P183: O "Ρώσος Banksy" πέθανε στα 29 του

P183: O "Ρώσος Banksy" πέθανε στα 29 του Facebook Twitter
2

Επιμέλεια: Βαγγέλης Μακρής 

 1.

Πέθανε στη Μόσχα πριν μερικές μέρες ο 29χρονος street artist P183. Καμία λεπτομέρεια για τις συνθήκες του θανάτου του δεν έχει γίνει γνωστή. Την ανακοίνωση στα media έκανε μέλος της εταιρείας θεατρικών παραγωγών Teatralnoye Delo, όπου ο street artist σχεδίαζε τελευταία τα σκηνικά.

 2.

Το όνομα του ήταν Πάβελ.

3.

Ποτέ δεν είδαμε το πρόσωπο του. Έδωσε μερικές συνεντεύξεις μέσω skype φορώντας κουκούλα.

4.

Τα media τον ονόμασαν "Banksy της Μόσχας". Οι ομοιότητες με τα έργα του Banksy είναι ολοφάνερες

5.

Όπως σε αυτό το κορίτσι που κρεμάει χριστουγεννιάτικα στολίδια

6.

Οι αστυνομικές αρχές κατέστρεφαν μετά από μερικές μέρες τα έργα του. Ευγνωμονούμε το θησαυροφυλάκιο του ίντερνετ.

7.

 «Ο κόσμος είναι στενόμυαλος και δε νοιάζεται παρά μόνο για το χρήμα. Το κράτος αποθαρρύνει τη δημιουργικότητα»έλεγε με το πρόσωπο καλυμμένο

 8.

"Είναι ένα εργαλείο για να φυτεύει σκέψεις στους ανθρώπους" έλεγε για την street art

9.

Ο P183 δεν εξέλαβε ποτέ τη σύγκριση με το Banksy ως φιλοφρόνηση, σημειώνοντας πως διαμόρφωνε το προσωπικό του στυλ τα τελευταία 14 χρόνια.

10.

Ποτέ δεν σχολίασε τον Πούτιν αν και πάντα έλεγε ότι στη χώρα του η ατμόσφαιρα είναι πνιγηρή

Δημιουργώντας κάτω απο μια γέφυρα της Μόσχας:

 

  {via}

Φωτογραφία
2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Enri Canaj, φωτογράφος

Φωτογραφία / Enri Canaj: «Δεν έχω εξοικειωθεί με τον πόνο»

Ο φωτογράφος των ασπρόμαυρων κάδρων, που κατέγραψε την Ελλάδα της κρίσης και το μεταναστευτικό ζήτημα της Ευρώπης, μιλά για τη δική του πορεία μετανάστευσης, για το πώς ο ερχομός του από τα Τίρανα στην Αθήνα ήταν μια «έκρηξη» μέσα στο κεφάλι του. Και είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας
M. HULOT
Οι φιναλίστ του διαγωνισμού φωτογραφίας Australian Life 2024 - σε εικόνες

Φωτογραφία / Η ζωή στην Αυστραλία μέσα από τον διαγωνισμό φωτογραφίας Australian Life 2024

Εκτροφή προβάτων, βρικόλακες στο σαλόνι, Αβορίγινες στη γη τους και στα σπίτια τους: Μια περιήγηση στην Αυστραλία μέσα από τις εικόνες των φιναλίστ του διαγωνισμού φωτογραφίας Australian Life 2024.
THE LIFO TEAM
Κοιτάζοντας τους άλλους: Η Μαρτίν Φρανκ στην Άνδρο 

Φωτογραφία / «Κοιτάζοντας τους άλλους»: Οι ανθρωποκεντρικές εικόνες της Μαρτίν Φρανκ σε μια έκθεση στην Άνδρο

Στη χώρα της Άνδρου, στο Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης του Ιδρύματος Βασίλη και Ελίζας Γουλανδρή, 150 φωτογραφίες και αρχειακό υλικό αναδεικνύουν τη δημιουργική πορεία μιας καλλιτέχνιδας που παραμένει ελάχιστα γνωστή σήμερα στη διεθνή κοινότητα ενώ το έργο της συχνά ταυτίζεται με αυτό του Καρτιέ-Μπρεσόν.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
100 χρόνια από τη γέννηση του Ρόμπερτ Φρανκ

Φωτογραφία / 100 χρόνια από τη γέννηση του Ρόμπερτ Φρανκ

Κατέγραψε την πραγματική Αμερική, έβρισκε τους πιο συναρπαστικούς χαρακτήρες ανάμεσα στους λιγότερο προνομιούχους, κατάφερε να αλλάξει για πάντα την πορεία της φωτογραφίας και του κινηματογράφου.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο Μάρτιν Παρ επιστρέφει για να φωτογραφίσει το ελληνικό καλοκαίρι

Φωτογραφία / Ο Μάρτιν Παρ ετοιμάζεται να φωτογραφίσει ξανά το ελληνικό καλοκαίρι

Ένας από τους πιο σημαντικούς Βρετανούς φωτογράφους θα εκθέσει έργα του στο Hyper Hypo και θα υπογράψει βιβλία και αναμνηστικά που θα είναι διαθέσιμα για όλη τη διάρκεια του καλοκαιριού.
M. HULOT
Η φωτογραφική γλώσσα της Erieta Attali για το εφήμερο των τοπίων

ADM 2024: New Vision / Η φωτογραφική γλώσσα της Erieta Attali για το εφήμερο των τοπίων

Έχει αφιερώσει πάνω από δύο δεκαετίες στην εξερεύνηση της σχέσης ανάμεσα στην αρχιτεκτονική και το τοπίο και το πρωτοποριακό καλλιτεχνικό της έργο έχει χαράξει μια νέα πορεία στην αρχιτεκτονική φωτογραφία.
ERIETA ATTALI
Photography - A Queer History

Φωτογραφία / Η queer πλευρά της φωτογραφίας σε μια μνημειακή φωτογραφική έκδοση

Δύο Βρετανοί ιστορικοί τέχνης επιμελήθηκαν το «Photography – A Queer History», μια πολυεπίπεδη συλλογή αφιερωμένη στη φωτογραφία που προκαλεί τις κατεστημένες αντιλήψεις για τη σεξουαλικότητα, την ταυτότητα και την έκφραση φύλου.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Στάνλεϊ Στέλαρ: Ο φωτογράφος της γκέι γενιάς που αποδεκατίστηκε από το AIDS

Φωτογραφία / Στάνλεϊ Στέλαρ: Ο φωτογράφος της γκέι γενιάς που αποδεκατίστηκε από το AIDS

Τα «πειρατικά» του πορτρέτα, τα στιγμιότυπα τεμπέλικης ανεμελιάς στις ετοιμόρροπες προβλήτες του West Side αποτελούν μαρτυρία μιας εποχής και μιας κοινότητας.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Travelogue: Ένα φωτογραφικό λεύκωμα για τις ελληνικές επινοήσεις που λύνουν καθημερινά προβλήματα

Φωτογραφία / Travelogue: Ένα φωτογραφικό λεύκωμα αφιερωμένο στις λαϊκές ευρεσιτεχνίες

Μια πρωτότυπη συλλογή DIY κατασκευών από «ανώνυμους» designers, από διάφορα σημεία της Ελλάδας, που δίνουν λύσεις σε καθημερινά προβλήματα και ανάγκες, «πατέντες» με τις οποίες συνυπάρχουμε εδώ και χρόνια χωρίς απαραίτητα να το συνειδητοποιούμε.
M. HULOT

σχόλια

2 σχόλια
"Οι αστυνομικές αρχές κατέστρεφαν μετά από μερικές μέρες τα έργα του..."Γιατί για να χαρακτηριστεί κάτι έργο τέχνης δεν αρκεί να είναι προϊόν ασύλληπτης φαντασίας και πρωτοποριακών ιδεών που βρίσκουν τον δρόμο τους μέσω ενός γνήσιου ταλέντου με τέτοιο τρόπο ώστε με μια ματιά να σε γεμίζει συναισθήματα και να σου μεταδίδει κάτι από τον ψυχισμό του δημιουργού του.Όχι. Πρέπει να έχει κάνει και έκθεση σε "γκαλερί".