα διαβάζω στο ίντερνετ, αλλά δεν μπορώ να καταλάβω πώς είναι να ζεις στην Ελλάδα αυτές τις μέρες. Έχω έρθει σε κάποια νησιά κι έχω συγγενείς μακρινούς που έρχονται στις συναυλίες και μου λένε “ξέρεις, είμαι ξάδερφός σου ή ανιψιός σου”, αλλά δεν γνωρίζω πολλά πράγματα».

«Στη συναυλία μας θα ακούσετε μόνο τραγούδια από τους Afghan Whigs, από τα πέντε μας άλμπουμ, και μερικές διασκευές. Ίσως και μερικά καινούργια που έχουμε ήδη ηχογραφήσει και θα κυκλοφορήσουν μέχρι το τέλος της χρονιάς».

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οι Blackpink επιστρέφουν αλλά σόλο

Μουσική / Έχετε έστω ακουστά τις Blackpink ή είστε τίποτα boomers;

Σε μια μουσική βιομηχανία που δεν μπορεί να συνέλθει από την απόλυτη κυριαρχία της Κ-pop, τα μέλη του πιο δημοφιλούς νοτιοκορεάτικου γυναικείου γκρουπ κυκλοφόρησαν σόλο δουλειές. Μαζί κατέκτησαν τον κόσμο, μόνες τους τι κάνουν;
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Η Ιεροτελεστία της Άνοιξης του Ιγκόρ Στραβίνσκυ: Τι συμβαίνει με αυτό το ερεθιστικό έργο;

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Η Ιεροτελεστία της Άνοιξης του Ιγκόρ Στραβίνσκυ: Τι συμβαίνει με αυτό το ερεθιστικό έργο;

Με αφορμή τη συναυλία της Κρατικής Ορχήστρας Αθηνών στο Μέγαρο Μουσικής στις 11 Απριλίου, η Ματούλα Κουστένη περιγράφει ένα από τα περιφημότερα έργα του συμφωνικού ρεπερτορίου, την εμβληματική Ιεροτελεστία της Άνοιξης του Ιγκόρ Στραβίνσκυ, αλλά και αφηγείται ένα από τα διασημότερα σκάνδαλα στην Ιστορία της Μουσικής. Η πρεμιέρα του έργου στο Παρίσι του 1913 συνοδεύτηκε από επεισόδια που οδήγησαν μέχρι και στην παρέμβαση της αστυνομίας.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
O Kristof και το τέλος του παιχνιδιού

Μουσική / «Αν δουν ένα αγόρι με ρούχα που θεωρούν ότι δεν είναι αντρικά, ξαφνικά το φετιχοποιούν»

Στο νέο άλμπουμ του, ο Kristof εμπνέεται από τα παιχνίδια κάθε είδους και τo fluidity, κυκλοφορώντας την πιο προσωπική δουλειά του μέχρι σήμερα, η οποία συνοδεύεται από ένα επιτραπέζιο.
M. HULOT
Autow Nite Superstore: Ελληνική dance electronica διεθνών προδιαγραφών

Μουσική / Autow Nite Superstore: Ελληνική dance electronica διεθνών προδιαγραφών

Το άλμπουμ του ανερχόμενου παραγωγού από τη Θεσσαλονίκη, που προκάλεσε διεθνές ενδιαφέρον, φέρνει έναν νέο, πιο προσωπικό ήχο στη σκηνή της ελληνικής ηλεκτρονικής μουσικής, που δεν προορίζεται απαραίτητα για τα clubs.
M. HULOT