Έτσι ήταν στην πρώην Ανατολική Γερμανία

Έτσι ήταν στην πρώην Ανατολική Γερμανία Facebook Twitter
Μπροστά από το σινεμά Kosmos στην Karl Marx Allee
14

1.

Έτσι ήταν στην πρώην Ανατολική Γερμανία Facebook Twitter
Alexanderplatz

2.
Έτσι ήταν στην πρώην Ανατολική Γερμανία Facebook Twitter
Sachsen

3.
Έτσι ήταν στην πρώην Ανατολική Γερμανία Facebook Twitter
Διοικητής της FDJ σε συναυλία στη Weberwiese

4.
Έτσι ήταν στην πρώην Ανατολική Γερμανία Facebook Twitter
Στο Oderbruch

5.
Έτσι ήταν στην πρώην Ανατολική Γερμανία Facebook Twitter
Kastanienallee, Prenzlauer Berg, Βερολίνο

6.
Έτσι ήταν στην πρώην Ανατολική Γερμανία Facebook Twitter
Brandenburg

7.
Έτσι ήταν στην πρώην Ανατολική Γερμανία Facebook Twitter
Oderberger Strasse, Prenzlauer Berg, Βερολίνο

8.
Έτσι ήταν στην πρώην Ανατολική Γερμανία Facebook Twitter
Συνάντηση της FDJ, πλατεία Marx Engels, Βερολίνο

9.
Έτσι ήταν στην πρώην Ανατολική Γερμανία Facebook Twitter
Schoenhauser Allee, Βερολίνο

10.
Έτσι ήταν στην πρώην Ανατολική Γερμανία Facebook Twitter
Lichtenberg, Βερολίνο

11.
Έτσι ήταν στην πρώην Ανατολική Γερμανία Facebook Twitter
Teutoburger Platz, Βερολίνο

12.
Έτσι ήταν στην πρώην Ανατολική Γερμανία Facebook Twitter
Στα πόδια του πύργου της τηλεόρασης

13.

[via]

Φωτογραφία
14

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Άγγελος Μπαράι: «Βλέπω τη φωτογραφία ως μέσο επούλωσης τραυμάτων»

Φωτογραφία / Άγγελος Μπαράι: «Βλέπω τη φωτογραφία ως μέσο επούλωσης τραυμάτων»

Ο βραβευμένος φωτογράφος εστιάζει στα ανθρώπινα δικαιώματα, τις ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, τη μετανάστευση και το προσφυγικό, δίνοντας φωνή σε ανθρώπους και ιστορίες που θα έμεναν στο σκοτάδι.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Στο Παρίσι μετά τους Ολυμπιακούς, ο Σουρεαλισμός ήρθε να κατακτήσει την πόλη

Φωτογραφία / Μια επίσκεψη σε ένα Παρίσι που αναζητά την επόμενη μέρα

Στο ανακαινισμένο Grand Palais, με επίκεντρο τον σουρεαλισμό, την τέχνη και καλεσμένο τον Τζιμ Τζάρμους, η Paris Photo 2024 καθρεφτίζει μια πόλη που επαναπροσδιορίζεται πολιτιστικά μετά τους Ολυμπιακούς.
ΟΡΕΣΤΗΣ ΣΕΦΕΡΟΓΛΟΥ
Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Πολιτισμός / Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Με αφορμή τα 35 χρόνια από την Πτώση του Τείχους (09.11.89) μια φωτογραφική έκθεση με τίτλο «Dream on- Βερολίνο, δεκαετία του 90» αποτυπώνει την κρίσιμη αυτή δεκαετία μετάβασης ανάμεσα στο παρελθόν και το αβέβαιο μέλλον, την αισιοδοξία και το φόβο για το νέο Βερολίνο
ΕΙΡΗΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΒΕΡΟΛΙΝΟ
Η αθέατη Αίγυπτος του Denis Dailleux

Φωτογραφία / Η αθέατη Αίγυπτος του Denis Dailleux

Ο βραβευμένος Γάλλος φωτογράφος που έχει καταγράψει μοναδικά τις φτωχογειτονιές του Καΐρου, τους γονείς των Μαρτύρων της Επανάστασης, νεαρούς γυμνασμένους άντρες δίπλα σε μαυροφορεμένες μανάδες αλλά και λαμπερούς σταρ του κινηματογράφου, εξηγεί πώς ξεκίνησε η ιδιότυπη και πολύχρονη αυτή διαδρομή του.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Ισπανία: Έκθεση αφιερωμένη στο έργο του Ίρβινγκ Πεν στο Ίδρυμα MOP στη Λα Κορούνια

Φωτογραφία / Ισπανία: Έκθεση αφιερωμένη στο έργο του Ίρβινγκ Πεν στο Ίδρυμα MOP στη Λα Κορούνια

Πορτρέτα διάσημων και σκηνές δρόμου περιλαμβάνονται στην έκθεση «Irving Penn: Centennial» που διοργανώνεται από το Μητροπολιτικό Μουσείο Τέχνης της Νέας Υόρκης και παρουσιάζεται στην Ισπανία
LIFO NEWSROOM
Ζήτημα ζωής και θανάτου: Το θρυλικό φωτογραφικό βιβλίο του Peter Hujar επανεκδίδεται μετά από σχεδόν μισό αιώνα

Φωτογραφία / Ζήτημα ζωής και θανάτου: Το θρυλικό φωτογραφικό βιβλίο του Peter Hujar επανεκδίδεται μετά από σχεδόν μισό αιώνα

Το λεύκωμα «Portraits in Life and Death» εξελίχθηκε σε θρύλο τις δεκαετίες μετά τον θάνατο του φωτογράφου το 1987 και έγινε το σύμβολο ενός χαμένου κόσμου που ζούσε και δημιουργούσε στο νεοϋρκέζικο downtown.
THE LIFO TEAM
Enri Canaj, φωτογράφος

Φωτογραφία / Enri Canaj: «Δεν έχω εξοικειωθεί με τον πόνο»

Ο φωτογράφος των ασπρόμαυρων κάδρων, που κατέγραψε την Ελλάδα της κρίσης και το μεταναστευτικό ζήτημα της Ευρώπης, μιλά για τη δική του πορεία μετανάστευσης, για το πώς ο ερχομός του από τα Τίρανα στην Αθήνα ήταν μια «έκρηξη» μέσα στο κεφάλι του. Και είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας
M. HULOT
Οι φιναλίστ του διαγωνισμού φωτογραφίας Australian Life 2024 - σε εικόνες

Φωτογραφία / Η ζωή στην Αυστραλία μέσα από τον διαγωνισμό φωτογραφίας Australian Life 2024

Εκτροφή προβάτων, βρικόλακες στο σαλόνι, Αβορίγινες στη γη τους και στα σπίτια τους: Μια περιήγηση στην Αυστραλία μέσα από τις εικόνες των φιναλίστ του διαγωνισμού φωτογραφίας Australian Life 2024.
THE LIFO TEAM
Κοιτάζοντας τους άλλους: Η Μαρτίν Φρανκ στην Άνδρο 

Φωτογραφία / «Κοιτάζοντας τους άλλους»: Οι ανθρωποκεντρικές εικόνες της Μαρτίν Φρανκ σε μια έκθεση στην Άνδρο

Στη χώρα της Άνδρου, στο Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης του Ιδρύματος Βασίλη και Ελίζας Γουλανδρή, 150 φωτογραφίες και αρχειακό υλικό αναδεικνύουν τη δημιουργική πορεία μιας καλλιτέχνιδας που παραμένει ελάχιστα γνωστή σήμερα στη διεθνή κοινότητα ενώ το έργο της συχνά ταυτίζεται με αυτό του Καρτιέ-Μπρεσόν.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ

σχόλια

8 σχόλια
Καμια φώτο από τα τσιμεντομένα παράθυρα στις πολυκατοικίες κοντά στο τοίχος....ώστε να μην βλέπουν την κατάντια που ζούνε , κάνωντας συγκρίσεις με την πόλη στην άλλη πλευρά του τοίχους,δεν υπάρχει?Απελπισία,ξυπόλητα παιδάκια,κάρα στους δρόμους και μυστικοί κρατικοί υπάλληλοι...ΠΑΝΤΟΥ!Όπως σε όλα τα κομμουνιστικά κράτη της πρώην Ε.Σ.Σ.Δ. δηλαδή.
το μεγαλύτερο ιστορικα πολιτικο λαθος που γνωρισε η ευρωπαϊκη κοινοτητα, ηταν η αποδοχη της επανένωσης της Γερμανιας. Οχι μονο δεν επρεπε να ενωθεί η Γερμανια, αλλα θα επρεπε να μην υπάρχει καν Γερμανικο κρατος μετά το τελος του ΒΠΠ.Ουτε Ανατολη , ουτε Δυση, τιποτα.
και πώς είναι η σημερινή; από το κακό στο χειρότερο. τα είχα με έναν δυτικογερμανό και μου έλεγε για το πόσο 'δεύτερους' έβλεπαν οι δυτικοί τους ανατολικούς. Ήσαν σαν κομμάτια κρέας για δουλειά. Θυμίζει κάτι αυτό;
Η αισθητική αυτή έχει δημιουργήσει ολόκληρο trend σε όλη την Ευρώπη (Vintage) και χαρακτηρίζει το Βερολίνο. Η πόλη αυτή - παρ'ότι είναι η πρωτεύουσα της πιό σκληροπυρινικής χώρας της Ευρώπης είχε,έχει και θα έχει μακράν περισσότερη ανθρωπιά από οποιαδήποτε άλλη ευρωπαϊκή πρωτεύουσα. Οι άνθρωποι βοηθούν και συμμετέχουν με την παραμικρή αφορμή. Δίνουν χώρο και αέρα σε όλες τις εθνικότητες να εκφραστούν και να δημιουργήσουν. Και για να μην παρεξηγηθώ δεν αγιοποιώ του Γερμανούς. Απλά λέω ότι αυτό το οποίο εσείς περιγράφετε ως υποανάπτυκτο είναι μια κοινωνία δημιουργίας, ισότητας και ισονομίας.