Η νύχτα που ο Sid Vicious «κώλωσε» μπροστά στον Freddie Mercury

Η νύχτα που ο Sid Vicious «κώλωσε» μπροστά στον Freddie Mercury Facebook Twitter
1

Είναι πολλές οι εξωφρενικές και σπαρταριστές ιστορίες –οι περισσότερες «ακατάλληλες» και με παγκόσμια ρεκόρ κατάχρησης ουσιών– με πρωταγωνιστή των Φρέντι Μέρκιουρι που δεν βρήκαν, για διάφορους λόγους, χώρο στην κινηματογραφική βιογραφία που εξακολουθεί να χαλάει κόσμο, παρά τις αντιρρήσεις της κριτικής.

Όπως εκείνη η βραδιά που τα έπιναν από νωρίς με την Πριγκίπισσα Νταϊάνα και εκείνη επέμενε να τον ακολουθήσει αργότερα στη νυχτερινή εξόρμηση στο Royal Vauxhall Tavern, ένα γκέι μπαρ στο Νότιο Λονδίνο, αναγκάζοντάς τον να τη μεταμφιέσει φορώντας της στρατιωτικό αμπέχονο, καπέλο και γυαλιά ηλίου.

Η νύχτα που ο Sid Vicious «κώλωσε» μπροστά στον Freddie Mercury Facebook Twitter
Ο Σιντ το 1977. Δύο χρόνια αργότερα θα βρισκόταν νεκρός στη Νέα Υόρκη από υπερβολική δόση ηρωίνης.

Ή όπως εκείνη τη μέρα το 1977 που οι Queen βρέθηκαν με τους Sex Pistols στο ίδιο στούντιο ηχογραφήσεων του Βόρειου Λονδίνου (οι μεν δουλεύοντας στο άλμπουμ News of the World και οι δε στο ιστορικό Never Mind the Bollocks, Here's the Sex Pistols) και κάποια στιγμή ο Φρέντι Μέρκιουρι βρέθηκε πρόσωπο με πρόσωπο με τον Σιντ Βίσιους, «μπασίστα» των Pistols και εμβληματική φιγούρα του πανκ μηδενισμού.

«Εσύ δεν είσαι ο Φρέντι Μέρκιουρι; Εσύ που θέλεις να προσηλυτίσεις τις μάζες στο μπαλέτο;» του πέταξε σαρκαστικά ο Σιντ (πραγματικό όνομα: Τζον Σάιμον Ρίτσι).

«Πώς σε είπαμε εσένα;» αντέτεινε ο τραγουδιστής των Queen. «Simon Ferocious;». Ο Σιντ φρίκαρε και έκανε ένα διστακτικά απειλητικό βήμα μπροστά. «Σκοπεύεις να κάνεις κάτι γι' αυτό που είπα;». Κάτι ψέλλισε τότε ο Σιντ, πριν απομακρυνθεί με την ουρά στα σκέλια...

 
Μουσική
1

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Autow Nite Superstore: Ελληνική dance electronica διεθνών προδιαγραφών

Μουσική / Autow Nite Superstore: Ελληνική dance electronica διεθνών προδιαγραφών

Το άλμπουμ του ανερχόμενου παραγωγού από τη Θεσσαλονίκη, που προκάλεσε διεθνές ενδιαφέρον, φέρνει έναν νέο, πιο προσωπικό ήχο στη σκηνή της ελληνικής ηλεκτρονικής μουσικής, που δεν προορίζεται απαραίτητα για τα clubs.
M. HULOT
SARA LANDRY

Μουσική / Η ωμή techno της Sara Landry απέναντι στους haters

Όσα πρέπει να ξέρετε για την DJ που ξεκίνησε από τα σκοτεινά κλαμπ του Τέξας, κατάφερε να χτίσει τον δικό της θρόνο σε έναν κόσμο που κυριαρχείται από ανδρικά ονόματα και ετοιμάζεται να δονήσει για πρώτη φορά την Αθήνα με 150 bpm και πάνω.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Ο Μότσαρτ και τα μυστήρια

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Ο Μότσαρτ και τα μυστήρια

Η πιο διάσημη Συμφωνία του Βόλφγκανγκ Αμαντέους Μότσαρτ κρύβει ακόμη και σήμερα άλυτα μυστήρια για ακροατές και μελετητές, τόσο για τη δημιουργία της όσο και για την πρώτη της εκτέλεση. Η συναυλία της Κρατικής Ορχήστρας Αθηνών στις 21 Μαρτίου στο Μέγαρο Μουσικής, στην οποία θα ακουστεί το περίφημο έργο, γίνεται αφορμή για τη Ματούλα Κουστένη να «σκαλίσει» τη ζωή του μεγάλου συνθέτη και τις συνθήκες κάτω από τις οποίες γράφτηκαν τα τελευταία του έργα.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Δημήτρης Μπάκουλης: «Έχω σταθεί τυχερός λόγω του φύλου μου»

Lifo Videos / Δημήτρης Μπάκουλης: «Έχω σταθεί τυχερός λόγω του φύλου μου»

Ο τραγουδοποιός που ξεκίνησε από το YouTube μιλά για τη νέα του δουλειά «Η άνθρωπος», για την ανάγκη να σπάσουν τα γλωσσικά στερεότυπα και για τον σεξισμό που επικρατεί στη μουσική βιομηχανία. 
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
Η «καταραμένη γενιά» των Βρετανίδων ποπ σταρ

Μουσική / Η «καταραμένη γενιά» των Βρετανίδων ποπ σταρ

Η μουσική βιομηχανία συχνά ρομαντικοποιεί τον πόνο, αλλά οι γυναίκες πληρώνουν το τίμημα. Από την Amy Winehouse μέχρι τη Duffy, πολλές επιτυχημένες τραγουδίστριες έχουν βρεθεί αντιμέτωπες με ανελέητη πίεση, κακοποίηση και προβλήματα ψυχικής υγείας.
THE LIFO TEAM
79’ με τον Παντελή Δημητριάδη

Μουσική / «Νιώθω ότι δεν μπορώ να συμπλεύσω με τον κόσμο γύρω μου»

Ο Παντελής Δημητριάδης, βασικός δημιουργός των Παιδιών της Παλαιότητας –αρχικά Κόρε. Ύδρο.– μιλά για όλα όσα τον κάνουν να νιώθει ως ένα ον σε μια παράλληλη πραγματικότητα, σε μια ειλικρινή συνέντευξη-απολογισμό με αφορμή τις εμφανίσεις τους στην Αθήνα.
M. HULOT

σχόλια

1 σχόλια