Έτσι ήταν στην πρώην Ανατολική Γερμανία

Έτσι ήταν στην πρώην Ανατολική Γερμανία Facebook Twitter
Μπροστά από το σινεμά Kosmos στην Karl Marx Allee
14

1.

Έτσι ήταν στην πρώην Ανατολική Γερμανία Facebook Twitter
Alexanderplatz

2.
Έτσι ήταν στην πρώην Ανατολική Γερμανία Facebook Twitter
Sachsen

3.
Έτσι ήταν στην πρώην Ανατολική Γερμανία Facebook Twitter
Διοικητής της FDJ σε συναυλία στη Weberwiese

4.
Έτσι ήταν στην πρώην Ανατολική Γερμανία Facebook Twitter
Στο Oderbruch

5.
Έτσι ήταν στην πρώην Ανατολική Γερμανία Facebook Twitter
Kastanienallee, Prenzlauer Berg, Βερολίνο

6.
Έτσι ήταν στην πρώην Ανατολική Γερμανία Facebook Twitter
Brandenburg

7.
Έτσι ήταν στην πρώην Ανατολική Γερμανία Facebook Twitter
Oderberger Strasse, Prenzlauer Berg, Βερολίνο

8.
Έτσι ήταν στην πρώην Ανατολική Γερμανία Facebook Twitter
Συνάντηση της FDJ, πλατεία Marx Engels, Βερολίνο

9.
Έτσι ήταν στην πρώην Ανατολική Γερμανία Facebook Twitter
Schoenhauser Allee, Βερολίνο

10.
Έτσι ήταν στην πρώην Ανατολική Γερμανία Facebook Twitter
Lichtenberg, Βερολίνο

11.
Έτσι ήταν στην πρώην Ανατολική Γερμανία Facebook Twitter
Teutoburger Platz, Βερολίνο

12.
Έτσι ήταν στην πρώην Ανατολική Γερμανία Facebook Twitter
Στα πόδια του πύργου της τηλεόρασης

13.

[via]

Φωτογραφία
14

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Enri Canaj, φωτογράφος

Φωτογραφία / Enri Canaj: «Δεν έχω εξοικειωθεί με τον πόνο»

Ο φωτογράφος των ασπρόμαυρων κάδρων, που κατέγραψε την Ελλάδα της κρίσης και το μεταναστευτικό ζήτημα της Ευρώπης, μιλά για τη δική του πορεία μετανάστευσης, για το πώς ο ερχομός του από τα Τίρανα στην Αθήνα ήταν μια «έκρηξη» μέσα στο κεφάλι του. Και είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας
M. HULOT
Οι φιναλίστ του διαγωνισμού φωτογραφίας Australian Life 2024 - σε εικόνες

Φωτογραφία / Η ζωή στην Αυστραλία μέσα από τον διαγωνισμό φωτογραφίας Australian Life 2024

Εκτροφή προβάτων, βρικόλακες στο σαλόνι, Αβορίγινες στη γη τους και στα σπίτια τους: Μια περιήγηση στην Αυστραλία μέσα από τις εικόνες των φιναλίστ του διαγωνισμού φωτογραφίας Australian Life 2024.
THE LIFO TEAM
Κοιτάζοντας τους άλλους: Η Μαρτίν Φρανκ στην Άνδρο 

Φωτογραφία / «Κοιτάζοντας τους άλλους»: Οι ανθρωποκεντρικές εικόνες της Μαρτίν Φρανκ σε μια έκθεση στην Άνδρο

Στη χώρα της Άνδρου, στο Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης του Ιδρύματος Βασίλη και Ελίζας Γουλανδρή, 150 φωτογραφίες και αρχειακό υλικό αναδεικνύουν τη δημιουργική πορεία μιας καλλιτέχνιδας που παραμένει ελάχιστα γνωστή σήμερα στη διεθνή κοινότητα ενώ το έργο της συχνά ταυτίζεται με αυτό του Καρτιέ-Μπρεσόν.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
100 χρόνια από τη γέννηση του Ρόμπερτ Φρανκ

Φωτογραφία / 100 χρόνια από τη γέννηση του Ρόμπερτ Φρανκ

Κατέγραψε την πραγματική Αμερική, έβρισκε τους πιο συναρπαστικούς χαρακτήρες ανάμεσα στους λιγότερο προνομιούχους, κατάφερε να αλλάξει για πάντα την πορεία της φωτογραφίας και του κινηματογράφου.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο Μάρτιν Παρ επιστρέφει για να φωτογραφίσει το ελληνικό καλοκαίρι

Φωτογραφία / Ο Μάρτιν Παρ ετοιμάζεται να φωτογραφίσει ξανά το ελληνικό καλοκαίρι

Ένας από τους πιο σημαντικούς Βρετανούς φωτογράφους θα εκθέσει έργα του στο Hyper Hypo και θα υπογράψει βιβλία και αναμνηστικά που θα είναι διαθέσιμα για όλη τη διάρκεια του καλοκαιριού.
M. HULOT
Η φωτογραφική γλώσσα της Erieta Attali για το εφήμερο των τοπίων

ADM 2024: New Vision / Η φωτογραφική γλώσσα της Erieta Attali για το εφήμερο των τοπίων

Έχει αφιερώσει πάνω από δύο δεκαετίες στην εξερεύνηση της σχέσης ανάμεσα στην αρχιτεκτονική και το τοπίο και το πρωτοποριακό καλλιτεχνικό της έργο έχει χαράξει μια νέα πορεία στην αρχιτεκτονική φωτογραφία.
ERIETA ATTALI
Photography - A Queer History

Φωτογραφία / Η queer πλευρά της φωτογραφίας σε μια μνημειακή φωτογραφική έκδοση

Δύο Βρετανοί ιστορικοί τέχνης επιμελήθηκαν το «Photography – A Queer History», μια πολυεπίπεδη συλλογή αφιερωμένη στη φωτογραφία που προκαλεί τις κατεστημένες αντιλήψεις για τη σεξουαλικότητα, την ταυτότητα και την έκφραση φύλου.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Στάνλεϊ Στέλαρ: Ο φωτογράφος της γκέι γενιάς που αποδεκατίστηκε από το AIDS

Φωτογραφία / Στάνλεϊ Στέλαρ: Ο φωτογράφος της γκέι γενιάς που αποδεκατίστηκε από το AIDS

Τα «πειρατικά» του πορτρέτα, τα στιγμιότυπα τεμπέλικης ανεμελιάς στις ετοιμόρροπες προβλήτες του West Side αποτελούν μαρτυρία μιας εποχής και μιας κοινότητας.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ

σχόλια

8 σχόλια
Καμια φώτο από τα τσιμεντομένα παράθυρα στις πολυκατοικίες κοντά στο τοίχος....ώστε να μην βλέπουν την κατάντια που ζούνε , κάνωντας συγκρίσεις με την πόλη στην άλλη πλευρά του τοίχους,δεν υπάρχει?Απελπισία,ξυπόλητα παιδάκια,κάρα στους δρόμους και μυστικοί κρατικοί υπάλληλοι...ΠΑΝΤΟΥ!Όπως σε όλα τα κομμουνιστικά κράτη της πρώην Ε.Σ.Σ.Δ. δηλαδή.
το μεγαλύτερο ιστορικα πολιτικο λαθος που γνωρισε η ευρωπαϊκη κοινοτητα, ηταν η αποδοχη της επανένωσης της Γερμανιας. Οχι μονο δεν επρεπε να ενωθεί η Γερμανια, αλλα θα επρεπε να μην υπάρχει καν Γερμανικο κρατος μετά το τελος του ΒΠΠ.Ουτε Ανατολη , ουτε Δυση, τιποτα.
και πώς είναι η σημερινή; από το κακό στο χειρότερο. τα είχα με έναν δυτικογερμανό και μου έλεγε για το πόσο 'δεύτερους' έβλεπαν οι δυτικοί τους ανατολικούς. Ήσαν σαν κομμάτια κρέας για δουλειά. Θυμίζει κάτι αυτό;
Η αισθητική αυτή έχει δημιουργήσει ολόκληρο trend σε όλη την Ευρώπη (Vintage) και χαρακτηρίζει το Βερολίνο. Η πόλη αυτή - παρ'ότι είναι η πρωτεύουσα της πιό σκληροπυρινικής χώρας της Ευρώπης είχε,έχει και θα έχει μακράν περισσότερη ανθρωπιά από οποιαδήποτε άλλη ευρωπαϊκή πρωτεύουσα. Οι άνθρωποι βοηθούν και συμμετέχουν με την παραμικρή αφορμή. Δίνουν χώρο και αέρα σε όλες τις εθνικότητες να εκφραστούν και να δημιουργήσουν. Και για να μην παρεξηγηθώ δεν αγιοποιώ του Γερμανούς. Απλά λέω ότι αυτό το οποίο εσείς περιγράφετε ως υποανάπτυκτο είναι μια κοινωνία δημιουργίας, ισότητας και ισονομίας.