Όπως τα πάντα σχεδόν στη ζωή του Prince, η γνωριμία του με τη δουλειά του φωτογράφου Allen Beaulieu ξεκίνησε στη Μινεάπολις το 1978 στο σπίτι ενός φίλου του, η μητέρα του οποίου είχε στον τοίχο μια αφίσα ενός fashion show με φωτογραφίες του. Το ύφος των φωτογραφιών και το λουκ των μοντέλων θα καθόριζε σημαντικά την εικονογραφία στο έργο του ραγδαία ανερχόμενου funk/soul/rock δημιουργού κατά την πορεία του προς τη φήμη στα τέλη της δεκαετίας του '70 και στις αρχές της επόμενης.
Από εκείνη τη μέρα ξεκίνησε η συνεργασία του Prince με τον φωτογράφο που θα διαρκούσε μέχρι το 1984 και την εποχή του Purple Rain όταν είχε ήδη αναδειχτεί σε έναν από τους μεγαλύτερους σταρ στον πλανήτη.
Οι πιο γνωστές φωτογραφίες που του τράβηξε ο Beaulieu σε όλο αυτό το διάστημα είναι αυτές που κοσμούν τα εξώφυλλα των δίσκων "Dirty Mind" (1980) και "Controversy" (1981), καθώς και μια εικόνα του Prince βουτηγμένη στους καπνούς και το νέον που υπάρχει στο εσώφυλλο του τρίτου άλμπουμ, του "1999" που κυκλοφόρησε το 1982 («Ο Prince με επηρέασε λέγοντάς μου να τρέξω να δω επειγόντως το Blade Runner», θυμάται σήμερα ο φωτογράφος).
Φαίνεται κάπως μελαγχολικό όχι μόνο να βλέπεις τον ίδιο τόσο νέο και σε φουλ ανοδική τροχιά, δυόμιση χρόνια μετά τον πρόωρο θάνατό του, αλλά και τους φίλους και «συμπαίκτες» του στη μπάντα που σε λίγα χρόνια από τότε θα βρίσκονταν εκτός της όλο και πιο επιταχυνόμενης τροχιάς του στο ποπ στερέωμα.
Είχε τραβήξει όμως και πολλές άλλες εκείνη την περίοδο τόσο από τον καλλιτέχνη όσο και από την μπάντα του, τους Revolution, η σύνθεσή της οποίας μορφοποιούταν σταδιακά μέσα στα χρόνια. Συχνό σκηνικό αυτών των φωτογραφήσεων ήταν η «Γέφυρα των γκραφίτι» (Graffiti Bridge) στη Μινεάπολις, τοποθεσία που χρόνια αργότερα (to 1990) θα γινόταν ο τίτλος της ομώνυμης ταινίας του Prince.
Πολλές από αυτές τις φωτογραφίες συνθέτουν το περιεχόμενο του λευκώματος που μόλις κυκλοφόρησε με τίτλο "Prince Before The Rain", μαζί με άλλες από συναυλίες, περιοδείες και backstage καταστάσεις. Κάποιες από τις τελευταίες μάλιστα, χρησιμοποιήθηκαν φέτος στο εξώφυλλο της φετινής «αρχειακής» δισκογραφικής κυκλοφορίας με ζωντανό υλικό του αείμνηστου Πρίγκηπα, με τίτλο "Piano & A Microphone 1983".
Φαίνεται κάπως μελαγχολικό όχι μόνο να βλέπεις τον ίδιο τόσο νέο και σε φουλ ανοδική τροχιά, δυόμιση χρόνια μετά τον πρόωρο θάνατό του, αλλά και τους φίλους και «συμπαίκτες» του στη μπάντα που σε λίγα χρόνια από τότε θα βρίσκονταν εκτός της όλο και πιο επιταχυνόμενης τροχιάς του στο ποπ στερέωμα.
«Είχαμε γίνει κολλητοί» θυμάται ο Beaulieu. «Μια φορά ενώ βρισκόταν – κι εγώ μαζί – στο Κλίβελαντ στη διάρκεια περιοδείας μου χτύπησε τα μεσάνυχτα την πόρτα για να με ρωτήσει αν θέλω να πάμε να παίξουμε videogames. Βρήκαμε λοιπόν μια στοά με παιχνίδια που διανυκτέρευε και παίζαμε ως τα ξημερώματα. Ήταν ήδη διάσημος παντού αλλά φορούσε κουκούλα και δεν τον αναγνώρισε κανείς. Ήμασταν σαν πιτσιρικάδες που το είχαν σκάσει από το σπίτι και μπορούσαν να κάνουν πια ό,τι θέλουν».
σχόλια