Έτσι ήταν στην πρώην Ανατολική Γερμανία

Έτσι ήταν στην πρώην Ανατολική Γερμανία Facebook Twitter
Μπροστά από το σινεμά Kosmos στην Karl Marx Allee
14

1.

Έτσι ήταν στην πρώην Ανατολική Γερμανία Facebook Twitter
Alexanderplatz

2.
Έτσι ήταν στην πρώην Ανατολική Γερμανία Facebook Twitter
Sachsen

3.
Έτσι ήταν στην πρώην Ανατολική Γερμανία Facebook Twitter
Διοικητής της FDJ σε συναυλία στη Weberwiese

4.
Έτσι ήταν στην πρώην Ανατολική Γερμανία Facebook Twitter
Στο Oderbruch

5.
Έτσι ήταν στην πρώην Ανατολική Γερμανία Facebook Twitter
Kastanienallee, Prenzlauer Berg, Βερολίνο

6.
Έτσι ήταν στην πρώην Ανατολική Γερμανία Facebook Twitter
Brandenburg

7.
Έτσι ήταν στην πρώην Ανατολική Γερμανία Facebook Twitter
Oderberger Strasse, Prenzlauer Berg, Βερολίνο

8.
Έτσι ήταν στην πρώην Ανατολική Γερμανία Facebook Twitter
Συνάντηση της FDJ, πλατεία Marx Engels, Βερολίνο

9.
Έτσι ήταν στην πρώην Ανατολική Γερμανία Facebook Twitter
Schoenhauser Allee, Βερολίνο

10.
Έτσι ήταν στην πρώην Ανατολική Γερμανία Facebook Twitter
Lichtenberg, Βερολίνο

11.
Έτσι ήταν στην πρώην Ανατολική Γερμανία Facebook Twitter
Teutoburger Platz, Βερολίνο

12.
Έτσι ήταν στην πρώην Ανατολική Γερμανία Facebook Twitter
Στα πόδια του πύργου της τηλεόρασης

13.

[via]

Φωτογραφία
14

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Η Ελλάδα που πρωτοείδα ήταν βουτηγμένη στη φτώχεια» ή «Γνώρισα/πρόλαβα μια Ελλάδα ανέγγιχτη και αναλλοίωτη». ή «Οι άνθρωποι στα νησιά δεν γνώριζαν καν τι σημαίνει τουρίστας»

Οι Αθηναίοι / «Τώρα η γλώσσα του Οδυσσέα είναι η γλώσσα μου. Και το Αιγαίο είναι η θάλασσά μου»

Γεννημένος στο Σικάγο, η αληθινή αλλαγή στη ζωή του ήρθε όταν ταξίδεψε για πρώτη φορά στα ελληνικά νησιά και την Αθήνα το 1954. Αποτύπωσε φωτογραφικά «τα χρόνια της ελπίδας σε μια Ελλάδα ανέγγιχτη και αναλλοίωτη». Σήμερα, εκφράζει την ανησυχία του για τα όμορφα τοπία της και τις γειτονιές, όπως η Πλάκα, που «είναι γεμάτες από καταστήματα με σουβενίρ». Ο φιλέλληνας φωτογράφος Ρόμπερτ Μακέιμπ είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Οι φωτογραφίες της Χλόης Ακριθάκη γίνονται έκθεση στο Μουσείο Μπενάκη

Φωτογραφία / Μια έκθεση για τους πολύ προσωπικούς χώρους των καλλιτεχνών

Η έκθεση «Συναντήσεις» της Χλόης Ακριθάκη στο Μουσείο Μπενάκη είναι μια σειρά φωτογραφιών που ξεκινά το 1992, στο ατελιέ του πατέρα της, και φτάνει μέχρι σήμερα, με την ίδια να επισκέπτεται φίλους εικαστικούς κατά τη διάρκεια της δουλειάς τους.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Οι νικητές και οι φιναλίστ του Nature Photography Contest 2024

Φωτογραφία / Οι νικητές και οι φιναλίστ του Nature Photography Contest 2024

Οι νικητές του δεύτερου ετήσιου Διαγωνισμού Φωτογραφίας Φύσης παρουσιάζουν εκπληκτικές εικόνες που κόβουν την ανάσα και αποκαλύπτουν τη ζωή στον πλανήτη μας. Ο φετινός διαγωνισμός αναδεικνύει τη δύναμη της φωτογραφίας να αποτυπώνει τοπία, την άγρια ζωή και τη λεπτή ισορροπία που διατηρεί τη ζωή στη Γη.
THE LIFO TEAM
«Η ζωή είναι παράξενη και αστεία» - Μία ταινία για τη ζωή και το έργο του σπουδαίου Βρετανού φωτογράφου Martin Parr

Φωτογραφία / Η ζωή και το έργο του φωτογράφου Martin Parr γίνονται ντοκιμαντέρ

«Προσπαθώ να δείξω τα πράγματα που θεωρώ ενδιαφέροντα και μερικές φορές είναι αστεία. Οι άνθρωποι είναι αστείοι, οπότε πώς γίνεται να μην είναι και το έργο αστείο; Δεν θεωρώ τον εαυτό μου χιουμοριστικό φωτογράφο, αλλά η ζωή είναι παράξενη και αστεία».
THE LIFO TEAM
Τάκης Τλούπας: Ο φωτογράφος που αποτύπωσε μοναδικά την «ασπρόμαυρη» Ελλάδα

Φωτογραφία / Η απλότητα και η δύναμη των προγόνων μας στις φωτογραφίες του Τάκη Τλούπα

Η ιστορία του φωτογράφου που απαθανάτισε το δριμύ μεγαλείο της ελληνικής φύσης και τους φτωχούς ανθρώπους που έφτιαξαν κόσμο απ' τα χρειώδη: Μιλούν στη LIFO η κόρη του, Βάνια Τλούπα, και η εκδότρια Ραχήλ Μισδραχή–Καπόν.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Άγγελος Μπαράι: «Βλέπω τη φωτογραφία ως μέσο επούλωσης τραυμάτων»

Φωτογραφία / Άγγελος Μπαράι: «Βλέπω τη φωτογραφία ως μέσο επούλωσης τραυμάτων»

Ο βραβευμένος φωτογράφος εστιάζει στα ανθρώπινα δικαιώματα, τις ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, τη μετανάστευση και το προσφυγικό, δίνοντας φωνή σε ανθρώπους και ιστορίες που θα έμεναν στο σκοτάδι.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ

σχόλια

8 σχόλια
Καμια φώτο από τα τσιμεντομένα παράθυρα στις πολυκατοικίες κοντά στο τοίχος....ώστε να μην βλέπουν την κατάντια που ζούνε , κάνωντας συγκρίσεις με την πόλη στην άλλη πλευρά του τοίχους,δεν υπάρχει?Απελπισία,ξυπόλητα παιδάκια,κάρα στους δρόμους και μυστικοί κρατικοί υπάλληλοι...ΠΑΝΤΟΥ!Όπως σε όλα τα κομμουνιστικά κράτη της πρώην Ε.Σ.Σ.Δ. δηλαδή.
το μεγαλύτερο ιστορικα πολιτικο λαθος που γνωρισε η ευρωπαϊκη κοινοτητα, ηταν η αποδοχη της επανένωσης της Γερμανιας. Οχι μονο δεν επρεπε να ενωθεί η Γερμανια, αλλα θα επρεπε να μην υπάρχει καν Γερμανικο κρατος μετά το τελος του ΒΠΠ.Ουτε Ανατολη , ουτε Δυση, τιποτα.
και πώς είναι η σημερινή; από το κακό στο χειρότερο. τα είχα με έναν δυτικογερμανό και μου έλεγε για το πόσο 'δεύτερους' έβλεπαν οι δυτικοί τους ανατολικούς. Ήσαν σαν κομμάτια κρέας για δουλειά. Θυμίζει κάτι αυτό;
Η αισθητική αυτή έχει δημιουργήσει ολόκληρο trend σε όλη την Ευρώπη (Vintage) και χαρακτηρίζει το Βερολίνο. Η πόλη αυτή - παρ'ότι είναι η πρωτεύουσα της πιό σκληροπυρινικής χώρας της Ευρώπης είχε,έχει και θα έχει μακράν περισσότερη ανθρωπιά από οποιαδήποτε άλλη ευρωπαϊκή πρωτεύουσα. Οι άνθρωποι βοηθούν και συμμετέχουν με την παραμικρή αφορμή. Δίνουν χώρο και αέρα σε όλες τις εθνικότητες να εκφραστούν και να δημιουργήσουν. Και για να μην παρεξηγηθώ δεν αγιοποιώ του Γερμανούς. Απλά λέω ότι αυτό το οποίο εσείς περιγράφετε ως υποανάπτυκτο είναι μια κοινωνία δημιουργίας, ισότητας και ισονομίας.