Το site - σκάνδαλο της Κάρλας Μπρούνι

Το site - σκάνδαλο της Κάρλας Μπρούνι Facebook Twitter
1

Οταν η Κάρλα Μπρούνι έγινε πρώτη κυρία της Γαλλίας, όλοι περίμεναν ότι η χώρα θα ζούσε μια περίοδο σύγχρονης "Μαρίας Αντουανέτας". Η εκατομμυριούχος κληρονόμος που κάποτε κέρδιζε ως supermodel πάνω από 4 εκ.λίρες ετησίως, προβλήθηκε σαν το σύμβολο των πλουσίων. Ως πρώτη κυρία της χώρας είχε το δικό της γραφείο, τις δικές της δημόσιες σχέσεις και το δικό της, προσωπικό ιστότοπο, ο οποίος την πρώτη ημέρα της λειτουργίας του "κατέρευσε" από τα εκατομμύρια των επισκεπτών.

Αυτή η "πτώση" συνοδευόταν από ένα όχι και τόσο ευγενικό σημείωμα στο οποίο λίγο ως πολύ η Κάρλα κατηγορούσε τον τεράστιο αριθμό επισκεπτών, θεωρώντας τους υπεύθυνους για τη ζημιά που είχε γίνει. Σκοπός της ύπαρξης του Site, ήταν η προώθηση του έργου της. Το φιλανθρωπικό ίδρυμα της, βοηθά μειονότητες και το Παγκόσμιο Ταμείο για την Καταπολέμηση του AIDS, της φυματίωσης και της ελονοσίας. Μέχρι εδώ όλα καλά, ή περίπου καλά. Η δυσφορία άρχισε από τη στιγμή που αποφάσισε να προωθήσει μέσω του ιστότοπου της το νέο της άλμπουμ προκαλώντας τις αντιδράσεις των γάλλων φορολογούμενων που είχαν πληρώσει για την δημιουργία του 410.000 ευρώ (από την εποχή που ήταν πρώτη κυρία). Το κόστος δημοσιεύθηκε στην έκθεση του ελεγκτή δημόσιας διοίκησης, σε μια περίοδο που η γαλλική κυβέρνηση του σοσιαλιστή Φρανσουά Ολάντ προσπαθεί να εξοικονομήσει πόρους για τον προϋπολογισμό. Οταν δημοσιεύθηκε το κόστος του ιστότοπου, ένας web developer, ο Νικολά Μπουσκέ, έκανε μια αναφορά, σημειώνοντας ότι είναι ανήθικο να σπαταληθούν τόσα χρήματα για μια δουλειά που θα μπορούσε να γίνει με 10.000 ευρώ.

Ο κόσμος εξοργίστηκε και πλέον κυκλοφορεί μια on-line αίτηση που απαιτεί από την Κάρλα Μπρούνι να επιστρέψει τα χρήματα στο κράτος. Ως τώρα το αίτημα αυτό έχει συγκεντρώσει 50.000 υπογραφές. "Θα περίμενε κανείς, αυτό το site με τόσα χρήματα που σπαταλήθηκαν να είναι ένα πραγματικό θαύμα, αλλά είναι απλώς μια καταστροφή" , έγραψε ο Oλιβιέ Λορελί, Γάλλος εμπειρογνώμονας web στην ιστοσελίδα του Rue89. Από την μεριά της Κάρλα Μπρούνι εκδόθηκε μια ανακοίνωση στην οποία αναφέρεται ότι το site έχει χρηματοδοτηθεί από το Ιδρυμά της, το οποίο έχει διανείμει βοήθεια του ύψους 8 εκατομμυρίων ευρώ.

Ακολούθησε μια σειρά μικρών οικονομικών ιστοριών: Το πρωθυπουργικό γραφείο ανακοίνωσε ότι τα πέντε άτομα που απασχολούνται στο γραφείο της δημοσιογράφου και συντρόφου του Ολαντ Βαλερί Τριερβελέρ, στοιχίζουν 19.742 ευρώ το μήνα, ενώ τα οκτώ άτομα που απασχολούνταν από το γραφείο Μπρούνι-Σαρκοζί κόστιζαν τον Ιανουάριο του 2012, 36.448 ευρώ το μήνα. Στο χορό μπήκε και το συνδικάτο της Air France το οποίο εξέφρασε την οργή του για τις δωρεάν πτήσεις του ζεύγους Σαρκοζί-Μπρούνι στις ΗΠΑ, για την προώθηση του νέου της άλμπουμ. Μάλιστα η γαλλική εταιρεία σημείωσε πως κατέβαλε 500 ευρώ φόρους στο αεροδρομίου της Νέας Υόρκης για λογαριασμό της Μπρούνι. "Είναι σκανδαλώδης αυτή η παράδοση με τα δωρεάν εισιτήρια", γράφει η ανακοίνωση της SUD "σε μια εποχή που η οικονομική κατάσταση της εταιρείας είναι άθλια, καθώς μετά την αναδιάρθρωσή της προσπαθεί να μειώσει το χρέος της κατά 2 δις ευρώ μέχρι το 2015, καταγράφοντας και σημαντικές απώλειες θέσεων εργασίας.

Βεβαίως η χειρότερη κοτσάνα της Μπρούνι ειπώθηκε κατά την προεκλογική εκστρατεία, όταν χαρακτήρισε ως απλή και λαϊκή τη ζωή που ζουν με τον Σαρκοζί. Το γραφείο του συζύγου της προαπάθησε να μαζέψει την δήλωση και εξέδωσε μια επανόρθωση, στην οποία η Μπρούνι έλεξε ότι γνωρίζει καλά ότι η ζωή τους είναι γεμάτη προνόμια. Λέγοντας μέτρια -είπε- εννοούσε την μετριοπαθή στάση τους. Αλλά μάλλον δεν την πίστεψε κανείς...

*****

Μουσική
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Σαβίνα Γιαννάτου: «Μια καλή κριτική κινητοποιεί κι άλλους ανθρώπους, και μαζί τους κινητοποιείσαι κι εσύ»

Σαβίνα Γιαννάτου / Σαβίνα Γιαννάτου: «Μια καλή κριτική κινητοποιεί κι άλλους ανθρώπους, και μαζί τους κινητοποιείσαι κι εσύ»

Το νέο της άλμπουμ, που αποθέωσε η «Guardian», είναι άλλο ένα λιθαράκι στην αξιοζήλευτη μουσική πορεία της. Λίγες μέρες πριν τις εμφανίσεις της στην Ελλάδα, η «υπέροχη Ελληνίδα τραγουδίστρια» όπως την αποκάλεσαν μιλά για τη δουλειά της και το σημαντικότερο περιουσιακό στοιχείο που έχει, τη φωνή της.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μια σπουδαία συμφωνία σε ένα μόνο μέρος

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Μια σπουδαία συμφωνία σε ένα μόνο μέρος

Η Ματούλα Κουστένη μιλά για την Έβδομη Συμφωνία του Γιαν Σιμπέλιους, ένα από τα πιο χαρακτηριστικά έργα του ρομαντικού κινήματος του 19ου αιώνα, που συνέθεσε ο δημιουργός-σύμβολο της Φινλανδίας.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Δημήτρης Σκύλλας

Μουσική / «Υπήρξα αλαζόνας από τη λαχτάρα μου να πετύχω»

Ο διεθνώς καταξιωμένος συνθέτης Δημήτρης Σκύλλας επιστρέφει με ένα έργο για το Μέγαρο Μουσικής, εμπνευσμένο από την απέριττη ομορφιά της ελληνικής δημοτικής παράδοσης, αντλώντας στοιχεία από το ηπειρώτικο μοιρολόι αλλά και από τα «σκυλάδικα».
M. HULOT
Όλες οι συναυλίες που θα δούμε το φετινό καλοκαίρι

Μουσική / Όλες οι συναυλίες που θα δούμε το φετινό καλοκαίρι

Ποπ, ροκ, ραπ, πειραματική ηλεκτρονική μουσική και ξέφρενα πάρτι με χορό δίνουν πολλές επιλογές για διασκέδαση με (σχεδόν) νέα αλλά και δημοφιλή ονόματα του παρελθόντος να διαμορφώνουν ένα καλοκαιρινό μουσικό τοπίο με μεγάλο ενδιαφέρον.
M. HULOT
Οι Blackpink επιστρέφουν αλλά σόλο

Μουσική / Έχετε έστω ακουστά τις Blackpink ή είστε τίποτα boomers;

Σε μια μουσική βιομηχανία που δεν μπορεί να συνέλθει από την απόλυτη κυριαρχία της Κ-pop, τα μέλη του πιο δημοφιλούς νοτιοκορεάτικου γυναικείου γκρουπ κυκλοφόρησαν σόλο δουλειές. Μαζί κατέκτησαν τον κόσμο, μόνες τους τι κάνουν;
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Η Ιεροτελεστία της Άνοιξης του Ιγκόρ Στραβίνσκυ: Τι συμβαίνει με αυτό το ερεθιστικό έργο;

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Η Ιεροτελεστία της Άνοιξης του Ιγκόρ Στραβίνσκυ: Τι συμβαίνει με αυτό το ερεθιστικό έργο;

Με αφορμή τη συναυλία της Κρατικής Ορχήστρας Αθηνών στο Μέγαρο Μουσικής στις 11 Απριλίου, η Ματούλα Κουστένη περιγράφει ένα από τα περιφημότερα έργα του συμφωνικού ρεπερτορίου, την εμβληματική Ιεροτελεστία της Άνοιξης του Ιγκόρ Στραβίνσκυ, αλλά και αφηγείται ένα από τα διασημότερα σκάνδαλα στην Ιστορία της Μουσικής. Η πρεμιέρα του έργου στο Παρίσι του 1913 συνοδεύτηκε από επεισόδια που οδήγησαν μέχρι και στην παρέμβαση της αστυνομίας.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
O Kristof και το τέλος του παιχνιδιού

Μουσική / «Αν δουν ένα αγόρι με ρούχα που θεωρούν ότι δεν είναι αντρικά, ξαφνικά το φετιχοποιούν»

Στο νέο άλμπουμ του, ο Kristof εμπνέεται από τα παιχνίδια κάθε είδους και τo fluidity, κυκλοφορώντας την πιο προσωπική δουλειά του μέχρι σήμερα, η οποία συνοδεύεται από ένα επιτραπέζιο.
M. HULOT

σχόλια

1 σχόλια